اونس طلا2414.89
مظنه14,336,000
18 گرم3,309,400
ارزش سکه32,299,008
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,200,000
ربع14,500,000

ایران امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین منطقه

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: امروز کشور ما در حالی جزو امن ترین کشور‌های منطقه محسوب می شود که در این منطقه ناامنی فزایند‌ه ای وجود دارد.


سردار سرلشکر «محمد باقری» در بازدید از مرکز آموزش رزم مقدماتی شهید مدرس نیروی زمینی سپاه، با بیان اینکه ایران یک قدرت تعیین کننده در منطقه است تصریح کرد: کشور ما در این منطقه با بیشترین و متنوع‌ترین تهدید‌های نظامی مواجه است و اینکه امروز هجمه‌ای علیه ما شکل نمی‌گیرد، مرهون تلاش‌های نیرو‌های مسلح و توان بازدارندگی است.
وی با اشاره به انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا در جنوب کشور گفت: وقتی که پهپاد آمریکایی مورد اصابت قرار گرفت، رئیس جمهور آمریکا تا آستانه تصمیمگیری برای آغاز یک نبرد پیش رفت؛ بدین ترتیب که ترامپ پس از برگزاری یک جلسه ۲ ساعته با فرماندهان ارتش آمریکا به این نتیجه رسید که برآورد اطلاعاتی نشان میدهد که در صورت حمله به ایران در فضا، در تنگه هرمز و خلیج فارس و کشور‌هایی که ایران به عنوان بازوانی در جبهه مقاومت ایجاد کرده است، چه اتفاقاتی رخ میدهد و همچنین در حوزه موشکی ایران چه اقداماتی انجام میشود؛ لذا رئیس جمهوری آمریکا با پی بردن به این موارد، از تصمیم خود منصرف شد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: آمریکایی‌ها وقتی متوجه شدند که در صورت درگیری چه اتفاقاتی رخ میدهد، یک دروغ بزرگ را عنوان کردند و گفتند که ما به خاطر جان صد نفر از حمله به ایران منصرف شدیم.
سرلشکر باقری با اشاره به اینکه بعد از وقوع انقلاب اسلامی ما به دلیل اینکه در حوزه‌های مختلف تحت تسلط مستشاران دیگر کشور‌ها بودیم و فقط در حوزه نظامی ۵۰ هزار مستشار نیرو‌های مسلح کشور را اداره می کردند، افزود: در دوران پس از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و پس از آن، بسیاری از پست‌ها و شئون مدیریتی به دست جوانان افتاد که البته این دوره برای ما با آزمون و خطا همراه بود؛ البته امروز می توان از نشاط و شادابی جوانان در کنار آن تجربه ارزشمند ۴۰ ساله در پیشبرد اهداف کشور استفاده کرد.
وی درباره وظایفی که جوانان بر عهده دارند، گفت: پیشرفت حوزه علم و فناوری، گسترش مرز‌های دانش و بهبود وضع اقتصادی و ارتقای معنوی کشور امروز به دست جوانان قابل اجراست و جوانان باید در موضوع هایی، چون تقویت هویت ملی، دستیابی به آرمان‌های انقلابی و مقابله با تهدیدات مختلف نیز به ایفای نقش بپردازند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد