اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بررسی ادامه ی روند حرکتی اونس جهانی طلا در سال 2012 + فیلم

بهای اونس جهانی طلا از 12 سال گذشته تا به امروز با بیش از 20 درصد افزایش رو به رو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از آسوشیتد پرس، در این باره با یکی از تحلیل گران به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت.
ریچارد، نظر شما در باره ی روند حرکتی بهای اونس جهانی طلا در سال 2012 چیست؟
ریچارد: با توجه به تحلیل های تکنیکال و نمودارهای موجود می توانیم چنین پیش بینی کنیم که بهای اونس جهانی طلا در کوتاه مدت به بهای 1750 دلار خواهید رسید و پس از رسیدن به این بها می تواند به سمت مرز 1800 دلار در هر اونس نیز حرکت کند.
مجری: آیا با ثبت رکوردی تازه در سال 2012 رو به رو خواهیم شد؟
ریچارد: بله، این احتمال وجود دارد که بهای اونس جهانی طلا با روند صعودی قابل توجهی رو به رو شود.
مجری: آیا این توانایی در روند حرکت اونس جهانی طلا وجود دارد تا به بهای 2000 تا 2500 دلار در هر اونس برسد؟
ریچارد: نکته ای که در این باره از اهمیت بالایی برخوردار می باشد این است که سرمایه داران باید نسبت به افزایش بهای اونس جهانی طلا در سال جاری با تمرکز بیشتری به کار خود ادامه دهند. بهای اونس جهانی طلا این توانایی را دارد که به بهای 1775 دلار در هر اونس برسد. اما برای افزایش بیشتر نیاز به برخی از فاکتورهای لازم را دارد. اگر این فاکتورها در کنار یکدیگر قرار بگیرند می توانیم در نهایت شاهد افزایش این بها تا مرز های 1900 و 1925 دلار در هر اونس باشیم. لازم به ذکر است که روند حرکتی مبادلات در بازارهای مبادلاتی و سهام می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. بروز رکود در بازارهای سهام و همچنین نا امید شدن سرمایه داران نسبت به بروز رکود اقتصادی در بازارهای جهانی موجب خواهد شد که بهای اونس جهانی طلا در ابتدا با روندی نزولی رو به رو شود.
مجری: آیا بروز تورم می تواند در ادامه ی حرکت اونس جهانی طلا تاثیر گذار باشد؟
ریچارد: وجود تورم یا کاهش نقدینگی می تواند باعث توقف کوتاه مدت حرکت اونس جهانی طلا شود. اما نکته ای که می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد این است که در صورت بروز تورم در بازارهای جهانی، رویکرد بسیاری از سرمایه داران نسبت به فلز طلا با افزایش رو به رو خواهد شد. تبدیل سرمایه ها به فلز طلا یکی از بهترین روش های محافظت از سرمایه های سرمایه داران در مقابل افزایش تورم در بازارهای جهانی می باشد.
مجری: چه زمانی بزرگترین ریسک در بهای اونس جهانی طلا رخ خواهد داد؟
ریچارد: فاکتور های زیادی وجود دارند، اما از مهمترین آنها می توانیم به افزایش بحران اقتصادی در برخی از کشور های اروپای جنوبی اشاره کنیم که طی آن سیستم بانکی بانک مرکزی اروپا دچار مشکل خواهد شد. افزایش رکود اقتصادی در اروپا و عدم کنترل آن از سوی بانک مرکزی این منطقه تاثیر منفی بر اقتصاد آمریکا به دنبال خواهد داشت. این امر می تواند بهای اونس جهانی طلا را وارد تردید مقطعی کند.
مجری: بروز این شرایط به معنای توقف کوتاه مدت روند حرکتی اونس جهانی طلا می باشد؟
ریچارد: این شرایط می تواند در ابتدا بهای اونس جهانی طلا را با کاهش چشمگیری رو به رو سازد، اما این بها پس از این کاهش با افزایش چشمگیری رو به رو خواهد شد.
مجری: بنابر این این احتمال وجود دارد که در سال جاری بهای اونس جهانی طلا پس از رو به رو شدن با کاهشی موقت، با روندی صعودی رو به رو شود./ح

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد