اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت دلار رکورد شکست/ یور ۱۴.۸۵۰ تومان/نرخ ۴۷ ارز بین بانکی در ۱۸ آذر

قیمت دلار در صرافی های بانکی امروز با افزایشی قابل توجه در مرز ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان ایستاد.همچنین بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر این اساس ۱۰ ارز بین بانکی ثابت ماند، نرخ ۲۰ ارز دولتی کاهش و ۱۷ ارز رسمی افزایش یافت.

به گزارش سایت طلا ، هر چند دیروز هر دلار در صرافی‌های بانکی به نرخ ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان عرضه شد و بازارساز تلاش گسترده‌ای را به کار گرفت تا دلار در صرافی‌های بانکی به کانال سیزده هزار تومان وارد نشود اما پیشروی قیمت‌ها در بازار آزاد سبب شد قیمت‌ دلار در صرافی‌های بانکی افزایشی برابر با چهارصد تومان را در یک روز تجربه کند.

به این ترتیب سد مقاومتی دلار شکسته شده است. صرافان معتقد بودند سد مقاومتی دلار ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان بوده است . بر این اساس نرخ خرید دلار از مردم نیز ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد.

بررسی‌ها نشان می دهد نرخ یورو نیز با افزایشی محسوس به ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان رسید و نرخ خرید این ارز در صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان گزارش شد.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر این اساس ۱۰ ارز بین بانکی ثابت ماند، نرخ ۲۰ ارز دولتی کاهش و ۱۷ ارز رسمی افزایش یافت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد