اونس طلا2211.85
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

نمایشگاه طلا و جواهر با درخشش فیروزه

نمایشگاه طلا و جواهر مشهد 4 لغایت 7 دی ماه سال جاری برگزار می گردد

محمود بندرچی مجری برگزار کننده ششمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر مشهد در گفتگو با خبرنگار سایت طلا بیان کرد:که این نمایشگاه از سال 1391 بنا به دلایل مختلف برگزار نشده است و شرکت رستاک پادویژن قصد دارد در تمامی استانهایی که به طریقی قطب تولید طلای ایران هستند احیا کننده نمایشگاه طلا و جواهر و گوهر سنگها شود از جمله مشهد جز اولین استانهاست که بعد از هفت سال شاهد برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر میباشد.

بندرچی عنوان کرد قصد داریم در سال آینده در شیراز ،تبریز و مشهد نمایشگاه پربار و مفیدی اجرا کنیم.

وی همچنین گفت از مزیت برگزاری این نمایشگاه این است که توانمندی این صنعت را به معرض نمایش بگذارد و باعث رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این صنعت بزرگ در کشور و استان مربوطه شود

بندرچی بیان کرد که در حاشیه این نمایشگاه ورک شاپ های تخصصی و پنل تخصصی تحت عنوان بهبود فضای کسب و کار در حوزه صنعت طلا و جواهر و گوهر سنگها با استفاده از مدلهای کشورهای موفق از جمله ترکیه و تایلند اجرا خواهد شد و از مسولین دولتی و روسای اتحادیه ها در این همایش دعوت بعمل خواهد آمد.

وی گفت امیدواریم بازتاب خبری این ورک شاپها بتواند به بهبود فضای کسب و کار دراین صنعت کمک کند و مشکلات و مسائل این صنعت را به گوش مسولین برساند.

مدیر عامل شرکت رستاک پاد ویژن اظهار کرد این نمایشگاه از چهارم الی هفتم دیماه از ساعت 16 الی 22 در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و فضای این نمایشگاه حدود 5000 متر مربع است که حدود 2500 متر مربع فضای مفید را در سالن عطار به خود اختصاص داده است و با حضور 80 شرکت کننده داخلی ونمایندگان خارجی تشکیل خواهد شد که مشارکت کنندگان خارجی از کشورهایی چون ترکیه،هند،افغانستان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی گفت قصد داریم سال آینده نمایشگاه مشهد را در سه سالن مجزا که یک سالن مختص مصنوعات طلا و جواهر، یک سالن شامل نقره و گوهر سنگها و سالن دیگر به ماشین الات و ادوات تخصص خواهد یافت و طبعا اطلاع رسانی بیشتری خواهیم داشت.

وی بیان کرد که عمده فعالیت این نمایشگاه بر مصنوعات طلا و جواهر اختصاص دارد اما از ماشین سازیهای بزرگ کشور از جمله ماشین سازی صالحی در این نمایشگاه حضور جدی خواهد داشت .وی همچنین ازحضورپر رنگ مصنوعات نقره در این نمایشگاه یاد کرد و گفت از انجاییکه مشهد مهد تولید نقره میباشد حضور مشارکت کنندگان مصنوعات نقره در این نمایشگاه مشهود است.

بندرچی همچنین از حضور مشارکت کنندگان در حوزه فیروزه نیشابور ، فیروزه شهر بابک و کرمان هم در این نمایشگاه خبر داد.

وی در پایان از زحمات و همکاری اتحادیه طلا و جواهر مشهد به خصوص اقای معبودی نژاد تشکر کرد و خاطر نشان ساخت که فضای نمایشگاه به طور کامل تکمیل شده است اما از کلیه صنعتگران و تولید کنندگان این صنعت در خواست کرد اول به هدف زیارت حضرت رضا (ع) و دوم از این نمایشگاه بازدید بعمل بیاورند و نقطه نظرات خود را با ما در میان بگذارند که انشالله بتوانیم درسال آینده با قدرت بیشتری این نمایشگاه را اجرا کنیم

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد