اونس طلا2394.45
مظنه16,231,000
18 گرم3,746,900
ارزش سکه36,568,443
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)43,950,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

سنگ بنای جدید برای نمایشگاه های طلای ایران

چهارمین دوره نمایشگاه طلا و جواهر شیراز در حال برگزاری می باشد و گزارش حال و هوای این نمایشگاه را برای شما شرح دهید

شیراز - سایت طلا : چهارمین دوره نمایشگاه طلا و جواهر شیراز 16 مرداد به همت اتحادیه طلا و جواهر شیراز و شرکت رستاک پاد ویژن به عنوان مجری نمایشگاه برگزار آغاز به کار کرد

برای برخی از فعالین صنفی شیراز کم و کیف این نمایشگاه در ابهام بود با توجه به شرایط حاکم بر بازار و رکود عمیق در صنف طلا و جواهر.

اما با ابن حال بسیاری از طلا فروشان شیرازی این ریسک را پذیرفتند و در نمایشگاه به عنوان غرفه دار شرکت کردند که تقریبا 40 درصد از غرفه ها توسط گالری داران شیرازی ثبت شده است و مابقی غرفه ها نیز از سایر شهر ها و برند های ملی می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های متفاوت این نمایشگاه بخش تخصصی ثبت نام بازدیدگنندگان می باشد که بسیار متفاوت نسبت به سایر نمایشگاه ها عمل شده است ، ثبت نام آنلاین و ثبت نام در محل نمایشگاه با مشخصات کامل و صدور لحظه ای برای بازدید کنندگان به نام بازدیدکنندگان

و اما روز اول ، بازدید بسیار از انتظار ها بالاتر بود ، بعد از مراسم افتتاحیه که توسط مدیر نمایشگاهی ، مجری و بزرگان صنف انجام شد . بازدید بسیار بالایی را غرفه داران شاهد بودند که برای بازدید از نمایشگاه به این محل آمده بودند و از دستاورد های نوین صنف و مصنوعات بازدید کردند.

در روز دوم نمایشگاه همانند روز اول بازدید در ساعات میانی روز به اوج خود رسید و جلسه همفکری روسای اتحادیه سراسر کشور نیز در محل نمایشگاه برگزار شد

عضو هیئت رئیسه اتحادیه طلا و جواهر تهران پس از بازدید نمایشگاه در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا با اعلام رضایت از کیفیت نمایشگاه و عرض خسته نباشید به دست اندرکاران این نمایشگاه ، میزان بازدید بالای مخاطبان در شرایطی که بضاعت صنفی کم است از نتیجه ی عالی این نمایشگاه دانست و گفت : این نمایشگاه توانسته سنگ محک سایر نمایشگاه های طلا و جواهر در سراسر ایران را تغییر دهید.

ایوب اکبری پور افزود: در مجموع با شراط فعلی این نمایشگاه بالاترین خروجی را داشت و سایر نمایشگاه های ایران باید از نکات مثبت این نمایشگاه استفاده نمایند.

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران یکی دیگر از بخش های خاص این نمایشگاه را رجیستریشن تخصصی آن عنوان کرد و یادآور شد: کمتر در نمایشگاه های ایران موضوع با این سبک انجام شده بود و این مورد به تخصصی شدن و تحلیل نمایشگاه و کسب اطلاعات آن کمک شایانی خواهد کرد.

شایان ذکر است این نمایشگاه امروز جمعه و فردا از ساعت 16 لغایت 22 فعال است و از فعالین و علاقمندان به این حوزه دعوت می شود از این نمایشگاه بازدید نمایند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد