اونس طلا2213.16
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

مقایسه زمان شارژ آیفون ۱۱‌پرو با سایر گوشی‌های پرچمدار در چیست؟

اپل چندی پیش به صورت رسمی از پرچمداران جدید خود یعنی خانواده آیفون ۱۱ رونمایی کرد. در این میان نکات جالبی درباره مشخصات باتری گفته شد که تعجب افراد حاضر در سالن را چند برابر کرد. شاید جالب باشد بدانید که آیفون ۱۱ پرو مکس، از قوی ترین باتری که اپل تاکنون به خود دیده است بهره می برد.

به گزارش سایت طلا ، با توجه به آنکه توجه غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های تولیدکننده موبایل در سال‌های اخیر بر روی افزایش مدت زمان شارژدهی گوشی‌های هوشمند و ارتقای کیفیت باتری بوده است، حالا کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری با انجام تحقیقات و بررسی‌های جدید گزارش جدیدی را منتشر کرده اند که نشان می‌دهد آیفون ۱۱ پرو در مقایسه با سایر گوشی‌های آیفون عملکرد باتری بهتر و موفقیت‌آمیزتری را به نام خود به ثبت رسانده است.

اپل همچنین روش جدیدی را برای اندازه گیری میزان شارژدهی ارائه داده است. بدین ترتیب که محاسبات مربوطه به جای آنکه بر اساس مدت زمان مکالمه و مصرف اینترنت انجام شود، اکنون بر اساس پخش صوت و پخش تصویر صورت می گیرد. در جدول زیر می توانید میزان شارژدهی باتری آیفون ۱۱ پرو مکس را با مدل های دیگر مقایسه کنید. همانطور که می بینید، آیفون ۱۱پرو مکس از این نظر، نسبت به کلیه گوشی های آیفون برتری قابل توجهی دارد.

لازم به ذکر است؛ آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس همراه با یک شارژر سریع ۱۸ واتی درون جعبه به فروش می رسند. بنابراین کاربران قادر خواهند بود تا در عرض نیم ساعت، گوشی خود را 50 درصد شارژ کنند. یکی از خبرهای بد مراسم این بود که آیفون ۱۱ با همان شارژر فوق آهسته ۵ واتی به بازار می آید. البته ناگفته نماند که هر سه این محصولات، از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند.

کارشناسان در این گزارش که در وب سایت phonearena آمده است، با نمودار زیر به کاربران نشان دادند که آیفون ۱۱ پرو با بهره‌مندی از سیستم فناوری شارژ سریع و کابل شارژ ۱۸ واتی پرسرعت، بسیار بهتر از مدل‌های قبلی آیفون همچون آیفون ایکس اس ، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر ثبت شده است.

این در حالیست که عملکرد شارژ سریع گوشی‌های آیفون حتی در جدیدترین و سریع ترین نسخه از آن، هنوز فاصله زیادی تا سامسونگ گلکسی‌نوت ۱۰ پلاس، گلکسی‌اس ۱۰ پلاس، وان پلاس ۷پرو و گوگل پیکسل ۳ دارد و آنها در مدت زمان بسیار سریعتری به حالت فول شارژ در می آیند.

در این میان، بهترین عملکرد باتری و شارژ سریع در میان گوشی‌های هوشمند به گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس تعلق گرفته و اختصاص یافته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد