اونس طلا2212.96
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

روش های جذب فالوور اینستاگرام

اگر دنبال افزایش فالوور اینستاگرام ، کافیست با ما همراه باشید تا آن ها را به صورت کامل به شما معرفی کنیم. این مقاله چهار روش اصلی برای افزایش فالور اینستاگرام را برای شما معرفی می کند

اینستاگرام چیست و چرا برای کسب و کار ما بهتر است ؟

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب میان مردم هست که میتوانید با دانلود اپلیکشن آن از برنامه play store و با باز کردن اکانت در اینستاگرام از این نرم افزار استفاده کنید .

در این نرم افزار شما میتوانید عکس ، ویدیو ،استوری به اشتراک بگذارید و افرادی که شما را دنبال می کنند آن را مشاهده کرده و میتوانند لایک و کامنت گذارند .

  • لایک : در لغت به معنای پسندیدن و یا دوست داشتن هست که در اینستاگرام میتوانید با دور بار زدن ضربه به صفحه گوشی پست مورد علاقه خود را لایک کنید .
  • کامنت : در لغ به معنای نظر دادن و یا توضیح دادن هست که در اینستاگرام میتانید در زیر هر پست نظر یا همان کامنت خود را بزارید .

برای اینکه پست های شما در اینستاگرام لایک شود باید فالوور یا دنبال کننده داشته باشید راه های متفاوتی برای جذب فالوور وجود دارد که در این مقاله ما میخواهیم برای شما این راه ها را توضیح بدهیم .

راهای جذب فالوور اینستاگرام :

راهای جذب فالوور اینستاگرام

1. اکسپلورر اینستاگرام :

اینستاگرام در اپلیکشن خود صفحه ای به نام اکسپلور اینستاگرام ( explore instagram) قرار داده است که پست هایی جالب از کاربران اینستاگرام را در آنجا نمایش میدهد . که اگر دقت کرده باشید پست هایی که در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده میشوند ، بازدید،لایک و کامنت بیشتری میخورند .

برای اینکه پست های شما هم در این صفحه نمایش داده شود باید الگوریتمی که اینستاگرام طراحی کرده است را رعایت کنید .الگوریتمی که اینستاگرام برای اکسپلور طراحی کرده هست همانند گوگل کار میکند که بیشتر به خواسته های کاربران توجه می کند .

بخش اکسپلور اینستاگرام با آیکون ذره بین مشخص شده هست که مکان آن در پایین صفحه اینستاگرام مابین آیکون خانه و آیکون جمع ( + ) قرار دارد

همان طور که گفتیم اینستاگرام به خواسته های کاربران توجه می کند مثلا شما خود یک کاربر هستید اینستاگرام برای شما پست هایی را در اکسپلور نشان میدهد که بیشتر لایک کردید و یا نگاه کردید . در اکسپلور اینستاگرام علاوه بر پست های روزانه استوری ها هم نمایش داده میشود که این خودش یک امتیاز برای جمع کردن فالوور است .

چهار نکته مهم برای نمایش محتوا در اکسپلور :

1 پست هایی با محتوا و با کیفیت عالی بسازید : سعی کنید پست هایی بدون قالب و با کیفت بسازید . از اسلایدر استفاده کنید .هر چقدر کاربر در پیج شما بماند امتیاز محسوب میشود .

  • از نوشتن آیدی اینستاگرام در داخل محتوا برای طولانی مدت خودداری کنید .

2 از هشتگ مناسب استفاده کنید : منظور ازهشتگ مناسب این هست که اگه محتوایی میگذارید که موضوع آن فان هست هشتگ هایی استفاده کنید که به فان نزدیک باشند. مثلا ( #خنده،#جالب،#خنده دار و ...... )

3 از کپشن مناسب استفاده کنید : یک کپشن خوب می تواند در پیج شما نگه داشته و برای شما کامنت و لایک بیاورد که این در ارسال پست به اکسپلور نقش عمده ای دارد .

  • در داخل کپشن از هشتگ استفاده کنید .
  • کپشن خود را طوری بنویسید که مخاطبان خود را به چالش بکشید . مثلا ( ازشون سوال بپرسید)
  • سعی کنید کپشن طولانی و جالب داشته باشید نه خسته کننده و کپشن مربوط به محتوا باشد .

4 پست های خود را زمانبدی کنید : سعی کنید پست های خود را در زمان هایی قرار دهیدکه کاربران بیشتری در اینستاگرام آنلاین باشند. طبق آماری که از اینستاگرام داریم زمان هایی که بیشترین افرد در اینستاگرام آنلاین هستند ساعات زیر می باشد

  • 10 _ 12
  • 16 _ 18
  • 20 _ 22

2. ربات اینستاگرام :

ربات : در دنیای مجازی نرم افزاری هست که الگورتیم یا همان کار هایی که برای آن برنامه نویسی شده را با بیشترین دقت و با سریع ترین سرعت انجام میدهد .

ربات اینستاگرام : طبق تعریف بالا ربات اینستاگرام تمام فعالیت های (فالو،لایک،کامنت ،دایرکت ، بازدید استوری و.....) که در اینستاگرام وجود دارد را به صورت 24 ساعته و بدون نیاز به اینرنت انجام میدهد .

طرز کار ربات اینستاگرام :

ربات اینستاگرام همانند یک کاربر معمولی اینستاگرام دیگر کاربران اینستاگرام را که شما در پیج های هدف تنظیم کرده اید ، را فالو میکند که این کار باعث بالا رفتن فالوینگ های شما میشود اما یه خوبی که دارد بعد از فالو کردن ، ربات پست های کاربر را لایک کرده و کامنت میگذارد که این باعث می شود که ربات یک کاربر آنلاین و واقعی به حساب رود و کاربر که فالو شده ترغیب شده و به شما فالوبک بدهد که این کار باعث بالا رفتن فالوورهای پیج شما می شود .

  • پیج های هدف : پیج هایی که طبق انتخاب ما در ربات به عنوان هدف تنظیم می شود تا ربات فعالیت خود را روی لایک کنندگان یا کامنت گزاران ( افراد آنلاین ) پیج های هدف انجام دهد .

شاید بسیاری از شما بگید که بعد از فالو کردن کاربران و بالا رفتن فالوینگ ها چی میشه ؟

جواب خیلی ساده است : ربات اینستاگرام گزینه هایی خیلی زیادی دارد که یک گزینه آن آنفالو کردن افراد فالو شده توسط ربات هست که ربات پس از فالو کردن آنها را آنفالو میکند

ربات اینستاگرام سالانه برای شما بیش از 40 هزار فالو می آورد که این عدد در نمایش با اکسپلور اینستاگرام کم هست . اما ربات اینستاگرام به شما کمک میکند تا پست های شما در اکسپلور نمایش داده شود .

3. تبلیغات در اینستاگرام :

تبلیغات در همه چیز حرف اول را می زند اما در اینستاگرام این طور نیست . تبلیغات اینستاگرام به گونه هست که باید فعال باشید و پست های جذابی داشته باشید وگرنه هیچ تاثیری در جذب فالور برای شما نخواهد داشت .

4. فالوور فیک اینستاگرام :

از اسم این نوع فالوور میتوان فهمید که فالوور یا کاربرانی که جذب می شوند غیر واقعی ( فالوورهای همیشه آفلاین ) هستند . گفته می شود درصد کمی از این فالوور ها واقعی هستند که رفته رفته هم کم می شوند .از این نوع فالورورها صرفا برای اعتماد سازی میان مشتری و صاحب پیج استفاده میشوند .

نکته مهم : اگر قصد استفاده از این نوع فالوورها داشتید یکبار برای اعتماد سازی استفاده کنید زیرا اینستاگرام با هر گونه فیک مخالف هست و مجازات سنگینی رو برای پیج میدهد .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد