سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلا1570.4
مظنه2,216,500
18 گرم511,600
ارزش سکه4,993,775
قدیم (بهار)5,000,000
جدید (امامی)5,027,000
نیم2,560,000
ربع1,549,000
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

قیمت دلار رکورد شکست/ یور ۱۴.۸۵۰ تومان/نرخ ۴۷ ارز بین بانکی در ۱۸ آذر

قیمت دلار در صرافی های بانکی امروز با افزایشی قابل توجه در مرز ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان ایستاد.همچنین بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر این اساس ۱۰ ارز بین بانکی ثابت ماند، نرخ ۲۰ ارز دولتی کاهش و ۱۷ ارز رسمی افزایش یافت.

 به گزارش سایت طلا ، هر چند دیروز هر دلار در صرافی‌های بانکی به نرخ ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان عرضه شد و بازارساز تلاش گسترده‌ای را به کار گرفت تا دلار در صرافی‌های بانکی به کانال سیزده هزار تومان وارد نشود اما پیشروی قیمت‌ها در بازار آزاد سبب شد قیمت‌ دلار در صرافی‌های بانکی افزایشی برابر با چهارصد تومان را در یک روز تجربه کند.

 به این ترتیب سد مقاومتی دلار شکسته شده است. صرافان معتقد بودند سد مقاومتی دلار ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان بوده است .  بر این اساس نرخ خرید دلار از مردم نیز ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد.

بررسی‌ها نشان می دهد نرخ یورو نیز با افزایشی محسوس به ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان رسید و نرخ خرید این ارز در صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان گزارش شد.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر این اساس ۱۰ ارز بین بانکی ثابت ماند، نرخ ۲۰ ارز دولتی کاهش و ۱۷ ارز رسمی افزایش یافت.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
1 2

HK2 چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/02 ساعت 15:50
اسه اسه پیش بسوی بهار ...

2 0

HK2 چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/02 ساعت 12:33
نزدیک ساعت ۱۳:۳۰ ...
پیش بسوی اوج...

6 2

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/02 ساعت 10:25
سلام دوستان صرافی ملی بالای بازارو نبست و بدون تغییر بنظرم رکب بزنه فروشنده ها احتیاط کنن

1 1

Ehsanm سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/02 ساعت 10:11
أقا بایرام احسنت بسیار جالب و آموزنده بود مخصوصا قسمت دوم تو مسجد

2 0

teacher یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/02 ساعت 10:06
احسنت برشماآقابایرام .متن زیباونام گذاری رانت خوارزیباتر..........محب الدوله حسن دوست..........
براوو

1 0

Trump هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/02 ساعت 09:15
«حسینی» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
دولت از مجوز شورای سران قوا برای برداشت ۴۵ هزار میلیارد تومانی از صندوق توسعه ملی با هدف جبران کسری بودجه امسال به صورت کامل استفاده کرده است. این در حالی است که سه ماه از سال مانده است.

11 2

شینتیل خان هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/02 ساعت 03:57
و ادامه داستان را من مینویسم:
در حال دعا و ثنا به رییس جمهور بودم که ناگهان پایم گیر کرد به دریچه فاضلاب و زمین خوردم. خلاصه پام شکست و مرا بردند بهترین بیمارستان. اتاق خصوصی بهم دادن و کلی تحویلم گرفتند. همون اول هم 20 میلیون جیرینگی کارت کشیدم. پس از آزمایشات خون و عکس و ...... خلاصه یواشکی به برادرم گفتند که سرطان دارم. و در ادمه طولی نکشید که از دنیا رفتم و این همه پول و ثروت و..... نصیب وارث و دولت شد . همون دولتی که یه عمر سرش کلاه گذاشتم!!!!!!!!!!!!!!و خودم هیچی نصیبم نشد جزء دوندگی و سگ دو زدنهای شبانه روزی .......راستی پا را فراتر میزام و بعد از مردن رو هم میگم. پس از غسل و کفن و .... خاکم کردند . ولی سروصدارو میشنیدم. وقتی کار تموم شد همه رفتند رستوران. آنجا شنیدم که فک فامیل میگفتند خاک برسرشون با این همه مال و منال ببین چه غذایی دادن. یکی دیگه میگفت کاش سوم و هفتم رو یکی کنن راحت شیم. یکی دیگه میگفت . تو رو خدا نگاه کن . این همه پول و سرمایه رسیده به پسر خنگش. نگاش کن تو رو خدا عین منگلها میمونه.
یکی دیگه گفت : خوش بحال دامادش . شانس رو میبینی ؟
بله روز مسجد هم تا دلت بخاد گل و تاج گل آوردند. مداح مرتب از شرافت و انسانیت من میگفت. ولی خودم که میدونستم چکاره حسن بودم. رفیقهای دامادم داشتن باهاش شوخی میکردند : مرتیکه نره خر مهره مار داری ؟ دست مار و هم بگیر. گوشکوب ببین چه ارثی بهت رسیده؟ جون من یه شاسی بلند بگیر بریم حال کنیم. عروسم هم داشت واسه بنام زدن سند ویلای شمال و آپارتمان اقدسیه نقشه میکشید. ولی هرچه جلو رفتیم . من تک و تنها زیر خاک بودم. دیگه پرنده هم سر مزارم پر نمیزد..............خلاصه گذشت و گذشت و منم پوسیدم و دیگه کسی حتی یادی از من هم نمیکرد....

0 0

هلن ستوده دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/02 ساعت 10:11
لااااايك،..........عالي بود

3 1

وزير دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/02 ساعت 06:46
احسنت به نكته بيني و خلاقيت شما.. عبرت آموز بود

15 5

آقا بايرام یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 23:52
>> اعترافات يك رانت خوار،.....
،،،
آقای رئیس‌جمهور دوستت دارم،‌ می‌دانی چرا؟
در سال ۹۳ تولیدی کوچکی داشتم. به دلیل اوضاع بد بازار، آن را ۱۰ میلیارد تومان فروختم و پولم را با نرخ سی و چند درصد توی چند بانک و موسسه مالی اعتباری گذاشتم و در سال ۹۶، شد ۲۲ میلیارد. علاوه بر اون،‌ از سال ۹۳، رفتم توی کار واردات.
خوشبختانه با نرخ دلار تقریبا ثابت تا قبل سال ۹۶، سود خوبی داشتم و همه‌اش رو ملک می‌خریدم و اجاره می‌دادم.
سال ۹۶ بود که پولم را از بانک خارج کردم و با ارز ۳۷۰۰ تومانی، ۶ میلیون دلار خریدم. تازه از اون سکه‌های ارزون حراجی بانک مرکزی هم خریدم و درجا تو بازار فروختم. در سال ۹۷ هم توی همون بحبوحه با ارز ۱۴۰۰۰ تومان فروختم و ماحصلش شد ۸۴ میلیارد تومان. پول حاصله را وارد بورس کردم و با یک چرخی که در بورس زدم و شاخص هم به خاطر سیاست‌های داهیانه دولت دوبرابر شد و خوشبختانه رسیدم به ۱۷۰ تا. یکی دو تا خرید و فروش ماشین لوکس کردم و تا الان رساندمش به ۲۰۰ میلیارد تا.
ولی لذت‌بخش‌ترین قسمت اینجاست که تو این سال‌ها، دیگه لازم نبود که مثل زمانی که تو کار تولید بودم با مالیات درگیر باشم و هم مالیات سود نکرده را بدهم به اسم یک موجودی به نام علی‌الراس و هم مالیات ارزش افزوده را. تازه این مامورهای مالیاتی که سودشان در بیشتر مالیات گرفتنه، اسناد هزینه‌های من رو قبول نمی‌کردند و من رو مجبور به دغل‌بازی می‌کردند. عوضش، ‌از سال ۹۳ تا الان به لطف معافیت‌های متعدد روی تمام درآمدهایی که به دست آوردم و قصه اش را براتون گفتم، یک ریال هم ‌مالیات نداده‌ام، ‌کاملا هم قانونی.
راستی دفتر واقعی وارداتمون تهران بود؛ ولی دفتر اصلی را در یکی از استان‌های محروم ثبت کردم که بگذارید اسمش را نگویم. خوشبختانه معاف از مالیات شدم و شرمنده شما شدم. اون چند واحد آپارتمانی هم که گفتم خریدم رو هم اجاره داده‌ام و خوشبختانه برای اجاره اینها هم از مالیات معاف هستم. خداییش شماها خیلی خوبین.
اما طفلک راننده‌ام که عصرها بعد از ساعت ۴ از سر کار می‌آد دنبال من و کارهام. چهار میلیون تومان حقوق قراره بگیره، ولی بدبخت بینوا قبل از اینکه حقوقش را بدهند، اول مالیاتش را ازش می‌گیرند. خیلی گناه داره،‌ نکنین تورو خدا!
خلاصه، داشتم می‌گفتم. در گیر و دار جهش ارزی ۹۷-۹۶ بودیم که خدا رو شکر ارز ۴۲۰۰‌ رسید. عجب نعمتی بود. البته برای من که تونستم بگیرمش. بعدا هم که درش رو بستین و فقط برای کالاهای اساسی باز نگه داشتین، زدم تو خط واردات کالاهای اساسی!!!. عالی بود، عالی! خیلی اساسی بود!!. وارد می‌کردیم و با دو دست چرخاندن، تقریبا با قیمت بازار می‌فروختیم. سود دلچسبی بود. تازه خدای ناکرده فکر نکنید رشوه دادیما! همه‌اش کاملا قانونی بود!
تازه من مثل بعضی رفقا نرفتم از بورس کالا جنس بخرم و سر کوچه با قیمت بازار بفروشم و دو برابر سود کنم؛ چرا که شما بورس رو هم با ارز ۴۲۰۰ قیمت‌گذاری کرده بودین. اگر وارد این بیزینس شده بودم که خدا میدونه الان اوضاعم چی بود.
ولی این ارز ۴۲۰۰‌ای یک خوبی دیگه‌ای هم داشت. خانم بچه‌ها بعضی چیزا رو ارزون‌تر می‌خریدند، هم خانواده ما و هم این راننده بدبختم. ولی خب،‌ اون بیچاره پولی نداشت که چیز زیادی بخره ولی جای شما خالی، از چای و شکر و کره و پنیر صبحمون گرفته تا شیشلیک ظهر و کیک و بیسکویت عصر و جوجه کباب شبمون، به برکت شما خیلی خوب و ارزون بود.
فقط نمی‌دانم چی شد که این همسایه ما که تولیدی دارو داشت به خاک سیاه نشسته الان. عجیب بود. آخه شما که داشتی ارز ۴۲۰۰‌ای به واردات می‌دادی،‌ نمی‌دونم چرا این طفلک بدبخت شد‍! خب دیگه، ‌بالاخره چوب نفهمیش رو می‌خوره. هر چی بهش گفتم تولید رو ول کن و بیا پیش خودم، گوشش بدهکار نبود. الانم داره سبد کالا می‌گیره چون درآمد ماهش،‌ زیر ۵ میلیون شده.
با وجودی‌که از ۹۷ تا الان واردات خیلی سخت شده ولی خب،‌ از یه بعدی خوب هم شده. به هر کسی اجازه نمیدن و دست زیاد نیست و بازار دست خودمه. خدا الهی خیرتون بده. تازه،‌ تعرفه گمرکی رو هم با ارز ۴۲۰۰‌ای حساب می‌کنین. خیلی خوبین، خیلی. رقبای داخلیمون خیلی شاکین. دلم براشون می‌سوزه ولی خب من چه کنم، قانونه مملکته دیگه.
راستی یادم رفت بگم. از چند سال پیش توی یکی از موسسات مالی که همه‌اش این بانک مرکزی بی‌سواد می‌گفت اینها غیرمجازند، پول داشتم. غیر مجاز کدومه؟!! ساختمون داشت شیک و تر و تمیز و کاملا هم علنی. یعنی چی غیر مجاز؟!! مگه توی این مملکت یک دکه غیرمجاز هم میشه بزنی؟! خداییش سودآوریشون خوب بود. نمیدونم توی چه بیزینسی بودند؛ ولی به ما که سود ۴۸ درصد می‌دادند. علی‌ای حال، این بانک مرکزی مزاحم یه مدت اومد جلوشون وایساد؛ ولی ما به شما اعتماد داشتیم که شما پول ما رو نمی‌خوری. خوشبختانه آخرش هم حق به حق دار رسید و ما هم پولمون رو گرفتیم. دستتون درد نکنه! چی بود الکی می‌گفتن بحران بانکی. کدوم بحران؟ ما که بحرانی ندیدیم. همه چیز عالی بود و خوشبختانه با کمک همین بانک‌ها ثروت ما چند ۱۰ برابر شده تا الان.
ولی از همه جالب‌تر قصه شریکمه که بعد از فروش تولیدی تو سال ۹۳، پا شد رفت توی یکی از این کشورهای بد که بذارین اسمش رو نگم. اول از همه، با چه بدبختی‌ای تونست پولش رو بذاره توی بانک اونجا. می‌گفتند پولشویی و این سوسول بازیا. آخه مگه شستن پول بده؟‌ بهتره که، تمیز میشه! خلاصه بعد از یک سال فهمید که سود سپرده‌اش نیم درصده و نه ۵۰ درصد. بیچاره ۵/ ۰ درصد رو فکر کرده بود ۵۰ درصد منظورشونه. به تخیلش هم نمی‌رفت که کسی واسه کمتر از یک درصد پولش رو بذاره بانک.
آخر سال هم که شد،‌ یک نامه بهش دادند و گفتند فلان مقدار مالیات همین نیم درصده. آخ آخ! چقدر دلم براش سوخت. بعد خواست بره سهام بخره دید متوسطش ۸ درصده. دید نه بابا نمی‌ارزه. گفت بره تو کارهایی که ما اینجا خیلی روتین و قانونی می‌کنیم. ۶ماه نگذشته بود اومدن سراغش و به جرم پولشویی الان تو زندانه. پولش هم نه تنها زیاد نشد ‌که فعلا بلوکه شده. آخه اونجا حساب‌های ملت رو چک می‌کنن و نمی‌ذارن که کسی زیرآبی بره.
خلاصه اینکه خدا می‌دونه این چند سال به ما چه گذشت. البته بگمها، این مسائل فقط مال دوره شما نبوده‌ها. قبلی‌ها هم تقریبا همین‌جوری بوده با کمی تفاوت توی هر دوره. ولی خب، وظیفه ما تشکره ومن از صمیم قبل از شما سپاسگزارم.
در ضمن، فکر نکنی ما زحمات شما رو هم نمی‌بینیما. بیمه سلامت که معرکه است. یک ریال نمیدم برای درمان. بامزه اش اینجا بود که خودشون زنگ زدند که آقا شما نمی‌خواهید عضو بیمه سلامت دولتی شوید. من هم از همه جا بی‌خبر گفتم چرا که نه.
راستی بابت یارانه‌های ماهانه هم خیلی سپاسگزارم. هر بار که خواستند قطع کنند، دوباره وصل شد.
تازه، بابت دانشگاه‌های دولتی خوبتون هم سپاسگزارم. بچه هام رو که حسابی خرج کتاب و کلاس کنکورشون کردم فرستادمشون پزشکی و وکالت توی یه دانشگاه دولتی. ماشاا.. هر دو الان خوب پول در می‌آرند. یه ریال هم به شما نداده‌اند، نه برای تحصیل و نه برای مالیات درآمدشون.
از بابت آب و برق و گاز هم که تقریبا مفتی بهمون می‌دین خیلی خیلی مدیونتونم. جالبه که شنیدم تولیدکننده‌های برق هم ورشکسته‌اند، درسته؟ از اون بامزه‌تر می‌گن شرکت نفت هم ورشکسته‌است و حسابی به بانک‌ها بدهکاره. آخه چقدر بی عرضه‌اند این مدیراشون. گازوییلی که هزینه تمام شده‌اش میگن نزدیک هزار تومنه رو دارند میدن ۳۰۰ تومان. به نظرتون اینا یه مشکلی ندارن؟!
یه چیز خوب دیگه هم این سیستم بانکیه که مثل آب خوردن هر چی پول می‌خوام جابه‌جا کنم، به‌صورت تقریبا مفت و بی دردسر انجام میشه. نه کارمزدش عددیه، نه مالیاتی داره، نه معلوم میشه برای چی جابه‌جا می‌کنیم. همینجوریا بود که تونستیم پارسال کلی ارز خرید و فروش کنیم و سود کنیم دیگه.
فقط سوالی که برام مونده اینه که این همه خدماتی که ارائه می‌دین و این دم و دستگاه بزرگ دولتی رو با چه پولی می‌گردونین؟ اگه میشه به ما هم یاد بدین. چون تا جایی که حساب و کتاب می‌تونم بکنم، پولی که از ما به شما رسیده خیلی خیلی کمتر از پولیه که از شما به ما رسیده. یه چیزی با یه چیزی نمی‌خونه که من نمی‌فهمم. خداییش اقتصاددونایی که دوروبرتون هستند، خوب کلک‌هایی یادتون دادنا!! من که نفهمیدم.
در نهایت اینکه، خیلی خیلی دوستتون دارم، آقای رئیس‌جمهور. دعا می‌کنم شما همیشه باشین و خیرتون به ما جاری باشه.
ارادتمند: محب الدوله حسن‌دوست

1 0

هلن ستوده دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/02 ساعت 10:09
بنده معمولا كامنت هاي طولاني رو نميخونم اما اين كامنت عاااالي بود و به دقت خوندم
نظر آقاي شينتيل خان هم خيلي جالب و پر معنا بود

5 1

وزير دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/02 ساعت 06:44
ميشه با اين سناريو يه فيلم خوب ساخت.. ارزش خوندن داشت آقا بايرام دست مريزاد

4 1

پدر بزرگ! یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/02 ساعت 00:56
واقعا تحت تاثير قرار گرفتم آقا بايرام/خواب مون رو آشفته كردي برادر

5 1

كيان تهراني یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/02 ساعت 00:48
مملكت گل و بلبل !
مگه ميشه ! مگه داريم !

5 3

ببتو شش سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/02 ساعت 00:32
ای ول آقا بایرام ، عالی بود :))

4 8

Ehsanm سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 23:18
دوستان افزایشی در کار نیست این افزایش ها پوچ پوچ

4 1

پدر بزرگ! یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 23:04
مهم
با اجرای FATF خرید غذا و دارو بسیار روان خواهد شد
احمد فلاح رئیس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا:
در صورت عدم تصویب FATF فردای تاریکی در انتظار ما خواهد بود بطوریکه نمی‌توانیم قدم از قدم برداریم
اگر FATF عملیاتی نشود در آینده اگر تحریم‌ها هم لغو شوند و همه دنیا بخواهد با ما کار کند، هیچ‌گونه جابجایی مالی صورت نمی‌گیرد
امیدواریم زودتر به عقلانیت برسیم و هرچه زودتر آن‌را تصویب کنیم
اگر FATF اجرایی شود، خرید غذا و دارو هم بسیار روان خواهد شد. اکنون هیچ کشوری از ما پول نمی‌گیرد حتی برای اینکه به ما غذا و دارو بفروشند
شخصا درگیر یک موسسه حمایت از کودکان سرطانی هستم و برای تامین داروهای کودکان تحت پوشش آن مشکل داریم وقتی FATF باشد می‌توانیم از این موسسه پول بفرستیم و دارو بگیریم اما وقتی نباشد می‌گویند مبدا و منشا آن کجاست؟

3 2

H. RoHani یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 22:10
ظریف:
مقابله با تحریم‌های آمریکا نیازمند اقدام جمعی است
وزیر خارجه:
رویکرد ایالات متحده در قبال تحریم‌ها نشانگر یک اعتیاد روانی و بی‌ملاحظه است - شرایطی که هیچ حد و مرزی برای آنچه که ایالات متحده ممکن است انجام دهد یا ندهد، قائل نیست.
اعتیاد آمریکا به تحریم دوستان و دشمنانش را تحت تأثیر قرار می‌دهد، مگر آنکه اقدامی جمعی برای مقابله با آن صورت گیرد.
توییت ظریف در شرایطی منتشر می‌شود که آمریکا اخیرا به بهانه مقابله با روسیه به تحریم کشورهای متحد خود روی آورده است.

2 6

استاد اغطم دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 22:05
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد شریعتمداری در مراسم «امضای تفاهمنامه وزارت راه و شهرسازی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه تأمین مسکن برای جامعه کارگری، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی» اظهار داشت:
ظرفیت‌های قانونی زیادی برای تأمین مسکن جامعه کارگری کشور وجود دارد؛ به طوری که بر اساس ماده 142 قانون کار، تکالیفی برای تأمین مسکن بر عهده جامعه کارفرمایی و دولت در تبصره‌های یک و دو این ماده پیش‌بینی شده است.
" تأمین مسکن کارگران با همکاری 2 وزارتخانه "
وی با بیان اینکه این تفاهمنامه ظرفیت همکاری و همدلی بین تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و دستگاه‌های اجرایی را فراهم می‌کند، ادامه داد:
برای تأمین مالی اجرای پروژه‌های مسکن برای کارگران و بازنشستگان، از ظرفیت بانک عامل حوزه مسکن با همکاری وزارت راه و شهرسازی و همچنین از ظرفیت‌های سایر بانک‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده می‌کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: صندوق‌های تأمین اجتماعی و بازنشستگی کشوری در تأمین مالی این پروژه‌ها مشارکت دارند؛ ضمن اینکه وزارت راه و شهرسازی نیز با ارائه زمین‌های 99 ساله به صورت رایگان در این پروژه همکاری خواهد کرد.
شریعتمداری همچنین گفت: علاوه بر این، از ظرفیت شرکت شهرک‌های صنعتی نیز که محل تجمع صنایع هستند، استفاده می‌شود تا کارفرمایان به استناد ماده 142 قانون کار، در این طرح مشارکت داده شوند تا علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های دولت، از ظرفیت‌های جامعه کارفرمایی نیز برای تأمین زمین و مسکن کارگران استفاده کنیم.
وی با اشاره به جمعیت 43 میلیون نفری کارگری کشور گفت:
حدود سه میلیون و300 هزار نفر بازنشسته تحت پوشش صندوق تأمین اجتماعی و 1.5میلیون نفر نیز تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشور هستند که برای تأمین مسکن مجموعه جامعه کارگری، بازنشستگی و مستمری‌بگیران از ظرفیت‌های دولتی، کارفرمایی و تعاونی‌های مسکن کارگری به صورت منظم و سازماندهی‌شده استفاده خواهیم کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: در قالب تفاهمنامه امروز طی دو سال آینده، اجرای 200 هزار واحد مس**** برای جامعه کارگری، بازنشستگی و مستمری‌بگیر کشور هدفگذاری شده است.
همانطور که اعلام شد، علاوه بر این، از ظرفیت شرکت شهرک‌های صنعتی نیز برای تأمین مسکن کارگران با به‌کارگیری ظرفیت کارفرمایان شهرک‌های صنعتی استفاده خواهد شد

23 6

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 21:22
منتظر سپرده های برداشت شده از فردا دوم دی ماه به سمت......
به امید حق

2 2

babak0011 یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 23:24
اقا وحید فروش بشه تا دو روز اینده یا خیر

4 12

Ehsanm سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 23:16
چقدر خوشحال میشید قیمت بره بالا و مردم بیچاره تر بشوند واقعا جای تاسف دارد فقط فکر دو زار سودی
ولی افزایش رو نمیبینی اون چیزی که تو فکر شماست عملی نمیشه

6 24

Agha_ali دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 21:11
ایول به بازارساز جونم بازارساز بیار پایین کار داریم . فقط حال اونی که هی خرید میده و حد ضرر را میاره پایینتر خریدارم:))))))

2 19

لوچک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 20:47
دوستانی که معتقدن بازار ساز با تزریق ارز قیمت ها رو کنترل می کند با مثبت زدن و دوستانی که معتقدن بازار ساز با شیوه ی مجازی و کاعذی و شیوها نوین دیگر بازار رو کنترل می کند با زدن منفی نظر شونه اعلام کنند ! و اگر نظری دارند هم اعلام کنند تا به دانش ما افزوده بشه !

4 14

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 21:23
زمزمه های توافق می آید. انشالله خیر است برای مردم ایران. دوستان به نظرم تا مشخص شدن روند کنار باشند.

2 4

لوچک هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 21:19
به نظر خودم هم ایول داره ! ولی نمیدونم با چه روشی کنترل می کنه !

6 18

Agha_ali دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 21:14
با هر روشی داره کنترل میکنه ایول داره .

3 4

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 20:04
البته معمولا تقاضا های فصلی و مناسبتها خود به تنهایی به طلا و سکه در سه ماهه اخر سال حباب میده

2 3

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 20:03
الان طبق همین سایت ارزش سکه منهای ارزش افزوده ،... تقریبا برابر سکه است در حالیکه با توجه به سایر هزینه معمولا ۲۰۰ تومن بالاتر باید باشه

0 5

مهران55 یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 19:54
خسته نباشی
اون یه دونه هم نمیگرفتی
این همه ریسک ضرر داره

8 5

جوتوق یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 19:36
امروز یدونه سکه سال ۸۶ گرفتم ۴۵۲۰.بنظرتون کارم ایول داره؟

0 0

قزوینی اعظم هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/02 ساعت 00:26
داش بیار شیر یاخط بندازیم

5 2

استاد اعظم 2 نه ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 19:06
متاسفانه بازار ساز ما در کشور فاقد عقل احمق روانی شما که بویی از خرید و فروش نبردی 9 ماه از سال گذشت با بی عقلی شما چند نفر میلیارد تومن زیان به بازار خودمون زدین و هزاران میلیارد تومن رو هم از جیب همدیگه دور کردین اخه یکی نیست بهتون بگه الاغ خرید و فروش بلد نیستید برید کنار بزارید یه گروه عالی بیاد سرکار تا 4600 بردید حالا اوردی پایین که چی بشه اونایی که 4400 3900 خریدن برا فروش نمیان به خاطر به عقلی شما به اصطلاح بازار ساز احمقا یه نگاهی به مارکتای دیگه بکنید سال تموم شد چند میلیارد رو دستمون ضرر گداشتید امامی رو ببرید رو 5800 همین الان جنس دست مردم نیست مگر اینکه تعلل کنید.

2 0

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 21:51
سلام خدمت استاد ۲
دوست عزیز به عنوان برادر کوچک شما عرض کنم خدمتتان که احتیاط کنید بزرگوار. الخیر فی ما وقع

4 4

استاد اعظم 2 نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 19:15
می دونم سایتو بررسی میکنید ادرس من محرمانه زیرپله حاج محمودی معروف هرکی بگید میشناسه مارم عضو گروه کنید بالای 60 میتونم دوستای دیگروهم بیارم صرافی دیگرو رو هم بیارم تا عرضه نکن بابا بی عقلی رو بزارین کنار خلاصه اگه رو سایت هستین سرجمع 5 تا 8 هزار ریال رو ما حساب کنید اگه حساب نکردین حداقل از روی عقل بازارو کنترل کنید با تشکر اگه گوشه شنوایی باشه.

6 39

سيمين پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 18:48
سلام،،
فردا ميخوام بفروشم،،،
به نظرتون،،،،،
بالاي 2.0000.000 ++++
زير ٢.٠٠٠.٠٠٠ _ _ _ _ _

4 2

علی ی ی ی یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 18:19
عدد۶۰میلیون سکه راازکجا آوردی ؟کل سکه پیش فروش گشده تحویل سال۹۶تا۹۸حدودهفت میلیون قطعه بوده است

0 1

همنشین درد هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 20:01
اقا ۶ میلیون ببخشید در از ۷.۲میلیون پیش فروش ، ۶ میلیون اون سال ۹۷ وارد بازار شد ، چون مال در بین همه مردم عرضه شد و فروشنده ها با خرید ۱.۲ براشون می ارزید ۴ تا ۵ بفروشند حباب سکه خالی شد

0 4

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 18:12
به نسبت تقاضا عادی الان سکه مازاد است اما با ورود به هیجان در بازار سکه تا ۲۰۰ تومن جدا از افزایش طلا حباب می گیرد

2 3

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 18:10
علت حباب منفی ورود ۶۰ میلیون قطعه سکه امامی که در سال گذشته بصورت بی سابقه در یک سال در کشور توزیع شد

1 1

همنشین درد هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 19:59
اقا ببخشید ۶ میلیون

18 6

دکتر پیشگو نه ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 18:07
نظرسنجی:
آیا سکه تمام بهار قبل از پایان سال به 5 میلیون خواهد رسید؟
مثبت + بلی
منفی - خیر

1 3

چی بگن هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 17:23
هی بابا

4 2

كيان تهراني یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 17:15
روزنامه شهروند نوشت : با توجه به اینکه قیمت پراید الان ۵٠‌میلیون تومان هست با احتساب درآمد سالانه خانوار ایرانی بعد از هفت سال و نیم پس‌انداز می‌توانند پراید بخرند

7 0

شیشه بر هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 21:17
به شرطی که تا هفت سال دیگه قیمت پراید سیصد ملیون تومن نشه

0 1

ali-elc سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 16:59
85 خوب و منطقیه

19 6

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 16:41
دوستان خیال همه رو راحت کنم تا آبشده ۲۱۸۰ سکه ۵۰۰۰ و دلار ۱۴۶۰۰ رو نده نمیریزه هر پایین اصلاح است و فرصت خرید تمام

1 0

D-buyer هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 18:57
سکه چه زمانی 5000 رو میبینه و در صورت ریزش، ریزش تا چه حدیه

4 3

ستاره شهر یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 17:31
استاد وحید محمدی همچنان بهترین نظردهی را دارند.
صمیمانه متشکریم .

8 2

bl هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 16:45
ممنونم جناب محمدی عزیز...

2 1

bl هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 16:38
با سلام
امامی 4486 شده...
تا کجا این نزول ادامه داره...بفروشیم یا نگهداری؟

2 4

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 16:33
علت حباب منفی افزایش موقت قیمت دلاره با پایان تصفیه حساب شرکتها و مسافرت های سال نو میلادی دلار هم کاهش خواهد یافت

1 1

امیردنت سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 16:35
طرح جدید ۴۴۸۵
طلا۱۸۹۰

8 9

??FATiima چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 16:06
سکه حدود ۸۵ تومان و طلا ابشده هم حدودا ۴۰ تومن حباب منفی دارن
این کاهش امروز یکم عجیب بود
خبری مثبتی هم که تا این لحظه امروز نبوده

10 4

لوچک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 15:54
یه سوال
با این همه محدودیت اقتصادی چطور بازار ساز تونیسته روی قیمت دلار مسلط بشه ؟! به نظر من آفرین داره !

9 7

پارساپور یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 15:47
درسته میگن سکه نزدیک عید 5 تومن رو میبینه؟

8 7

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 15:36
نظر شخصی
هم اکنون نرخ تابلو سکه ۴۵۲۰
عدد جذابی برای خرید است
این هم برای دوستانی که شاکی از مبهم بودن حرف ها بودند.:))

4 4

چی بگن هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 15:36
سلام.جناب محمدی تحلیلت نسبت به اخر هفته طلا چیه؟ما هنوز منتظر سکه ۵۳۰۰ هستیم.

0 1

Agha_ali دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 21:17
زوده سال دیگه اردیبهشت

8 17

بام ایران شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 15:18
به به یلدا امسال چه پا قدمش برای سایت طلا خوب بود نظرات خیلی خوب و تعامل کاربران محترمانه اس .
جناب ببتو نظرات خوبی دارن
و نحوه ادبیاتشون منحصر بفرده با چاشنی مزاح خواننده رو شاد میکنن
ببتو مخلصتم

3 3

ارزونی رو لولو برد هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 16:24
خخخخخخخ !!! خخخخخخخخحخ !!!

5 15

ببتو شش سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 16:15
سپاس از لطف شما دوست عزیز :))

6 3

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 15:06
دلار را تامیتونن روی ۱۳ ثابت نگه خواهند داشت النگ و دولنگ
روزی ۲۰۰تومن بالاتر وروزی ۳۰۰تومن پایین

14 10

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 14:46
پایان کف اصلاحی رو اعلام میکنم دوستانی که جاموندن میتونن خرید بگیرن

18 8

Agha_ali دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 14:50
داداش یبار فروش دادی که خرید بگیریم. همش بخر بخر بانک مرکزیم با حرف شما معامله کنه ریال کم میاره:)

5 8

جوتوق یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 14:26
داره میریزه

7 5

Agha_ali دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 14:46
بزار بریزه

2 8

DalArA دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 14:24
مرداد سال آینده تولید پراید متوقف می‌شود
معاون نظارت بر استاندارد سازمان ملی استاندارد:
از اول مرداد ۹۹ پراید های ۱۱۱ و ۱۳۱ و ۱۳۲ تولید نمی شوند، همچنین شماره گذاری این خودروها نیز در این تاریخ متوقف می شود.
پژو ۴۰۵ هم با هماهنگی ناجا شماره گذاری نشده و تولید آن متوقف می شود.

4 8

قزوینی اعظم هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 14:31
باو تازه پول جمع کرده بودم پرایدو بخرم

8 6

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 14:23
عزیزی فرموده بود که حرف بنده مبهم است. واضحتر بگویم خدای ناکرده کسی از حرف بنده متضرر نشود گرچه همواره عرض کرده ام که نظراتم شخصی است.ربع سکه و حتی سکه گرمی در ریزش سنگین واکنش کمی نشان دادند یعنی این ریزش ها را قبول ندارند. به نوساناتی که گاها روزانه صد هزارتومان تفاوت کف و سقف انهاست بی تفاوت است یعنی آن را قبول ندارد.قیمتش نسبت به تمام سکه حباب مثبت دارد یعنی قیمت فعلی سکه را قبول ندارد.
در یک کلام واکنش ربع سکه را رصد کنید و بقیه مارکت ها را معامله کنید.
نظر شخصی

7 4

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 14:37
نازنین واضحتر در توانم نیست از بیان نظرم عذر خواهی میکنم .شما نادیده بگیرید.

3 7

Rezae دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 14:33
بازم مبهمه. بلاخره بخریم یا بفروشیم

9 4

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 14:15
تازمانی که بالای ۵۲۰ سکه ۱۹۹۷ آبشده و ۱۳۰۵۰ هرات هستیم من نظر به فروش ندارم

6 3

۲۲طباطبایی یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 14:55
پس ینی الان که ارقام طبق گفته ی شما بالای این اعداد هستند نفروشیم و بخریم؟وقتی اومد زیر اینا بفروشیم :-|

1 3

مال باخته شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 13:51
سلام آقای محمدی بازارسازداره رکب میزنه منظورچیه؟؟یعنی صعودیه یانزولی؟؟

8 4

حجره دار با تجربه سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 13:59
بازار ساز خودش رکب و خورده من تو خبر نداریم چند روزی نفروش به سود می رسید

7 4

ببتو شش سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 13:48
ضمنن تکنیکال و فاندامنتال داره میگه دلار پاهاشو داره جفت میکنه برای یه پرش درست و حسابی.
عامما و عام آآ ...!!!
اینجا ایران است و جناب بانکدار اعظم سرمایه دار بزرگ و هر آن میتونه یه خط بزرگ قرمز بکشه رو نقاشی های ما و تامام!
اجازه خط کشیدن رو هم اربابه بانکداره اعظم بهش میده!
پس دست به عصا بودن و رعایت حد ضرر شرط بقا تو این بازاره.
فعلن کسی نتونسته دست ارباب اعظم رو بخونه.
اینارو اسکرین بگیر روزی دوبار یکی صبح یکی شب برای یادآوری بخون!
مخ لس شما :))

2 1

مهتاب ٦٨٤ دو سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 13:39
از جناب کاربر شعله تشکر میکنم خواهش میکنم بقیه دوستان هم نظر بدن

9 3

ببتو شش سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 13:32
چرت و پرت هائی مثل: سکه تمام لیدر بازاره و آبشده لیدر بازاره رو ول کنید. بازار فقط با دلار داره پائین بالا میشه و بس.

4 3

ببتو شش سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 13:30
با سلام نظر شخصی:
دو هفته پیش هم گفتم. دلار بعد از صعود 14,100 و نزول 12,600 در نقطه 13,200 الی 13,500 به تعادل خواهد رسید و نوسانات کم و کمتر خواهد شد. البته فعلن! و به احتمال قریب به یقین تا عید.
هر بالائی بالاتر از 13,600 فروش دارد و هر پائینی زیر 13,100 خرید!
دیگه از واضحتر باید دستت رو بگیرم ببرم بازار :))

0 0

قزوینی اعظم هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 15:25
ارادت وار قارداش:))

0 3

لوچک هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 14:03
ببتو خان ! تا انتیخیوبات همین طوره که می فرمایید سال بعد جهش صد در صدی قطعی است ! توبره اروم اروم در حال خالی شدنه !

0 2

ببتو شش سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 13:49
قزویننی قارداش من گورخورام سن نن! :))

2 2

قزوینی اعظم هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 13:34
داش دست مرا بگیر ببر بازار مگه چی میشه:))

1 3

مهتاب ٦٨٤ دو سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 13:11
سلام دوستان خواهش میکنمن ازتون از اقای محمدی و بقیه دوستان که در مورد ملک و ماشین یه تحلیل بزارید این دو مورد سرمایه گذاری مناسب هست الان یا نه

1 0

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 13:35
خدمت جناب قزوینی:سلام خدمت شما
بله متاسفانه بسیاری از کاسبی ها از رونق افتاده. ولی کاسبی های وجود دارد که خود حضرات افرادی که سرمایه کافی دارند را به آن سمت سوق می دهند. ولی خوب اساس هر کاسبی تجربه مهارت جذب سرمایه مشتری یابی و در نهایت اگاهی به قوانین نوشته و بعضا نانوشته هر کسبی است:))))

2 0

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 13:31
خطاب به جناب ترامپ
خرید طلا به وقت و قیمت مناسب اگر شرایط نگهداری دارید مناسب است.صرفا جهت حفظ ارزش دارایی.

2 0

قزوینی اعظم هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 13:28
باسلام خدمت شعله عزیز
کسب وکار خوبه منتهی اگه چوب لای چرخ نکنن

1 1

Trump هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 13:26
جناب شعله طلا رو مناسب نمیدونید؟

3 0

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 13:21
سلام خدمت مهتاب ۶۸۴
نظر شخصی بنده هیچ کدام از این دو بازاری که فرمودین جذاب نیستن. و به نظر اگر سرمایه بالای ۵۰۰ میلیون دارید کسب و کار بهتر از سرمایه گذاری روی این دو مورد است. منتها به شرط رعایت اصول کاسبی.

5 3

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:47
با سلام خدمت دوستان
نظر شخصی
رفتار ربع سکه از سایر مارکت ها این روزها منطقی تره
سپاس

4 0

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 13:07
دوستان پرسیدند که توصیه به خرید ربع سکه است. باید عرض کنم که خیر هیچ توصیه ای نکردم فقط خواستم توجهتان را جلب کنم که ربع سکه چه موقع نزول قیمت چه موقع صعود رفتار منطقی تری دارد و دوستان در تحلیل هاشون شاید بهتر باشه به قیمت ربع هم نگاه کنند.
سپاس

5 1

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:59
خدمت جناب rezae با سلام ممنون از لطف شما .دوست خوبم وقتی نظری ندارم خوب چه بگویم؟:)))
منظورتان از مبهم را متوجه نشدم . اگر منظورتان توصیه به خرید و فروش بود غالبا از توصیه پرهیز کرده ام ولی می شود از کلامم نظرم را فهمید.

4 2

Rezae دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:54
کاربر شعله نظرات شخصیت دنبال میکنم.چرا کم کار شدی؟ نظراتت مبهم .

10 4

ارزونی رو لولو برد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:38
امیر ! اگه پولوپله ی توی بانک داری خارج کن خمس شو بده که حلال بشه بیا کاسبی حلال طلا وسکه نقدی !!!.

15 11

شاهین 53 هشت سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:22
اهداف :
ابشده 2040 الی 2050
دلار هرات 13450
سکه 4620

3 4

zar bin 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:54
آقا شاهين ارادتمنديم، قبلا سايت طلا بيشتر نظر ميداديد الان همه فكر و ذكرتون شده كانال تلگرام.... اينجا رو هم دريابيد قربان

3 1

جنتلمن 57 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:47
همه نظر خوبا رو دوست دارم و این بخر بخر رو یادتون باشه 2030 اما بنده فعلا خریدار نیستم.
يه اصلاح داريم ( ١٩٩٢ )

1 3

خبر/ 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:38
سلام و عرض ادب خدمت آقا شاهين/
به نظر بنده جناب همتي با قيمتهای پایین داره به بازار جهت میده تا بره بالا،...

3 5

كيان تهراني یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:34
فريب افزايش امروز رو نخوريد.. از همه جهات دارن جيب مردم رو خالي مي كنن

4 3

ميلاني هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:32
قیمت صرافی ،زیر بازار بود، همین امر باعث افزایش در بازار ازاد و هرات شد،
نوسانات فعلا بسمت بالاست،
رعایت حدضرر و سیو سود پلکانی فراموش نشه

3 1

آناليز 777 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:29
آبشده برای شکل گیری روند صعودي باید بالاي دو اعداد ۲۰۲٥_٢٠١٧ بمونه که راحتتر روند صعودي رو ادامه بده

6 2

مبصر هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:24
سلام آقا شاهين، بيشتر نظر بديد

0 5

ارزونی رو لولو برد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:18
من هیچ علاقه ی به نمره ندارم من دنبال کسب سودم نه نمره های الکی !!!

14 5

کارمند1 هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:12
وحید محمدی خدایی دمت گرم . منو بسود رسوند خدا پشت و پناهت. مرد بودی و محکم یک تیم مافیا واستادی. گفتی نفروش

10 4

ارزونی رو لولو برد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:06
فروشنده بازنده بزرگ هس !!! موهای سپرده گذار بانکی در حال ریختنه !!! کچلیش حتمی هس !!!

5 6

لوچک هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:11
لولو این یکی رو خوب اومدی به همین خاطر یه نمره مثبت نثار کردم

1 2

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 12:06
من از خدامه که پولهای ایران
ازاد بشه و به اقتصاد و معیشت مردم هم کمک بشه ولی بزارید خیال همه رو راحت
کنم ؛ تماس تلفنی ترامپ و آبه درباره ایران و کره شمالی؛ خبری از رفع توقیف ارز‌های توقیف شده در ژاپن فعلا تا این لحظه نشده
حسن روحانی شنبه بعد از بازگشت از ژاپن ابراز امیدواری کرده بود که ژاپن ارز‌های توقیف شده ایران را آزاد کنه. او به نخست وزیر ژاپن گفته : «امیدوارم شما و همچنین دولت ژاپن تلاش کنید برای اینکه ما روابط بهتری داشته باشیم و از جمله پول‌های ما که در بانک ژاپن مسدود شده، آزاد بشه
خبرگزاری رویترز از قول جاد دیر سخنگوی کاخ سفید درباره گفت‌وگوی تلفنی رییس جمهوری آمریکا و نخست وزیر ژاپن منتشر کرد، اشاره‌ای به احتمال رفع توقیف این مبالغ ارزی هیچ اشاره ای نشده.

3 4

استاد اغطم دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 11:53
تعداد فایل‌های موجود رهن و اجاره در بازار مسکن همچون چند هفته اخیر همچنان روند کاهشی دارد.
بررسی فایل‌های موجود در بازار اجاره مسکن نشان می‌دهد عمده فایل‌های موجود پیش‌تر و تا اوایل آذر ماه نزد بنگاه‌ها فایل شده‌اند و در یکی، دو هفته اخیر میزان مراجعه موجران به بنگاه‌ها برای عرضه آپارتمان جدید بسیار اندک بوده است.
در حال حاضر عمده افرادی که به‌عنوان موجر جدید وارد بازار اجاره می‌شوند، سازنده‌هایی هستند که آپارتمان‌های نوساز خود که از فروش آنها قطع امید کرده‌اند یا اینکه خود از تصمیم فروش منصرف شده‌اند، در بازار اجاره عرضه می‌کنند. تمایل اغلب آنها ارائه ملک در قالب قرارداد رهن کامل است تا به این ترتیب حالا که امکان فروش ندارند، دست‌کم بتوانند یک‌ششم از ارزش ملک را از طریق به رهن سپردن آن نقد و با این نقدینگی برنامه‌های ساخت و ساز آتی خود را پیگیری کنند.اما واسطه‌ها می‌گویند از آنجا که قیمت پیشنهادی این موجران برای رهن کامل با وجود رکود بازار اجاره «تند» است، بنابراین تعداد متقاضیان این فایل‌ها بر خلاف انتظاری که به شکل سنتی از بازار می‌رود، اندک است. بنابراین تعدادی از این آپارتمان‌های نوساز به پیشنهاد واسطه‌ها به «رهن و اجاره» با وزن بیشتر بهای ودیعه تبدیل شده تا زودتر به اجاره رود.در بقیه نواحی بازار اجاره به لحاظ سن بنا، عمده بهای پیشنهادی اجاره از سوی موجران نسبتا مناسب است اما با این حال تقاضای اجاره اندک است و تقاضای موجود نیز به سختی حاضر به انتخاب از میان تعداد انگشت‌شمار فایل‌های موجود در یک محله می‌شود.

2 2

اوستا دادا اعظم یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 11:48
ممکن است یک چیزکای پشت پرده باشد خریدار مواظب باش .

12 8

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 11:21
دوستان به هیچ عنوان فروشنده نباشین خرید هارو نگه دارین ۲۰۷۰ و ۴۶۸۰ سکه در دسترس

1 2

بالا یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 11:42
اقا وحید
لینک کانال باز نمیکنه

3 4

Trump هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 11:35
جناب محمدی برای خانگی خرید رو مناسب میدونید ؟

5 12

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 10:50
مذاکرات ژاپن محرمانه بالنتیجه آن در آینده اعلام میشود آمریکا از توافق با کره شمالی کلاناامیدشده ترامپ برای انتخابات سال آینده به یک توافق نیاز دارد پس دوباره تمام انرژی خود را برای مذاکره با ایران قرار داده است
افزایش شدید قیمتها به علت کنترل بانک مرکزی بر تراکنش ها وعدم درود سرمایه کلان به بازار امکان ندارد بازارساز در حال بازی دادن و مالدار کردن است مواظب باشید ضرر نکنید

6 2

امیردنت سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 11:31
در نوسانات اخیر تاکنون وارد شدن به بازار و خروج از آن با سود مناسب و متناسب با ریسک انجام شده مقدور بوده یا خیر لطفا با منفی و مثبت جواب بدهید اگر محبت کنید ممنون میشم

11 6

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 10:38
مردم مریوان با در دست گرفتن "نان"، بە استقبال پیکر یخ زدەی فرهاد خسروی؛ کولبر ۱۴ ساله‌ای که ۳روز قبل در ارتفاعات اورامان کردستان مفقود شده بود رفتەاند و فریاد میزنند: برای یک تکه نان بود...
دلم گرفت با این اخبار // امروز اصلن حس و حال خوبی ندارم // خدایا چرا باید سرنوشت هموطنامون اینجور رقم بخوره

4 6

ارزونی رو لولو برد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 10:34
از ژاپن چیزی نیاوردند !!!

8 6

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 10:33
به لطف مسئولین در شب یلدا محقق شد ! ماهیگیری وسط خیابان‌های اهواز با تور
#خوزستان_مظلوم
زندگی همش که تحلیل و طلا و دلار پرستی نیس که
یکم ام باید به فکر هموطنامون و خوزستانیهای عزیز هم باشیم
فقط لحظه ای کوتاه به این
فک کنیم و تجسم کنیم که اگه این سیل و ابگرفتگی شدید روزی توی محل زندگی ما هم اتفاق بیفته / چه حس و وضعی پیدا میکنیم

4 6

معما یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 10:26
آقای محمدی لطفا امروز هم راهنمایی بفرمایید

2 4

دکتر پیشگو نه ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 10:08

به گزارش مشرق،روزنامه کیهان در ویژه های خود نوشت:
روزنامه دولتی ایران دیروز تیتر زد «ژاپن کنار برجام» و نوشت ژاپن با 3 کشور اروپایی‌ برای حمایت از برجام همکاری می‌کند.
این ادعا در حالی است که طبق گزارش‌های منتشر شده، نخست وزیر ژاپن خواستار تداوم تعهدات ایران در برجام شده اما کمترین انتقادی از آمریکا به‌خاطر زیر پا گذاشتن برجام و یک‌طرفه کردن آن مطرح نکرده است. مواضع مقامات ژاپن در واقع انتقاد از کاهش تعهدات برجامی ایران است که پس از یک‌سال مماشات در قبال خروج آمریکا، صورت می‌گیرد.
نکته جالب دیگر این است که طبق برجام (به عنوان توافق مورد تائید قطعنامه 2231 شورای امنیت) تحریم‌های نفتی آمریکا لغو شده و کشورها می‌توانند از ایران نفت بخرند اما ژاپن به جای «تعهد آمریکا»، به «عهدشکنی» آمریکا گردن نهاده و خرید نفت از ایران را ظرف سال‌های اخیر به صفر رسانده است! با این حال روزنامه ایران از سوی ژاپنی‌ها می‌نویسد «با سه کشور اروپایی برای حمایت از برجام،‌ همکاری می‌کنیم»!!
ملاحظه‌ بعدی این است که فرانسه- به همراه دو دولت اروپایی دیگر- بالغ بر یک سال، دولت روحانی را سر دواندند و آخرسر نیز به جای عمل به کمترین تعهدات برجامی خود، از روحانی در نیویورک خواستند کار ترامپ را برای گرفتن عکس یادگاری راه بیندازد و ضمنا بپذیرد که برجام باطل شده و ایران‌ حاضر است مذاکرات جدیدی را با هدف گسترش تعهدات برجامی خود و همچنین کاهش توانمندی موشکی و واگذاری نفوذ منطقه‌ای خویش آغاز کند! در واقع پس از آن که معلوم شد 3 دولت اروپایی اراده و انگیزه‌ای برای عمل به تعهدات ضدتحریمی خود ندارند، آقای روحانی سراغ دولتی در ژاپن رفته که بی‌اختیارتر از فرانسه است و تنها نقش طوطی سخنگوی آمریکا را بازی می‌کند. با این وجود تیتر روزنامه ایران قابل تأمل جدی است: ژاپن کنار برجام(!!). ژاپن کنار ایران و برجام است یا طعمه سر قلاب ترامپ؟

7 7

وحبدمحمدي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 10:01
دوستان دقت کنید، در حال حاضر تمامي ماركت ها صعودي شده و به مقاومت ها رسیدیم، هم اکنون در صورت شکست مقاومت ها مجدد صعود قیمت ها پیش بینی می شود. (فارغ از فاند و اخبار سیاسی)
هم اکنون در محدوده مقاومتی مهمي قرار گرفتیم این مقاومت ها عبارتند از آبشده 2025، دلار هرات 13300 و سکه 4620، برای امروز،،،
اگر مارکت ها موفق به شکست این مقاومت ها و تثبیت بالای این مقاومت ها باشند حرکت خواهیم کرد به سمت 2042 الی 2060 ابشده، 4700 الی 4730 سکه و 13500 الی 13700 دلار هرات و تا این اعداد قدرت و توانایی رشد خواهد داشت و وارد یک موج صعودی جدید خواهیم شد پس برای امروز این مقاومت ها بسیار مهم و تعیین کننده خواهند بود، از سمت پایین حمایت ها برای ابشده 1985 تا 1990، برای دلار هرات 13 و برای سکه 4500 خواهد بود، تا وقتی زیر این اعداد نرفته و تثبیت نداده روند همچنان صعودیست و بازار خالی فروشی نخواهد داشت، فقط در صورتی که این حمایت ها شکسته شوند می‌توانیم درمورد کاهش قیمت و خالی فروشی تصمیم گیری کنیم در غیر اینصورت تمایلات بازار صعودیست
برای امروز احتمالا خریدار خواهیم بود و نقطه خرید ما یا سمت حمایت هایی که ذکر کردیم خواهد بود یا پس از شکست مقاومت ها وارد خرید خواهیم شد به اهداف بالاتر،،،......

5 4

آناليز 777 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 10:27
آبشده تا زمانيكه بالاى محدوده 1992 باشد در كل روندى صعودى دارد ...

3 3

دکتر پیشگو نه ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 10:00

لوموند: واسطه‌گری ماکرون میان آمریکا و ایران شکست خورد.
نشریه فرانسوی «لوموند» به نقل از منابع مطلع نوشته است که کاخ الیزه اکنون معتقد است که تلاش‌هایش برای میانجیگری میان واشنگتن و تهران با شکست روبرو شده است.
نشریه فرانسوی «لوموند» شنبه در مطلبی با عنوان «پرونده هسته‌ای ایران: شکست واسطه‌گری فرانسه میان ایالات متحده و ایران»، به نقل از منابع مطلع نوشته است که دولت فرانسه به این نتیجه رسیده که تلاش‌های برای وساطت میان واشنگتن و تهران با شکست روبرو شده است.
این نشریه با بیان اینکه پاریس از کارت‌های لازم برای اثرگذاری بر دو طرف برخوردار نبود، نوشته است که «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه برای بیش از دو ماه در تلاش بود تا دیداری میان رؤسای جمهور ایران و آمریکا ترتیب دهد و دو طرف را به توافق هسته‌ای و تلاش برای کاستن از تنش‌ها، متعهد کند، اما این رایزنی‌ها بی‌نتیجه ماند.
یک منبع دیپلماتیک در این مورد به لوموند گفته است: «یک فضای دو تا سه ماهه از تابستان تا نیمه نوامبر (اواخر آبان) وجود داشت. این فضا اکنون بسته شده است.»
به گفته این منبع، نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران و انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا، اوضاع را بیش از پیش پیچیده کرده است.
لوموند نوشته است که برخی از کارشناسان معتقدند که از ابتدا هم روشن بود که این تلاش‌ها به نتیجه نمی‌رسد. به نوشته این روزنامه، بر اساس طرح پیشنهادی ماکرون، تحریم‌های ایران در ازای بازگشت تهران به توافق هسته‌ای و اعلام تعهد به چارچوبی برای فعالیت‌های موشکی و منطقه، کاهش می‌یافتند.
به نوشته لوموند، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه تابستان امسال در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران گفته است که «برای رقص تانگو، دو نفر لازم است» و پاسخ شنیده است که «مذهبی‌ها تانگو نمی‌رقصند».
با این وجود، این روزنامه به نقل از «بهرام قاسمی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس نوشته است که تلاش‌های ماکرون «به شکلی مثبت» مورد استقبال ایران قرار گرفته و تهران «گفت‌وگوهایی فشرده» با پاریس داشته، هرچند که شرایط موافقت با طرح فرانسه وجود نداشته است.
لوموند در ادامه نوشته است که یکی از دلایل شکست تلاش های دولت فرانسه این بود که پاریس پیچیدگی‌های سیاست داخلی ایران و ساز و کار تصمیم‌گیری در جمهوری اسلامی را نادیده گرفته بود.
این نشریه در ادامه به تفاوت دیدگاه در مورد ایران میان اروپایی‌ها در یک سو و آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در سوی دیگر پرداخته و به نقل از یک منبع مطلع در الیزه نوشته است: «مایک پامپئو [وزیر خارجه آمریکا]، عربستان سعودی و اسرائیلی‌ها تصور می‌کنند که رژیم [ایران] در آستانه فروپاشی است. اما ارزیابی ما این نیست.»
گزارش لوموند در شرایطی منتشر شده است که ظاهرا ماکرون بر خلاف گذشته دیگر از روابط چندان گرمی با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا ندارد. اختلافات میان ترامپ و ماکرون اخیرا بعد از نشست گروه ۲۰ در لندن بیش از پیش شدت گرفت، تا جایی که پایگاه خبری «دیلی بیست» اخیرا گزارش داد که رئیس‌جمهور آمریکا در نشستی به شدت از ماکرون انتقاد کرده و از او با عناوین توهین‌آمیزی چون «کوتوله» و «موی دماغ» یاد کرده است.

1 6

مال باخته شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 09:45
سلام امروزهمه خوابن چرادیگه خبری ازتحلیل نیست؟؟

14 3

آریایی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 22:39
یلدای زیبای همه دوستان عزیزم فرخنده باد .

20 24

محمد وحيدي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 22:26
۱۸۸۵ رفت ۱۹۵۰ برگشت ۱۹۱۷
رفت ۱۹۹۳ برگشت ۱۹۴۳
امده ۲۰۲۳ یک پنج موجی تمام کرده
حالا ای بی سی بزنه
A=۲۰۰۶_تا۲۰۲۴
۲۰۰۶به ۲۰۱۶ میشود بی
موج بعدی ریزش ۲۰۱۶ میشود ۱۹۹۶ الی ۱۹۸۵

6 14

تماشاچي دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/01 ساعت 00:08
آقاي وحيدي تحليلگر خوبيه، بي حاشيه و بدون شيله پيله، استفاده لازم رو از تحليل هاش ميبريم، سپاس

12 5

اصغر بیچاره سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 23:23
شما که همه چیت فیک و مصنوعیه، چطوری می تونی اینقدر اراجیف ببافی؟!

18 4

لوچک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 21:25
یلدا پر نشاطی را براتون آرزو می کنیم ! حداکثر استفاده رو در کنار خانواده ببرید !

7 3

پدر بزرگ! یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 19:15
چگونه تصمیم بگیریم که ورشکست نشویم ؟
افزایش نرخ ارز به کاهش تقاضای داخلی منجر میشود یعنی فروش کاهش می یابد.
با افزایش نرخ ارز ، منهای پانزده قلم کالا و خدمات ( یک - غذا دو- درمان سه - نیازهای سوپری خانواده ها چهار- کفش و پوشاک ، ...) فروش در بقیه کالاها به ٣٠ درصد سال ٩۶ کاهش یافته است .
در مورد کالاهای تولید داخل کاهش ٧٠ درصدی فروش ، اگر قیمت کالا مزیت صادراتی داشته است ، کالاهايی که در داخل فروش نرفته صادر شده است اما در مورد کالاهائی که قیمت کالا بالاتر از بازار جهانی است ، تولید کنندگان برای فروش به جان هم افتاده اند و دارند زیر فروشی می کنند، رقابت منفی این قبیل بازار ها را به زیان دهی انداخته است .
به همه مطالب من در این کانال یک پرانتز اضافه کنید ، همه مطالب من در صورتی درست است که قیمت محصول تولید داخل بالاتر از بازار جهانی نباشد اگر قیمت محصول بالاتر از بازار جهانی باشد ، تولید کننده داخلی با بحران مواجه است.
قیمت گوشت گوسفندی به محض اینکه از قیمت گوشت گوسفندی در افغانستان بالاتر رود قاچاق گوسفند از افغانستان به ایران ظرف یک ماه به کاهش قیمت گوشت گوسفندی در ایران منجر میشود.
چه کالاهای تولید داخل در ایران گران تر از بازار جهانی است ؟ در ٩٠ درصد موارد تولید کنندگان خرد در ایران قادر به رقابت با تولید کنندگان کلان نیستند لذا با این نرخ ارز، تولید کنندگان خرد یا تعطیل شدند یا در حال تعطیل شدن اند .
باید از ٨٠ درصد رقبا با سرمایه کمتر ، فروش بیشتر داشته باشید اگر فاقد این ویژگی باشید از بازار اخراج میشوید ( دومین شرط باقی ماندن در بازار ).
همه مطالب من در کانال مشروط به انطباق با این دو گزاره صحیح است .
وقتی در یک مقاله نوشته میشود با وضعیت موجود بارندگی و نرخ موجود ارز ، بخش کشاورزی و دامپروری در موقعیت ممتازی قرار دارد مشروط به رعایت بقیه نکاتی است که در کانال آمده است از جمله دو نکته فوق .
از خوانندگان درخواست میشود مطالب کانال را در مجموع مورد قضاوت قرار دهند هر تحلیل حداقل یک بسته ٢٠ تایی پیوست دارد که در این تحلیل دو بسته پیوست آورده شده است.
هر کس فقط با استناد به یک فاکتور از مطالب کانال تصمیم بگیرد حتما ورشکست میشود، هر کس فقط به یک فاکتور از مطالب من بدون ٢٠ فاکتور ضمیمه استناد کند در ابعاد فکر نمی کند و فعال اقتصادی که ٢٠ بعدی فکر نکند ثروتمند باقی نمی ماند ، این مطلب مدام تذکر داده میشود ولی نتیجه ندارد مجددا در بخش اظهار نظر ممبر ها در اینستاگرام ، یک بعد از مطالب کانال مورد رد و قبول قرار می گیرد.

19 5

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 19:08
اخبار ضد و نقیض توسط دولتیا داره منتشر میشه
واسه فشار به مجمع که پالرمو و cft رو زورکی تصویب بکنن.
یه جمله در مورد این دو تا بگم، اگه اینا مصوب شن، آرامش قبل از طوفانه!
کافیه یکسال از تصویب و اجراشون بگذره، دلار شک نکنید حداقل ۲برابر میشه چون تمام مسیرهای دور زدن تحریم و تهیه و تزریق دلار و درهم‌مون لو میره!
اون موقع سیم ثانیه اون مسیرها رو تحریم میکنن و مثه ضراب، عین آب خوردن دستگیرشون میکنن و عملا توی تنگنای جدی قرار میگیریم.

1 4

آریایی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 22:17
مسیرهاش که فک کنم چیزی تو مایه های کول بری هستش ...!
از طرفی اگه تصویب هم نشه از اونطرف بهونه ی تحریم فراهم میشه ...!
انگار در هر صورت فرقی نمیکنه و تحریم وحود خواهد داشت ...
متاسفانه ...!!!

3 7

بابا نوئل یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 19:03
تصویب لوایح FATF در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تصویب دو لایحه باقی‌مانده FATF (پالرمو و CFT) در کمیسیون مجمع تشخیص خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام و المسلمین محسن مجتهد شبستری در پاسخ به اینکه خبرهایی از تصویب دو لایحه باقی‌مانده FATF (پالرمو و CFT) در مجمع تشخیص آمده است آیا این را تایید می‌کنید، گفت: این لوایح در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص تصویب شده‌اند نه در صحن مجمع تشخیص نظام.
وی افزود: به طور معمول بعد از بررسی هر طرح و لایحه‌ای در کمیسیون، آن لایحه برای تصویب نهایی باید به صحن علنی مجمع بیاید.
دو لایحه پالرمو و CFT بعد از تصویب توسط مجلس و تایید دولت با رد شدن توسط شورای نگهبان، مدت‌ها است که در مجمع تشخیص مصلحت نظام منتظر تعین تکلیف است. ایران فرصت سه هفته ای برای پیوستن به FATF دارد.

15 4

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 19:00
دوستان نفروشید الان فقط خرید داره آقا گفتم فروشنده شنبه نابود میشه آبشده حداقل باید ۲۱۸۰ و سکه باید ۵۰۰۰ رو بده این هفته آقا نفروش

3 3

قزوینی اعظم هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 19:00
دم همه هموطنام گرم خواهشا واسه حفظ ارزش پول دلارو بی خیال شید فقط طلا، اوناییم که تو سطح کلان دارن دلار آن چنانی جابه جا میکنن وبه مرده وزنده کسی اهمیت نمیدن حسابشون باخداست

11 6

محمد وحيدي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 18:53
تحليل طلا
آبشده روی ۲۰۱۵ و ۲۰۱۳ دارای حمایت هست که اگه زیر ۲۰۱۳ بمونه جا داره میتونه تا ۲۰۰۶ و ۱۹۹۷ پایین بیاد
زیر ۲۰۱۳تراکم حمایتی داریم و مقداری حمایت‌ها پشت سر هم افتادن که دونه دونه همگی رو توضیح خواهیم داد:
از ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۴ یک باند حمایتی داریم که زیر ۱۹۹۴ بمونه میتونه تا ۱۹۸۲ الی ۱۹۷۶ پایین بیاد که با از دست دادن ۱۹۷۶ میتونه تا ۱۹۶۳ و حمایت مهم ۱۹۵۱ پایین بیاد
دو حمایت مهم آبشده داریم که در صورت رویت این اعداد میشه به دید میان مدت خرید گرفت به صورت پله‌ای
یکی روی ۱۹۵۱ و دیگری روی ۱۹۳۵ فروشنده سمت دو باند حمایتی در فروش احتیاط کنه و تا زمانی زیر این باند حمایتی نرفته باشه مجاز به فروش نخواهد بود یکی باند حمایتی ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۴
ودیگری سمت ۱۹۸۲ الی ۱۹۷۶
تا زمانی این باند‌های حمایتی از دست نرفته باشن فروشنده مجاز به فروش نیست
برای خرید کیان مدت هم دوتا عدد دادیم یکی ۱۹۵۲ و دیگری ۱۹۳۵ در صورت رویت این اعداد و عدم شکستشون میشه به صورت پله‌ای اقدام کرد
مقاومت آبشده روی ۲۰۲۵ و ۲۰۳۷ قرار دارد که با شکست ۲۰۳۷ میتونه آبشده رو تا ۲۰۵۱ الی مقاومت مهم ۲۰۷۵ بالا بیاره که رویت کانال ۲۱۰۰ بستگی به شکست ۲۰۷۵ داره
خریدار سمت ۲۰۳۷ در صورت رویت احتیاط کنه و تازمانی بالاش ماندگار نشده مجاز به خرید نخواهد بود
و مقاومت مهم بعدی هم روی ۲۰۷۵ قرار دارد مه میتونه به روند صعودی شدت ببخشه و آبشده رو دوباره وارد کانال ۲۱۰۰ بکنه
پس خریدار سمت ۲۰۷۵ هم باید در خرید احتیاط کنه

4 1

HK2 چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 18:50
⭕️ تکذیب تصویب لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام
? مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال توضیحی پیرامون خبر تصویب لوایح FATF در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص، صحت این خبر را تایید نکرد.
در این توضیح آمده است:
? این لوایح در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص نظام در حال بررسی است و اعضای این کمیسیون پیرامون تایید یا رد ۲ لایحه باقی‌مانده FATF [پالرمو و CFT] به جمع‌بندی نرسیده‌اند.
? از رسانه‌های خبری خواهشمندیم برای کسب اطلاعات در خصوص فعالیت‌ها و مصوبات مجمع، به سخنان و پیام‌های رسمی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و روابط عمومی این نهاد مراجعه کنند.

1 2

کارآفرین جوان یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 18:43
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 1

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 18:43
اونس با توجه به نگرانی برگزیت و استیضاح ترامپ و تقاضا بالا می رود اونس ۱۵۱۴، ۱۵۳۰، ۱۵۴۵

5 10

استاد اغطم دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 18:05
به گزارش تجارت‌نیوز، مشاوران املاک مناطق مس**** پایتخت عنوان می‌کنند سیگنال محسوسی از افزایش قیمت‌های پیشنهادی مسکن تحت تاثیر افزایش قیمت بنزین در عمده مناطق شهر دریافت نشده است.
براساس این گزارش، به دنبال افزایش قیمت بنزین طی هفته‌های گذشته، برخی از فعالان و واسطه‌های بازار مسکن به ویژه در مناطق حاشیه‌ای شهر تهران، با ایجاد یک جوروانی در بازار، فرضیه جهش قیمت مسکن را مطرح کردند.
از این رو برخی از سازنده‌های بازار مسکن به امید افزایش قیمت در ماه‌های آتی، به‌طور موقتی از بازار عقب نشینی کرده‌اند.اما در مقابل بررسی میدانی از وضعیت عمده مناطق شهر تهران نشان می‌دهد نشانه مشخصی از افزایش قیمت‌های پیشنهادی وجود ندارد.
مشاوران املاک با اشاره به دوره‌های گذشته افزایش قیمت بنزین و تاثیر آن بر بازار مسکن عنوان می‌کنند طی دوره‌های گذشته بازار مسکن در کوتاه مدت به جز اثرروانی، تاثیر مستقیم دیگر از افزایش قیمت بنزین نپذیرفته است. به ویژه آنکه، در مقطع کنونی که بازار مسکن در فاز ثبات و حتی کاهش قیمت اسمی ناشی از فاکتورهای مختلف به سر می‌برد، فرضیه جهش قیمت آن هم در کوتاه‌مدت در بازار مسکن منتفی خواهد بود.
آنها عنوان می‌کنند برخی از سازندگان بازار مسکن که به‌طور موقت از بازار عقب نشینی کرده‌اند تحت تاثیر سایر عوامل اثرگذار بر بازار مسکن همچون نوسانات بازار ارز این تصمیم را گرفته‌اند. از این رو ممکن است این تصمیم گذرا باشد و پس از چند هفته مجددا عرضه‌کنندگان و سازندگان به بازار مسکن بازگردند.

2 2

منگشت یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 18:02
سلام آقا محمدی الان فروشنده باشیم یا خریدار ؟

1 6

آرمیا یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 17:33
آقای محمدی عزیز یعنی الان بفروشیم

13 5

وحید محمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 17:30
دوستان درآبشده ۱۹۲۰ و سکه ۴۳۲۰ اعلام خرید دادم هرکی سود کرده نوش جونش قابل توجه دوستانی که میگفتن بنده دارم مالدار میکنم مردمو من به خالی فروش ها هم گفتم نفروشید هرکی گوش کرد الان برد کرده
خداوندا تورا سپاس

6 1

بام ایران شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 17:24

سفیدی برف را برای روحتان
سرخی انار را برای قلبتان
شیرینی هندوانه را برای عشقتان
و بلندای یلدا را برای زندگی قشنگتان آرزومندم
یلداتون مبارک

7 0

قزوینی اعظم هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 16:58
خب
داش عمرتون پربرکت
یلداتون مبارک

2 3

قزوینی اعظم هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 16:33
بفروشم ×
بخرم ÷
:))

7 1

جوتوق یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 16:44
هیچکدام.فعلا فقط صبر

3 2

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 16:21
?روحانی از احتمال خروج ایران از برجام خبر داد.

12 2

وحید محمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 16:14
دوستان مارکت ها به هیچ عنوان فروش نداره خرید هارو نگه دارین برای اعداد بالاتر

2 0

ایدا92 دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 16:09
سلام دوستان نظرتون در مورد خرید چیه ؟ یه چک داشتم امروز پاس شده بخرم یا صبر کنم؟

4 0

A.s.s.a.l دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 16:05
ای ملک العرش مرادش بده
وز خطر چشم بدش دار گوش
یلدا مبارک

6 17

زرین قلم یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 14:51
سلام
کماکان نظر فروش در هر بالایی پابرجاست.
این هفته آبشده مجدداً وارد کانال 1800میشود.
بازار رنج کسل آوری است.
مراقبت و عدم طمع ورزی شرط به سلامت سپری کردن نوسانات قیمتی است.
بدرود.

4 1

همنشین درد هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 18:37
منتطر باش، سکه به ۵ سلام خواهد داد

3 5

كيان تهراني یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 14:42
به كاربر قزويني اعظم؛
اينجا بيشتر بچه ها مانند شما و استاد وحيد محمدي رو مال هستن.!!
اما بنده منتظرم با كاهش قيمت مقداري يورو بخرم،............

5 4

اعظم ترین استاد یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 14:25
بعضیا میگقتن میاد زیر ۱۹۰۰ این هفته ؟
عزیزم کجایی دقیقن کجایی ؟

4 5

جوتوق یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 14:51
تازه اول هفتست.کمی صبور باش

4 0

بابا نوئل یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 14:09
حسین شریعتمداری:
از برجام خارج شوید
مدیرمسئول کیهان نوشت:
خارج شدنمان از برجام چه تبعاتی خواهد داشت که هم‌اکنون ندارد؟
آیا ادامه حضورمان در برجام باج مفت به حریف نیست؟

1 4

جانشیفته یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 14:07
ببخشید اصلاح میکنم 1960 خریدم 2070 اگر امد بفروشم ?لطفا اقای محمدی راهنمایی بفرمایید

1 4

جانشیفته یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 14:02
سلام اقای محمدی من1960 خرید کردم 2970 اگر امد بفروشم صلاح میبینید?لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

4 4

كيان تهراني یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 13:34
FATF
تا کمتر از دو ماه دیگر تمامی اقدامات "مقابله‌ای" علیه ایران در صورت تصویب نشدن دو لایحه پالرمو وCFT وضع خواهند شد و عملا ایران به شرایط پیش از خرداد ۱۳۹۵ باز خواهد گشت.

1 1

قزوینی اعظم هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 14:19
بگذار باز گردد ...رومالییییی؟؟؟؟

4 3

حسینی ام یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 12:23
اقا وحید این ایدی کانالتون رو بدید دیگه

8 6

سپهرداد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 12:13
سلام یه پله ۲۰۰۵ خریدم بره ۲۰۸۰ میفروشم روند صعودیه

10 6

محمد وحيدي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 12:00
خریدار حد ضرر رو رعایت کن بازار خبری هست، ..
فروشنده هم احتياط كن ، ..

4 0

مکاسب شش سال میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 11:59
در همین حال یک استراتژیست بازار پیش‌بینی کرد که قیمتهای طلا بالا خواهد ماند، زیرا سرمایه‌گذاران در دوره جدید نرخهای بهره اندک و ابهامات بی‌شمار، همچنان از این فلز ارزشمند استقبال می‌کنند.
اگرچه خوش‌بینی سرمایه‌گذاران با رفع نگرانیهای رکودی در چند ماه گذشته فروکش کرده است اما استیو دان، مدیر محصولات قابل معامله در بورس در شرکت "ابردین استاندارد اینوستمنتس" معتقد است عوامل بنیادین همچنان از بالا رفتن قیمتهای طلا در سال ۲۰۲۰ پشتیبانی می‌کنند.
دان در مصاحبه با کیت****وز اظهار کرد که قیمت طلا تا پایان سال میلادی آینده ممکن است تا مرز ۱۷۰۰ دلار صعود کند زیرا ابهامات ژئوپلیتیکی فراوانی وجود دارد که باعث می‌شود طلا تقاضا برای خرید دارایی امن را جذب کند.
وی گفت: اکنون که بازارهای سهام در رکورد بالایی قرار دارد بسیاری از سرمایه‌گذاران این پرسش را مطرح می‌کنند که روند صعودی طلا تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد. ما قطعا شاهد تقاضای بیشتری برای طلا به عنوان یک تضمین حفظ سرمایه خواهیم بود.

6 1

H. RoHani یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 11:59
روحانی:
در اینکه بتوانیم با آمریکا درباره مسائل‌مان بحث کنیم، مشکلی نداریم

6 4

HK2 چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 12:05
جنگ نخواهد شد،
مذاکره هم نخواهیم کرد،

12 2

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 11:05
هدف اول ۲۰۷۰ آبشده ۴۶۸۰ سکه درپناه حق

10 3

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 11:04
دوستان اگر اصلاح دادحوالیه ۴۵۲۰ سکه و ۹۸۲ آبشده خرید بگیرید

11 2

DelArA... چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 11:02
برآورد کلی وضعیت بازار
☑️☑️همونطور که چند روز قبل هم اشاره شد و در خاطر دارید،، گفته شد که گرایشات صعودی بازار طلا به دلیل ناقص ماندن سیکل صعودی سکه روی نقطه ی ۴۷۸۵ هنوز پابرجا مانده و به نوعی نقش راهبری و بالا کشنده ی بقیه ی اجزای بازار مثل ابشده و دلارو هنوز به عهده ی سکه باقی مانده.....
مظنه آبشده روی لایه ی تقویتی اولیه ی ۱۹۴۷ از حمایت خوبی برخورداره و مادامیکه بالای این نرخ معامله میشه،، بر قدرت و طول موج افزایشهای بعدی افزوده میشه ،، چراکه این نقطه ی تقویتی حد ضرر عمده ی بازار مد نظر هست
از همون خط حمایت پر قدرت ۴۲۸۰ برای سکه و خط ۱۸۸۶ آبشده که هفته ی قبلی بازار با واکنش سریع خریدار مواجه شد ،، مشخص بود که بازار به اشباع فروش رسیده و بی درنگ قصد برگشت کلی به سمت و سوی بالا رو داره،، ابشده در تکاپوی رسیدن دوباره ی به محدوده ی ۲۱۲۵ رو در طول روزهای آینده در سر داره ،، همچنین سکه هم به قصد تکمیل چرخه ی ناتمام موج گذشته ، در تلاش هست که در طی روزهای بعدی به اطراف نرخ ۵ میلیون نزدیک بشه.................
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
ضمنا ،، شب یلدای بی انار و بی آجیل و بی هندونه و بی خیلی چیزهای دیگه ی مردم رنج کشیده و سوگوار ایران به خاطر وقایع تلخ اخیر پاییز هم (نا) مبارک.........
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
این برآورد و نظر شخصی من بود راجع ب مارکت ها،، شما با تحلیل خودتون پیش برید ،، شاید من اشتباه میکنم..............

7 5

روپولی هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 10:41
سلام جناب محمدی ممنون میشم اگه ادرس کانالتون رو برای من هم بفرستید

17 4

وحید محمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 10:36
عزیزان به هیچ عنوان فروشنده نباشین

6 2

منگشت یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 10:40
خریدار چی؟

8 3

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 10:20
‏مواجهه کم‌سابقه سفرای ایران و آمریکا در سازمان ملل:
رويترز گفت و گوى نمايندگان آمريكا و ايران در سازمان ملل را "حركتى نادر" خواند.
به گفته شاهدان، سفیر آمریکا پس از اینکه تخت روانچی در سخنرانیش از مرگ یک دختر ۲ ساله ایرانی به خاطر تحریم‌ها حرف زد، به سمت او رفت و تسلیت گفت.
این‌چنین تماسی بین سفیر آمریکا در سازمان ملل با هم‌تای ایرانی‌اش بی‌سابقه است؛ یا دست‌کم خیلی کم‌سابقه.

سفیر آمریکا، کلی کرافت، تازه به این سمت منصوب شده.

14 1

وحید محمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 10:18
دوستان صرافی ملی زیر هرات و تهران بازار سازمیل به افزایش داره

15 4

دکتر پیشگو نه ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 09:46
فوری:
پس از مذاکرات ناموفق حسن روحانی رئیس جمهور ایران در ژاپن، به زودی مکانیسم ماشه توسط کشورهای اروپایی فعال خواهد شد.

11 9

محمد وحيدي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 06:34
تحلیل کلی ابشده شنبه
عدد میانی ۷۲
ابشده بتونه ۷۲تحمل کنه اهداف۷۵و۸۲و۸۶و۹۰و۹۲توان صعود داره ۹۲ مهم نشکنه کف جدید بشکنه تا ۹۸و۲۰۰۴و۲۰۱۵بالا میبینم
و زیر ۷۲بیاد میریم واس کف جدید و به ترتیب ۶۲و۵۵و۴۶و ۴۲و۴۶و۳۶و۹۲۲و۹۱۴نزول داریم

4 5

اوستا دادا اعظم یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 00:57
سلام
امشب به احترام بزرگتر ها به خصوص جناب "آقا مسعود" وارد بحث های حاشیه نمی شویم .‌ چرا به خود اجازه توهین می دیم ؟ استاد اعظم روی چشم ما جا دارد .

10 3

ارزونی رو لولو برد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 00:27
اقایون بازار ساز نمی تونن تا اخر افسار نگهدارن !!! یه روزی از دست شون رها میشه !!!

2 2

مهندس الکترونیک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 00:10
تاثیر برگزیت واسه طلای داخلی چیه؟

1 0

مهندس الکترونیک هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 00:40
سلام سپاسگذارم

13 2

Agha masoud سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 00:22
سلام به شما دوست عزیز ؛
به نظر بنده طلا در بازار ما جزیره ای قیمت گذارای می شود و از بیرون هیچ تاثیری نمی پذیرد ؛ استاد های بازار ساز ما هر قیمتی تعیین کردند همان است ، یک روزی به سکه ۵۰۰ هزار حباب مثبت میدهند و یک روزی ۱۰۰ هزار منفی ، تا این لحظه افسار دست شان است فردا را خدا داند ؛

6 18

بیکا هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 23:28
کم کم تقاضای فصلی کم میشه...نظر شخصیم اینه بر خلاف هارت و پورتای پوچ و تو خالی بعضی داخلی ها توافقات اولیه انجام شده کی علنی بشه معلوم نیست،،کم نبودن کسایی که تو بازار به امید موج دو افزایش ها خرید زدن حالا باید دید میتونن اخرین زورشونو این هفته بزنن یا نه و با ضرر بازار رو ترک میکنند و میرن می کارشون

2 9

جان شیفته یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 23:24
استاد اعطم سپاس بیکران از اطلاعات ارزنده شما امید انکه ما را ازدانش ودانستنیهای ارزشمندخود بی نصیب نگدارید

7 16

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 22:38
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

4 5

آماتور اصيل دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 00:45
دوست گرامی، بسیاری از تحلیلهای استاد اعظم استفاده می‌کنند و مطمئنا روی سخن ایشان با این لحن بخصوص برای کسانی است که با نظرشان موافق هستند ، ایشان شما را خطاب قرار نداده اند که اینطور جبهه می‌گیرد و به ایشان مدیر مآبانه میتازید ..

5 3

Agha masoud سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/30 ساعت 00:13
آقا سید
جناب آرین از کاربران قدیمی و قابل احترام سایت طلا هستند و تذکرات اش دل سوزانه و بدون غرض ورزی است به هر حال هر کاربری صفات خودش اش را دارد ، تنها راه تحمل هم دیگر است ؛

6 5

سید... سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 23:39
با سلام به همه کاربران گرامی
دوست عزیز شما اگه به ادبیاتی که در همین ۲ کامنت بکاربردی دقت کنی دیگه از استاد ایراد نمیگرفتین. استاد از قدیمی های این سایت هستن و تخلیل های ارزشمندی دارند. ضمن اینکه اینجا همه آزادن نظراتشونو بیان کنن و کسی حق نداره اگه نظر دیگری رو قبول نداره بگه از اینجا برو. حداقل احترام مدیر سایت و دست اند کاران سایت وزین طلا رو حفظ کنیم.
در پناه حق

19 2

Agha masoud سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 22:47
سلام به دوست بزرگوار
استاد اعظم کاربر خوب و قابل احترامی است ،
منتهی بعضی وقت ها جوگیر می شود و دستور قاطع صادر می کند شما به دل نگیرید ، آدم صاف دلی است ؛

7 2

هلن ستوده دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 22:37
ﺩﻭ ﻗﺪﻡ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﺑﻪ ﯾﻐﻤﺎ ﺑﺮﻭﺩ
ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺭﻧﮓ ِ ﻗﺸﻨﮓ ﺍﺯ ﮐﻒ ِ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺮﻭﺩ
ﻫﺮﮐﻪ ﻣﻌﺸﻮﻗﻪ ﺑﺮ ﺍﻧﮕﯿﺨﺖ ﮔﻮﺍﺭﺍﯾﺶ ﺑﺎﺩ ......
ﺩﻝ ِ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺷﻮﻗﯽ ﭘﯽ ِ ﯾﻠﺪﺍ ﺑﺮﻭﺩ؟
ﮔﻠﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﮕﺬﺍﺭ !
ﻧﺎﻟﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺲ ﻛﻦ !
ﺗﺎ ﺑﺠﻨﺒﻴﻢ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺳﺖ ﺗﻤﺎﻡ !!
ﻣﻬﺮ ﺩﻳﺪی ﻛﻪ ﺑﻪ ﺑﺮﻫﻢ ﺯﺩﻥ ﭼﺸﻢ ﮔﺬﺷﺖ ....
ﻳﺎ ﻫﻤﻴﻦ ﺳﺎﻝ ﺟﺪﻳﺪ !!
ﺑﺎﺯ ﻛﻢ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﻪ ﻋﻴﺪ !!
ﺍﻳﻦ ﺷﺘﺎﺏ ﻋﻤﺮﺍﺳﺖ ...
ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﺑﺎﻭﺭﻣﺎﻥ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﻧﻴﺴﺖ !!
ﺯﻧﺪگی ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﻛﺎﻡ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﺲ ﺍﺳﺖ؛
ﺯﻧﺪگی ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻛﻢ ﺍﺳﺖ؛
ﺯﻧﺪگی ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﺩﺍﻡ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻏﻢ ﺍﺳﺖ؛
ﭼﻪ ﺑﻪ ﻛﺎﻡ ﻭ
ﭼﻪ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻭ
ﭼﻪ ﺑﻪ ﺩﺍﻡ ...
ﺯﻧﺪگی ﻣﻌﺮﻛﻪ ﻫﻤﺖ ﻣﺎﺳﺖ ...
ﺯﻧﺪگی ﻣﻴﮕﺬﺭﺩ ...
ﺯﻧﺪگی ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﺭﺍﺯ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻣﻼﻣﺖ ﺑﺪﻫﺪ؛
ﺯﻧﺪگی ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﺳﺎﺯ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺳﻼﻣﺖ ﺑﺪﻫﺪ؛
ﺯﻧﺪگی ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﻧﺎﺯ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺟﻬﺎﻧﺖ ﺑﺪﻫﺪ؛
ﭼﻪ ﺑﻪ ﺭﺍﺯ
ﻭ ﭼﻪ ﺑﻪ ﺳﺎﺯ
ﻭ ﭼﻪ ﺑﻪ ﻧﺎﺯ ...
ﺯﻧﺪگی ﻟﺤﻈﻪ ﺑﻴﺪﺍﺭﯼ ﻣﺎﺳﺖ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮕﺬﺭﺩ...

8 2

Agha masoud سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 22:52
عالی بود جناب ستوده ، یلدا خوبی داشته باشید

5 12

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 22:35
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

13 2

Agha masoud سه سال میگه :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 22:18
با احترام به کاربران بزرگوار
اجازه ندهیم به فضای دوستانه سایت طلا خدشه ای وارد شود ، همه کاربران دوست داشتنی هستند ، همه دعا کنیم وضع اقتصاد و مردم عزیز مان خوب شود اگر با همین وضع پیش بریم خیلی خطر ناک می شود ، هزینه ها بالا در مقابل درآمد کم ، خدا خود اش درست کند ، تلاش کنیم دل های هم دیگر را نشکنیم ؛
با آرزوی سلامتی برای همه شما

6 3

شير غران یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 21:55
سفر آقاي روحاني و نتایج آن در روزهای آینده مشخص خواهد شد
همه چیز را به ما نمی گویند
میگن واسه زلزله توافق کردیم
امیدواریم نتایج خوب و مثبتی باشه تا از این بحران اقتصادی خارج بشیم
و اینکه اگر شد پایدار باشد

3 8

محمدع یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 21:19
سلام مبصرجان میشه لطف کنی ازاستاداردبیلی روندبازاروبپرسی باتشکرازشمادوست عزیز

5 19

زرین قلم یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 18:37
سلام
در هفته پیش رو آبشده به کانال 1800 وارد می شود.
بازار علیرغم اخبار سرتاسر منفی و شانتاژهای برنامه ریزی شده، تقاضای تاثیرگذار در بازار ندارد.
حداکثر عایدی، ایجاد فرصت نوسانگیری با دامنه بسیار محدود همراه با ریسک بالاست.
بدرود.

12 6

بابا نوئل یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 18:35
راز سفر روحانی به ژاپن
آخرین تلاش برای جلوگیری از بازگشت تحریم‌های جهانی علیه ایران؟!
قطعنامه ۲۲۳۱، هر «کشور عضو برجام» که «عدم اجرای بارز» (تعهدات) این توافق را شناسایی و کشف کند، می‌تواند تحریم‌های بین‌المللی شدید علیه ایران را دوباره برگرداند.
این همان مکانیسم ماشه است که مذاکره‌کنندگان آمریکایی توافق ۲۰۱۵ از آن به عنوان تضمین‌کننده هر گونه نقض مواد توافق از سوی ایران تمجید کرده بودند. چیزی که هیچکس انتظارش را نداشت، این بود که ترامپ «توافق وحشتناک» اوباما را کاملا نکوهش کند و در سال ۲۰۱۸ از آن صرفنظر کند‌.
برخی‌ها این اقدام او را اینطور معنی کردند که ایالات متحده دیگر یک عضو مشارکت‌کننده (در برجام) نیست و با این کار توانایی بازگرداندن تحریم‌های بین‌المللی (کلید زدن مکانیسم ماشه) را از بین برد اما متن و جمله‌بندی قطعنامه ۲۲۳۱ چیز دیگری می‌گوید.
در متن به طور واضح عبارت «مشارکت‌کنندگان در برجام» به عنوان امضاکنندگان اولیه تعریف می‌شوند که همان چین، فرانسه، آلمان، روسیه، بریتانیا، آمریکا به همراه اتحادیه اروپا و ایران هستند.
طبق قطعنامه ۲۲۳۱ که هرگز اصلاح یا ابطال نشده است، ایالات متحده حتی بعد از خروج ترامپ از توافق، هنوز هم یک بازیگر است. کارشناسان حقوق بین‌الملل در وزارت خارجه آمریکا، هنوز درباره توان آمریکا برای توسل به مکانیسم ماشه مردد هستند. آنها باید خیلی سریع بر تردیدهای خود فائق شوند چرا که تا تابستان سال آینده کاهش محدودیت‌های برجامی برنامه هسته‌ای ایران شروع می‌شود.
به رغم مشکلات ناشی از کارزار «فشار حداکثری» دولت ترامپ علیه ایران، این کارزار هنوز نتوانسته اذهان مقام‌های تهران را تغییر دهد و آنها همچنان به این امید هستند که اروپایی‌های تشنه تجارت و دیگران، آنها را از فشار آمریکا نجات خواهند داد اما بازگرداندن تحریم‌های شورای امنیت به طرزی قاطعانه به امیدهای آنها پایان خواهد داد.

6 14

کهنه کار هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 18:53
بابا چه خبره! هی میگین مکانیزم ماشه! مثلا ابرقدرت ها چه غلطی بکنن؟ تحریم های بیشتر بکنن مارو؟ دیگه چیزی نمونده تحریم بشه. نفت مارو نخرن؟ مگه الان میخرن. جلوی ورود پول به کشور رو بگیرن؟ مگه نگرفتن. نهایتا به ما حمله نظامی بکنن؟ اروپا که ترسوتر از اونی هست فکر حمله به ایران بکنه. می ماند آمریکا. مثل روز روشن هست تا یک سال دیگه عمرا امریکا حرکت نظامی بکنه؟ مگه پهبادش رو نزدیم. مگه بزرگترین تاسیسات نفتی عربستان رو نزدیم, نفتکش های عظیم رو نزدیم. امریکا چه غلطی تونست بکنه؟ حالا این وسط مثلا مترسک شورای امنیت بیاد به امریکا و متحدانش مجوز صوری حمله بده یا نده, چه اهمیتی داره؟ کسی جرات نداره توی این شرایط به ایران حمله کنی چون میدونه ایران چیزی برای از دست دادن نداره و خلیج فارس و کشورهای عرب حاشیه نشین اش رو به آتش میکشه. عربستان و بحرین و کویت و...خودشون رو خیس کردند وقتی تاسیسات عربستان رو زدیم...الان ایران مثل یک شیر گرسنه زخمی هست پا بزاری روی دمش...با تمام توانش بهت حمله میکنی هیچی هم مهم نیست براش
شک نکنید
اینها همه اش جنگ روانی امریکاست تا فشارش رو بیشتر کنه

11 18

محسن 50 سال میگه :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 17:52
اعدادی هست که حجک سنگین معاملات در ان صورت گرفته هست
هر چی میگم بگو چشم
اماده باش که تا 2014 شکسته شد بخری که سود خوبی در یک روز میبری

6 2

مهندس الکترونیک هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 19:58
من همیشه از گذشته که سایت رو میخوندم نظرات شما را می پسندیدم. البته از بابت تحلیلها و خودم هم تحلیلی ندارم چون کارم این نیست. مدتیست ادبیات نگارشی شما تغییر کرده و به نوعی دستوری شده. البته شما را نمی شناسم اما دوست بزرگوارم چه بسیار انسانهای ثروتمند و قدرتمندی که هرچه ثروتشان بیشتر تواضع و فروتنی و دستگیری شان نیز بیشتر.
کلام و گفتار زیباتر، روح و جسم گوینده را هم صفا می دهد و در این ایام سخت، شنونده را نیز می آراید .
کمی آهسته تر ...

4 10

50 سال میگه :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 18:25
اهن الات گران شده مسکن گران خواهد شد

11 5

ارزونی رو لولو برد هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/29 ساعت 18:32
اوستا جان مردم پول اکجا بیارن که مسکن بخرن ؟!!! سکه رو زیر سرت کن که اگه دیدی حوا پسه یکی شو بفروشی وبری دو کیسه برنج و ۴ تا نون بخری !!!


اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا