اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شیائومی ردمی 8 و 8A معرفی شدند+قیمت

شیائومی بعد از عرضه اسمارتفون‌های جدید ردمی 8 و ردمی 8A در هند، حالا آنها را در چین نیز روانه بازار کرده است. این دو گوشی پایین‌رده در بخش دوربین و طراحی تفاوت‌های عمده‌ای باهم دارند+تصاویر

شیائومی ردمی 8 و 8A معرفی شدند+قیمت

شیائومی بعد از عرضه اسمارتفون‌های جدید ردمی 8 و ردمی 8A در هند، حالا آنها را در چین نیز روانه بازار کرده است. این دو گوشی پایین‌رده در بخش دوربین و طراحی تفاوت‌های عمده‌ای باهم دارند.

ردمی 8 از یک طراحی جدید Aura Wave Glass، که برای اولین بار با ردمی K20 شروع شد، بهره می‌برد، در حالیکه 8A دارای دیزاین پلاستیکی Aura Wave Grip است. هر دوی آنها دارای یک نمایشگر ۶.۲۲ اینچی اچ‌دی پلاس با یک ناچ کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستند.

شباهت‌های این دو هندست، شامل سخت‌افزارهای داخل دستگاه‌ها می‌شود؛ بطوریکه هم ردمی 8 و هم ردمی 8A مجهز به یک چیپست اسنپ‌دراگون 439 با معماری ۱۲ نانومتری و رم ۳/۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایت (قابل ارتقا با کارت microSD) هستند.

شیائومی ردمی 8 و 8A

در پشت هم هر دوی گوشی‌ها از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX363 بهره می‌برند، اما ردمی 8 دارای یک دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی عمقی و اسکنر اثر انگشت نیز هست. در داخل آنها، یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات وجود دارد.

ردمی 8 هم‌اکنون به قیمت ۱۱۳ دلار برای مدل ۳/۳۲ گیگابایتی و ۱۲۷ دلار برای نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی در دسترس مشتریان است. اما ردمی 8A فروش خود را از فردا و به قیمت‌های ۹۹ و ۱۱۳ دلار، به ترتیب برای مدل‌های ۳/۳۲ و ۴/۳۲ گیگابایتی خود، آغاز خواهد کرد. هر دو هندست، از طریق همه خرده‌فروشی‌های آنلاین قابل دسترس خواهند بود و ضمنا یک تخفیف ۱۴ دلاری هم در روز عرضه شامل آنها خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد