اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آمارهای ضعیف اشتغال آمریکا قیمت طلا را افزایش داد

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای بین المللی در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه تحت تاثیر آمارهای ضعیف اشتغال آمریکا بار دیگر با افزایش روبرو شده است.

به گزارش رویترز، تازه ترین آمارهای اشتغال بخش خصوصی آمریکا موجب نگرانی های تازه ای درباره وضعیت اقتصادی این کشور و جهان شده و انتظارات درباره اتخاذ سیاست های محرک پولی و کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا را بیشتر کرده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به بیش از 1500 دلار رسیده است. قیمت طلا روز چهارشنبه نیز با رشد 1.4 درصدی روبرو شده بود که این بیشترین رشد قیمت طلا از 23 اوت به شمار می رود.

نگرانی ها درباره اوضاع اقتصادی آمریکا و تنش های تجاری در عرصه بین المللی موجب کاهش ارزش دلار شده است.

پس از آنکه آمریکا اعلام کرده است که تعرفه های جدیدی را علیه کالاهای وارداتی از اتحادیه اروپا اعمال خواهد کرد، شاخص سهام در بازارهای جهانی با افت محسوسی روبرو شده است.

دولت ترامپ قصد دارد تعرفه 25 درصدی را علیه کالاهای مختلف اروپایی وضع کند. این اقدام آمریکا به تلافی یارانه پرداختی اتحادیه اروپا به شرکت ایرباس خواهد بود.

گزارش اشتغال ملی "ای دی پی" که مربوط به وضعیت اشتغال بخش خصوصی در ماه سپتامبر است، نشان می دهد رشد اشتغال بخش خصوصی آمریکا مطابق با انتظارات نبوده و شرکتها برای استخدام نیروی کار جدید رویکرد کاملا محتاطانه ای داشته اند.

موسسات بزرگ اقتصادی آلمان نیز روز چهارشنبه پیش بینی خود درباره رشد اقتصادی این کشور را برای امسال و سال آینده کاهش داده اند.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس نیز آخرین پیشنهاد خود برای خروج از اتحادیه اروپا را مطرح کرده است.

انتهای پیام /

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد