اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی روند طلا، نقره و کریپتوکارنسی

یش بینی میشود که نزول طلا بسیار اندک بوده و بیشتر سیر صعودی خواهد داشت و به سمت ۲۰۰۰ دلار بر اونس خواهد رفت

پیش بینی روند طلا، نقره و کریپتوکارنسی

پیش بینی روند طلا و نقره


با توجه به اینکه طلا وارد دنیای بدون نقدینگی میشود، نه تنها افرادی که معتاد به ارزهای دیجیتال هستند ایمان خود را به نقدینگی از دست میدهند بلکه حتی سایرین نیز به همین روند روی می آورد و در اینجا تقاضای قدرتمندی برای طلا و نقره که جایگاه خود را به عنوان دارایی های امن همچنان حفظ خواهند کرد، ایجاد خواهد شد. روند طلا و نقره صعودی خواهد بود و افراد یک دارایی ملموس را به ارز دیجیتال ترجیح خواهند دارد. پیش بینی میشود که نزول طلا بسیار اندک بوده و بیشتر سیر صعودی خواهد داشت و به سمت ۲۰۰۰ دلار بر اونس خواهد رفت

کریپتوکارنسی


نوساناتی که در بازار ارزهای دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی ها شاهد آن هستیم هشدار ترکیده شدن یک حباب را میدهد. پیش بینی میشود که این ارز دیجیتال با شدت گرفتن رقابت در دنیای ارزهای غیر نقدینه رشد قابل توجهی خواهد داشت.

بخش کریپتوکارنسی ماه ژوئيه را با نوسانات و آشفتگی های زیادی و به ارزش بازار ۹۲ میلیارد دلار پشت سر گذاشت. بیت کوین، اتریوم و ستلکوین و سایر ارزهای دیجیتال با ورود همتایان جدید و هشدارهای که از ورود سکه های دیجیتال جدید دریافت شد، نوسانات ارزشی شدیدی را تجربه کردند.

در واقع، سرمایه گذار میلیاردر، هوارد مارکس سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را با دوره شیدایی گل لاله در سال ۱۶۳۷، که به آن عصر طلایی آلمان گفته میشود مقایسه کرد. دورانی که قیمت حباب های لاله به عنوان گلی که به تازگی کشف شده بود به سرعت افزایش یافت و پس از مدتی شاهد سقوط شدید آن بودیم که پس از آن به دوران افت و سقوط شدید به اصطلاح حباب گفته میشود.

علاوه بر این، معامله دیوانه وار سکه های دیجیتال باعث شد تا کمیسیون بورس و اوراق بهادار اواخر ماه جولای مجددا اقدام به بازبینی اینکه چگونه سکه های دیجیتال به فروش رفته اند، نماید که این احتمال اتخاذ مقررات سختگیرانه تری را توسط دولت بیشتر میکند. این خبر موجب بوجود آمدن عدم اطمینام بیشتر نسبت به آینده کریپتوکارنسی ها و نوسانات بیشتر این ارزهای دیجیتال در بازار شد.

کریپتوکارنسی

اما آنچه در بین تمام تحلیل ها و پیش بینی ها نادیده گرفته شده است دیدگاه Globalnomic می باشد. این بازار بزرگتر از یک حباب رشد کرده است و در آمریکا رشد بسیار خوبی داشته است. در کل دنیا یک حرکت همگانی برای حذف پول نقد به راه افتاده است که این موجب گسترده تر شدن شکاف بازار در بین ارزهای دیجیتال گردیده است.

همانطور که سال گذشته پیش بینی شده است، شناخت «نه به پول نقد» از سال ۲۰۱۷ به یکی از ترندهای اول تبدیل شده است. به زودی شما نمیتوانید پول نقد را در جامعه بدون نقدینگی جهانی پیش رو ببینید یا لمس کنید. این ارز در سراسر دنیا با سرعت بسیار بالا رو به گسترش است و روح ارز دیجیتال به سرعت در حال رشد میباشد.

از حذف برخی ارزها گرفته تا نرخ بهره منفی بر روی سپرده های نقدی به منظور اختصاص هزینه به پرداخت های نقدی و موارد بسیار دیگر، نشان میدهد که جنگ با پول نقد جدی بوده و رو به رشد است.

اگر افراد از پول نقد استفاده نکنند و هیچ تماس فیزیکی و یا احساسی با ارز ملی خود نداشته باشند، پس دیگر احساس غروری برای حفظ قلمرو ارزی وجود نخواهد داشت.

جهان در حال تغییر از دنیایی که اساسا بر روی مالکیت کالاهای مادی در آن حکفرما بود به سمت حرکت به سوی سرویس های دسترسی می باشد (بزرگترین شرکت تاکسیرانی دنیا ماشینی ندارد، بزرکترین خرده فروش دارایی مادی ندارد)

کل اقتصاد جهانی در حال انتقال از اشیا مادی به بیت های نامشهود است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد