سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شرط "مالکیت خصوصی" برای ثبت‌نام در طرح ملی مسکن حذف شد/کارگران در زمین‌های دولتی خانه‌دار می شوند

وزیر راه و شهرسازی داشتن تاهل، سابقه سکونت و عدم بهره‌مندی از امکانات و تسهیلات دولتی را سه شرط ثبت‌نام در طرح ملی مسکن اعلام کرد. به این ترتیب مالکیت خصوصی از شروط نام‌نویسی طرح مذکور حذف شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از  تسنیم، محمد اسلامی با یادآوری این‌که عملیات اجرایی 180 هزار واحد در طرح ملی مسکن آغاز شده است، افزود: تمامی تلاش در طرح اقدام ملی مسکن این است که زندگی مردم در واحدهای مسکونی و در محلات شان مناسب و مطلوب باشد.

وی ادامه داد: سامانه ای طراحی شده که محوریت آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و به صورت پایلوت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در این سامانه و در استان کرمان انجام شد که غربالگری در این خصوص به پایان رسیده است.

وی سه شرط اصلی ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن را شروط قانون ساماندهی زمین و مسکن  اعلام کرد و گفت: تاهل، سابقه سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن و عدم بهره مندی از امکانات و تسهیلات دولتی در خرید واحدهای مسکونی از جمله شروط ثبت نام در این طرح است.

این در حالی است که پیش از این  محمود محمودزاده سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان این‌که طبق قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن متقاضیان ثبت‌نام مسکن ملی باید دارای چهار شرط اصلی باشند، تصریح کرده بود: تأهل، فاقد مالکیت خصوصی، عدم استفاده از امکانات دولتی از قبیل زمین، آپارتمان یا تسهیلات ویژه یارانه‌دار و داشتن سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا از جمله این شرایط است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر این‌که امکان ثبت‌نام افراد دارای سابقه مالکیت در طرح ملی مسکن وجود ندارد گفته بود: برای متقاضیان دارای موارد خاص مکانیزمی برای بررسی این موارد در حال طراحی است اما اولویت با کسانی است که چهار شرط اصلی را داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در 10 استان کشور و همچنین معرفی سامانه بنا بر وعده‌ای که اعلام شد در 15 آبان انجام می‌شود و در همان روز پذیرش  آغاز خواهد شد.

اسلامی یادآور شد: در شهرهای جدید ساخت حدود 67 هزار واحد طرح اقدام ملی آغاز شده است. در این شهرها زمین در اختیار پروژه طرح اقدام ملی قرار می‌گیرد تا جامعه هدف این طرح بتوانند بهره‌مندی لازم را در خصوص رفع نیاز مسکن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مجموع اقدامات اشاره شده با هدف جریان سازی تولید مسکن و کسب اطمینان و اعتماد مردم برای تولید مسکن در مناطق شهری است، گفت: احداث 400 هزار واحد مسکونی در سال های 98 و 99 و همچنین سالانه 200 هزار واحد مسکن روستایی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد. در نظر داریم تا این تعداد را به رقم ثابت در سال برسانیم و در دولت های آینده این طرح ادامه یابد.

وی افزود: تلاش شده تا پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در نقاط مستعد هرچه سریع‌تر و توسط خود مردم و بخش خصوصی آغاز شود. ضوابط نیز بدین گونه است که در نقاط مستعد، زمین عرضه و در صدور پروانه های ساختمان تسریع ایجاد می‌شود به نحوی که با سهولت زمین در اختیار واجدان شرایط قرار بگیرد و عملیات ساخت وساز و احداث واحدهای مسکونی آغاز شود.

وی همچنین گفت: در نظر است تا در برخی از مناطق مستعد زمین به صورت گروهی در اختیار متقاضیان قرار گیرد تا آنها خود به صورت گروهی اقدام به ساخت و ساز کنند.

*کارگران در زمین‌های دولتی خانه‌دار می شوند

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: همزمان با اجرای طرح اقدام ملی مسکن، چند طرح دیگر همزمان در دستور کار قرار دارد. احداث 100هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح، طبق تفاهمنامه امضا شده بین وزارت راه و وزارت دفاع در دستور کار قرار دارد. در این طرح، در مناطقی که وزارت دفاع خود زمین دارد اقدامات احداث شروع شده و در مناطق دیگر با کمک وزارت راه، زمین‌های موردنیاز در اختیار نیروهای مسلح برای احداث واحدهای مسکونی قرار می‌گیرد.

اسلامی دیگر اقدامات وزارت راه و شهرسازی را در بخش مسکن، امضای تفاهمنامه با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: هم اکنون آن ستاد، حدود 800 واحد را آغاز کرده است و در آینده نزدیک در پروژه‌ای که کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

وی همچنین از آغاز "پروژه‌ای بزرگ" تا پایان سال خبر داد و در  این‌باره گفت: محیط‌ها و مناطقی که 50 هزار واحد مسکونی موضوع تفاهمنامه برای احداث هستند نهایی و قطعی خواهند شد و کار احداث این واحدها به سرانجام می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به امضای تفاهمنامه با بنیاد مستضعفان و آغاز پروژه مشترک با آن بنیاد، اظهار کرد: با وزارت کار نیز برای مسکن کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی تفاهمنامه‌ای امضا شد. بر این اساس در حال مذاکره با این وزارتخانه هستیم تا بتوانیم زمین را در اختیار آنها قرار دهیم تا بتوانند جامعه کارگری و بازنشستگان را تحت پوشش این طرح و تامین مسکن قرار دهند.

وی امضای تفاهمنامه با وزارت آموزش و پرورش  را از دیگر اقدامات تحقق طرج اقدام ملی وزارت راه و شهرسازی برای خانه دار شدن فرهنگیان برشمرد و افزود: جامعه بزرگ فرهنگیان، بازنشستگان و نیروهای مسلح، سه جامعه بزرگی هستند که در تفاهمنامه‌های منعتقد شده و یا در حال انعقاد، مورد توجه وزارت راه و شهرسازی بوده‌اند.

اسلامی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی آمادگی دارد در قالب تفاهم نامه های منعقد شده با وزارتخان ها و نهادها، با سایر دستگاه ها و وزارتخانه ها در صورت تمایل به اجرای این طرح، تفاهمنامه همکاری مشترک به امضا برساند و حمایت و پشتیبانی لازم را برای صاحبخانه شدن کارمندان دولتی فراهم کند.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
4 4

پنجعلي چهار هفته میگه :

تاریخ: 1398/08/23 ساعت 10:13
دلار این دو روز برخلاف پيش بيني ها ثانیه شمار شده و هر لحظه قیمتش بالاتر میرود و عجيب اينكه صرافي ملی هنوز ۱۱۴۵۰ مانده است درصورتی که ۱۱۹۰۰ دلار " کف بازار است و ۴۵۰تومان بالاتر از صرافی ملی..!!
بازار و مردم دیگر به نرخهای دستوری همتی توجهي ندارند.
فنر دلار اخر پرید

4 0

دکتر پیشگو هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/23 ساعت 09:56
تجربه به خوبی ثابت کرده است که اگر دولت بخواهد از سقوط قیمت سهام جلوگیری کند باید جلوی کاهش قیمت ارز را بگیرد. افزایش قیمت سهام در روز چهارشنبه به دلیل افزایش قیمت دلار بود. هر چند بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که بازار بورس ایران دچار حباب بسیار زیادی بوده و منتظر جرقه ای کوچک برای سقوطی عظیم است.

3 2

محصل چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/23 ساعت 10:12
احسنت به شما کاربر گرامی!!
موفق باشید!!

2 0

ببتو شش سال میگه :

تاریخ: 1398/08/23 ساعت 01:18
به به میبینم که باز کامنت ها بسلامتی باز شده

4 1

اقا پویا سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 22:22
با دوست عزیز جناب امیردنت هم نظرم
ارز وطلا محل مناسبی برای سرمایه گذاری نیست )

3 1

علی ایزدی هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 23:10
آقا پویا من نظر شما و استاد اعظم را قبول دارم.

3 1

اقا پویا سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 22:43
سلام به شما
در حال حاضر بانک و در مرحله بعد اگر تجربه داشته باشی بورس گزینه مناسبی میتونه باشه )

3 0

golden شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 22:38
به نظر شما چه گزینه ای برای سرمایه گذاری مناسبه؟

5 4

امیردنت دو سال میگه :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 21:45
بانک مرکزی با اقتدار به عنوان بازارساز در بازار ارز حضور فعال دارد مجددا تاکید میکنم ارز ابزار مناسبی برای سرمایه گذاری در ایران نیست (دکتر همتی ۴۰دقیقه قبل)
تا حالا همتی به همه حرفاش عمل کرده پس مواظب باشید

2 1

ییلاق یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/23 ساعت 00:09
اگه دلار همتی ته بکشه چی؟
قراره دلاربالا بره تاکسری بودجه سه چهارماه منتهی سال تامین بشه .یاحق

2 2

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 22:05
کاش جناب همتی اشاره ای میفرمودن که اکنون در ایران جای مناسب سرمایه گزاری کجاست؟

2 4

ارزونی رو لولو برد شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 21:52
داش کوچیکه بورس خوبه چطور

8 3

شب خیز دو سال میگه :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 19:58
میترسم طلا گرمی ۵۰۰ بشه و استاد بگه فعلا سپرده بهتره و پله اهنی در اختیار ما فکر کنم استاد پله داره پله پله از دستتون خارج میشه

9 2

هلن ستوده چهار هفته میگه :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 19:58
جهانگیری در جمع مردم زلزله زده:
دولت با تمام توان در کنار مردم زلزله زده خواهد بود!
با وجود کاهش درآمد‌ها خللی در رسیدگی به مردم زلزله زده ایجاد نخواهد شد!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جوري میگه باوجودکاهش درامدها که انگارمیخواد بودجه یکسال کشور رو خرج این مردم بیچاره كنه !
هزاران ميليارد هم كه هزینه بشه وظیفه تونه از مردم حمایت کنید.پس منت سراین ملت نذارید.

5 5

لوچک هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 19:43
دوستان عزیز و خوبم سلام من نظرات کاربر احمدی نژادو خیلی قبول دارم به نظر من یک اقتصاددان ماهر است از ایشان تقاضا دارم در صورت امکان من را راهنمایی بفرمایند در حد ۱۸۰۰ سپرده دارم دربانک باشد یا حرکتی دیگری انجام بدم ؟ ممنون میشم
استاد اعظم موقع که بازار ها حرکت می کند طبق حرکت بازار نظر میدهد واین کار بسیار اسانی است حرفه ای کسی است که از الان وتا پایان سال بازار ها رو پیش بینی کند البته نظر خودم تا پایان سال روند بازار ها صعودی خواهد شد ولی منتظر نظر جناب احمدی نژاد خواهم ماند البته اگر ایشان لطفی کند و پاسخ بدهد باتشکر .

1 6

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 19:04
باسلام دلارخودشو واسه ۱۲هزارتومان برای فردا آماده میکنه

2 5

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 13:14

2 5

ییلاق یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 13:16

7 5

پنجعلي چهار هفته میگه :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 01:27
سلام
شبونه دلار توی اتاق ها رفت بالا،
که فردا كار براي 11600 راحت باشه !

1 5

M. Ozil شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 14:07
سلام دوستان طلا خودش رو به سقف کانال رسونده و احتمال ریزش وجود داره در صورتی که بریزه و سیگنال بده میشه از همون جا فروخت

3 5

مبصر شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 12:29
فعلا خریداري نیست همه‌ منتظرن قیمت ها اصلاح بده

5 4

کنکوری چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 11:22
دارن خَر داغ ميكنن، بوي كباب نيست حواستون باشه از ما گفتن

4 4

فردوسی پور پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 10:40
ماشااله پنجعلي ... دست مريزاد
درست حدس زدي الان رفتم دلار قيمت گرفتم كمتر از 11.600 نميدن

2 4

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 21:59
شاید بهترین زمان خریدطلاباشه واسه میان مدت

1 2

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 21:57
جالبه دلاربالامیره طلا پایین میکشه

4 8

استاد اعظم سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 19:43
دوستان در مورد قیمت مسکن و خودرو سوال کردند
عرض کنم قیمت خودرو افزایشی هست ولی خریداری فعلا نیست یعنی بازار رواج نیست عمده دلیل افزایش قیمت خودرو تشویق به ثبت نام هست
بازار ملک هم 10 تا فروشنده هست یکی خریدار نیست تا زمانی که تقاضا نباشه بازار همچنان در رکود میره و با افزایش سوری قیمت ها عمق رکود بیشتر میشه
اونروز که گفتم بخرید 10 تا متقاضی بود یک عرضه کننده یعنی میخریدی راحت میشد بالاتر بفروشی ولی الان بر عکس شده اپارتمان های نیمه کاره با قیمت مصالح بالا تکمیل شده ولی مشتری نیست چون عرضه زیاده و خریداری نیست
فعلا باید پول در دست داشته باشید تا به محض رونق یک بازار سریع داخل شوید
برخی گفتند یک شبه ارزش پولمون کم نشه من بهتون قول میدهم فعلا خبری نیست من خودم هم پول نقد دارم مطمین باشید من هیچوقت ضرر نمیدم

3 3

شینتیل خان شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/22 ساعت 00:13
تشکر ویژه از استاد اعظم. خیالم راحت شد.

2 4

استاد اعظم سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 18:41
با سلام
رفقای پله اهنی نبض بازار دستشون هست و قول دادند تا زمانی که قیمت بازار ا تعیین میکنند نگذارند قیمت ها بالا بره و کنترلش کنند همچنین در فارکس فعالیت دارند و انس هم تحت کنترلشون هست
با خیال راحت سپرده کنید که بچه ها قیمت بازار رو به هر طرف اراده کنند میبرندکه سکه رفاهی هم نتونه کاری از پیش ببره خخخ

3 3

استاد اعظم سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 19:46
در پاسخ به شعله بله شما میتونی انس خرید و فروش کنی و یا با ثبت نام در فارکس از طریق بروکر ها براحتی انس رو کنترل کنی من بی دلیل و منطق هیچوقت حرفی نمیزنم

3 3

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 19:28
استاد عزیز بی خیال انس هم افتاد دست بچه های پله؟ ؟؟؟؟عججججب.

2 2

استاد اعظم سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 18:44
تا نگفتم وارد بازار طلا نشوید قدرت دست بچه های پله اهنی هست و کسی یارای رقابت با انها را ندارد قول دادند هر طور شده جلوی افزایش قیمت را بگیرند
انس رو هم گفتم تا می توانند از بازار جهانی فارکس کنترل کنند
به هر حال همه باید مطیع قیمت بازار باشیم

0 4

ali-elc سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 15:18
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

0 1

ali-elc سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 16:05
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

7 1

لوچک هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 15:26
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

12 12

ماكان شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 13:25
لطفا توجه كنيد دوستان وقتی یک ماركت مثل انس جهانی به کف میرسه یاحداقل به کف نزدیک میشه فروش بسیار غير عاقلانه ست،....!
الان جوري شده همه میدونن دولت و بازارساز به کاهش بيشتر راضي نیست چون عملکرد بازار ساز اين رو نشون میده
پس اگر مثلا نقدی داری۱۷۶۰ ميفروشي به این فکر کن قراره چند بشه که دوباره بخری؟
دوستان از نظر بنده در اين بازارفروش اشتباهه و فقط خرید " اون هم در اصلاح قيمت ها،....

5 3

M. Ozil شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 14:20
دوستانی که فروش میزنند امشب سخنرانی ترامپ رو داریم انس نوسان شدید میزنه اگر نمیتونی حد ضرر رو رعایت کنی اصلا معامله نکن
چون مارکت های داخل رو هم هیجانی میکنه و خبری میشه

2 3

امیردنت دو سال میگه :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 10:46
ماه هاست دلار بین ۱۱تا ۱۱۵۰۰حفظ شده اگر دلار ۱۱۵۰۰رو رد کنه نشون میده شایعات در مورد تصمیم بازار ساز برای تغییر نوسان بین ۱۱۵۰۰تا۱۲جهت جبران کسری بودجه حقیقت داره

5 1

شینتیل خان شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 04:09
یه دفعه چی شد ؟ دلار از 11200 رفت تا 11440 سکه هم از 3860 رفته تا نزدیک 4010 .
استاد اعظم لطفا" راهنمایی کنید بخریم یا نه ؟ چون اکثرا" نگران هستیم مبادا دوباره تو این بخرنخرها جزغاله شیم و اندک سرمایه مون بشه دود هوا ؟ ممنون میشم جواب بدید. چون نظرات شما عالیه. عالی.
راستی شاید بی ربط باشه ولی اگر دوستان در منطقه شرق و پیروزی ایمپلنت کار خوب سراغ دارید معرفی کنید. بازم ممنون

3 2

دکتر پیشگو هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/20 ساعت 18:44
جهان در آستانه تغییر نظام مالی(گذر از دلار) و آبستن تحولات عظیم.
حدودا" هر 30- 40 سال این امر رخ داده و متاسفانه در موارد قبل با جنگ همراه بوده(جنگ جهانی اول و دوم و ویتنام)
"رازهای نهان پول مایک ملونی"

3 2

مال باخته چهار ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/20 ساعت 18:26
منظورازنقره داغ چیه؟؟

5 2

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/20 ساعت 17:36
نظر شخصی
سپرده گذاری پر ریسک ترین کار ممکن است. زمزمه هایی شنیده می شود که قرار است سپرده گزاران را نقره داغ کنند. زمانش را نمی دانم ولی گویا عزمشان جزم است

5 0

شینتیل خان شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 04:12
امیر جان سلام
باور کن خیلی وقتها شانسی یه. مثلا" بعد یکسال ثبت نام ساینا دادن بهم فروختم 54 م 10 روز نشد کشید تا 60 م . یعنی میخرم گرون میشه میفروشم گران میشه.

1 4

امیردنت دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/20 ساعت 20:08
سپرده گذاران قشر خاصی نیستند از آدم بیکار تا سپور و میلیاردر و بازنشستگان و مستاجران و مرفه بی درد در آنها پیدا میشود و تا الان هم هرچه گرفته بودند و خیلی بیشتر از آن ضرر داده اند دیگه جایی برای نقره داغ شدن ندارند

2 5

لوچک هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/20 ساعت 18:24
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

20 3

احمدي نژاد پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/20 ساعت 09:53
یکی از تفاوت های بارز بین یک معامله‌گر حرفه‌ای و یک مبتدی این است که معامله‌گر حرفه‌ای برای رسیدن به طرح‌ معاملاتی‌اش هیچ عجله ای ندارد.
او قواعد بازی را می‌داند و می‌خواهد در آن پیروز باشد نه اینکه فقط تلاش کند که پول دربیاورد.
هدف اصلی رسیدن به موفقیت است، بدست آوردن پول یک هدف ثانوی است.
خدا قوت

1 2

شینتیل خان شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/21 ساعت 04:15
بابا دمت گرم .
پول درآوردن هدف ثانوی است ؟ داداش یه چیزی هم بالاتر از هدف اولی است !!!!! چون با پول به همه اهدافت تقریبا" میرسی . حرفه ای و مبتدی هم نداره . همه دنبال پولیم........نمیدونم شاید سواد من قد نمیده. ولی امروزه همه تلاشها برای بدست آوردن پوله. یه جورایی شده که باید واسه یه لقمه لباس رزم بپوشی و بری تو جامعه..........

0 1

لوچک هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/20 ساعت 18:32
کارت درسته احمدی نژاد همیشه برای خودت نوشابه باز می کنی چرا ؟ یک بار اجازه بده دیگران برات باز کنند بیبینیم چندتا باز می کنند

3 4

امیردنت دو سال میگه :

تاریخ: 1398/08/20 ساعت 09:14
دکتر مرتضی ایمانی راد فوق لیسانس جامعه شناسی اقتصاد از آمریکا عضوهیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی روز گذشته اعلام کرد بر خلاف تمایل ترامپ برای کاهش قیمت طلا دلار به علت تولیدداخلی بالای آمریکا همچنان قدرت خود را در بازارهای جهانی حفظ خواهد کرد و سقف قیمت طلا در چند ماه اینده ۱۵۰۰دلار باقی خواهد ماند

1 0

دکتر پیشگو هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/20 ساعت 17:00
نظرات کارشناسان متفاوت است. برخی معتقدند شاید قیمت طلا به بالای 2000 دلار در هر اونس برسد.

2 2

امیردنت دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/20 ساعت 12:31
البته من خودم فکر میکردم بالا میره و لی وقتی یک اقتصاددان تحصیل کرده امریکا که مدرک دکتری هم از آلمان گرفته و از سال ۷۴مدرس دانشگاهه در اینستاگرام نظری اعلام میکنه حتما بررسی های لازم رو انجام داده به نظر من تجربه حضور در بازار از تحصیلات در اقتصاد بالاتره

2 2

همنشین درد شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/20 ساعت 00:31
اما طلا...
اونس با فشارهای ترامپ بر فدرال رزرو ، تحرکات چین ، پیرو ان هند همانطور که قبلا گفتم کریسمس 1600 را خواهد دید ، شب عید نوروز با توجه به بالا رفتن تقاضا داخلی و ... سکه روی 5 رنچ می شود تا 1400، بعد از 1400 هم ارنج ادم های اقتصادی و بخشنامه های 6 ماهه دوم کاری اشون تعیین می کند اسانسور کی بالا میرود بعصی دولتها 4 سال اول ، عمده دولتها 4 سال دوم... تاریخ اقتصادی ما دائم تکرار می شود چون ما مردمی هستیم که به جای تولید می خواهیم یک شبه ره صد ساله بریم

3 1

همنشین درد شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/20 ساعت 00:20
دوستان در سایر بازارها هم رشد های یک شبه اسانسوری تا دو سال دیگر متصور نباشید تازه اگر ملکی یا سهام بورسی یا کالا .... تو قیمت بالا خرید کنید احتمال منفی تو سرمایه هم بدهید. الحمدالله ما ایرانی ها تو کشیدن قیمت از همه جهان سر تر هستیم دولت ارز 4200 حذف می کند ارز نیمایی 11500 تخصیص پیدا می کند کالا 30 در درصد افزایش پیدا می کند در حالی که باید باید 260 درصد رشد قیمت داشته باشد.... چون کاسب جز هم جنس داخل دکانش با نرخ دلار جا به جا می کند نه نرخ خرید به ریال

3 1

همنشین درد شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/20 ساعت 00:07
دوستان رشد شارپی دلار وارز در هر دوره دولتها 3تا 5 برابر بوده لذا انتظار رشد و نوسان بالا تا چندسال نداشته باشید نهایت دولت با توجه به مداکرات صادرکننده ها و نوسانات و کمبود بودجه و .... علت دیگر طی دوسال اینده دلار تا 15 یا اتفاق سیاسی خاص در جهان یا ایران تا حداکثر 18 تومن بالا رود ولی اینکه رشد 96 قطعا تا دوسال دیگر تجربه نخواهد شد . علت اصلی رشد دلار هم افزایش نقدینگی نسبت به تولید ناخالص داخلی است و بی خاصیت شدن های مکرر پول ملی، بدلیل سیاستهای غلط بانکی است. الان مکرر عوامل بانک مرکزی شما را هدایت به سپرده بانکی می کنند. بانکها با روش های مختلف سود 20 درصد می دهند، بانک شهر، سرمایه ، پارسیان چند برابر سرمایه زیان انباشته دارند از جیب کل مردم ایران

3 2

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/08/19 ساعت 23:10
زمانی که سایت طلا از تاثیرموادغذایی بر دندان مینویسه
یعنی بازارطلاتعطیله برید دنبال شغل دیگه

2 3

ارزونی رو لولو برد شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/19 ساعت 23:56
یاد بگیر که در رکود خرید کنی

1 3

ارزونی رو لولو برد شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/19 ساعت 22:57
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

5 7

استاد اعظم سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/19 ساعت 19:18
شنبه میخواستم خبر کاهش قیمتها رو بدم ولی یوزرم لاگین نشد
فعلا پولها سپرده باشه نبض بازار دست رفقا پله اهنی هست
بنک داران گروه دارند با هم قیمت ها رو کنترل میکنند و بانک مرکزی هم مجبوره از بازار پیروی کنه
تا سود سپرده میگیریم باید پول با ارزش بمونه
با خیال راحت سود بگیرید به شایعات هم توجه نکنید

1 1

ارزونی رو لولو برد شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/19 ساعت 22:45
ولی در نهایت ناکام میشد

4 1

ارزونی رو لولو برد شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/19 ساعت 22:43
خود بانک مرکزی بازار را رو کنترل میکند ساده خدا !!!

2 1

مودت سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/19 ساعت 18:16
نوسان گیری تمام شد !!!

1 5

علی ایزدی هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/19 ساعت 17:27
دوستان نظرتان درباره بازار ماشین چیه؟

3 1

sedmehdi دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/19 ساعت 20:26
تازمانیکه واردات خودرو ازادنشده وتحریم خودروسازیهای داخلی هم وجودداشته باشه متاسفانه طرف عرضه تحت فشارومحدودو تقاضابیشترهست وطبیعتاافزایش قیمت خواهدداشت اگرچه که بعیدبنظرمیاد افزایش شدید داشته باشه چون قدرت خریدمردم هم بشدت کاهش پیداکرده

3 2

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/19 ساعت 18:09
نظر شخصی
من طلا با این قیمت ها را ترجیح می دهم به پراید و تیبا با اون قیمتها. البته شاید تا قبل از عید سود ده باشه

2 4

مال باخته چهار ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/19 ساعت 17:05
خداکنه بالاخره این طلا تکلیف ماوخودش معلوم کنه یابره بالا یابیاد پایین ماکه نمیدونیم بااین نوسان آخرش چی میشه؟؟؟؟

3 5

شب خیز دو سال میگه :

تاریخ: 1398/08/19 ساعت 17:01
اونس دوباره به کانال ۱۵۰۰ برمیگرده ودر چند روز اینده سکه دوباره مرز ۴۰۳۰ تا ۴۰۴۰ رو میبینه.

4 4

مودت سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/18 ساعت 22:49
ما منتظر حباب منفی سکه هستم!!!

6 5

Agha masoud سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/18 ساعت 20:42
با سلام
اگر دنبال سودهای کوتاه مدت هستید از بازار های ارز طلا و مسکن دوری کنید ولی اگر صبر بالای شش الی نه ماه دارید عالی است مخصوصا سکه چون حباب اش صفر است ؛

10 17

مبصر شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/18 ساعت 14:35
به مجيد اردبيلي پيام دادم استاد چه خبر از وضعيت طلا ؟ آينده رو چطور پيش بيني ميكنيد؟
استاد فرمود؛
پس از افزايش چند روز قبل طلا تا سقف ١/٧٩٢/٠٠٠ اكنون شاهد ريزش قيمت در همه ماركتها هستيم و فقط يك مرحله از روند صعودي طلا در سال ٩٨ باقي مانده است كه اين اتفاق هم بصورت شارپي و در آذر ماه خواهد بود، و پس از آن ريزش قيمت ها شروع شده و تا پايان سال بيشتر دوستان از معاملات انجام شده متضرر خواهند شد.
در پايان استاد فرمود بازار طلا از خرداد ٩٩ رونق دوباره اي ميگيرد و بزرگان مجددا وارد اين بازار ميشوند

2 4

امیردنت دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/19 ساعت 13:50
ممنون جناب مبصر ۱۴منفی داده شده نشاندهنده ۱۴نفر مالدار زیانداده است امیدوارم خداوند به نحوی که باعث زیان عموم مردم کشور نشود به آنها کمک کند

5 3

golden شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/18 ساعت 19:38
ممنون از استاد اردبیلی. بزرگان دیگه هم آینده طلا رو پیش بینی کنن لطفا".

0 3

علی داداش شش سال میگه :

تاریخ: 1398/08/17 ساعت 03:58
سلام ساعت 02:25زلزله 6ریشتری دراذربایجان

0 0

ییلاق یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/18 ساعت 13:44
شبیه زلزله برای کاهش قیمت طلا

2 1

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/08/16 ساعت 21:21
مثل اینکه قراره قیمت بنزین را افزایش دهند .لطفا تحلیل بفرمایید آیابازدلار پایین خواهدآمد؟

2 3

تهرانی چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/16 ساعت 22:38
متاسفانه شایعاتی در مورد افزایش بنزین شده فقط برای کنترل نرخ ارز.

2 4

علی ایزدی هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/16 ساعت 22:00
بنزین اگه بالا برود همه چیز باز دوباره بالا میرود.
فعلا قیمت بنزین بالا نمیرود.

5 1

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/08/16 ساعت 18:53
سودبانکی شایدکوتاه مدت جواب بده ولی میان مدت ضرر هستش
بانک ورشکست نشه
ارزش پول پایین نیاد
قوانین ارزش افزوده شامل نشه
و....

1 4

امیردنت دو سال میگه :

تاریخ: 1398/08/16 ساعت 18:53
هفته قبل طبق محاسبه کاهش تورم جهانی از تورم داخلی قیمت دلار ۹۷۰۰محاسبه شده بود(کاری به یکماه قبل یا دوماه دیگه ندارم الان تورم لحظه ای شده)هم کسانی که دلار و سکه در قیمت بالا خریده اند و هم سپرده گذاران در این دو سال ضرر کرده اند در حال حاضر اگر کسی میخواد راحت بخوابه باید پولش رو نصف نصف یا حداکثر ۷۰به ۳۰در سپرده وطلا بگذاره سود کمتر خیال راحت تر دوری از سکته قلبی
برای همه شما آرزوی سلامتی و موفقیت دارم یادتون باشه طبق آمار اقتصادی ۳۷/۱٪مردم فاقد پس انداز اند پس همواره شکرگذار و خیرخواه کشور خود باشید

0 3

کارمند1 هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/16 ساعت 17:06
دوستان چرا دلار میکشه پایین همزمان با گام چهارم هسته ای؟ در حالیکه حتی احتمال تحریم اروپا هم هست

2 5

شینتیل خان شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/16 ساعت 21:54
چون از قبل پیش بینی شده و بانک مرکزی تزریق میکنه.

2 2

محصل چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/16 ساعت 18:12
سلام
دوست عزیز!!
خیلی وقته که فاندهای خبری اثرگذاریشون روی نرخ دلار بسیار ضعیف یا بهتر بگیم بی اثر شده!!
روی نوسان دلار حساب باز نکنید!!
موفق باشید!!

4 4

حجره دار با تجربه سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/16 ساعت 13:17
الان بهترین موقع برای سود گیری بانکی هست هوا کم کم داره سرد میشه توی هوا سرد خواب زیر پتو گرم خوب می چسبه تا بعد بیبینیم چه میشه

3 1

حجره دار با تجربه سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/16 ساعت 16:29
وقتی قیمت ها ثابته و نوسان نداره همین هم غنیمته البته من سرمایه گذاری بلند مدت در ملک هم انجام میدم و خوب جواب میده

4 3

شب خیز دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/16 ساعت 15:07
هیچی دیگه هوا سرده سودی که‌میگیری رو ۲ برابرشو میدی اداره گاز اون موقع بیشتر میچسبه.

4 3

حجره دار با تجربه سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/16 ساعت 13:12
سلام بچه های گلم با برداشته شدن گام چهارم قیمت ارز و طلا کاهشی شده ! باعرض پوزش خخخخخخخ ! خححخخخ !

3 4

حجره دار با تجربه سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/15 ساعت 23:33
با توجه به برداشتن گام چهارم قیمت طلا و دلار برای مدتی ممکنه کاهشی بشه

3 4

حجره دار با تجربه سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/15 ساعت 23:22
فعلا سود و بگیرید عشق هست ولی حواستون باشد شب می خوابید یه چشم تون بسته یکی باز باشد وگرنه یه وقت صبح که از خواب پاشید می بینید سپرده تون پنجاه در صد ارزشش کم شده مواظب باشید بچه های گلم

4 2

حجره دار با تجربه سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/15 ساعت 23:04
چسب موش و به طنز عرض کردم همه کالاها با ارز بالای ۱۳ و ۱۴ هزار عرضه میشه

6 1

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/15 ساعت 21:50
نظر شخصی
اخبار منفی که در راهند تاثیر انچنانی روی قیمت ها ندارند حداقل تا مدتی چون ترمز ارز رو بانک مرکزی کشیده و همه کسب و کارها و سرمایه گذاری ها اگر ضرر ندهند سود هم نمی دهند.

4 3

حجره دار با تجربه سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/15 ساعت 23:09
این ترمز نیست فشردن فنر هست جناب شعله

5 2

حجره دار با تجربه سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/15 ساعت 20:45
فنر ارز کشیده شده امروز یک چسب موش ۵ هزاری رو ۱۵ هزار خریدم

2 9

استاد اعظم 2 هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/14 ساعت 23:46
آروم باشید اوضاع تحت کنترله میخواییم بازار ملک و خودرو که مرده بودن و دفن کنیم.

0 2

کارمند1 هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/14 ساعت 23:34
واقعا مسخره ست انس امروز 20 دلار افتاد اونوقت ابشده بالاتر رفت....

0 2

کارمند1 هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/14 ساعت 23:32
احتمالا بخاطر ژانویه دلار هزارتومنی بکشه بالا . و بالطبع اون طلا هم یه ت**** بخوره

4 6

استاد اعظم سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/14 ساعت 23:02
با سلام هیچ مالیاتی از سپرده ها گرفته نمیشه
فعلا هیچ بازاری سود اور نیست
طلا که قبلا گفتم به چه قیمتی برسه
ملک و مسکن کلا دورش خط بکشید
خودرو ثبت نامی ها بد نیست
بورس هم شده قمار بازی
فعلا سپرده تا به موقعش (مالیات و .. از سپرده ها کذب محض هست)
بازار ها رو کمی هیجانی میکنند تا تله گذاری کنند
اگر قیمتها واقعا افزایش یافت و نوسان برای فرار از بازار نبود اون موقع میگم وارد شوید

8 3

Agha masoud سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/14 ساعت 20:24
با سلام و عرض ادب
با بازاری که با افزایش اونس ابشده کاهش و با کاهش اونس ابشده افزایش وان هم در یک محدوده خاص حرکت کند باید خدا حافظی کرد بهترین سرمایه گذاری مسکن در موقعیت خوب است
این نظر شخصی است

1 4

دکتر پیشگو هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/14 ساعت 18:11
نظر استاد اعظم درباره کاهش سود بانکی یا گرفتن مالیات از سپرده ها چیست؟ ایا بازهم سپرده گذاری در بانک را بهتر از سرمایه گذاری روی طلا میدانید؟

1 8

تهرانی چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/08/14 ساعت 12:40
«جو بایدن» نامزد پیشروی دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا روز دوشنبه در مصاحبه‌ای مدعی شد در صورتی که رئیس جمهور آمریکا شود برجام را دوباره برقرار خواهد کرد.

3 3

دکتر پیشگو هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/14 ساعت 18:12
احتمال انتخاب شدن جوبایدن به عنوان رئیس جمهور زیر 10% است.

5 6

شینتیل خان شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/14 ساعت 01:42
تامل و تفکر همیشه خوب بوده. حواستان باشه میخواهند مالدارتون کنن. خبر و شایعه کاهش سود سپرده-+ بقول دوستمون افزایش در قیمت صرافی +و............. نشانه های اینه که میخوان تو سقف مالدارتون کنن.
اعلام قدم سوم در کاهش تعهدات هسته ای = با کاهش . اشتباه نکنید یوقت فکر کنید افزایشی خواهد بود.
استاد اعظم درست میگه الان وقتش نیست. ماکان هم درست میگه. گوش کنید.

0 4

aet پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/13 ساعت 22:41
باسلام خدمت آقای اردبیلی ..
گفته بودین اواسط آبان طلا میره بالا . من قصد فروش دارم فردا اگه بالاتر میره دست نگه دارم ... لطفا راهنمایی کنید ممنون

0 7

استاد اعظم 2 هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/13 ساعت 19:07
میاد پایین .......باشه بنظرم به نظر استاد اعظم لبیک بگین بنده خدا هر چی تو توان داره کمکتون میکنه!

3 9

استاد اعظم سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/13 ساعت 18:22
با سلام قیمت ها خوب کنترل میشه یا نه
تا کمی بالا بیاد سریع بچه های پله دست به کار میشن
همچنان پولها سپرده باشه وقتش تا سال اینده خودم خبر میدم

5 3

لوچک هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/13 ساعت 19:40
کار من تو نیست بفهمیم اونای که کنترل می کنند کیا هستند

10 13

ماكان شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/13 ساعت 12:13
یعنی 11320 كه امروز زد هرکس خرید خونش گردن خودشه ....
سقف خریدی داداش ....
شك نكن تا 10920 ميريزه ....
به نظرتون صرافی ملی امروز چرا فقط قیمت فروشش رو افزايش داد اما قیمت خریدش 11150موند ؟
تنها دليلش اين بود كه سقف میخواست بفروشه ....

4 3

مزدك چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/13 ساعت 14:59
دوستان در حال حاضر پوزیشن تغییری نکرده
فعلا رنج
هنوز بالاها را با حد اعداد فروشنده ایم
حمایت و کف امروز هرات ۱۱۲۰۰ ابشده ۱۷۵۵ و ۱۷۴۵ سکه ۳۹۵۵
با تقدير از جناب ماكان عزيز

9 2

ساسان چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/13 ساعت 12:57
در ایامی که روند دستکاری میشه یا با سیگنال پرقدرت و با رعایت حدضرر معامله کنید یا به هیچ عنوان معامله نکنید چون احتمال نابود شدن معامله گر در بازار وجود داره
متاسفانه امروز سرمایه خیلی ها با سابقه کار طولانی نابود شد

8 3

امیردنت دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/13 ساعت 12:54
کاهش چراغ خاموش سود بانکی بدون بخش نامه بانک مرکزی که خبرش در همین سایت اومده هم خیلی جالبه یعنی محرک خروج سپرده ها چرا؟؟؟

5 3

M. Ozil شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/13 ساعت 12:51
حمایت انس ۱۵۰۴ و مقاومت مهم ۱۵۲۰
شکست از هر طرف ۱۵ دلار نوسان خواهد داشت
حمایت متوسط ۱۵۰۸ و مقاومت متوسط ۱۵۱۵

6 5

کنکوری چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/13 ساعت 12:21
زیر ۱۷۷۰ آبشده هدفش ۱۷۵۴و ۱۷۴۳ است و دلار هرات زیر ۱۱۳۲۰ و درهم زیر ۳۱۱۰ همچنان نزولی روند انس هم تا زماني كه زیر ۱۵۱۵ نزولی است

0 5

ریواس شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/12 ساعت 23:53
فردا بازار و تیم آقای همتی به انس نگاه میکنن در ضمن زمان دقیق عرضه سهام ارامکو و تاثیرش روی انس کسی تحلیل داره ممنون میشم.

3 8

قزوینی اعظم پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/12 ساعت 21:22
تواین سایت فقط یه نفر خوب نظر میده اونم استادعظیم۲هستش

0 4

علی ایزدی هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/12 ساعت 13:54
چرا آقای اردبیلی خرداد ۹۹ را زمان افزایش دانسته؟

1 3

فردوسی پور پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/12 ساعت 14:46
بايد از مبصر بپرسيد... فعلا پل ارتباطي ديگر كاربران با آقاي اردبيلي كاربر مبصر هستند

5 3

فردوسی پور پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/12 ساعت 11:18
آقاي اردبيلي چند روز پيش گفت طلا از اواسط آبان بالا ميره... با اعتمادي كه كه به آقاي اردبيلي داشتم ٨٠ سكه به قيمت ٣٨٦٠ خريدم... ممنون و خدا نگهدارت باشه آقاي اردبيلي

3 3

امیردنت دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/12 ساعت 13:12
آفرین پرسودباشید وقتی آدم نقدینگی داشته باشه همیشه یک قدم جلو تره راستش من شرایطم طوریه که نمیتونم نوسانگیری کنم

3 3

فردوسی پور پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/12 ساعت 12:35
امير جان بنده هم همين كار رو كردم يعني نوسانگيري كردم... سكه رو ٣٨٦٠ خريدم و ٤٠١٧ يك ساعت پيش فروختم

4 4

امیردنت دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/12 ساعت 12:05
آقای اردبیلی گفتن اگر کسی هوشیارباشه نیمه آبان فرصت خوبی برای نوسان گیری هست ولی افزایش رو از خرداد ۹۹ اعلام کردند

3 3

شینتیل خان شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/12 ساعت 00:47
این افزایشها نوعی پولبک محسوب میشه و دوباره ریزش داره . ولی از ریزش بطرف پایین با دید بلند مدت میتوانید با 30-40 درصد وارد شید.
فردا کاهش صرافی رو داریم. هیجانی عمل نکنید.

3 4

استاد اعظم 2 هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/11 ساعت 22:43
بازار سکه ارز و طلا در انتظار شما دوستان سرمایه و پول اینجاست بیایین.

0 0

Has+an یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/15 ساعت 20:20
دوست عزیز بازار سکه و ارز و طلا فعلا میان مدت سود به درد بخوری نداره فعلا سپرده

7 1

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/11 ساعت 19:22
بعضی دوستان نظر دادن که فروردین زمان خرید ملک بود و خرداد زمان فروش .گمان کنم منظورشان از خرید فروش ملک چیز دیگه ای بوده چون ما یه واحد ۸۰ متری با قیمت معمولی از اردیبهشت برای فروش گذاشتیم دریغ از یک مشتری

4 4

استاد اعظم 2 هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/11 ساعت 18:27
این استاد اعظم همونیه که می گفت بازار مسکن بهترینه حالا عین افتاب پرست رنگ عوض کرده دو ستان خودتون قضاوت کنید.

8 0

شینتیل خان شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/12 ساعت 00:55
با احترام به نظر کاربر استاد اعظم ولی مسکن مثل سکه و دلار نیست که مثلا" فروردین بخری خرداد بفروشی . خرید مسکن حداقل پروسه 20 روز تا یکماه رو داره . بازدید+پسند+قولنامه+ گرفتن و اخذ مفاصا حسابها+دفترخانه. و فروش هم همینطور . پس عملا" امکان سود بردن از این نوع سرمایه گذاری در مسکن (دارایی ثابت ) در مدت 2 ماه تقریبا" ضعیفه.

2 4

استاد اعظم سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/11 ساعت 19:10
شما فکر کنم میخری که برای 100 سال اینده بفروشی
دوست عزیز فروردین ماه زمان خرید مسکن بود که گفتم و خرداد ماه زمان فروش
الان هم خرید اصلا به صرفه نیست به دو دلیل
1-قدرت خرید مردم کاهش یافته
2-بساز بفروش ها کلی واحد ساختند بدون مشتری مانده و التماس میکنند کسی خریدار نیست بازار ملک به خواب رفته و به این زودی بیدار نمیشه
بازار طلا هم فعلا نوسان هست برای مارجین کردن شنبه ای خرید پشت خطی و کاغذی و امثال ان
هفته قبل خیلی ها کاغذی کارها آبشده خالی فروشی کردند امروز شنبه بالا رفت قیمت ها تا قبلی ها را مارجین کنه شبیه بازار اتی که خیلی ها رو بیچاره کرد
بازار فعلا خرید نداره تا برسه به مرز 1930 جایی که اماتورها و حرفه ای ها وارد بازار شوند و بازار راه بیوفته و دوباره بشه نوسان گرفت
کسی با روند بازار لجبازی کنه خودش ضرر میکنه

3 9

استاد اعظم سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/11 ساعت 15:50
دوستان از مسکن خارج شوید چون فروشنده زیاد شده و خریدار کم و دیگه برای سود اوری مناسب نیست
طلا هم هنوز زمان ورود نیست
امروز قیمت ها تا 1770 ابشده رفت ولی به سرعت کنترلش کردیم و با همفکری اتاق تسویه قرار شده فعلا بالا نره
پس زمان ورود به بازار نیست
1930 زمان ورود هست فعلا ممکنه برای فریب مقداری بالا بره و سرانجام به ریزش که هدفش هست برسه

3 4

امیردنت دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/11 ساعت 17:28
در حال حاضر کاملا مشخصه که تقریبا ۹۰درصد معامله گران طلا مالدار هستند و پولی برای ایجادتقاضای موثر در بازار طلا ندارند این از تعداد منفی های داده شده به استاد اعظم مشخصه چون این گروه نمونه ای از معامله گران طلاست
ضمن اینکه دولت برای جبران کسری بودجه ،بودجه رو انقباضی و یارانه ها رو حذف و افزایش مالیات و فروش دلار از ذخایر ارزی رو دنبال میکنه رفتن ترامپ هم تقریبا قطعی شده توافق نزدیکه

4 2

کهنه کار شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/11 ساعت 12:53
باسلام.
مدیریت محترم سایت طلا;
لطفا کاربرانی که از حیطه نظرات کارشناسی و تحلیلی خارج می شوند و وارد حاشیه می شوند رو بلاک کنید تا شاهد وقوع ماجراهای چند ماه قبل سایت نباشیم.
باتشکر
یاحق

3 5

استاد اعظم 2 هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/10 ساعت 23:33
استاد اعظم عزیز شما هم پله آهنی رو سفت بچسب ما محکم فولاد من با اینهمه سرمایه ادایی ندارم شما ادای اداره بازار میکنی خیلی عالی جوجه رو آخر پاییز میشمرن

2 3

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/08/10 ساعت 21:03
سلام استاد اعظم با این وضعیت تحریم بخش ساختمان
قیمت زمین ومسکن آینده راچگونه ارزیابی می کنید؟

1 6

استاد اعظم 2 هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/08/10 ساعت 23:31
کم کم بساتتون از بورس و ساختمون و بانکا جمع کنید بیایین بازار خودمون طلا و سکه و ارز منتظر ورود شماست ایالات متحده دست عدالت خداست 6 ماه تو بازار ضرر کردیم زد بخش مرده ساخت و ساز و نا بود کرد لیست سیاه امریکا....... عریض تر خواهد شد.

0 7

استاد اعظم 2 هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/10 ساعت 11:38
منابع خبری وال استریت ژورنال و واشنگتن اگزمینر البته به انگلیسی.

3 6

استاد اعظم 2 هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/10 ساعت 11:36
سازمان تامین اجتماعی قدم بعدی شستا و سازمان های وابسته برا بورسی های عزیز که 50 تا 70 درصد آن در دست نیروهای مسلح از جمله وزارت دفاع است به زودی کل سهامی عام در بورس ایران در لیست سیاه امریکا قرار میگیرداین یعنی همچی ملی خواهد شد امریکا از این حکومت عبور کرده.

2 5

استاد اعظم 2 هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/10 ساعت 11:31
دوستان هرکی برای ملکش سند داره سریعا قولنامه ای برای آن جور کند دربنگاه ها امریکا بخش ساخت و ساز و سر انجام ثبت اسناد را تحریم خواهد کرد و از درجه اعتبار ساقط.

2 7

استاد اعظم 2 هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/10 ساعت 11:25
ایالات متحده به زودی تمام اسناد ملکی در ایران را تحریم و از درجه اعتبار ساقط خواهد کرد کاری که در عراق کردند

5 3

امیدرضا سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/09 ساعت 15:06
باز هم انتخابات نزدیکه و باز نقشه کشیدن برای فریب مردم

5 3

Pishgoo سه سال میگه :

تاریخ: 1398/08/09 ساعت 13:40
۷ سال پیش کلا با مسکن مهر مخالفت کردید، چون منافع شماها به خطر میافتاد. حالا که دارید به ز.... تاریخ می پیوندید، می خواهید به امید خانه دار کردن مردم ، ملت رو سرکیسه کنید.

7 4

لوچک هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/08/09 ساعت 12:55
سرکاریه


پر بحث ترین خبرها
اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا