اونس طلا2209.18
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

مسکو: یا راهکاری برای برجام پیدا می‌شود یا وضعیت بدتر می‌شود

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت احتمال دارد طی چند ماه آینده به راهکاری درخصوص توافق هسته‌ای ایران برسند.

«میخائیل اولیانوف» نماینده دولت روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز (جمعه) هشدار داد در صورت پیدا نشدن راهکاری برای اختلافات برجام، وضعیت وخیم‌تر می‌شود.

اولیانوف در نشست خبری امروز گفت یا یک راهکار مثبت برای توافق هسته‌ای ایران یافت ‌می‌شود، یا وخیم شدن اوضاع ادامه پیدا خواهد کرد.

به نوشته خبرگزاری تاس وی در این باره توضیح داد: «احتمال دارد طی چند ماه پیش‌رو، به راهکار مثبتی بر سر [برجام] برسیم، احتمال هم دارد وضعیت بدتر شود».

پیشتر هم «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه گفته بود آمریکا نباید فقط به فکر گرفتن امتیاز باشد بلکه برای توافق با ایران باید امتیاز بدهد.

تروئیکای اروپایی چند روز پیش درباره ایران یک بیانیه مشترک منتشر کردند. در این بیانیه سه کشور اروپایی مدعی شدند که همچنان از توافق هسته‌ای سال 2015 حمایت می‌کنند و از ایران خواستند تا به اجرای کامل تعهدات برجامی خود بازگردد.

برلین، پاریس و لندن در این بیانیه اضافه کردند:«زمان آن فرا رسیده که ایران چارچوب مذاکرات طولانی مدت درباره برنامه هسته‌ای، موضوعات امنیت منطقه‌ای که شامل برنامه‌های موشکی‌اش می‌شود را بپذیرد.»

این درحالی است که محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران روز گذشته تاکید کرد که ما از قبل یک توافق داریم و برای هرگونه اقدام بعدی، بازگشت آمریکا به برجام، لغو همه تحریمها و انجام همه تعهدات طرفهای مقابل به ویژه کشورهای اروپایی مورد نیاز است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد