سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جهانگیری:دولت از عمق جان اعتراض و صدای مردم را می‌شنود

معاون اول رییس جمهور با اشاره به حساسیت و اهمیت جلسات ستاد تنظیم بازار، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها باید از ستاد تنظیم بازار حمایت کنند تا مردم اطمینان یابند که از حقوق آن‌ها با جدیت حمایت می‌شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از  ایسنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز (شنبه) با حضور در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه ستاد تنظیم بازار شرکت کرد و ضمن ابراز امیدواری نسبت به حل مشکلات مردم گفت: به عنوان معاون اول رییس جمهور خدمت ملت بزرگوار ایران عرض می کنم که همه تصمیمات دولت با نیّت تامین منافع مردم اتخاذ شده است و دولت از عمق جان اعتراض و صدای مردم را می‌شنود و برای آن احترام قائل است و تلاش خواهد کرد به آن چه مورد انتظار مردم است جامه عمل بپوشاند.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه ممکن است در تصمیمات اشتباهی رخ داده باشد، توجه به مطالبات مردم را وظیفه دولت دانست و افزود: اگر احساس کنیم جایی در تصمیم گیری اشتباه کرده ایم حتماً اصلاح خواهیم کرد و همه ما وظیفه داریم که تلاش کنیم تا بخشی از آلام و دردهای مردم تسکین یابد و حتما در این راستا همه دوستان و فرزندان ملت در تمام دستگاه های مختلف در تلاش هستند تا به ملت بزرگ ایران خدمت کنند.
معاون اول رییس جمهور با قدردانی از مسئولان ستاد تنظیم بازار که در هفته اخیر تلاش‌های مجدانه‌ای برای نظارت بر بازار داشته‌اند، خاطر نشان کرد: همه باید به این تلاش ها در جهت رفع دغدغه مردم در زمینه تغییر قیمت‌ها ادامه دهند. قطعا باید راهکارهای پیشنهادی برای مدیریت بهتر اوضاع در کارگروه های تخصصی مورد بررسی دقیق و تصمیم گیری مسئولانه قرار گیرد با این هدف که هیچ بار و هزینه جدیدی به مردم تحمیل نشود.
جهانگیری ادامه داد: در حمایت و نظارت بر بازار هر تصمیمی که نیاز به تایید دولت داشته باشد نیز به فوریت در جلسه هیات وزیران مطرح و در مورد آن تصمیم گیری لازم انجام خواهد شد.
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه آمریکایی ها پس از بازگرداندن تحریم ها تاکید زیادی داشتند که ایرانی ها چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را نخواهند دید اما نتوانستند به هدفشان جامه عمل بپوشانند، تصریح کرد: آنها پس از آن که نتوانستند از طریق جنگ اقتصادی اقتصاد کشور را به زانو درآورند راهکارشان را تغییر داده و تلاش کردند با دخالت‌های بیجا و با همراهی برخی کشورهای منطقه بر ایران فشار وارد کنند.
وی تصریح کرد: برخی از کشورهای منطقه بدانند اگر سرنخ هایی پیدا شود که آن ها دخالت هایی برای ایجاد آشوب در داخل ایران کرده اند، روزگار خوش درمنطقه نخواهند دید، ایران کشوری نیست که بشود با آن چنین شوخی ها و رفتارهایی کرد. باید با ایران با نهایت ادب رفتار شود و اگر معلوم شود دیگران در مسائل داخلی ایران دخالت کرده اند که به ملت ایران ضرر و زیانی وارد شود حتما پاسخ کوبنده ای دریافت خواهند کرد.


معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه از جدی ترین مسایل کشور بحث قدرت خرید مردم است، به شوک وارد شده به اقتصاد ایران در سال های 90 و 91 اشاره کرد و گفت: دولت در سال 92 تلاش کرد تا با روش های اقتصادی قدرت خرید مردم را که طی سالهای پیش از آن آسیب دیده بود ترمیم کند. از اوایل سال 97 نیز با شوک دوم اقتصادی مواجه شدیم و تورم سیر صعودی گرفت و باید تلاش کنیم تا با راهکارهای اقتصادی از قدرت خرید مردم حمایت کنیم.
جهانگیری با بیان اینکه دولت و نظام این واقعیت را که قدرت خرید مردم آسیب دیده می پذیرد، اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را در حمایت از طبقات ضعیف و اقشاری که درآمد ثابتی دارند، بکار گیریم و از افزایش تورم که دلیل اصلی تضعیف قدرت خرید مردم است، جلوگیری کنیم.
وی با تاکید بر اینکه یکی از دلایل عمده افزایش تورم افزایش نقدینگی در کشور است، اظهار داشت: دولت تلاش می کند بویژه در ماه های پایانی سال بار جدیدی از طریق بودجه بر نقدینگی کشور تحمیل نشود. در این زمینه با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی برنامه ریزیهای خوبی انجام شده است. تلاش خواهیم کرد با کاهش هزینه های جاری دستگاه های دولتی که وظیفه ای قانونی و عقلانی است در این مسیر گام برداریم.
معاون اول رییس جمهور به وضعیت شاخص های اقتصادی و موضوعاتی نظیر کنترل نرخ ارز، وضعیت خوب ذخایر ارزی بانک مرکزی و توانایی سامانه نیما برای تامین ارز مورد تقاضای بازار اشاره و تصریح کرد: با وجود برخی پیش بینی ها درباره افزایش تورم در پی تصمیمات اخیر، انتظار دولت تداوم روند کاهشی تورم است و امیدواریم همانطور که از اردیبهشت سالجاری شاهد نرخ کاهنده تورم در کالا و خدمات بوده ایم، این روند در ماه های پایانی سال هم ادامه یابد.
 جهانگیری به نقش اقتصاد خرد و بازار در موضوع عرضه و تقاضا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه از سال گذشته که دولت سیاست مقاومت فعال را در برابر فشارهای آمریکا در پیش گرفت تاکنون‌ کالا به وفور در کشور وجود دارد. امروز نه تنها در حد نیازهای سال جاری بلکه برای ماه های ابتدایی سال 1399 نیز کالا در انبارها وجود دارد.
وی ادامه داد: روند تامین کالاهای اساسی که بخشی از آن باید از خارج وارد می شد در حال انجام است و بر اساس گزارش دستگاه ها، تولید داخلی افزایش داشته است.
 جهانگیری با تاکید بر اینکه هیچ واحد تولیدی نباید بخاطر دریافت ارز به منظور واردات مواد اولیه به مشکل مواجه باشد، گفت: امروز تولید داخلی نه تنها برای رفع نیازهای کشور بلکه به قصد صادرات و ارزآوری که از مهمترین نیازهای کشور می باشد، افزایش داشته است.
وی در ادامه تاکید کرد: باید تلاش شود روند کاهش قیمت کالاها به بخش خدمات نیز تسری یابد و ستاد تنظیم بازار نظارت کافی بر بخش خدمات نیز داشته باشد.
جهانگیری با بیان اینکه ممکن است عده ای بخواهند از شرایط به وجود آمده سوءاستفاده کنند، گفت: حضور قدرتمندانه مجموعه ستاد تنظیم بازار و بازوهای نظارتی آن می تواند مانع سوءاستفاده و ایجاد اطمینان خاطر برای مردم باشد.
معاون اول رییس جمهور ادامه داد: با توجه به این که روند تامین کالا از مبادی داخلی و خارجی به شکل کاملا طبیعی در حال انجام است طبیعتا نباید شاهد افزایش قیمت‌ها باشیم.
وی با اشاره به این که تصمیم جدی و قطعی در دولت وجود دارد که پرداخت حقوق هیچ یک از افرادی که حقوقشان مستقیم یا غیرمستقیم از بودجه دولت تامین می شود به تاخیر نیفتد، تصریح کرد: با استفاده از تمام ابزارهای نظارتی مانع سوءاستفاده از وضعیت فعلی خواهیم شد و در این مسیر از اصناف و اتحادیه های صنفی می‌خواهیم تا دولت را یاری کنند چنانکه پیش از این نیز به خوبی دولت را در مسیر مدیریت اقتصادی کشور همراهی کرده‌اند.
جهانگیری با تاکید بر اینکه هیچ نهاد و دستگاهی تا پایان سال 98 اجازه صدور افزایش قیمت را ندارد، اظهار داشت: آن چه در اختیار دولت است از جمله قیمت حامل‌های انرژی نظیر آب، برق، گاز و گازوئیل به هیچ وجه تا پایان سال 98 به هیچ وجه افزایش قیمت نخواهد داشت و اگر مجوزی هم در این زمینه صادر شده که تا به حال اعمال نشده است اجرای آن متوقف خواهد شد. از تمام دستگاه های دیگر که امکان صدور مجوز افزایش قیمت دارند، نیز مواکدا می خواهیم که چنین مجوزهایی را صادر نکنند.
معاون اول رییس جمهور گفت: اگر اصلاح و افزایش قیمت در بخشی ضرورت دارد با تعامل صدور مجوز آن به سال آینده موکول خواهد شد.
وی با بیان اینکه دولت از راه اندازی سامانه جامع تجارت برای نظارت بر بازار به طور کامل حمایت می‌کند، افزود: همه دستگاه هایی که باید به سامانه جامع تجارت متصل شوند باید تا بهمن ماه که آخرین فرصت است این کار را انجام دهند تا روند تولید، توزیع و مصرف به طور کامل تحت نظارت قرار گیرد و وضعیت ذخایر کالایی و روند توزیع در هر لحظه به طور دقیق قابل رصد باشد و دستگاه‌های نظارتی نیز بتوانند با تخلفات برخورد کنند و چنانچه دستگاهی در این زمینه تعلل کند با مدیران آن برخورد خواهد شد.
وزیر صمت نیز در ابتدای این جلسه با اشاره به برگزاری روزانه جلسات ستاد تنظیم بازار از جمعه پیش تا امروز گفت: در روزهای پس از اجرای سیاست جدید اصلاح قیمت بنزین سه دغدغه مدنظر ما بود اول وفور و در دسترس بودن کالاها، دوم پیشگیری از بروز مشکل در روند تولید کالا و سوم جلوگیری از تاثیر روانی افزایش قیمت بنزین روی قیمت بقیه کالاها که تا حدود قابل توجهی در این زمینه موفق بوده ایم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه با بیان این که روش های سنتی نظارت بر بازار پاسخگوی گستردگی بازار تولید و توزیع و مصرف کالا نیست، اظهار داشت: باید هر چه سریعتر سامانه های یکپارچه نظارتی به طور کامل راه اندازی شود که هم امکان نظارت دقیق بر بازار مقدور باشد و هم بتوان در برابر هر اقدام نسنجیده ای به موقع واکنش نشان داد.
وزیر دادگستری نیز با بیان این که هرجا لازم باشد نباید از اصلاح و تکمیل یک تصمیم در راستای منافع مردم ابایی داشته باشیم، تصریح کرد: اگر تصمیم و سیاستی نیاز به جرح و تعدیل دارد باید پیش از آن که این امکان از بین برود نسبت به اصلاح آن اقدام کنیم.
در این جلسه رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان، رییس سازمان تعزیرات حکومتی و نمایندگان برخی از اتحادیه ها و اصناف گزارشی از آخرین وضعیت بازار ارائه کردند.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

ببتو میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 14:27
بنده 30% دیگه فروختم امروز!
الان 60 نقد و 40 رو مالم.
سود خوبی کردم.
تشکر از دوستانی که هول دادن! :))
فردا هم یه مقدار دیگه فروش میزنم اگر اوضاع مساعد بود.
بلخره این همه خریدار داره بازار باید یکی بفروشه که مال تو بازار موجود باشه دیگه!!! :))
بنابراین تلاش بنده در جهت تامین مال بازار و مالدار کردن خریداران گرامیست!
داریم به فصل لبو داغ و باقالی نزدیک میشیم! :))
این بازار تحلیل ندارد! پول داری بخر! :))

1 1

دکترای اقتصاد میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 12:36
استاد اعظم کجاست؟
چطوری استاد اعظم

1 0

آینده بین میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 12:28
با سلام خدمت همه دوستان و باتشکر از جناب محمدی بابت راهنمایی ها و تحلیل هاشون
باتوجه به اینکه بنده به عنوان پس انداز و خریدار خونگی طلا خریدم و همچنان در ضرر هستم یه سوال دارم از آقای محمدی به نظرتون اگر سکه ۴۹۰۰را زد بفروشیم و آیا قیمتها ریزش داره یا کلا روند صعودی هست؟ و اصلاح ها در حد اصلاح های ریز هست؟

1 0

اوستا دادا اعظم میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 12:27
بازار میل به پرواز دارد چرا ؟

2 1

محصل پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 12:31
اونم چه پرواز پرهیجانی!!
مثلاً با بالن پر از حباب !!
امیدوارم پرواز بی خطری پیش روی شما باشه!!
موفق باشید!!

7 2

وحید محمدی میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 12:04
فروشنده فردا آبشده۲۱۰۰ دلار ۱۳۸۰۰ سکه ۴۹۰۰ نخری بزاری جاش دوست من نفروش دیگه از من بهتر کی میتونه این جور صریح آگاهت کنه

8 2

وحید محمدی میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 12:02
باسلام خدمت دوستان کف بازار تهران مال نقدی نیست اگه خریدار نیستین نفروشین دوستان بازار ساز داره بازارو گم میکنه همه ضرری شن منطق میگه رو مال بودن بهتر از خالی فروشیه تسویه هارم داریم آقا

4 1

وحید محمدی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 12:13
صددرصد سکه فردا ۴۹۰۰ حباب آبشده و سکه کم شده داره حباب مثبت میگیره

0 0

شعله پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 12:05
سلام خدمت جناب محمدی
به نظرتون امروز فردا وارد کانال ۴۴۰۰ یا ۴۶۰۰ میکنند سکه را؟
چقد بازار نوسان میکنه.من که فعلا دو سر ضرر شدم .

2 0

ali-elc میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 11:48
اسحاق
همه چی زیر سر خودته

4 1

شعله میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 11:42
باسلام
نظر شخصی
عددهای چهارشنبه و پنجشنبه و امروز شنبه کاملا نامفهوم و عجیبن.
دوستان هر دو سمت را میخان ضرری کنن. به نظر من کسی که خرید پایین داره بفروشه بکشه کنار.کسی که خرید بالا داره صبر کنه با سود کم قانع بشه بکشه کنار .
دارن خریدار و فروشنده را بازی می دهند.احتمالا خبری هست که ما اطلاع نداریم
خداوند پناه همه ما باشه

2 0

آقا بايرام میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 11:42
دوستانیکه تسویه دارن
محدوده 12880 دلارهرات
ابشده 1957 آبشده
سکه 4510
دوستانی که تسویه داره این قیمت فروش هاتون سیوسود کنید

6 1

محصل میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 11:41
با سلام!!
من پیشنهاد میکنم دوستانی که در قیمتهای بالا خرید دارن و ترس از ریزش دارن، با کاربر عزیز جناب "وحیدمحمدی" تسویه کنن!!
چون ظاهراً ایشون کلاً خریداره و بازار رو در حال صعود مداوم به صورت لحظه ای داره رصد میکنه!!
موفق باشید!!

2 0

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 11:34
دوستان توجه داشته باشید تا زمانی که تکلیف FATF مشخص نشود نوسانات ادامه خواهد داشت.

0 0

ییلاق میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 11:25
مکانیسم ماشه علیه ایران متوقف شد
اروپا تا ژانویه به ایران مهلت داد.

1 0

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 11:28
ژانویه گام پنج ایران اعلام میشه و خروج کامل از برجام!

2 0

فریاد زیر آب میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 11:24
آقای محمدی من حواله ای خریدم فقط تا امروز وقت دارم باید تا ظهر بفروشم یعنی فردا میره بالا

2 3

چی بگن میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 11:21
سلام.داره میکشه پایین.چیکار کنیم؟
دوباره میره بالا یا بفروشیم؟

5 4

وحیدمحمدی میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 11:18
فقط بخر مالتو مفت نفروش برادر رکب مافیارو نخور

4 3

وحیدمحمدی میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 11:13
سکه باحد ۵۰۵ آبشده با حد ۵۵ دلار باحد ۹۵۰ خرید توصیه میشه

7 3

وحیدمحمدی میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 11:11
دوستان به هیچ عنوان فروشنده نباشین حداقل تاساعت ۱۳

1 1

فریاد زیر آب میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 11:06
آقای محمدی لطفا نظر بدید ما داریم ضرر میکنیم

4 2

امبر دنت میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 10:57
فلش بک
ديروز چرامظنه درساعاتی وحشی شد؟
دوستان اکثرمعامله گران رو اوردند به اتاق معاملاتی
توی این اتاقها مثلا با۱۲میلیون بیعانه برای هرکیلو شما ۵۰هزار حدضررت میشه که کال مارجین فعال بشه برات و معمولا روی ۸۰درصدضررحراج میکنه ربات اتاق.امروز کسانی که ازدیروز فروش مثلا روی ۱۹۶۰داشتند در حوالی۱۹۹۵ الی۲میلیون کال شدند و ربات برای حراج مال اونها نرخ بالاتری ثبت میکرد و کانالها میزدند فلان نرخ معامله شد.همین باعث هیجان و سرخوشی دربازارشد.
ازامروز عبرت بگیریم چون عکس این قضیه در حالت روبه پایین هم میتونه اتفاق بیفته
درکل فردا قبل تسویه هم‌میتونه پایین باشه هم بالا که این بستگی به ۳چیز داره
اول اینکه تزریق بکنه یانه
دوم نرخ صرافی
سوم اجاره یابلوکه

4 2

گیاه شناس میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 10:36
با سلام
اگر ترامپ استیضاح شود نقدینگی ها میرود به سمت دارایی های امن مثل طلا در این صورت مطمئنا طلا سعودی خواهد شد

6 1

فریاد زیر آب میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 10:31
سلام آقای وحید محمدی همچنان هم امروز منتظر همراهی گرمتان هستیم

2 2

همنشبن درد میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 10:19
تحلیل بورس در این هفته
این نرخ ارز از منظر مصرف کننده شهری منفی ارزیابی میشود و از دید رشد تولید ،بسیار مثبت ارزیابی میشود.
این نرخ ارز از دید بورس ، بسیار مثبت است و به رونق در بورس منجر میشود.
نرخ دلار باید متناسب با اختلاف تورم داخل با خارج افزایش یابد و اگر سال ١٣٧١ مبنا قرار گیرد دلار اکنون باید ٩٧٠٠ تومان باشد .
نرخ دلار هر چه کمتر از ٩٧٠٠ تومان باشد ضد تولید و ضد اشتغال بلند مدت است ، نرخ دلار هر چه بالاتر از ٩٧٠٠ تومان باشد به سود تولید و اشتغال بلند مدت است اما در کوتاه مدت به زبان مصرف کننده شهری است .
استیگلیز برنده جایزه نوبل در اقتصاد می نویسد دو اقتصاد دان در آمریکا نیستند که همدیگر را قبول داشته باشند اما اقتصاد دانان همه یک حرف را قبول دارند دلار قوی به آمریکای ضعیف منجر میشود و دلار ضعیف به آمریکای قوی .
ریال ضعیف به ایران قوی منجر میشود ، ریال ضعیف به تولید قوی می انجامند ، ریال ضعیف بحران اشتغال را از حالت بحران خارج می کند ، ریال ضعیف تولید را در ایران اقتصادی می کند اما نارضایتی مصرف کننده شهری در کوتاه مدت را باعث میشود.
من از افکار عمومی می ترسم و الا میگفتم اگر در یک خانواده دو جوان بیکار وجود دارد و می خواهند که یکی مشغول کار شود نرخ دلار باید چند باشد ، من از دولت نمی ترسم اما از افکار عمومی می ترسم ، راهکار حل نسبی بحران اشتغال فقط از راه اصلاح نرخ ارز می گذارد ، نرخ موجود در مقایسه با گذشته خوب است، امان از پوپولیسم ، امان از استادان دانشگاه ترسو!؟
ریال ضعیف یعنی بورس قوی .

2 0

منطقی فکر کن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 12:33
آفرین
یکی از بهترین تحلیل هایی بود که در خصوص نرخ دلار و ارزش تولید و ایجاد اشتغال خواندم.
البته این مهم در ساختار کنونی حاکم بر اقتصاد و سیاست کشور ایران غیرممکن است.
اولا" اینکه مغایر بر اهداف رانت خواران و مافیای قدرت است.
ثانیا" اقتصاد کشور به هیچ وجه شفاف نبوده و نیست.
ثالثا" مسئولین به دنبال فقر بیشتر مردم هستند... هرچقدر تعداد فقرا و ناتوانان بیشتر به همان اندازه طرفدار بیشتر و ...

5 0

مانا میگه :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 09:29
دوستان حرفه ای امروز بخریم یا بفروشیم؟

12 3

م حسینی میگه :

تاریخ: 1398/09/15 ساعت 22:10
با سلام خدمت جناب اقای محمدی
بزرگوار ودوستان گرامی
آقای محمدی با تحلیل خوب و شفاف روان برای ما وقت میزاره و پست میزاره که ما رو هرچه بیشتر اگاهتر کنه و تا حد ممکن جلوی ضرر زیان ما رو حفظ کن حداقل برای کسانی که قبولش دارن
من ب شخص تشکر ویژه میکنم خدمتش و همچنان با ما و در کنار ما باش

5 2

آریایی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/16 ساعت 09:10
دقیقا. سپاس از ایشون و دیگر کارشناسان که دانش بارِ این بخش از سایت رو بالا میبرن.

22 30

سيمين میگه :

تاریخ: 1398/09/15 ساعت 22:08
سلام،...
مظنه فردا ؛
بالاي ٢/٠٠٠/٠٠٠ ++++
كمتر از ٢/٠٠٠/٠٠٠ _ _ _ _

2 2

bl میگه :

تاریخ: 1398/09/15 ساعت 22:03
اساتید محترم و دوستان عزیز
با سلام با شرایط موجود و پیام رییس بانک مرکزی ، بفرمایید فردا فروشنده باشیم یا خریدار...
یا اینکه تماشاگر؟

6 1

آریایی میگه :

تاریخ: 1398/09/15 ساعت 21:58
مشکل اینجاست که این دولت از روز اول دست روی کنترل دستوری طلا و ارز گذاشت ( گرچه بعدا فنر گونه عمل کرد)... و ما هم با این بازار سر وکار داریم ... وگرنه در اینکه حبوبات و میوه و ... ..... افسار گسیخته و ول هستند بحثی نیست انگار اصلا کسی کاری به این اقلام نداره.

10 1

آناليز 777 میگه :

تاریخ: 1398/09/15 ساعت 21:58
ابشده امروز دقیق طبق تحلیل ٢ روز قبل عمل کرد ظهر تا ۲۰۱۶ رفت دوستانی که طبق تحلیل محدوده ۱۹۸۰ خریدند و محدوده ۲۰۱۵ سیو کردند ۳۵ هزار تومن سود بردند و سکه دوستانی که محدوده ۴۵۸۰ خریدند تا ۴۶۱۲ رفت ۳۰ هزارتومن و طبق تحلیل محدوده ۴۵۷۵ فروش زدند و محدوده ۴۵۲۰ سیو کردند ۵۰ هزارتومن سود و هرات دوستانی که ۱۳۰۰۰ خریدند و ۱۳۱۷۰ سیو کردند ۱۷۰ سود و دوستانی که ۱۲۹۸۰ طبق تحلیل فروش زدند و ۱۲۹۰۰ سیو کردند ۷۰ تومن سود
جمعا:
۲۴۰ تومن سود هرات
۸۰ هزارتومن سود سکه
۳۵ هزاتومن سود ابشده
نوش جان دوستانی که طبق تحلیل روی اعداد معامله زدند و حد استاپ را رعایت کردند و بدون طمع سیو کردند.

13 2

وحیدمحمدی میگه :

تاریخ: 1398/09/15 ساعت 21:40
دوستان بازار دست بازار سازه و این رو امروز شاهد بودیم اما این به این معنا نیست که بازار نزولی شکل گرفته بارار ساز با زدن رکب وشکستن ۲ حمایت پشت سر هم بازارو به سمت اصلاح برد اما حرفه ای ها میدونن شکست حمایت در روز تعطیل یعنی شکست مقاومت در روز رسمی بازار ساز بامدیریت جلوی خرید آماتورهارو گرفت تا فردا تسویه های طلا ۲۰۰۰ دلار ۱۳۳۰۰ بالاتر نخوره و بتونه بازارو کنترل کنه

3 1

ارمیا میگه :

تاریخ: 1398/09/15 ساعت 21:18
آقای وحید محمدی منتظر نظرتونیم

5 4

وحبدمحمدي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/15 ساعت 21:25
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

5 0

آریایی میگه :

تاریخ: 1398/09/15 ساعت 21:15
من که دیروز چند پله دادم رفت ... چند پله هم نگه داشتم واسه جیره فردا ...

5 0

آریایی میگه :

تاریخ: 1398/09/15 ساعت 21:13
فک کنم مجید اردبیلی اینجا رو بهتر دید ( تویت همتی)

4 3

zar bin میگه :

تاریخ: 1398/09/15 ساعت 21:06
از امروز به بعد فقط با لفظ خرید میریزه طمعکاران میخرند و میانگین میگیرند و میریزه جیب فروشنده خالی شد حالا نوبتی باشه نوبت خریدار است

6 5

امیردنت میگه :

تاریخ: 1398/09/15 ساعت 20:55
امروز دوباره همتی در پست اینستاگرام به مردم در مورد ضرر و زیان ورود به بازار ارز هشدار داد راستش من رو حرفش حساب میکنم همانطور که قبلا گفتم ایشان بر خلاف روسای قبلی بانک مرکزی از حمایت سران سه قوه برخوردار است و تاکنون دراین شرایط سخت موفق عمل کرده است. این سومین هشدار ایشونه کسی که تا امروز بر خلاف بقیه اعتبار خودش رو حفظ کرده مواظب خودتون باشید

7 0

ميلاني میگه :

تاریخ: 1398/09/14 ساعت 21:58
چرا سايت اين شكلي شده چرا هر كس به خودش اجازه ميده بي جهت به بقيه گير بده؟؟؟ يكي دوست داره بازار رو تحليل كنه يكي سياسي كامنت ميذاره....
به كسي ربطي نداره كه درباره چي كامنت ميذاريم ... مطلب فردي رو دوست نداري اهميت نده و رد شو ... چرا توهين ميكني؟؟؟

9 1

شینتیل خان میگه :

تاریخ: 1398/09/10 ساعت 23:11
کسی که با همراه خانواده با هواپیمای شخصی میرود نجف و کربلا نمیتواند مشکلات مردم را درک کند چه از عمق جان چه بی عمق جان .

0 0

جوجه پاییز میگه :

تاریخ: 1398/09/09 ساعت 13:31
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

1 0

شینتیل خان میگه :

تاریخ: 1398/09/03 ساعت 00:11
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

5 0

پیتزایی میگه :

تاریخ: 1398/09/02 ساعت 22:38
اقایه جهانگیری بخاطر همینه همه چیز برعکس شده شما بجایه اینکه با عمق جان بشنوی باید با گوش بشنوی اقا

4 0

رستاخیز میگه :

تاریخ: 1398/09/02 ساعت 19:20
اینا هیچکدوم بازنشسته نمیشن!

5 0

رامندی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/11 ساعت 21:17
اینجا مدیرامدیرل مثل انرژی هستند، از حالتی به حالت دیگه عوض میشند

5 0

امیر۱۴۰۳ میگه :

تاریخ: 1398/09/02 ساعت 13:59
ظاهرا تازگی ها دروغ گو دوست خدا هست . بر کس و کار دروغگو لعنت . جهانگیری پراید زپرتی رو ارزون کن . گوجه فرنگی و سیب زمینی و نان رو ارزون کن . مگه مردم دلار میخورن که به ابراز امیدواری تو شکم گشنشون سیر بشه . سلام داداش مهدی ت هم برسون

6 0

امیر۱۴۰۳ میگه :

تاریخ: 1398/09/02 ساعت 13:55
دوباره سناریو دلار جهانگیری

8 1

جنگل میگه :

تاریخ: 1398/09/02 ساعت 13:29
سیگنال خریدد... هر وقت جهانگیری حرف زد دلار پرید بالا

10 1

مادر بزرگ ! میگه :

تاریخ: 1398/09/02 ساعت 12:55
مثل اینکه یادشون رفته که اوایل سال ۹۶ فرموده بودند ! :
قیمت دلار ۴۲۰۰ تومان است و بالاتر از این نیست و نخواهد شد !!! .‌
کین از نتایج سحر است !
باش تا صبح دولتت بدمد !!! .

8 1

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/09/02 ساعت 12:43
بر تمام دروغگوها لعنت

0 0

Mohammad aa پاسخ می دهد :