اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

موسوی: امیدواریم گروسی با بی طرفی و حرفه ای گری‌ به وظایف خطیر خود عمل کند

سخنگوی وزارت خارجه ایران با تبریک به مدیرکل جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: امیدواریم گروسی با بی طرفی و حرفه ای گری‌ به وظایف خطیر خود عمل کند.

به گزارشسایت طلا به نقل از فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تبریک انتخاب «رافائل گروسی» به عنوان مدیرکل جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی، برای وی در این مسؤولیت خطیر آرزوی توفیق کرد.

سید عباس موسوی با اشاره به نقش بسیار حساس و مهمی که کشورهای عضو این نهاد در حوزه خلع سلاح و عدم اشاعه هسته ای و نیز توسعه همکاریهای صلح آمیز هسته ای بر دوش آژانس بین المللی انرژی اتمی نهاده اند، ابراز امیدواری کرد که این نهاد بین المللی در دوره مسؤولیت آقای گروسی در نهایت بی طرفی و حرفه ای گری‌ به وظایف و مامور یت های بین المللی خطیر خود عمل کند.

موسوی با تاکید بر نقش منحصر به فرد آژانس در ارتباط با جنبه های هسته ای برجام، و نیز اهمیت این نهاد در حوزه همکاری های هسته ای صلح آمیز کشورمان با سایر کشورهای عضو، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران آماده حفظ و گسترش تعامل و همکاری سازنده توام با حسن نیت و احترام متقابل با آژانس بر مبنای دقت حرفه ای و بیطرفی این نهاد است.

رافائل گروسی نماینده آرژانتین در آژانس از سوی شورای حکام این نهاد به عنوان ششمین مدیرکل و جایگزین یوکیا آمانو مدیرکل فقید این سازمان انتخاب شد.

پیش از این نیز کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس به انتخاب گروسی واکنش نشان داده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد