اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه 8 هزار شمش طلا مخفیانه جابجا شد؟+تصاویر

لهستان حدود 100 تن ذخایر طلای خود را از انباری در لندن به این کشور بازگردانده است ولی سئوال مهم این است که انتقال 8 هزار شمش طلا چگونه انجام شده است؟

بانک مرکزی لهستان اعلام کرده است که 100 تن ذخایر طلای خود را از انگلیس بازگردانده است.

شرکت G4S’s International Logistics در انتقال شمش های طلا از لندن به لهستان مشارکت داشته است. این شرکت اعلام کرده است که روند انتقال این محموله باارزش و قیمتی با هماهنگی بانک مرکزی انگلیس، پلیس و بانک مرکزی لهستان انجام شده است.

این عملیات شبانه و طی ماه های گذشته انجام شده و این محموله گران قیمت با 8 پرواز از لندن به ورشو پایتخت لهستان منتقل شده است. این محموله طلا توسط هواپیمای باری بوئینگ 737 منتقل شده است. این محموله توسط پلیس و بالگرد اسکورت شده است.

این محموله پس از رسیدن به لهستان، تحت تدابیر شدید امنیتی و اسکورت پلیس، تا بانک مرکزی لهستان منتقل شده است.

شرکت G4S’s International Logistics اعلام کرده است که این عملیات یکی از بزرگترین انتقال های محموله طلا بین بانکهای جهان به شمار می رود. ارزش این محموله بزرگ طلا بیش از 5 میلیارد دلار بوده و این عملیات با هماهنگی پلیس و بانکهای مرکزی دو کشور انجام شده است.

رئیس بانک مرکزی لهستان نیز در این باره گفت: بازگرداندن ذخایر طلای لهستان نشانگر قدرت این کشور است. فلزات گرانبهای لهستان از این پس در انبارهای بانک مرکزی این کشور نگهداری خواهد شد. اگر شرایط نگهداری مناسب و رضایتبخش باشد، ذخایر طلای بیشتری به لهستان بازگردانده خواهد شد.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد