سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

قطعنامه تجمع بزرگ مردم تهران

شرکت کنندگان در تجمع بزرگ مردمی در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، با قرائت قطعنامه‌ای مواضع خود را در 6 بند اعلام کردند.

 به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن قطعنامه تجمع بزرگ مردمی در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور به شرح زیر است:

خداوند قادر متعال جلّ و علا را شاکر و سپاسگزاریم که به برکت نعمت بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه با هدایت‌های حکیمانه ولی‌فقیه شجاع و مقتدر امت اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (ادام‌الله ظله‌الوارف) و بصیرت، دشمن‌شناسی و ولایتمداری ملت متدین و انقلابی ایران اسلامی توطئه جهانی و فتنه استکباری دیگری با شکست مواجه شده و با جدایی آگاهانه مردم از صف اغتشاشگران مزدور را در هم پیچید و همگام با دیگر هم‌میهنان هوشیار و لحظه‌شناس ایران عزیزمان توفیق حضور در راهپیمایی و تجمع بزرگ لبیک به رهبری معظم انقلاب اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، در قلّه این حرکت مردمی، پایتخت سیاسی ام القرای جهان اسلام،  تهران نصیب‌مان شد.

اینک ما شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی و اجتماع عظیم مردمی با فریاد رسا و ندای الله اکبر – خامنه‌ای رهبر – مرگ بر آمریکا  اعلام می‌نماییم:

1- بیانات هوشمندانه، شجاعانه و حکیمانه قافله‌سالار صبر و بصیرت در دفاع از کیان اسلام و نظام مقدس اسلامی در فضای غبارآلود این ایام را عامل شکست توطئه جهانی و جدایی صف ملّت از اغتشاشگران و اشرار دانسته، ضمن تجدید میثاق با رهبر مقتدر و مقتدای عظیم‌الشأن عزیزتر از جان‌مان، آمادگی تا پای جان خود برای اطاعت محض از فرامین معظم‌له به‌عنوان فصل‌الخطاب، تنها راه غلبه بر مشکلات و مایه عزت و سربلندی ملت و کشور اعلام می‌نماییم.

2- دفاع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  از مصوبه سران قوا در موضوع مدیریت سوخت را که در واقع حمایت هوشیارانه از کیان نظام و کلیت قوای سه‌گانه کشور، که دو قوه آن برگرفته از رأی ملت می‌باشد دانسته و به‌عنوان مطالبه جدّی ملت، بررسی چرایی بی‌تدبیری در شیوه و زمان اجرای مصوبه و ضرورت ریشه‌یابی و شناسایی عناصر دخیل در این اقدام و پاسخگویی منطقی مسئولین را خواهانیم.

3ـ با حفظ اتحاد و انسجام ملی و حضور آگاهانه در صحنه، مراتب نفرت و انزجار قلبی خود از جنایات نابخشودنی دشمنان کینه‌توز اسلام و مسلمین؛ به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و ایادی زبون داخلی استکبار اعم از اشرار، منافقین، سلطنت‌طلبان و ورشکستگان سیاسی ذلت‌پیشه و حملات ددمنشانه به اماکن و قرآن سوزی رذیلانه را اعلام و از دستگاه‌ قضایی محاکمه فوری و اشد مجازات مسببین را خواهانیم.

4ـ با اعتراض جدی نسبت به بی‌تدبیری صورت گرفته در نحوه و زمان اجرای افزایش نرخ بنزین آن هم در مقطع حساسی که با فتنه‌انگیزی استکبار و دولت‌های مرتجع منطقه، جبهه مقاومت و کشورهای پیرامونی ایران دستخوش التهابات بود و در داخل نیز تورم و گرانی بی‌سابقه ناشی از تحریم های ظالمانه و ضعف مدیریت، معیشت مردم را هدف قرار داده است، اهتمام واقع‌بینانه غیرشعاری در کاستن از آثار تورمی و گرانی کالا و خدمات ناشی از مصوبه اخیر و جبران خسارات آسیب‌دیدگان از اغتشاشات اخیر و توجه جدی به نظرات کارشناسان دلسوز انقلابی را وظیفه مسئولین می‌دانیم.

5ـ با الهام از رهنمودهای گهربار مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، خاتمه دادن به فرصت‌سوزی سال‌های اخیر، دل نبستن و چشم امید نداشتن به مذاکرات بی‌حاصل با بیگانگان و اتکا به توانمندی‌های مایه مباهات داخلی و نسل جوان متعهد انقلابی را وظیفه ذاتی مسئولین دانسته و هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به آن را محکوم می‌نماییم.

6ـ از دولت و شورای عالی فضای مجازی تقویت شبکه ملی اطلاعات، راه‌اندازی اینترنت ملّی و  محدودیت فعالیت رسانه‌های معاند مُخلّ امنیت و مصلحت کشور را خواهانیم.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

جان شیفته یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/19 ساعت 19:41
اگر اصلاح بزنه سکه چند میشه ?4660 خریدم خیلی غصه میخورم

0 0

پانته ا یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/19 ساعت 01:04
وای خدای من یکی دوماه پیش توی اینسایت همش هشدار میدادند روی مال نباشید سپرده کنیدبا فروش 27 م صرر کردم بعد هم که وقت صعود بود هیچ ندایی ندادند افسوس،!

0 0

پانته ا یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/19 ساعت 00:55
جناب محمدی فردا به نطر شما به اعدادی که جهت فروش اعلام کردی میرسه سکه4950?درصمن بی نهایت ممنون از نطرات خیر خواهانی شما دوست گرامی ا

0 0

نسرین صدری یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/19 ساعت 00:09
با سلام
یه سری از دوستان تمام اموال خودشون رو که سالیان ساااال براش زحمت کشیدن اوردن تو کار طلا و ارز به خدا یه عده ای از دوستان که خودشون بهتر میدونن تو این لاین کاری موفق نمیشن که هیییچ ضرر هم میکنن خواهر و برادر من هر کسی با توجه به محل زندگیش سرمایه ای که داره و شرایطش میتونه تو لاین های کاری دیگه ای هم موفق بشه حتما که همه نباید تو کار طلا و ارز باشن مثالش اینه که دایی خودم پارسال با خرید و فروش پیاااز!!! یک میلیارد ناقابل زد به جیب یا خود من پارسال با خرید یه واحد آپارتمان در عرض یک ماه صدو پنج میلیون سود کردم حالا شما اسمشو بزار دلالی ولی وضعیت مملکت با تک تکمون کاری کرد که هر ایرانی = یک دلال حالا هم خوب فکر کنید ببینید تو چه حوزه ی کاری موفق تر هستید انشالله هیچ کدوم از هموطن هام دچار ضرر نشن و دست به هر کاری میزنن پرررر از سود و برکت باشه الهی آمین

3 1

مودت سه سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 19:14
آماتورها لطفا خرید نزنید=ضرر

2 0

HK2 چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 19:33
مراقب باشید

0 0

ببتو شش سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 18:00
با ضمیری روشن و دلی اندوهگین دوباره فول رفتم رو خرید ...
متاسفانه تاس و اسطرلاب ما راست گفت و جفنگ از آب در نیامد ...
با عقل و منطق خود معامله کنید.
من صرفا نظر و تجربه شخصی را با شما درمیان گذاشتم.

0 0

آینده بین دو سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 17:58
سلام یا عبور قیمت دلار از ۱۳۸۰۰من هم رفتم برای خرید

0 0

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 17:54
با سلام
نظر شخصی
عبور سکه از قیمت ۴۶۸۰ و تثبیت یعنی تا ۴۷۳۰ راه داره و در انجا باز منتظر بانک مرکزی میمانیم که خدا کند ورود کند. گرچه من ۵۰ درصد خروج زدم.
سپاس

5 5

محمد وحيدي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 17:53
دوستان عزيز امروز نزديك به ٣٠ - ٤٠ نفر خصوصي پيام دادن كه متاسفانه فرصت نشد پاسخگوي همگي باشم و از كاربران عزيز تقاضا دارم كمتر تو خصوصي پيام بديد،
و اما سیگنال براي كاربران خانگی :
طلا گرمی ۴۷۰ تومان است ابشده ۲۰۴۰
فعلا طلا بین گرمی ۵۰۰تا ۴۷۰ باید بازی کند
بعد به سمت گرمی ۵۳۰ برود
یعنی ابشده ۲۰۳۵ تا ۲۱۶۵ بعد ۲۰۳۵ به ٢٢٥٠

0 3

آرزو طلا دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 17:52
یادش بخیر چند روز پیش همه به من منفی دادن وقتی قیمت طلا رو به این صورت پیش بینی کردم:))))
سلام به ۴۷۵

4 1

Agha masoud سه سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 17:41
سلام
دوستی از بنده در طلا گرام سوال پرسیدن که روند بازار چطور پیش خواهد رفت
به نظر بنده روند تا پایان سال هشتاد در صد صعودی است مگر این که یک اتفاق غیر منتظره ای در مورد توافق احتمالی رخ دهد و بازار را از نظر روانی درچار کاهش کند
در مورد خرید در این سطح قیمت ها باید احتیاط شود تا خدای نکرده ضرری متوجه شما نشود یعنی طمع نکنید و به فکر سودهای کلان نباشید

0 0

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 17:41

دوشنبه ? 1398/09/18
دلار ?? فردایی 13810 فروش

2 0

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 17:39
گفتم بزودی دلار ۱۴۰۰۰راخواهد بوسید.

1 0

ali-elc سه سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 17:22
کی میدونه کسری بودجه چقدره ؟؟ واسه همین سه ماه و نیم اخره سال ؟؟ بنزین یه مقدارشو تامین کرده
بقیشم یجورای دیگه باید جفت و جور بشه. چی بهتر از دلار .
پس برادر من دلارتو حفظ کن ( طلا) . مالتو در انذار عموم قرار نده .
من الله التوفیق

2 3

سپهرداد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 17:13
دوستان دچار هیجانات خرید و فروش نشید،آبشده دوباره کانال ۱۸۰۰ رو میبینه،اونجا منتظرتونم!

8 3

گوت آچیخ کاسب یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 17:05
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 6

محصل چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 17:13
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

7 2

آینده بین دو سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:48
سلام دوستان من تا حدود زیادی با همنشین درد موافق هستم و از آقای محمدی بابت پیش بینی هاش تشکر میکنم در ضمن هر کسی حق داره نظرش را بگه سایر افراد در نهایت حودشون باید تصمیم بگیرن یک چیز دیگه هم اینکه اتفاقا بازار در مورد سکه کاملا داره کنترل میشه و الان برای خرید واقعا گزینه خوبی هست

1 1

HK2 چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:37
دقیقا، همین درسته

4 6

محصل چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:33
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 3

محصل چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:44
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

2 3

همنشین درد هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:37
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

8 1

آریایی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:33
سلام بر محصل عزیز که از قذیمیهای سایت هستند و نظرات کارشناسی ایشان را بارها خوانده ام...
اما یه نکته ظریف اینجا هست که ... اون فردی که به گفته شما سودش رو گرفته و داره بخر بخر میکنه ، در زیان احتمالی مخاطبانش مقصر نیست چون روند فعلی را داره درست تخلیل و آگاهی دهی میکنه و از اینجا به بعدش دیگه اون طرف دوم هست که باید طمع نکنه و وقتی به سود منطقی رسید کنار بکشه ... همه میدونن که بازارها تا ابد نه سربالایی و نه سرپایینی اند خود من که هنوز خود را آماتور میدانم از دو سه روز پیش دارم پله میزنم و با احتیاط عمل میکنم.
از همه دوستان هم سپاسگزارم.

3 4

محصل چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:43
سلام به شما کاربر گرامی "جناب آریایی"
دوست عزیز هیچ شکی در این نیست که نه تنها این بازار بلکه اصولاً هر نوع معامله گری روند یک جانبه نمیتونه داشته باشه و بالا و پایین داره!!
نکته دیگه اینکه خیلی از کاربران شهرستانی هم عضو سایت هستن و مثل بازار شهرهای بزرگ دسترسی سریع و حتی انجام معاملات فی الفور رو ندارن!!
روی سخن من هم همینه که اینطور سیگنال کلی فرستادن برای همه کاربران با شرایط غیر یکسان قطعاً با زیان عده ای خصوصاً کم تجربه همراه میشه!!
ضمن اینکه تا همین الانش هم قطعاً نیاز به اصلاح داره که بایستی پرشها پر بشن!!
موفق باشید!!

3 2

همنشین درد هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:40
دقیقا درست می فرمایید

5 1

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:28
با سلام دوستان عزیز
هر کسی نظرشو میگه و با نظر ما مخالفه نباید ناراحت بشیم . همچنین اگر نظر یکی با نظر ما یکی است رگ گردن باد نکنیم.
تعصب روی هر چیزی پایانش تباهی است.
کوچیک همه بزرگواران هستم.
سپاس

3 2

ghdp یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 17:18
با سلام جناب همنشين درد
كاملا درست مي فرماييد.
اگر كسي واقعا دغدغه مردم را داشته باشه،حتي ميتواند با اطلاع رساني به مردم مانع از به چپاول رفتن اندك سرمايه باقيمانده براي آنها كه حاصل يك عمر رنج و سختي هست شود،كه توسط گروهي ناشايست پيگيري ميشود.
موفق باشيد.

3 5

همنشین درد هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:36
نه منم مثل بقیه از این سایت اطلاعات می گیرم مثل بقیه ، ولی بعد چند سال پیام می گذارم ، اعتراض من به دوستان اینه که خبر یا تحلیل نمی گدارند هی محمدی می کوبند بدون استدلال
بعد حرف از دغدغه مردم می زنند
یکی نیس بگه دغدغه مردم داری برو کار تولیدی بزن ، اینجا چرا اومدی معامله کنی ،چرا ریاکاری حرف می زنی

1 4

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:25
مردم روند ۵ سال گذشته طلا را نمودارش بکشید تغییرات و روند ها را بررسی کنید گوش به حرف من هم ندید
اخه اینقدر مسخره با ادم بحث نکنید، از اخر سال ۹۱ من خواننده این بحث ها بودم
اصلی های سایت الان تو بورس هستن، حالا هم نظر احتیاطی می گزاریم زودتر از موعد قیمت رویت می شود
یه اسفند بیارید طلا افزایشی نباشد
سکه حباب اضافه تر نگرفته باشد

1 3

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:18
تو گروه های تلگرامی صحبت سکه ۷تومن و ۸ تومن است ما پیش بینی اخبار اتاق بازرگانی با قیمت های ۵ می گیم زیاد می گیم تازه ۵ بشه اونس پر نکرده ،سکه حباب نگرفته شما که بهتر از من می دانید
مثل استاد اعظم نباشید تو رکود ملک ،به ملت ادرس غلط می داد

2 3

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:12
من شهریور سکه حباب منفی ۴ خریدم فول ، شب عید ۶ می فروشم شما غصه من نخور ، پارسال ضرر کردم امسال جبران دارم می کنم

4 4

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:09
اقای محمدی بورس ۳۳۵۰۰۰ داره فوران می کنه همش حبابه ، به چند تا از دوستان دغدغه دار بفرمایید سهام با زیان انباشته بالا چه جوری ۴۳۰ درصد رشد دادن، اونجا هم مردم گناه دارند، بعد قیمت وانتظاری تون بگید هی می گن محمدی بد بد ، شما اطلاع رسانی بفرمایید، به مرده باد و زنده باد توجهی نکنید
من پیام خبری نوبخت تو سایت می دم همین جوری منفی می دن

6 5

محصل چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:07
جناب جباری !!
شما هم بخر!! فول فول بخر که اگه هم فول نخریدی جا موندی!!
موفق باشید!!

6 5

جباری هستم یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:06
به محصل و بقیه ناراحتان:
بعد مدتها یه شیر پاک خورده پیدا شده داره سیگنال مفت و کاملا صحیح میده به ملت و نون آدم های کلاش رو آجر کرده حالا شما دلواپس شدی؟! تا حالا کجا بودی دلواپس جان؟ لطفا سکوت کن و بزار به کارمون برسیم. نمیخواد دلواپس ما آماتورها باشی.

6 7

محصل چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 16:06
جناب "همنشین درد"
شما هم بخر!! فول هم بخر!!
سال نو چین و هند و ایران و بقیه کره زمین که بماند !! خیلی چیزهای نو دیگه هم در راهند!!
به حرف من و امثال من هم گوش نده!!
برو که خیرشو ببینی!!

3 5

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 15:58
ابشده ۲.۱
سکه ۴.۹
بخر
محصل و بقیه دوستان هم طمع نکنند یا بورس یا طلا ،هر دو را که نمیشه با هم

4 4

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 15:57
اقای محصل اول امسال اونس ۱۲۶۰دلار بود ابشده ۴۸۰ شد ، حالا اونس ۱۴۶۰ دلارابشده امروز شده ۴۷۰،،، چطور اون موقع افراد حرف از دلار ۱۸ و ابشده ۵۵۰ می زدند شما دغدغه مردم نداشتی، حالا که سال نو چین و هند واروپا و در نهایت سال نو ایران تو راهه قیمتها هنوز پرنشده حباب سکه ۹۰ تومن دغدغه مردم پیدا کردی.‌.؟؟؟
اقا بخر اینا همونایی هستن که سکه ۵۴۰ تومن حباب داشت می گفتند سکه ۸ تومن میشه ،،،،
اقا بخر جانمونی

7 4

وحید محمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 15:50
دوستان تا زمانی که سکه زیر ۴۶۳۰ دلارتهران ۴۵۸۰ هرات۴۵۲۰ و آبشده ۲۰۲۷ نرفته روند همچنان صعودی حد ضرر شما اعداد بالا
به امید حق

2 2

تتو پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 15:42
اقا ب نظرتون تا گرمی 500 میره

6 6

فریا زیر آب یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 15:27
آقای محصل عزیز جناب محمدی برای ما خیلی ارزشمند خیلیامونو تو این وقت مدت زمان کوتاه از بدبختی نجات داده پس یه کم باانصاف تر حرف بزنید

7 12

محصل چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 15:34
مرحبا به کاربر محمدی !!
احسنت به حضرت محمدی !!
دست مریزاد به جناب مستطاب محمدی " دامت توفیقاته" !!
راضی شدی برادر ؟
برو خوش باش!!

5 6

آقای تریدر هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 15:32
خیلی ها هم ضرری کرده ها !

6 0

رامندی یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:50
بهترین مردم کسی است که برای مردم سودمندتر باشد. پیامبر (ص)
درود بر تحلیلگران

10 7

Agha_ali دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:41
دوستان دیشبم گفتم اسمای عجیب غریب و دهن پرکن دوباره وارد میدون شدن با کامنت های بخر بخر و بفروش بفروش . تهشو که ببینید متوجه میشید جفتشون دلال یه کاسبن .یه جوریم حرف میزنن انگار از اینده اومدن برای نجات ما. فعلا نصف نصف باشید ببینیم چی میشه.
والسلام

11 9

محصل چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:40
سلام مجدد!!
به وضوح قابل مشاهده است که عده ای از کاربران !! بنا به دستور کاربر عزیزی اقدام به خرید اون هم از نوع هیجانی کردن و شاید الان هم مشغول خرید باشن!!
همین طور هم منتظر نشستن تا اون کاربر بهش الهام بشه و اون کاربر هم بگه الساعه برید بفروشید و سودشو ببرید و غیره و ذالک!!
اما زهی خیال باطل !! که طرف سود خودشو قبلتر برده و یک ملت موندن با کلاههایی گشاد بر سر که به قول همون کاربر جای کت روی تنشون نشسته!!
باز هم میگم به اون کاربر عزیز "نکن برادر من، نکن با هم نوع و هم میهن خودت بازی نکن. گناه داره به خدا"!!
شما که هیچ بزرگتر از شما هم نمیتونی بهشون کمک کنی!!
خود دانید!!
موفق باشید!!

5 5

آماتور اصيل دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 15:34
درست میفرمایید ولی اگر خاطرتون باشه کاربر دیگری هم در سایت قبلا خیلی فعال بودن که حالا دیگه خیلی کم حضور دارن و از بسیاری هم دلگیر هستن ولی با وجود هجمه ای که بهشون می‌شد اگر بیطرفانه بخوایم بگیم در بازار طلا نظراتشون بسیار دقیق بود اما متاسفانه حالا آنقدر نظرات عجیب و مختلفی در سایت پیدا شده که همه سر در گم هستند و نمیشه فهمید که کدام نظر مغرضانه هست و کدام خیرخواهانه!!

5 7

محصل چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 15:13
به "ghdp"
برای شما تحلیلی وجود نداره!!
شما سرت به کار خودت باشه!!
ما رو با شما یکی کاری نیست!!
ادبیات درخور شما بعد نگارش کامنت شما نوشته میشه!!

6 5

ghdp یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 15:10
جناب محصل
با ادبیاتی که صحبت میکنید،سطح ادب خود را نشان می دهید.
باز هم به شما پیشنهاد میکنم به جای توهین به کاربران و قضاوت ناآگاهانه آنها،تحلیل خود را بفرمایید،اگر تحلیلی دارید! و یا با دلیل و منطق تحلیل دیگران را نقد کنید!

6 5

محصل چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 15:05
پسر خوب جناب "آماتور اصیل"
این آقا بدون توجه به اینکه مخاطبش چه افرادی میتونن باشن!! پشت سر هم داره نظر میذاره که فقط بخر و بخر و بخر!!
پس این گپهای پرنشده رو کی میخواد پر کنه؟
جوابش برای من و امثال من مشخصه!!
طرف از خرید جا مونده!! اما دلیل نمیشه که بیاد الان با این قیمت اصلاح نشده سود یا مفت به ایشون و امثال ایشون برسونه!!
بعدش هم بگه من گفتم چنان کن چنین کن تقصیر خودته!!
موفق باشید!!

7 7

آماتور اصيل دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:56
دوست عزیز شما با قدمتی که در سایت دارید حتما یادتون هست که کاربرهایی در این سایت بودند که واقعا درست راهنمایی میکردند و همه از نظراتشان استفاده می‌کردند نیازی به اسم بردن نیست ولی متاسفانه به جای قدردانی خیلی هاشون رو فراری دادند ، قصد طرفداری ندارم ولی برای قضاوت خیلی زوده!!

8 7

محصل چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:56
جناب ghdp
به شما پیشنهاد میکنم شما کت تنتون رو هم دربیارید و با یکی دو گرم طلا معاوضه کنید!!
شاهنامه آخرش خوشه !!

4 3

ghdp یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:49
اون کاربر محترمی که میفرمایید،تا به حال روند رو درست تحلیل کرده و به کم تجربه ها کمک کرده.
شما هم اگر تحلیلی بر خلاف تحلیل ایشون دارید بیان کنید،منطقش رو کاربران بررسی میکنند.به جای خراب کردن شخص دیگه ای.
با این نوع هجمه ای که به ایشون وارد میشه،این احتمال میشه داد که یا عده ای از اطلاع رسانی ایشون ضرر میکنند ویا پولی بابت این تخریب ایشون میگیرند.

8 10

تماشاچي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:28
كامنت ها رو كه مقايسه ميكنم كيفيت نظرات محمد وحيدي از وحيد محمدي بالاتره
يعني سطح و كلاس بالاتر، فول حرفه اي
ماشااله

1 4

گوت آچیخ کاسب یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:26
?رئیس کل بانک مرکزی: نرخ دلار به زودی کاهش می‌یابد
?همتی: شوک قیمتی بنزین و عوارض ناشی از آن که در کشور رخ داد در افزایش نرخ ارز تاثیر داشته است
?جو روانی حاکم در داخل و فضاسازی ها از خارج کشور سیر نزولی قیمت ارز را صعودی کرد
?به تدریج ثبات را به بازار ارز بازمی‌گردانیم و امیدواریم مانند گذشته به تدریج شرایط بازار ارز را کنترل و ثبات را در نرخ‌ها حاکم کنیم/ باشگاه خبرنگاران

1 1

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:25
اقا وحید عصبی نباش تا حالا فضا مثبت رفته ، نگران نباشید اونس هم جا داره

1 1

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:22
اسفندقه هم بیا نطر بذار، حیفه نیستی

1 1

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:21
ماکان خیلی دقیق نبود ولی بیانت عالی بود همینطوره

5 3

تحلیلگر ارشد دو سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:21
با سلام خدمت دوستان
امروز سریع از بازار خارج شوید سریع نوسان گیری فردا بازار همه رو غافلگیر خواهد کرد
با تشکر
***$***

3 2

مال باخته شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:20
سلام آقای محمدی لطفا تحلیلا راطوری بیان کنیدتاماهم که آشنایی بااین اصطلاحات نداریم هم بفهمیم چی میگید ؟؟؟لطفا ممنون میشیم

1 3

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:19
کاشکی قدیمی تر ها شروع به نطر دادن کنند تحلیل های قدیم خیلی می چسبید

11 8

محمد وحيدي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:19
وقتی نرخ ارز پايين مياد میگن نگران نباشیدبانکها ارزشمارومیخرن
الانم نرخ بالاست راحت دارن میفروشن چون خوب میدونن این ملت ساده لوح تو نرخ پايين دوباره بهشون برمیگردونن.....

1 2

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:18
همین که قدیمی ها دوباره اومدن یعنی خرید ها زده شده نوسانگیری با طول موج های بالا شروع شده قطعا تا روند شکل صعودی نگیرد کسی بورس رها نمی کند بسمت طلا و ارز بیاید

11 6

وحید محمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:14
آقای برادر نفروش یک هفته است دارم میگم تکنیکال کیلو چنده دارم میگم موج هفت یعنی خارج از تکنیکال موج شش هم خارج از تکنیکال بود نفروش داداش دیگه فارسی تر ازمن کی میتونه بگه

2 3

آماتور اصيل دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:20
جناب محمدی آیا برای کسانی که از خرید جا موندن حالا دیگه فرصتی برای خرید هست ؟

8 7

ماكان هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:10
سپرده بانکی یا بازار طلا کدام یک سود بیشتری داشته است؟؟؟
قابل توجه کسانی که پولهایشان را به بانکها همان دلالان دولت میدهند و انها از پولهای انها سودهای کلان را میگیرند؛ با یک حساب سر انگشتی اگر در 16 اسفند کسی صد میلیون تومان پول را میخواست به طلا تبدیل کند حدود قیمت طلا از ۱۷۸۰ تا۱۸۰۰ میتوانست بخرد، که شما ۱۸۰۰ درنظر بگیرید ،،،،
در این ۶۰ روز طلا ۲۰۵۰ رو زده ،،،،
با صد میلیون تومان ۲۴۰.۵ گرم طلا ۱۸ عیار میتوانست بخرد و امروز ۱۳میلیون و ۸۰۰هزارتومان سود داشت ،،،،
حالا صد میلیون پول گذاشتید تو بانک در دوماه روزشمار ده درصد درسال چقدر سود داشتید؟؟؟
در این ۶۰ روز نمیگیم در سال ده درصد اصلا بگو درماه ده درصد میشه دو میلیون اصلا بگو ۲۰ درصد درماه میشه ۴ میلیون !!!!
حالا برو پولتو بده به بانک انوقت بانک باهاش طلا و سکه میخره سیزده میلیون هشتصد سود میکنه و ۳۸۰۰ میده به شما ده میزنن به جیب !!!!
بعد بگو سپرده بانکی خوبه !
پیدا کنید پرتقال فروش را ,,,,,,

5 6

وحید محمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:08
دوستان خوب دقت کنید نوسان بازار خیلی ریز و سریع اتفاق میافته دوستان خانگی و بلند مدت کار وارد هیجان نشید فقط دوستانی که سریع هستند رو مال باشند امشب و فردا بوی نوسان شدید و آتیش بازی به مشام میرسه
یاعلی تا عصر ببینیم

2 3

آقای تریدر هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 14:15
1400 با احمدی نژاد ! :)

3 6

آریایی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:36
الگوی V زمانی تکمیل میشود که خط روند شکسته شود و آن زمان میتوان وارد معاملات جدید شد ...

5 5

ببتو شش سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:36
هنوز رو حرفم هستم.
دلار برسه به 13,800 فول میرم رو خرید.
اگر نرسید منتظر اصلاح به 12,800 میمونم باز فول میرم رو خرید.
اون 40% هم سر جاشه! :))
ساده بگم دیدید 13,800 رو رد کرد بخرید به اهداف بالا
اگر اومد پائین (حداقل 200 تومن ) بفروشید.
پشت سرتم حاجی بانکی! :))

4 4

آریایی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:59
بله ... با عبور از 13800 ، 15 چشمک خواهد زد...

4 2

عمادجعفری یک سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:31
بازار فعلا رنج هست !

8 2

شب خیز دو سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:29
اللهم عجل لولیک الفرج

4 2

میهه ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:27
من فکر میکنم مثل تابستون پارسال شده که طلا خامش 192هزار تومن بود یه دفه رفت تا 400تثبیت شد امسالم همونه کاش طلاهای اونموقع رو داشتیم من با 20میلیون 100گرم خریده بودم یعنی در عرض یکسال 20میلیون میشد 45میلیون واقعا جای تاسف داره

2 5

مصیب نه ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:27
سلام
انشالله این باد هم می خوابه

4 3

آقای تریدر هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:23
امواج الیوت به زبان ساده !!!!
در بین سالهای 1935 تا 1940 پترن امواج الیوت ابداع شد و باعث رشدهای باورنکردنی در سود از بازارهای مالی داشت .
آقای رالف نلسون الیوت با سالها تحقیقی که برای این پترن انجام داد نتیجه عالی را بدست آورد که اگر بصورت کلی این نتیجه گیری توضیح دهم به این صورت میباشدکه تمامی حرکت های قیمتی در نمودار برمیگردد به شرایط عقلی ، احساسی ، تکانشی افرادی که در این بازارها نقش معامله گر را ایفا میکنند.
آقای الیوت با نظریه تغییرات قیمتی که ارائه کرد بصورت کلی برخی از الگو های تحلیلی دیگر را هم زیر سوال برد ولی زمانی که معامله گران حرفه ای با این نظریه کمی فعالیت کردند و متوجه قدرت زیاد این نظریه شدند الیوت شهرتی جهانی پیدا کرد و تقریبا نیمی از معامله گران جهان از امواج الیوت در معاملات خود استفاده میبرند و روز به روز به علاقمندان به این شیوه تحلیلی اضافه میشد.
روند یک نمودار فقط تا عدد 5 صعود میکند و همچنین دارای سه نقطه اصلاحی که بصورت A B C نام گذاری میشوند که روند صعودی قبلی را صلاح مینماید.
تمامی این امواج صعودی و نزولی دارای ریز موج هایی هستند که داخل همان امواج اتفاق میافتد.
هر موج افزایشی (صعودی) از 5 ریز موج که شامل 3 موج انگیزشی و 2 موج اصلاحی میباشد تشکیل میشود و همچنین هر موج کاهشی (نزولی) از 2 ریز موج که شامل یک انگیزشی و یک اصلاحی میباشد تشکیل شده است.

1 7

آریایی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:17
با شکست خط روند فعلی V پایان خواهد یافت.......

8 1

آقای تریدر هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:15
الیوت 5 تا موج بیشتر نداره !!! موج 7 موج جهانگیری هست حتما :)))

4 3

حسن اقا سه سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:06
به نطرم نباید ریسک کرد

5 3

آریایی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:02
اساتید و با تجربه ها در این سایت زیادند ...درود بر همه آنها ....

1 11

وحبدمحمدي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:58
روزی ۴۰ تومن میره بالا، نه اشباع ميده " ار اس ای " نه ریزشی درکار است اهسته و پیوسته،،
اگز در یک روز ۱۰۰تومن رفت بالا اشباع ار اس ای" داریم

5 3

آقای تریدر هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:05
وحببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببد :)))))))

9 2

برنامه نویس ده سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:00
سلام کاربر چهار روزه ! آقای و ح ب د

7 3

جان شیفته یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:49
اقای محمدی خواهشا هر زمان وقت اصلاح شد اطلاع دهید تمام داراییم 10 عدد سکه است خرید کردم اگر صرر کنم به قعر جدول میفتم شما که صاحب نظر قابل با تجربه ای هستی ما را از تجربیات ارزندهات بی بهره نذار با سپاس بیکران از شما که تجارب خود را بی چشمداشت دراختیارمان قرارمیدهی

6 4

آریایی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:45
درود بر جناب استاد وحید محمدی.....................

1 3

زر دوست دو سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:41
سلام استاد وحید محمدی لطفا بفرنایید تا پایان روند ۷ سکه و آبشده چقدر رشد داره با تشکر .

5 1

آقای تریدر هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:56
دقیقا من هم هم نظر هستم با برنامه نویس کی رو گنده نکنید که فردا سرمایه تون از دست بره !! همه تو این بازار روزای خوب و بد دارن و همه اشتباه میکنن، هیچکس تو این بازار همیشه رو روند مثبت سود نبوده و ضرر هم داشته چه بسا ضررش هم بیشتر از سودش هست ... پیشنهاد من اینه طمعه نکنید و خودتون بازار یاد بگیرید !

10 3

برنامه نویس ده سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:50
من با توجه به اینکه هم تو این سایت نوسانات سال 90 و 91 رو دیدم
هم نوسانات شدید سال پیش رو
یک خواهش از عزیزان دارم
همه ی دوستان محترم هستن
هیچ کس رو به مقام استادی و ... نبریم چون افراد این سایت با تجربه ی کم و زیاد هستن
اونایی که تجربه دارن خدایی کار کنند و تجربشون رو در اختیار بقیه بزارن
و کسانی هم که تجربه ندارن متواضعانه نظرات تجربه دار ها رو بخونن و تو بازار حرکت کنند
و اگر چند تحلیل گر وجود دارن که نظراتشون با هم یکی نیست هم دیگه رو تخریب نکنند بزارید آماتور ها تصمیم نهایی رو بگیرن که چه کنند
البته تو جمع دوستان من کوجکترین هستم ولی چون می خوان اینجا یک محیط با انرژی و پویا باشه جسارت کردم و این نکات رو گفتم

5 3

فریاد زیر آب یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:39
ممنون میشم بگید موج ۷ یعنی چ

5 1

آقای تریدر هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:07
تو امواج الیوت موج 7 نداریم اصلا :)))))))

5 4

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:39
با سلام
نظر شخصی
چون به نظر روند بازار منطقی و عقلانی نیست من امروز کامل خارج میشم .گرچه یه حسی بهم میگه قیمت را بالا خواهند برد ولی من تا همین قدر سود قناعت میکنم. تا چه پیش آید.
سپاس

2 4

چی بگن هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:37
سلام فعلا همه چیز صعودیه

10 4

وحید محمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:30
باسلام خدمت دوستان سوال میپرسن در مورد روندخیال همه رو راحت کنم فعلا روند صعودی میباشد تا پایان موج ۷ صعودی

2 4

زر دوست دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 13:12
لطفا روند ۷ را توضیح بدید تا کجا صعودی هست تشکر.

3 2

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:58
با سلام خدمت جناب محمدی
معذرت میخام موج ۷ چی؟
نظرتون موج شواری الیوت است؟

2 2

آقای تریدر هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:57
موج 7 ؟!!!!!

2 6

مهتاب ٦٨٤ دو سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:26
آقای محمدی امروز باید فروشند۶ باشیم یا بخریم ممنون میشم راهنمایی کنید

2 1

دکتر پیشگو نه ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:17
دوستان سقف قیمت دلار امسال رو قبل از شروع اصلاح و بعد از پایان اصلاح چه اعدادی پیشبینی میکنید؟

5 1

ali-elc سه سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:16
سلام دوستان
ارزوی موفقیت و بهروزی برای شما عزیزان
تشکر از سایت طلا

5 2

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:08
وای به حال کسانی که در قیمت بالا مالدار شوند پول از آسمان نازل نمیشود بلکه از جیب یک نفر به جیب دیگری میرودوگاهی از جیب همه به جیب گشاد بازار ساز
هر کس سود میکند در مقابل دیگری باید ضرر بدهد حداقل از وقایع یکسال اخیر عبرت بگیرید کسانی که دلار ۱۸تومانی خریدند و قسم می خوردند که ۵۰هزار تومان تا پایان ۹۷قطعی است.

4 0

امیردنت سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:58
ممنون جناب شعله من قبلا وضعیت خودم رو براتون گفتم که خودم هم مالدارم هم سپرده به نظر من شما نصف مالت رو بفروش
تقسیم سرمایه در کارهای اقتصادی و عدم وابستگی به یکی از دو حالت بالا یا پایین رفتن قیمتها باعث آرامش خیال و دوری از استرس است

2 1

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:45
با سلام خدمت جناب امیردنت
با شما موافقم و گمان کنم قرار است دلار را بالا برده و بعد از خریدار کردن قشر متوسط به همین کانال ۱۳ هزار تومن بیاورند.به نظر من دولت چند شوک اقتصادی دیگر هم در آستین دارد.

2 0

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:04
اونس افزایشی شد، دوستی که 30 گرم می خواست بفروشه همانطور که گفتم زودتر ساعت 6 بعد ازظهر نفروش حیفه

7 1

ارمیا یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:03
آقای محمدی ما تازه کاریم اشباع مارکت ها چ موقع صورت میگرد.... با هزارن بار سپاس ازشما

2 0

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:02
هنوز با دلار تطبیق پیدا نکرده ، بعد حباب می گیره ، بعد اگر فضا ارام بشه نسبت به حباب اصلاح می گیره ابشده تا 2.1 بخرید،با خیال راحت ، بعد فضای اون موقع رو تحلیل باید کرد

3 3

ارمیا یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:00
واقعا بعد از گذاشتن تاریخ عضویت بعضیها باید خیلی پررو باشن بیان نظر فیک بدن واقعا .....عجبا@@@

8 11

محمد وحيدي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 11:52
مارکت انس حمایت مهمی در 1452 داره، تا وقتی بالای این حمایت هست در روند صعودی قرار داره و تا 1468 الی 1470قدرت رشد خواهد داشت

3 1

آقای تریدر هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:42
واقعا خجالت نمیکشی با اسم فیک میای تحلیل میزاری همه رو ضرری کنی !

5 1

برنامه نویس ده سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:31
نه تو خودت خجالت نمی کشی
خوب با یک شماره دیگه عضو شو یک اسم خوب انتخاب کن و نظرات خودت رو بزار
کسی که مجبورت نکرده !!!!

7 2

آماتور اصيل دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 11:54
واقعا این حرکت سایت در نوشتن تاریخ عضویت کاربرها اونم با رنگ قرمز بسیار حرفه ای و قابل تقدیر هست

11 3

وحید محمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 11:40
دوستان خالی فروش نفروش به خودت رحم کن با این حباب منفی و نرخ درهم چی میفروشی میخوای چند بخری که داری خالی میدی

8 3

وحید محمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 11:56
بعداز اشباع در مارکت ها روند اصلاحی داریم

0 2

آماتور اصيل دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 11:51
آیا اصلاح قیمتی نخواهیم داشت برای خرید مجدد؟

1 8

استاد اغطم یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 11:39
جمعیت جهان روز به روز در حال افزایش است و روند شهر نشینی نیز همراه با آن افزایش پیدا می کند. با افزایش روز افزون جمعیت و به تبع آن افزایش تمایل شهرنشینی، نیاز به مسکن ضروری خواهد بود. نیاز به تعداد زیاد مسکن و همچنین سرعت در اجرا باعث شد که اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم روشی با عنوان انبوه سازی صنعتی مسکن مورد استفاده قرار گیرد. در انبوه سازی صنعتی ابتدا قطعات و اجزا ساختمانی در کارخانه های پیش ساز ساخته می شود و بعد از حمل به محل پروژه در کنار همدیگر قرار می گیرند. این قطعات می توانند، قطعات یک ویلای بزرگ باشند یا قطعات مجموعه آپارتمانی کارگری.
شکل انبوه سازی در ایران به گونه ای متفاوت تر از کشور های توسعه یافته است. وقتی از انبوه‌سازی صحبت می‌شود، بلافاصله ساخت و سازهایی یکسان، مشابه، همزمان و به یک نیت، با مصالحی شبیه به هم به ذهن انسان خطور می کند و به همین دلیل است که استفاده کنندگان با چنین ساخته هایی به سختی برخورد می کنند. با توجه به این که کشور ما، کشوری در حال توسعه است و مسکن به عنوان یکی از شاخصه های مهم توسعه مطرح است، باید به مسئله ساخت وساز سریع و اصولی در آن توجه کرد. یکی از راه هایی که می توان به وسیله آن ساخت وساز را کنترل کرد ارجاع کار به بخش خصوصی است. از موارد لازم برای تعیین صلاحیت انبوه سازان داشتن توان فنی و اجرایی است. طبق تعریف قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال 1374 مجلس شورای اسلامی سازنده انبوه مسکن به اشخاص حقیقی و حقوقی گفته می شود که توانمندی مدیریت و مسئولیت پدید آوری طرح ها، توانمندی تأمین و جذب سرمایه ،مدیریت تولید و عرضه مسکن و ساختمان را با استفاده از فناوری های نوین صنعت ساختمان و در چار چوب مقررات ملی ساختمان و سایر قوانین مربوط داشته و پروانه اشتغال به کار از وزارت مسکن و شهرسازی دریافت کرده باشند.

2 0

آقای تریدر هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 12:44
استاد اغطم فیک :)))))))))) ویروووووووس

10 1

وحید محمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 11:31
دوستان صرافی ملی با برنامه این کارو انجام داده و دوباره با بالارفتن قیمت ها نرخ خودشو افزایش میده هدف کنترل بازار است و بانک مرکزی به بازار ارز تسلط دارد

4 2

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 11:27
بی جهت جو روانی ندهید کاملا بانک مرکزی درست عمل کرد، قطعا امکان جمع کردن نقدینگی را بخودش داد

1 0

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 11:24
کاملا مشخصه سیاسیون دست از سر بانک مرکزی برداشتند و گداشتن کارشناس کارش اصولی انجام دهد افزایش 500 تومنی تو صرافی ملی ، صرفا جسارت کارشناسی می طلبد وگرنه ادم سیاسی از تبعات اجتماعی ان می ترسد و اجازه افزایش نمی دهد

4 2

جان شیفته یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 11:23
سلام جناب وحید محمدی لطفا ما را از نظرات کارشناسانه خود مطلع نمایید سپاسگژارم

3 0

mehrad mehrbakhsh یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 11:23
آقای محمدی لطفا نظر بدید نرخ فروش دلار در صرافی ملی 50تومن بالای نرخ فروش دلارهرات باز شد،به فال نیک بگیریم.

1 0

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 11:21
بازارساز قیمت گذاری قبل از مردم کرد مطابق پیش بینی ها و اطلاعات بدست امده کاملا بنیادی برخورد کرد دارد فرصت نوسانگیری از سفته باز در زمان تقاصای پر فشار بازار باتوجه به تغییر فصل می گیرد لذا صرفا تقاضای مصرفی تو بازار می ماند و ان هم قابل مدیریت است

2 3

ببتو شش سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 11:18
دلار همچنان میتازد....
صرافی بانک ملی با سوخت موشک امروز خودش دلارو شارژ کرد!
خدایا به تو پناه میبرم از شر عظیمی که خود بانک مرکزی براه انداخت!
ستارگان آسمان و تاس و اسطرلاب ما میگوید دلار تا به قله ی قاف در حرکت است!
با تحلیل و عقل خود معامله کنید.
تاس و اسطرلاب ما گاها جفنگ میگوید! ایشالا اینبار هم جفنگه! :))

1 0

mehranb هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 11:17
پارسال بهار به قصد یک سال خرید کردم امیدوارم حداقل بعد یک سال یر به یر بشیم

1 0

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 11:17
دلار صرافی ملی 13550
کاملا مشخص بود دلار روی قیمت واقعی اش نشست از اینجا به بعد با خداست

1 0

بیننده هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 10:22
صرافی ملی افزایش داد

12 11

وحيد احمدي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 10:20
التماس دعا، پاشو یک وضو بگیر یک نیت کن با خلوص نیت تلفن بردار خریدتو انجام بده استخاره گرفتم خیر اومد،....................

10 0

علی ایزدی نه ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 09:46
از مدیر سایت به خاطر حرکت جدیدش متشکریم.

3 1

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 09:34
فقط تو خصوصی اون دو عزیزی که به گزارش اورده شده از نوبخت بلافاصله منفی دادن بیان به من بفرمایند چی از گزارش نوبخت درک کردن و من کجا اشتباه کردم دلم الکی نسوزه فکر کنم من اشتباه کردم ولی تو رو به خدا برید روی متن اصلی گزارش نوبخت یه بار سرسری بخوانید

12 0

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 09:33
با عرض سلام خدمت دوستان انس جهانی مثبت باز کرده و صرافی ملی هم اگر افزایش بده روند بازار مثبت خواهد بود
در پناه حق

3 0

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 09:29
دکتر همتی فقط یه حرکت زد دلار نیمایی صادر کننده از 10 تومن به11500 اوردصادر کننده دلارش ریخت تو بازار قیمت بازار از 15500 اورد 11500 ، حالا قول 13500 داده تا کنترل دلار ازاد با صادر کننده ای که هزینه سال 99 بیش از 20 درصد روش می ره ،،،، تا حدی اعتماد عمومی جامعه رو جدب کرده این اقااومده حرف از نیمایی 8500 می زند بعد تو همان گزارش اعلام می کنه به کل کشور که 150 هزار میلیارد تومان بودجه ای که بخش عمده اش جاری و حقوق کسری دارم
بعد اعلام 150 هزار میلیارد کسری بودجه از شبکه سراسری تشویش اذهان عمومی نیست
خبر تحلیلی من این سایت حذف می کنه بعد امارهای نگران کننده و فضایی این اقا شبکه سراسری پخش می کنه سایت ها هم باز نشر می کنند

2 1

آریایی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 09:23
سلام . یه نظریه ی غیر کارشناسی :
سنتر بانک : از اونجایی که در این سالها ملت از حالت خامی بدر آمدند و تا حدودی نقاط کالکت ، ، سیوینک و خالی سازی را پیش بینی میکنند ، ما باید در این موج این نقاط را جابجا کنیم ... به طور مثال نثطه ی 2120 آبشده که قابل پیش بینی شده را به بالاتر رانده و به این ترتیب در همین نقطه مردم عادی را مالدار کنیم و هدف را 2400 نشان دهیم و در 2150 خالی کنیم ..... این یعنی باز هم سرازیر شدن سرمایه های اندک ملت به جیب سنتر بانک.
پایان سناریوی احتمالی.

5 0

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 09:19
بخاطر اینده مون نه
بخاطر اینده بچه هامون نه
بخاطر نظر اقتصاد دانها نه
بخاطر نظر اقتصاد دان های حزب کارگزاران نه
بخاطر نظر اعضا جبهه پایداری نه
بخاطر نطر وزرا دولت خودت نه
اقای روحانی شما نوبخت علی رغم همه نطرات بالا جابه جا نکردی
بخاطر آبرو خودت که خوراک اشتباه بهت نده نوبخت عوض کن ، کلا اقتصاد که هیچ ، اجرا که هیچ ، آمار دادنش هم چرت وپرته

2 3

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 09:13
گزارش نوبخت رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور خواهشا همه بخوانند و خودشان تحلیل کنند ،صحبت از ایجاد یک میلیون شعل در یک سال
،ارایه ارز نیمایی با قیمت 8500
،دولت مطلقا قیمت خدماتی که خود ارایه می کند اضافه نمی کند
،120 هزار واحد مس**** روستایی می سازیم
،متوسط حقوق 200 هزار هنرمند زیر 2 میلیون تومان است،
، دولت پارسال و امسال 100 درصد سهم خود را از بیمه ها داد
اخرش نتیجه گیری فوق العاده است، عین جمله خودش اوردم
448 هزار میلیارد تومان در قانون بودجه بود در بررسی هایمان به این نتیجه رسیدیم 310 هزار میلیارد تومان درامد داریم
برای جبران 76 هزار میلیارد تومان از طریق بهینه کردن و صرفه جویی در مصرف
76 هزار میلیارد تومان از سه منبع تعریف کردیم

4 2

امیدرضا سه سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 08:52
سلام امروز صرافی ملی چه میکنه ؟

1 2

ارش۳ یک سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 08:36
آقای محمدی بنظر شما قیمتها پایین نمیاد؟

1 1

ارش۳ یک سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 08:35
آقای محمدی بنظر شما قیمتعا پایین نمیاد؟

11 5

DelArA... چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 08:23
من قصدم توهین نبود ،، همه ی کاربرها، خواهر و برادر و هم میهن هستیم،،
بعضی دوستان متوجه ی منظور من نشدند
دلالی و بی تعصبی ! خواسته و نظر این سیستم توی این چهار دهه بوده ،ملت رو سرگرم خرید و فروش و چک کردن روزانه نرخ ابشده و سکه و خصوصا دلار کردند و از کارکردن و تولید بیزار،، ملتی که فقط با دلالی و آسون خوری باید گذران زندگی کنه،، مردمی که بشکل منظم ، توی کارخانجات مشغول کار و تلاش و تولید و پیشرفت باشه ، برای سیستم و حضرات؛ سم و خطر محسوب میشه چون قاعدتا سربراه میشه و قانون مداری و شرافت و انسانیت و ایرانی اصیل بودن رو یادش میاد و دیگه زیر بار خیلی از خرافه ها و حرف دیکته و زور ! نخواهند رفت ! این خواسته ی چهار دهه ی حضرات هست ؛ همه ی حرف من این بود: ای کاش به جای صرف انرژی و تشویق مداوم مردم به خرید و دلالی کردن، آب به آسیاب بعضیها نمیریختیم
و اگه کمکی هم از دستمون بر میاد " به همدیگه فقط راهنمایی و کمک بدیم که برای (بلند مدت) استراتژی و برنامه داشته باشیم که چطور بتونیم در کنار معیشت و شغل اصلی ،مدیریت حفظ سرمایه کنیم و از پس این تورم افسار گسیخته در بیایم،،
بله ،، همه نظرات قابل احترامه، ولی تا جایی قابل احترام هست که بوی دیکته و تحمیل کردن به دیگران نده،، این که من یا هر شخص دیگری بیاد مدام بگه من همه چیز رو میدونم !یا ایها الناس
سریع بخر بخر ! اگه دستت تنده یاللا سریع بفروش بفروش ! و این داستانا و این طرز کمک کردن بوی تحمیل نظر میده تا اظهار نظر و این درست هم جهت هست با خواسته ی دلال پروری و ضرری کردن مردم و عقب ماندگی که توی این چهار دهه به قشنگی داریم مشاهده میکنیم،،،
همه بطن و تفسیرحرف دیشبم همین بود و قصدم توهین به کسی نبود
(این برآورد و نظر شخصی من بود )
دوستان !! شما با تحلیل خودتون پیش برید

4 2

اقتصاد ایران چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 10:18
ظاهرا مردم هنوز عبرت نگرفتند ؟ بزودی همگی خواهند دید که چه رکبی میخورند و چطور نقدینگی جامعه خیلی راحت و شیرین سوخته و کاسته میشه دم خروس خیلی وقت ست که بیرون زده ولی ؟؟؟؟؟؟؟؟

9 1

??FATiima چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 09:13
دلارا جان با کلیات حرفت موافقم ولی خیلی ا جوانها واقعا بیکارن هیچ درامدی ندارن از سر ناچاری می رن دو سه تا سکه میخرن یا دلار میخرن هر روز تو طلا فروشی و صرافی میچرخن تابلوی نرخ چک میکنن یه روز با سود یه روزم با ضرر رد میکنن هر روز که دارم می رم سر کار دارم میبینم دیگه دلشون به همینا خوشه
ما هممون آرزو داریم یه روز خوب بیاد این بساط ا برچیده بشه اوضاع جالبی نیس واقعن

11 13

شاهین 53 هشت سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 07:10
لطفا قيمت هاي دوشنبه ١٩ آذر رو يادداشت و آخر شب چك كنيد؛
درهم 3860
دلارتهران 13910
آبشده بازار ٢/١٢٠/٠٠٠
سكه 4850

9 6

bl هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 01:45
درود بر آقای محمدی عزیز و ممنون برای زحماتشون

2 5

ارمیا یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 01:24
اقای محمدی بی زحمت پیاما شخصی رو ببینید خدا خیرتون بده

3 3

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 01:19
خیلی بی صدا بعضی ها دارند جمع می کنند در فروش احتیاط کنید با اقای محمدی یه جوری برخورد نکنید مثل بقیه افلاین بشه حیفه بقیه اطلاعاتشون بردن تو کانال های تلگرامی بهتر است ...؟ یا اینجا به مباحثه عمومی می گذاشتن برای خود مملکت هم بهت است فضای جامعه را به بازار ساز منتقل می کنند تا بازار ساز تصمیمات واقع بینانه بگیرد و سرمایه مردم مفت ندهد به عده ای خاص
اون همه سکه 1.2 میلیونی را مگر به چند درصد جامعه داد؟

0 2

ارمیا یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 01:14
چرا پیام من توخصوصی نمیره اعصابم خراب شده

6 3

سید... سه سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 01:10
با سلام خدمت دوستان و اساتید محترم سایت طلا
از جناب محمدی بابت راهنماییهای ارزشمندشان تشکر میکنم.

2 3

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 00:59
اقای محمدی من تو خصوصی پیام براتون گذاشتم اگر صلاح می دونید جواب بدین

5 1

جا مانده از زندگی یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 00:54
دوستان من سالهاست که نظرات سایت ها رو میخونم. البته به صورت محدود از هفت یا هشت سال پیش وارد بازار طلا و سکه شده ام. از اینکه اوضاع اقتصادی آشفته ای داریم هرگز خوشحال نبوده و نیستم.
در حال حاضر مقداری سکه دارم که بعلت نیاز فوری به پول حتما ظرف امروز یا فردا خواهم فروخت...
اما باور کنید که شواهد نشان از افزایش قیمت میدهد...
مدیریت حسینقلی خانی عاقبتی بهتر از این ندارد...

7 2

زر دوست دو سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 00:52
از استاد وحید محمدی کمال تشکر را دارم امیدوارم همیشه در کنار مردم باشید پاینده و پیروز .

7 1

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 00:55
سپاس دوست خوبم

3 3

فریاد زیر آب یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 00:33
آقای محمدی من هرکاری میکنم نمیتونم تو خصوصی پیام بدم

2 0

شینتیل خان هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 02:05
دوست عزیز در طلاگرام در قسمت راست علامت + را کلیک کنید . سپس نام وحید محمدی را تایپ کنید . پس از ظار شدن نام کاربری ایشان پیام خود را گذاشته سپس اینتر کنید. البته من جسارت کردم. ولی راه ساده را پیش پایتان گذاشتم.

2 0

برنامه نویس ده سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 00:41
روی اسم کاربر مورد نظر بزنید و سپس شروع گفتگو رو انتخاب کنید

4 0

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 00:37
روی اسم خودتون ضربه بزنید شروع گفتگو من بهتون پیام دادم

1 1

HK2 چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 00:15
چه جالب، قدمت کاربرای سایت طلا

1 1

aet شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 00:13
آقای وحید محمدی منظورتون چیه؟فردا فروشنده باشیم یانه؟؟؟

2 2

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 00:14
خصوصی لطفا پیام بدین

3 2

آماتور اصيل دو سال میگه :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 00:03
جناب وحید محمدی شما فکر میکنید این روند صعودی رو تا چه قیمتی باشه؟

3 2

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 00:06
سلام دوست عزیز من به نظرم فردا یا پسفردا با حضور بازار ساز روند اصلاحی صورت بگیره

1 2

aet شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 23:59
سلام . یعنی واقعا طلا 500 روهم رد میکنه طی این چند روز؟؟

25 3

Agha masoud سه سال میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 23:51
سلام به همه کاربران عزیز و محترم
بنده کوچک تر از آنم که به شما توصیه کنم
بیایید به هم احترام بگذاریم و دل یک دیگر را آزرده نکنیم
عمر دنیا بسیار کوتا است
ما در این سایت کاربران بسیار مودبی داریم قدرشان را بدانیم
در پناه خدا باشید

2 1

Agha masoud سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 00:23
دوست محترم
بنده هیچ وقت این دوستان را به خاطر دانش شان فراموش نمی کنم
در پناه خدا یکتا باشند

10 0

برنامه نویس ده سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 00:00
حق با شماست من معمولا به این سایت سر می زنم و مختصر پس اندازی که دارم رو سرمایه گذاری می کنم
و واقعا دوستان ارزشمندی تو این سایت هستن ولی ای کاش دوستان قدیمی مثل ذره بین و اسفندقه بر می گشتن

6 3

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 23:50
حالا اگر دعوا نمی کنید اب شده الان ۴۷۰ شد با توجه به اونس و...
به زودی ۵۰۰ و
شب عید ۵۵۰ و رکورد می زند بنظر من متغیرها خیلی واضح است حالا اگر کسی خوشش نمیاد از این پیش بینی منفی دهد و اگر موافق نظر است مثبت ،،، یا نظر بگدارد
ولی باور کنید برای من خیلی روشن است سه ماهه دارم می گم

2 1

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 23:45
با تشکر از مدیریت سایت طلا
حالا کاربر فیک از اصلی مشخص تر است،

11 1

برنامه نویس ده سال میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 23:37
دوستان عمر کابران در بخش نظرات اضافه شد
با تشکر از سایت طلا
اینجوری دیگه کاربران فیک مشخص می شن

4 1

برنامه نویس ده سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 23:46
ااا انگار من پیشکسوت هستم

5 1

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 23:34
دوستان افراد ممکن است با یک واسطه اطلاعاتی را کامل یا ناقص بیان کنند قطعیت ندارد فرد نظر دهنده خوشش میاد از اینکه
پیش بینی اش درست در اومده حالا چه پایین رفتن ، چه بالا رفتن
پس خرده نگیرید اما اعلام نظر و تحلیل در یک سایت داخلی معتبر بهتر از شبکه های غیر شفاف و زیر زمینی لذا باید ساماندهی شود
بعضی از دوستان هم با فراز و فرودهای تکنیکال تحلیل می گذارند این هم کار قشنگیه
من خودم اخبار و شرایط اقتصادی دوره ها را کنار هم می گذارم و نظر می گذارم ولی کلا قطعیت در بورس های بزرگ جهانی وجود ندارد و
اما طلا
افزایش طلا نباید بر جریان اقتصادی کشور اثر گدار باشد چرا که یک فلز گرانبها با متغیرهای بین المللی
چطور پالادیوم از پلاتین و سپس از طلا گذشت حالا دارد ۲۰۰۰ دلار می شود روی نوسان های اقتصادی کشور تاثیر گدار بوده نه خیر
تمام افرادی که در پالادیوم سرمایه گذاری کردند تو این دو سال فوران کردن

25 6

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 23:08
بااحترام خدمت دوستانی که به من لطف دارن انقدر زیاد هستن که من اسمشونو نمیارم من تجربه ده سالمو دارم برای مردم میزارم چون میدونم پول وسرمایشون چطور بدست میادنمیخوام یک شبه از دست بدن هرکسی اختیار خودشو داره من نظرمو میزارم هر کسی میخواد گوش کنه هر کسی نمیخواد نکنه من که کسی رو مجبور نکردم من اگه همتی بودم روز شنبه که بازار ساز رکب زده بود اسرار نمیکردم آقا نفروش از الان به بعد هم هر کسی هر سوالی داره میتونه تو خصوصی بپرسه در اولین فرصت راهنمایی میکنم نظرات کلی هم در سایت میزارم برای راهنمایی عموم حتی اونایی که از من خوششون نمیا د میتونن استفاده کنن شای بدردشون بخوره
یاعلی

25 7

لوچک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 22:48
برای ما فرقی نمی کند کاربر با چند نام کاربری کامنت میده مهم نظرش است که همه از ان بهره ببرند و وحید محمدی این ویژگی رو دارد لعنت بر هر چه حسود و فزول و بی شعور

3 1

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 22:43
روند تغییرات سنتی سالهای گذشته قابل بررسی است و هدایتگر ،نیاز به این سر وصداها نیست ،قاعدتا بازار ساز هم تو فضای مجازی رابط هایی برای مدیریت بازار دارد در نتیجه خیلی از هم شکایت نداشته باشید
اما پیام های کیتکو ، اخبار زریک ، گزارش های بانک های مرکزی کشورها،،،، اتفاقا بازار ساز نسبت به شفاف سازی اطلاعات اقدام کند بهتر فضا را مدیریت می کند تا بازارهای شایعه ،تو همین چند وقت اخیر یه جنگ روانی وحشتناکی از قیمتهای فضایی راه افتاده در حالیکه با شفاف شدن فضا اعتماد عمومی افزایش می یابد وتغییرات مثل همه جهان رونددار و معین حرکت می کند پرش های وحشتناک و تورم زا نخواهد بود
در نهایت فصل زمستان فصل تغییرات سال جدید وافزایش قیمت طلا بوده و خواهد بود
چه اونس جهانی ،چه تقاضای داخلی

11 12

DelArA... چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 22:31
این کاربری که اینجا مدام بر طبل گرونی سکه و طلا میکوبه و به وضوح آرزوی گرانتر شدن داره و حتی داره میگه به امید خدا سکه ی ۴۹۰۰ رو هم‌میبینیم ! حداقل از نظر من ،، هیچ‌فرقی با این دلال و زالوی بزرگ ، ه م ت ی ! و بقیه ی عناصر تشکیل دهنده ی حاکمیتی؛؛ نداره
همین نوع به امید خدا ؛ امید خدا گفتنها بوده که توی این چهار دهه ، این ملت هر روز مفلوک تر از دیروزشون هستند ،
پسر خوب هیچ آدم عاقل یا حتی برترین چارتیست یا حتی موفق ترین معامله گر هم ، همه ی کارتها یا تکنیکهای خودش رو رو نمی کنه و لو نمیده ؛؛ اینجا و یا توی دنیای معاملات خیلی از دوستان تریدر حتما هستند که به اهداف قیمت مارکت ها، اشراف دارند ؛
ولی این دلیل نمیشه که دائما به جهت گران شدن و روند صعودی شادمانی کنند.....
فقط یک دوپای زالو صفت ! میتونه از گرانیها شادمان بشه و دیگران رو دایما ترغیب به خرید کنه ... این زالوها از کنار دستورات بخر بخر مطمئنا منفعت میبرند.....

2 1

برنامه نویس ده سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 00:07
من از مدیر سایت خواهش می کنم نظرات هرکس را که توهین می کند حذف کند
در ضمن یه سری کارشون خرید و فروش و تحلیل بازار هست و هیچ ایرادی هم نداره نه شرعی و نه عرفی
در ضمن در دنیا معامله گری و تحلیل بازار شغل رسمی هست - حالا اگر ثبات بازار ما کم هست به نظرم مقصر افراد نیستن

15 5

روزبهM هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 22:58
مردحسابی این چه مقایسه ای که میکنی، وحید محمدی آدمی که برای گذرون زندگیش داره معامله میکنه دو زار گیرش بیاد، اطلاعاتش روهم برا دیگران میذاره چیزی گیره بقیه بیاد، زالو کسی که خون مردم با این گرونیا توشیشه کرده. ضمنا با خدا خدا کرنای منو امثال منم چیزی ارزون یا گرون نمیشه.

19 4

وحید محمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 22:39
اصلا من همتی شما ناراحت میشی کامنت من رو نخون من روند بازارو میدم تکنیکالم بلد نیستم

18 5

وحید محمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 22:22
قابل توجه بعضی از دوستان من فکر میکردم فقط سبزه میدان وافشار مافیا داره تو سایت طلاهم مافیا هست چپاول مال مردم فقط برای شماهاست نیرنگ نکنید

14 4

وحید محمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 22:19
فردا منتظر افزایش صرافی ملی هستیم افزایش انس هم هست خداوندا تو از هر آنچه ما نمیدانیم آگاهی

13 6

وحید محمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 22:09
دوستانی هم که از من خوششون نمیاد داداش نفروش بخدا فردا بیچاره ات میکنن فردا باید داغ بشی تا بفهمی وحید محمدی با استاد اعظم فرق میکنه من خودمم خود خودم آقا فردا هم روز ماست ببینیم فردا کت تن کیه
شب دراز است قلندر بیدار

5 16

دکترای اقتصاد شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 21:52
استاد اعظم=وحید محمدی

7 5

افشین 1980 هفت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 22:57
وحيد محمدي استاد اعظم نيست
شك نكنيد

6 14

امیردنت سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 22:02
من هم با شما موافقم هرچند به هر دو نفر احترام میگذارم ولی نوشته هاشون و برخوردشون شباهت زیادی دارد.

5 6

ارزونی رو لولو برد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:57
برید یه ورزشی کنید دیسک گردن و کمر نگیرید سلامتی بهتر از پوله :

5 6

ارزونی رو لولو برد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:52
یه سوال بهتون بر نخوره شما کارو زندگی ندارید ؟؟؟ این همو تبلیع می کنید برا گرانی ؟!!!!!

9 11

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:24
هم اکنون پشت خط دلار هرات ۴۴۰ تهران ۵۵۰ سکه ۶۵۰ آبشده ۲۰۳۵

13 6

Agha_ali دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:21
دوستان حواستون به بخر بخر ها و بفروش بفروش ها باشه خصوصا خونگی کارها. هیشکی از عاقبت قیمتا خبر نداره هرکیم خبر داره اینجا نمیگه.دولت هر وقت دلش بخاد میبره بالا هر وقت دلش بخاد میاره پایین . والسلام

13 4

Agha_ali دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:26
یه بنده خدایی بود سال های قبل تو همین کانال زمانی که دلار راکد بود جو افزایشی میداد. دو ماه قبل از اینکه افزایشی بشه جو کاهشی میداد و میگفت برید مسکن بخرید تو شهرستان. اوایل امسال که معاملات مسکن کاهشی بود جو خرید مسکن میداد. زمانی که سکه ۳۹۰۰ بود میگفت سپرده کنید فقط سپرده سود میده. مخلص کلام حواستون به خودتون باشه. همون شخص یا امثالش الان با عناوین دیگه جو میدن

9 11

وحید محمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:20
دوستانی که توانایی خارج شدن سریع دارن خرید جدید بگیرن فردا بازار هیجانیست برادر نگی نگفتم مال رو دستت بمونه ها من چند بار تکرار کردم اگه سریع میتونی بفروشی بخر آقا

1 6

J-h دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 21:06
سلام جناب محمدي فردازمان فروشه؟زمان ومبلغ فروش وميفرمايد متشكرم

7 9

وحید محمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:12
بله برادرم

6 5

تتو پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:08
آقای محمدی الان بازم خرید بزنیم اره یا ن لطفا واضح بگید

7 8

وحید محمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:14
بله قیمت ها بالاتر میروند

6 4

هلن 50 سال میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 13:35
چرا بعضي از كامنت ها خيلي لايك ميگيرن ؟؟؟؟
نزديك به ٥٠ كاربر به اين كامنت مثبت و منفي دادن!!!!
به نظرتون عجيب نيست ؟
--------------------------------------------------
30 16
الفردو میگه :
تاریخ: 1398/09/17 ساعت 10:38
اين كاربر وحيد خان ١٠-٢٠ تا نام كاربري ساخته و مدام از خودش تعريف و تمجيد ميكنه طفلك كمبود داره يه روز با نام كهنه كار نظر ميده يه روز با نام ببتو يه روز با نام مال باخته و .... ده ها نام كاربري ديگه كه يه بچه ٢ ساله هم متوجه ميشه.... خلاصه دنيايي واسه خودش ساخته .... دنياي توهمات
خوش باش

1 1

شینتیل خان هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 22:38
هلن جان حداقل در مورد ببتو اشتباه میکنی ایشان را از خیلی وقتها پیش من در این سایت میشناسم. قضاوت نکنید.

5 2

مهسا 50 سال میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 13:58
خوش بحال اونایی که میتونن مالشون رو تو این نوسان نگه دارن من که کلا ۳۰ گرم طلا دارم اونم امروز یا فردا باید برای اجاره خونه بفروشم کاش تا فردا یکم گرونتر میشد

1 1

ghdp یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:26
با سلام،درصورتيكه فعلا مقداري از اين ٣٠ گرم را لازم داريد و طلايتان آبشده است، ميتوانيد مقداري از آن را به طلا فروشي كه آبشده كار ميكند بفروشيد؛ به اينصورت كه ٣٠ گرم شما را ميگيرد و مثلا يه ٢٠ گرم به شما ميدهد و مبلغ آن ١٠ گرم را هم به شما ميدهد(هرچند كه آبشده وزن پايين تا حدودي كم پيدا ميشود)
و اگر طلاي شما ساخته شده است و يك تكه است، ميتوانيد بعد از فروش آن با مقداري از مبلغ آن كه فعلا لازم نداريد، سكه يا آب شده و يا دست دوم بخريد.

11 2

50 سال میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 19:09
سکه به ۵۲۰۰ . آبشده ۲۴۰۰ . و دلار به ۱۵۳۰۰ خواهد رسید این سقف قیمت ها تا پایان سال خواهد بود

2 1

اوستا دادا اعظم یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:07
حباب و مثبت یا منفی می کنند داداش محمدی

2 1

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:04
نمیشه دلار ۱۵۳۰۰ باشه آبشده ۲۴۰۰ باشه بعد سکه ۵۲۰۰ باشه رفیق باید دلارش ۵۸۰۰ باشه سکه ام ۵۶۰۰ داداشم اگه آبشده ۲۴۰۰ باشه

6 5

محمدرضا 50 سال میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 19:56
با سلام
یه کاربر عزیزی دیروز عصر اومد یه پیام گذاشت !! با کلی هیجان و به به و چه چه به خودش !! که فردا (که امروز باشه) سکه رو 4900 و آبشده رو 2100 و دلار رو هم 13850 تقدیم ملت میکنه!!
چی شد په؟؟ نکن برادر من نکن!!
ملت رو بازی نده دوست عزیز به خاطر سود خودت!!
خیلی از کاربرانی که ازت اظهار فضل میخوان تازه کار هستن و شاید تا حالا رکب این بازار مکار رو نخورده باشن!!
امیدوارم برداشت درست رو از این نظر ما داشته باشی!!

0 0

sedmehdi دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/18 ساعت 08:13
جناب محصل با سلام و احترام
لطفا تحليل خودتون را هم از روند بازار بفرماييد.

7 3

محصل چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:16
دوست عزیز من وقت کل کل ندارم!!
ما مثل شما بلد نیستیم عدد و رقم غیبی و کذب برای فردای آبشده و غیر آبشده به خورد ملت بدیم!!
باز میگم امیدوارم برداشت درست از نظر من داشته باشی!!
موفق باشید!!

6 6

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:09
شما هم اگه بلدی بسم الله دیروز کجا بودی وقتی سکه ۴۵۰۰ بود چرا دیروز نظر نزاشتی همه ی کسایی که ادعا دارن دیروز تالا خبری ازشون نیست نظر مستقیم دادن دل میخواد سکه ۴۹۰۰ هم میبینیم به امید خدا

5 3

محصل چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:08
مثل اینکه متاسفانه همون برداشت غلط رو از نظر ما داشتی!!
بگذریم .... !!
امیدوارم این عدم رسیدن ریالی ضرر به اون تمام کسان، تا آخر بازی ادامه داشته باشه!!
موفق باشید!!

1 5

50 سال میگه :

تاریخ: 1398/09/17 ساعت 20:04
آگر مبنای قیمت آزاد دلار را ۱۱۳۰۰ تومان قرار دهیم با توجه به متغیر های کلان اقتصاد آفزایش قیمت ۳۰ در صدی تا پایان سال اجتناب نا پذیر خواهد بود

2 2

اوستا دادا اعظم یک ماه پاسخ می دهد :