اونس طلا2317.46
مظنه14,866,000
18 گرم3,431,800
ارزش سکه33,493,098
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,100,000
ربع15,500,000

وقت گرفتن از تعمیرگاه‌های سایپا، دشوارتر از وقت گرفتن از دکتر

چند روزی است نوبت‌دهی اینترنتی در وب سایت سایپا یدک از دسترس خارج شده و هزاران نفر از مردم را دچار سردرگمی ساخته است.

، چند هفته‌ای است که سایت مذکور به آدرس http://www.saipayadak.org دچار اختلال فنی بود، تا جایی که کاربران برای گرفتن وقت تعمیر، باید شماره شاسی و شماره موتور را وارد می‌کردند اما دیتابیس سایت بعضا شماره‌ خودروهای همراه با تاریخچه قبلی را به رسمیت نمی‌شناخت.

این مشکل از جایی شروع شده بود که کد امنیتی زیر شماره موتور و شاسی تعریف شده بود و اغلب کاربران قادر به گرفتن وقت نبودند.

سایپا حتی از طریق تلفن ۰۹۶۵۵۰ و انتخاب گزینه ۲ نیز به مشتریان جواب سربالا داده و مردم نتوانستند وقت اینترنتی بگیرند.

در نهایت سایپا تصمیم گرفته است تا کل منوی «نوبت دهی اینترنتی» را از جای قبلی در سایت خود حذف کند و بدون اطلاع‌رسانی به مردم آن را به صفحه http://www.saipayadak.org/web/wsh/۲۵ منتقل کند و مردم را دچار سردرگمی دوچندان کند، چراکه در این صفحه چیزی جز پیامی که در زیر مشاهده می‌کنید، دیده نمی‌شود که ظاهرا دسترسی مسدود شده است.

نکته دیگر اینکه برخی تعمیرگاه‌ها مانند تعمیرگاه مرکزی شماره ۱ نه به تلفن جواب می‌دهند و نه به مشتری وقت می‌دهند و مشتریان همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند، چراکه اگر خودروی شما در تعمیرگاه شماره ۱ تعمیر شده و گارانتی شده باشد، در صورت خرابی مجدد باید به همان‌جا مراجعه کرد تا رفع عیب شود و این چرخه معیوب مشتری مداری ادامه می‌یابد.

اگر قرار به تغییر وب سایت باشد، باید اطلاع رسانی صحیح انجام شود و کاربران را به صفحه مربوطه ارجاع جدید داد. اگر هم قرار نیست مشکل فنی سایت حل شود، بهتر است مانور روی مشتری مداری قطع شده تا مردم تکلیف خود را با خدمات نامطلوب پس از فروش بدانند.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد