اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پلیس ایتالیا حساب‌های استراماچونی را بلوکه کرد/جدایی استراماچونی از استقلال ترند شد/ استراماچونی ایران را ترک کرد

استراماچونی جدا از نگرفتن مطالباتش از استقلالی‌ها و ناراحتی‌هایی که برایش رقم خورده بود، با مشکل بزرگ‌تری هم دست و پنجه نرم می‌کند.فسخ قرارداد آندره‌آ استراماچونی با استقلال به یکی از ترندهای اصلی توییتر در بین حساب کاربران ایرانی تبدیل شده است

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال دیروز (یک‌شنبه) در بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌های ایتالیایی قرار داد، از فسخ یک طرفه قراردادش با استقلال خبر داد.

حدود ۱۶ ساعت پس از انتشار این خبر، باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای راجع به فسخ قرارداد استراماچونی توضیح داد.

در این اطلاعیه عنوان شده که بلوکه شدن حساب‌های بانکی استراماچونی در ایتالیا باعث فسخ قرارداد از این مربی شده است.

براساس اطلاعیه باشگاه استقلال، واریز پول از حسابی غیر از حساب ارزی باشگاه باعث شده که حساب‌های بانکی استراماچونی در ایتالیا بلوکه شود و به همین دلیل وکلای استراماچونی با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال، اعلام کردند که این مربی ایتالیایی دیگر قادر به همکاری نیست.

در حالی که مسئولان وزارت ورزش و باشگاه استقلال هنوز واکنشی به این جدایی نشان نداده‌اند، این موضوع با توییت‌های فراوان خبرنگاران ایران روبه‌رو شده است

در شرایطی که شب گذشته اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برای دیدار با آندره‌آ استراماچونی راهی منزل وی شده اما در نهایت موفق به صحبت با سرمربی ایتالیایی نشدند.

استراماچونی شب گذشته به همراه دستیاران خود قصد ترک ایران را داشته و ساعت با پرواز ساعت 5:30 بامداد با پرواز ترکیش ایر تهران را به مقصد کشور ترکیه ترک کرده است. در این سفر سباستین لتو نیز استراماچونی را همراهی کرد و البته عمر دانسی به دلیل مشکل خروج موفق به سفر با استراماچونی و همکارانش نشد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که استقلال از ساعت 17:30 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان می‌رود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد