اونس طلا2302.52
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

نگرانی از کاهش رونق اقتصادی و کاهش قیمت نفت

روز جمعه آژانس بین المللی انرژی اذعان داشت در صورت ادامه دار شدن روند تضعیف اقتصاد جهانی احتمال اینکه در سال آینده با کاهش تقاضا برای نفت روبرو شویم، وجود خواهد داشت

نگرانی از کاهش رونق اقتصادی و کاهش قیمت نفت

روز جمعه آژانس بین المللی انرژی اذعان داشت در صورت ادامه دار شدن روند تضعیف اقتصاد جهانی احتمال اینکه در سال آینده با کاهش تقاضا برای نفت روبرو شویم، وجود خواهد داشت. فروش نفت به شدت وابسته به اقتصاد جهانی می باشد و در صورت تضعیف آن، احتمال کاهش تقاضا برای نفت وجود خواهد داشت.

در حال حاضر نشانه هایی در خصوص کاهش رشد اقتصاد جهانی دیده میشود.

کشور چین،‌ به عنوان دومین اقتصاد بزرگ در جهان در سال ۲۰۱۸، بیش از ۲۰ درصد واردات نفت خام را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است و پس از این کشور آمریکا با ۱۴ درصد و هند با کمتر از ۱۰ درصد بزرگترین واردکننده های نفتی هستند.

گزارش ها حاکی از کاهش سود شرکت های صنعتی چین در ماه آگوست هستند.

نگرانی از کاهش رونق اقتصادی و کاهش قیمت نفت

به گفته تحلیلگران بازگشت عربستان و تعمیر تاسیسات آرامکو میتواند منجر به این شود که کمبود نفت خام کاهش یافته و در پی آن از قیمت نفت نیز کاسته شود. با بازگشت عربستان در هفته گذشته، بسیاری از معامله گران بازار نفت که انتظار جهش قیمتی در نفت را داشتند، ناامید گردیدند.

از دیگر دلایل کاهش قیمت نفت میتوان به افزایش ذخایر نفت آمریکا اشاره داشت که تاثیر زیادی بر روی بازار نفت داشته است. پیش بینی میشود که امسال حجم این ذخایر افزوده شود و در این صورت شاهد کاهش قیمت نفت خواهیم بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد