اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با ۱۰ میلیون تومان چه کسب و کاری میتوان راه اندازی کرد؟+لیست کامل

مشاغل زیادی وجود دارد که میتوان با سرمایه اندک اقدام به راه اندازی آن کرد و با ریسک پایین اقدام به درآمدزایی نمود

با ۱۰ میلیون تومان چه کسب و کاری میتوان راه اندازی کرد؟

سالانه افراد زیادی از دانشگاه های سراسر کشور فارغ التحصیل میشوند که بسیاری از آن ها شانس ورود به بازار کار را نداشته و از اینرو به نوعی سرخورده و نا امید میشوند. بیش از ۷۰ درصد از جمعیت ایران را افراد زیر ۳۳ سال تشکیل میدهند که سرمایه اندکی دارند و در صدد هستند که با سرمایه اندک خود کاری برای خود دست و پا کنند.

یقینا راه اندازی یک کسب و کار در وهله اول نیازمند سرمایه است، سرمایه هایی که معمولا کم نبوده و برای تهیه آن ها ریسک ها و مشکلات زیادی پیش رو می باشد.

اما همیشه نیاز به قمار کردن با سرمایه های کلان نبوده و مشاغل زیادی وجود دارد که میتوان با سرمایه اندک اقدام به راه اندازی آن کرد و با ریسک پایین اقدام به درآمدزایی نمود و پس از مدتی این مشاغل را توسعه داد.

در ادامه چند شغل ساده را به شما معرفی میکنیم که میتوانید با سرمایه مختصر ۱۰ میلیون تومان اقدام به راه اندازی آن نمایید. البته این میزان ممکن است برای برخی از شهرهای بزرگ مانند تهران مقداری بیشتر شود.

چاپ بنر:

یکی از کارهایی که نیاز به تخصص نداشته و روزانه به آن نیاز زیادی وجود دارد چاپ بنرهای تبلیغاتی، تابلو مغازه، بنرهای مناسبتی، بنرهای مکه و فوت، بنرهای انتخاباتی و بسیاری دیگر از انواع بنر می باشد.

این کار بسیار پرسود می باشد و میتوان با خرید یک دستگاه چاپ و پس از چند ماه یادگیری اقدام به راه اندازی آن کرد. شما میتوانید مغازه های مرتبط با این کار را بیابید و دستگاه خود را در آنجا بگذارید و سرمایه خود را برای خرید این دستگاه استفاده نمایید.

صنایع دستی:

این روزها ساخت صنایع دستی،‌ صنایع چرمی دست دوز،‌ ساخت انواع بدلیجات،‌ بافت تابلو فرش میتواند از جمله مشاغلی باشد که به راحتی در منزل شما قابل راه اندازی می باشد و شما می توانید با طراحی یک وب سایت کوچک برای صنایع دستی خود اقدام به فروش این دست سازه ها و کسب درآمد نمایید. میتوان به مرور زمان و پس از جمع آوری هزینه اقدام به راه اندازی کارگاه صنایع دستی و صادرات محصولات نمود.

بسته بندی محصولات غذایی و گیاهان دارویی:

ایران یکی از کشورهایی است که بخاطر خاک مرغوب کشاورزی گیاهان دارویی متنوعی در آن کشت میشود و برخی محصولات نظیر زعفران مختص ایران بوده و تنها در این کشور در حجم انبوه کاشت میشود. بسیار شنیده ایم که کشورهای اروپایی نظیر اسپانیا بسیاری از محصولات غذایی و دارویی ما را با قیمت های پایین خریداری کرده و پس از بسته بندی این محصول اقدام به فروش چند برابر قیمت آن می نمایند. صنعت بسته بندی محصولات یکی از بسترهای پول ساز است که بازار نسبتا بکری در ایران دارد.

پنچرگیری،‌ آپاراتی و تعویض روغن:

این حرفه یکی از مشاغل صنعتی و پردرآمد می باشد. شما میتوانید با هزینه های نه چندان زیاد اقدام به خرید دستگاه بالانس گیری، کمپرسور باد و دستگاه آپاراتی نمایید و با خرید وسایل دست دوم اقدام به راه اندازی این حرفه نمایید. البته در این بخش هزینه محل نادیده گرفته شده است.

آشپزخانه خانگی:

در صورتی که دست پخت خوب و سلیقه پخت و پز خوبی دارید میتوانید با خرید دستگاه هایی نظیر اجاق، دیگ و …. اقدام به پخت و پز و راه اندازی یک آشپزخانه خانگی نمایید. شما با کمی تبلیغات میتوانید مشتریان خود را پیدا کرده و کسب و کار خود را ارتقا بخشید. بخشی از آشپزخانه ها غذای خود را به شرکت های اطراف خود ارائه میکنند که در این صورت سود خوبی خواهند داشت. در این حرفه پیک کرایگان و کیفیت عالی غذا میتواند در چشم برهم زدنی کسب و کار شما را به شدت ارتقا بخشد.

پرورش عقرب یا زالو:

این ایده برای خیلی از افراد در نگاه اول بسیار ناخوشایند و ترسناک به نظر می آید اما از جمله مشاغلی است که نیاز به فضای بزرگ نداشته و در گوشه ای از حیاط و یا خانه خود میتوانید اقدام به پرورش زالو یا عقرب نمایید. این شغل بخاطر نیاز پزشکی به این جانوارن میتواند کسب و کار خوبی به شمار آمده و با پرورش عقرب یا زالو در منزل سود خوبی کسب نمایید.

این کسب و کار یکی از کارهایی است که درآمد بسیار خوبی خواهد داشت اما برای به ثمر رسیدن آن نیاز به زمان بوده و به سریعا به درآمد زایی نمیرسد اما پس از راه اندازی این شغل و تسلط بر آن میتواند یکی از مشاغل به شدت پولساز و پردرآمد به شمار آید

معامله آتی در بورس:

در سال ۱۳۸۷ بورس کالا به مشتریان خود این امکان را داد تا اب استفاده از ابزار معاملاتی جدید خود اقدام به معاملاتی تحت عنوان قراردادهای آتی کرده و در آن به خرید و فروش شمش طلا بپردازند. بورس با اینکار به مشتریان خود این امکان را داد تا چند برابر ارزش سرمایه خود به روش معامله آتی سکه طلا بخرند والبته از وصول خرید خود درزمان موعود مطمئن باشند به عبارتی اگر شما همین فردا قرارداد ببندید که در اردیبهشت ماه 5 سکه طلا به بورس تحویل می دهید؛ بورس به شما تضمین می دهد که سکه شما را در اردیبهشت به قیمت بالاتر ی بخرد. این قیمت قطعی است و با افزایش و کاهش قیمت سکه در اردیبهشت ماه هیچ تغییری نمی کند.

پرورش گیاهان دارویی:

تجارت جهانی گیاهان دارویی ۱۰۰ میلیارد دلار می باشد و پیش بینی ها حکایت از ۵۰ برابر شدن آن تا ۲۰ سال آتی دارد. از جمله این گیاهان که در ایران کشت می شود میتوان به زعفران، گل محمدی، به لیمو و بسیاری گیاهان پرکاربردی که نادیده گرفته شده اند یاد کرد. صنعت گیاهان دارویی یکی از صنایعی است که شما با گذراندن یک دوره کوتاه میتوانید وارد بخشی از این بازار بی انتها شده و به درآمد زایی خوبی دست یابید(این حرفه امکان رشد و پیشرفت زیادی خواهد داشت)

راه اندازی گلخانه:

مردم همه گل و زیبایی آن را تحسین میکنند و این روزها شاهد رشد خرید و فروش گلدان های تزیینی و گل و گیاه های مختلف در حجم زیاد هستیم. در گوشه و کنار خیابان دستفروش ها و گلفروشی های زیادی میبینیم که گل های آن خودنمایی کرده و افراد را وادار به خرید میکنند. گل های تزیینی و آپارتمانی در حال حاضر جزو پرطرفدارترین ها هستند. پرورش گل اگر با برنامه ریزی صورت بگیرد سود خوبی دارد.

خرید کالاهای دست دوم:

خرید کالاهای دست دوم و بازیافتی یکی از مشاغلی است که نباید آن را نادیده گرفت. با یک نگاه مختصر میتوان دریافت که در دنیای امروز افرادی هستند که توانایی خرید کالاهای مورد نیاز خود را به صورت آکبند و با قیمت های گزاف ندارند. با راه اندازی یک وب سایت و خرید کالاهای دست دوم میتوان اقدام به ارائه این محصولات به این گروه از مردم نمایید. برخی مواقع شاید حتی نیازی به هزینه کردن برای خرید کالای دست دوم مردم نداشته باشید و بسیاری از افراد تنها برای اینکه از شر اجناس قدیمی خود راحت شوند آن را به رایگان در اختیار شما قرار میدهند.

مشاغل اینترنتی:

در صورتی که حداقل آشنایی با اینترنت و کامپیوتر داشته باشید شاید یکی از هوشمندانه ترین انتخاب ها برای شغل استفاده از اینترنت است. فضای اینترنت به شما فضای کاری خلاقانه با حداقل سرمایه میدهد. با راه اندازی سایت های مختلف شما میتوانید درآمدی بالغ بر ۸ میلیون تومان در یک ماه داشته باشید . در اینجا نمونه هایی از مشاغل اینترنتی که میتوانید با سرمایه کمتر از ۱۰ میلیون تومان آن را راه اندازی نمایید برای شما آورده شده است.

  • راه اندازی سایت خدماتی
  • راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  • راه اندازی سایت فروش فایل و جزوه
  • راه اندازی سایت ترجمه
  • راه اندازی سایت فروش خدمت یا محصول در اینترنت
  • راه اندازی سایت گرافیک
  • ارائه خدمات بهینه سازی سایت
  • طراحی وب سایت

وبلاگ نویسی حرفه‌ای:

اگر از جمله افراد دست به قلم هستید و به راحتی میتوانید مطالب زیادی تولید کنید از این حرفه غافل نشوید. زیرا این حرفه در دنیای امروز به سرعت تبدیل به یکی از کسب و کارهای خانگی میشود.

در زمینه ای که تخصص دارید سایت تخصصی بنویسید و اطلاعات خود را در اختیار مردم قرار دهید. برای نمونه میتوانید از گردشگری شروع کنید و به گردشگران ایده ها و اطلاعات نابی در خصوص مناطقی که قصد سفر به آن دارند، ارائه کنید.

برای کسب درآمد از وبلاگ نیز می‌توانید محصولات آموزشی که خودتان تهیه کرده‌اید را بفروشید یا اینکه با معرفی و فروش خدمات و محصولات سایر شرکت‌ها و سایت‌ها از آنها پورسانت بگیرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد