سایت طلا را در تلگرام دنبال کنید.
اونس طلا1463.7
مظنه1,780,500
18 گرم411,000
ارزش سکه4,011,467
قدیم (بهار)4,010,000
جدید (امامی)4,048,000
نیم2,100,000
ربع1,300,000

هشدار ولس فارگو درباره خرید طلا در قیمت های کنونی

سایت طلا : بانک سرمایه گذاری ولس فارگوی آمریکا به سرمایه گذاران بین المللی درباره خرید طلا در قیمت های کنونی هشدار داده است.

به گزارش کیتکو نیوز، ولس فارگو اعلام کرده است که قیمت هر اونس طلا احتمالا به 1400 دلار خواهد رسید ولی سرمایه گذاران باید نسبت به خرید طلا در قیمت های کنونی محتاط باشند چرا که احتمال کاهش قیمت طلا در شرایط کنونی بیشتر از آن است که قیمت این فلز گرانبها روند صعودی داشته باشد.

بر اساس این گزارش جان لافورگ تحلیلگر ارشد بانک ولس فارگو در این باره گفت: این مساله موجب تعجب ما نخواهد شد اگر قیمت طلا به سرعت تا 1400 دلار افزایش پیدا کند و سپس روندی نزولی داشته باشد، به سوی 1200 دلار . البته به نظر من قیمت طلا در 1340 دلار در هر اونس، گران است و سرمایه گذاران باید نسبت به خرید طلا در این قیمت ها محتاط باشند.

وی افزود: با این شرایط هر اونس طلا احتمال افزایش 60 دلاری و کاهش 140 دلاری قیمت را خواهد داشت. به نظر من سرمایه گذاران بازار طلا باید منتظر کاهش قیمت و خرید در کانال 1200 دلاری باشند. به نظر من مهمترین عامل موثر بر قیمت طلا در کوتاه مدت جنگ تجاری آمریکا و چین و سیاست های پولی فدرال رزرو خواهد بود.

انتهای پیام /

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

برچسب ها :

سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 1

همنشین درد میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 19:56
سوریه وسط کشورش جنگ وتحریم بود هیچ کدام از مسخره بازی ها نبود تا تونستید بانک خصوصی تولید کردید معلوم نیس چه بازی ها وزد وبند های اقتصادی می کنند، البته معلوم هست، همه این سفته بازی طلا و ارز و الکی بالا و پایین کردن ها که کار مردم نیست ، کار همین دکان ها است

1 1

همنشین درد میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 19:51
دلار هم 12750 است ، در حالیکه چند روز پیش اونس 1380 ، دلار 12600، طلا گرمی 436 تومن بود. مثل پارسال که دلار دولت ثابت نگه می داشت ، اونس هم کانال 1280 دلار بود ، طلا بالا می رفت ،،، سکه اوج می گرفت ،!، می گن حباب ، من می گم بابا حباب نیست ، بادکنک است ، بالن است ، مسخره بازی است ،مافیا است
درست مثل همه کشورها ،، حتی کشورهای در حال جنگ بازار ازاد بگدارید قیمت طلا شفاف و واقعی با نوسانات دلار و اونس بالا و پایین بشه ، حالا دلار حفظ ارزش پول ملی باید کنترل بشه درست است ،،، قیمت طلا که نباید حباب غیر واقعی داشته باشه ، یه بار کارشناسان می فرمایند حباب منفی ، یه بار می گن حباب مثبت
بالا رفتن پارسال مسخره بازی و دزدی بود .... ثابت نگه داشتن الان هم دزدیه ،،، بابا به خدا مردم می فهمند ، حالیشون است ، چرا الکی طلا را بالا و پایین می کنید!
کدام کشور به تعداد ایران بانک دارد ،کدام کشور اینقدر بانک ها شعبه دارند ؟
این بازی ها چیه؟

2 0

همنشین درد میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 19:40
یکی بفرماید اونس 1419.5 یا به تعبیری 1420 ،، گرم طلا 432تومان یعنی چه ؟ چرا وقتی اونس 1380 بود طلا گرمی 436 بود؟

17 29

دیوانه میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 13:15
سلام
بیا من هم تا این لحظه تحلیلم اشتباه از کار در آمد . کار بی عیب و نقص کار خدا هست و الباقی ما ادمها اشتباه داریم .
پس بخاطر اشتباه کسی را سرزنش نکنیم . هر کسی برای خودش تحلیل داره و کسی نباید با تحلیل دیگران ترید کند .
استاد اعظم دوباره برگردد .

3 4

Zoroint پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 14:45
من یکی تایید کردم.امتیازات کیلیوییه اینجا.دیشب تحلیل درست دادم الان منفی دادنم خخخ صداقتتون تو حلقم

9 4

دیوانه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 14:15
تا حالا در چند سال این همه منفی نخورده بودم

2 2

آقای تریدر میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 13:08

وزارت بازرگانی آمریکا گفته که تعرفه واردات فولاد از ویتنام را تا ۴۵۶ درصد بالا خواهد برد. فولاد صادراتی ویتنام در کره جنوبی یا تایوان تولید می‌شوند

8 4

Milad میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 12:09
احمدی نژاد به مواردی که باید باعث افزایش ارز و طلا شود به خوبی اشاره کردند و خیلی هم کارشناسانه و استادانه بود ولی حالا که بازار ساز تونسته بازار را به صورت مصنوعی نگهداره راه کار برای سود گرفت از این بازار ارائه ندادن ؟

8 3

Zoroint میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 12:03
اونایی که به پست قبلی من منفی دادن.با بالا رفتن انس گفتم حباب منفی بابا میره قیمت ها افزایشی ولی نه زیاد وون بازار مصنوعیهوخوب امروز شاهدش هستیم واقعا راست میگن اینجا امتیازدادن ها کیلوییه هیو ارزشی نداره

4 1

آقای تریدر میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 11:35
جيروم پاول عزل شد؟
ترامپ نوشت :
مسرورم اعلام كنم كه قصد دارم كريستوفر والر (معاونت فدرال رزرو سنت لوئيس . ميسورى) را به عنوان رئيس هيئت مديره فدرال رزرو معرفى كنم!
او علاوه بر منصب فعلى ، قبلا به عنوان پروفسور و رياست مركز مطالعات اقتصادى در نوتردام خدمت ميكرد!

10 4

casra میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 11:17
سلام،،،یکی از بهترین تحلیل ها متعلق به آقای احمدی نژاد بی ادعا میباشد،،،همه چیز و روند بازار در تحلیل وی جای گرفته،،،،فکر کنم برا ۱۶ که اعزام اول حجاج میباشد ،،دلار ،،به کمک طلا بیاید و بازار را از این وضعیت در بیاورد،،،از امروز نیز بازار دلار رفت به افزایش،،

4 3

مرد طلایی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 11:29
و همچنین تحلیل‌ها و اخلاق شما....
باعث دلگرمی هستید توی سایت

8 3

مبصر میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 11:08
به مجيد اردبيلي پيام دادم ؛
نظرتون در مورد نوسان شديد اونس طي يكي دو روز گذشته و تاثير اين نوسان اونس بروي بازار داخل رو چطور ارزيابي ميكنيد؟
استاد پيام داد؛
در حالی که خیلی ها منتظر اصلاح بیشتر انس در کانال 1300 بودن، شاهد تغییر روند و ورود مجدد به کانال 1400 بودیم
و این بازار ساز رو هم مجبور خواهد کرد یا بالا بیاد با شرایط و یا با ایجاد حباب منفی بیشتر طلا،دست را به طور خواسته یا ناخواسته برای صادرات طلا و برگشت ارز باز بگذارد....

3 2

ميلاني پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 12:51
خیلی ها برای خرید منتظر دلار 12500،و ابشده کانال 1700هستند،
این مسئله منوط به دو عامل است یک راه اندازی بازارمتشکل ارزی ، دوم کم شدن فشارهای بین المللی بابت برجام ،هر یک از این دوعامل اجرانشود یا نباشد، روند اصلاح و رسیدن به این اعداد امکانپذیر نخواهد بود. این مسئله واضح است که بازارمتشکل ارزی زیربار فشارهای بین المللی و تحریم های بانکی پس ازمدتی توان و قدرت خود را ازدست خواهد داد.

3 1

مزدك پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 11:39
بازارساز هدفش فقط ضرری شدن ملت و خارج شدن از این بازاره و تمام
پس طبق تحلیل اساتيد و كاربلدها عمل کنید و حتما با رعایت حد ضرر چون ما تمام اعدادمون ممکنه درست نباشه همیشه گفته شده 90 درصد درست ده درصد غلط ممکنه دربیاد پس رعایت کنید تا ضرری نشید

2 4

Zoroint میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 02:46
درسته لنس تاثیر کمی داره در این بازار فرمایشی ومصنوعی ولی فردا شاهد افزایش هستیم ولی نه زیاد.انس بالا میره حباب منفی زیغد میشع اکر بخوان باز کنتذل کنند مگر فردا دلار بیارن ۱۲۵۰۰

5 4

Zoroint میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 02:42
طلا فلزی است با ارزش.خخخ فکر کنم این کامنت من مفیذتر ازاین نهصد کامنت بود.بابا جمع کنید تحلیل بدید تجربیات بگید.من تازه واردم اینجا شبا خواب اعظم لوچک وleonمیبینم از بس کل کل میکتید.بخدا بازار تحلیل نداره فرمایشیه ومصنوعی روند طبیعی نداره هیشکی نمتونه پیش بینی کنه.این بحث های شما رو بخدا کسی نمیخونه غیر خودتان من که رد میشم ولی تا اون پایین ها همین بحث هاست.

27 7

احمدي نژاد میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 00:51
این پارامترها رو کنارد هم بذارید تا نقش دلال بازی کاملا مشخص بشه:
1- اینستکس یک طبل توخالی شد.
2- متشکل ارزی هنوز هیچ نتیجه مشخصی نداده
3- ایران تعهدات برجامی را کاهش داد
4- FATF هرچند تمدید ولی ایران هنوز تصویبش نکرده
5- چلنج های ایران وامریکا به بالاترین حد رسیده
اما...
دلار نزولیه....!

12 4

Agha masoud میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 00:49
سلام دوستان عزیز
وقت مانند طلا با ارزش است و آن را با بحث ها ونظرات بی محتوا و بی ارزش تلف نکنید خیلی وقت ها می بینیم بعضی از کاربران آرزوی نظرات کاربران مانند الماس . زرنگار . ذره بین . اسفندقه و کیمیاگر و استاد اعظم را دارند ولی من عقیده دارم بیشتر شما صاحب نظران خوبی هستید و نظرات بیشتر شما ها کمی از نظرات آنها ندارد این بازار بسیار پیچیده است و ممکن است هر نظری خطا داشته باشد هیچ وقت خود تان را دست کم نگیرید از نظرات تکراری و بیهوده پرهیز کند .
شب خوبی داشته باشید

9 1

casra میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 00:42
و یک نکته قابل تامل و تفکر،،،اینکه شاید سایت ابزار دسترسی دولت به همه ی انتظارات و خواسته های ما میباشد که عکس آن عمل مینماید،،،،و قصد خسته و برگشت طلا به بازار در رنج قیمت پایین را دارد،،،،

12 1

casra میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 00:31
سلام،،،شب بخیر،،،،با عرض پوزش مجدد،،،امروز روند در چند نوبت رو به افزایش بود،،،،اما همه عزیزان و کاربران سایت متوجه شدند که برخلاف زمینه و بستر افزایش،،،با تزریق و چند تا پست متاسفانه بازار برگشت،،،،،اما در معاملات شبانه مجدد روند مع*** و روی افزایش گرفت ،،،و خدا را شکر با وجودی که انس تاثیر انچنان ندارد ،،انس نیز به کانال ۱۴۰۰ برگشت،،،،،،همه ی حاضرین و کاربران در سایت جزء اساتید هستید،،،و بدرستی می دانید که این قیمتها به زور و دستور نگه داشته شده است،،،،،،،،،،دلار ،،سکه ،،طلا ،،،در ریزش اما سفره ی مردم عزیز،،،دارو و درمان و مایحتاج عادی روزانه روز به روز گرانتر،،،،،،،خیلی از ما که در سایت هستیم از جمله خود من روی قیمت بالا خرید داشته ام و چون فروش برا خودم ضرر می دانم و صبر کردن و اینکه هر لحظه به رها شدن قیمتها امیدوار هستم،،،از خداوند منان نیز میخواهم که استرس و نگرانی را از هموطنانی که سرمایه در بازار دارند دور نماید،،،،،امید به خدا که در همین تیرماه جبران ضرر و زیان صورت گیرد،،،،،و اگر قرار بر ارزانی باشد مسئولین تمام کالاها و اجتاس و ملزومات زندگی مردم شریف را ارزان کنند،،،،،
در آخر صبور باشید،،،،،بازهم ببخشید،،

0 2

مرد طلایی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 10:55
ممنون از توضیحاتتون
به امید یه زندگی بدون استرس و در رفاه نسبی

5 6

آماتور اصيل میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 00:30
ايكاش بجاي ٩٠٠ نظر ٩ تا نظر از أساتيد بزرگ و قديمي سايت بود كه تو اين اوضاع ناجور آدم با خوندنش آرامش پيدا ميكرد

7 4

آماتور اصيل میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 00:26
بعد از هجوم كاربران فيك و كمرنگ شدن حضور أساتيد در سايت طلا و با نظرات بي محتوا و دعواهاي بچه گناه متاسفانه سايت طلا داره ابهتش رو سريعا از دست ميده من در طول اين چند سال كه بازديد كننده اين سايت بودم چنين وضعيتي رو نديده بودم ٩٠٠ نظر كه اكثرا بي محتوا كه آدم رو خوندنش دلزده ميكنه و آدم سايت رو ميبنده انگار سايت بدون مدير و مسئول شده و روز به روز داره اوضاع بدتر ميشه و خواننده هاش كمتر و كمتر ميشه

7 1

همنشین درد میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 00:23
می بینم دوستان قیمت طلا بالا نمی ره ،
دوستان اعصاب ندارند
به شاعری افتادن ،
اونس دی ماه افزایش پیدا می کند 1500 دلار ،بعد از انتخابات هم فنر دلار رها میشه 17 تومان میشه
اردیبهشت گفتم امسال انقباضی و رکود و حداکثر تورم 25 درصد
افزایش شارپی به دلایل متعدد نداریم
طلا بدلیل بازار جهانی حداقل سود را در میان مدت دارد
نوسانات بالا را تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری 1400 نداریم
تورم انتظاری بیش از دو سال را پارسال به شدت پیش خور کردند
ریلکس باشید بدلیل افزایش قیمت جهانی طلا سود حداقلی خود را خواهد داشت و قدرت خرید شما را نسبت به تورم ثابت و در میان مدت افزایش خواهد داد.

6 0

بانوی آماتور میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 00:23
اوه اوه انس رو بیبینین ...
اما چه سود که تو ایران کسی واسش تره هم خورد نیمیکنه...

3 1

بانوی آماتور میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 00:10
اینو حتمن بخونیداااا
مردی در حالی که کیسه ای سنگریزه به همراه داشت با دوچرخه قصد داشت از مرز عبور کنه که مرزبانی جلوشو گرفت و پرسید چی میبری اونور مرز؟ گفت هیچی ریگ بیابون...
مرزبانها بهش خندیدند و گفتند بزارید بره بابا خل وضعه...
فرداش دوباره همین اتفاق افتاد و باز هم پس از بازرسی محموله اش اجازه عبور داده شد...
اینچن رویه همان در روزها و ماههای بعد هم ادامه یافت و نیز سالها...
پس از چن سال یکی از مرزبانها اونو در جایی دید و پرسید ببینم تو چرا سالها سنگریزه به اونطرف مرز میبردی ؟! آخه چه سودی بهت میرسید؟...!
مرد گفت : سود قاچاق و فروش اون همه تعداد دوچرخه را در طول سالها .......!!

2 6

دیوانه میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 00:06
سلام
احساس می کنم که اونس توان بالا رفتن را ندارد و عدد بعدی ۱۳۸۵ می باشد .
اونس در تایم فریم ۴ ساعته نتوانسته حالت صعودی به خود بگیرد و در کانال نزولی باقی ماند همین طور مووینگ اوریج هم نمودار را تاچ کرده .

8 1

Agha masoud پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 00:29
سلام و عرض ادب به جناب دیوانه
اونس سطح 1413 دلاری را شکسته و بعید است مجددا پایین 1400 بیاد .

3 2

نیلوفر79 میگه :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 00:01
منم یه شعر بگم :
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
مزد آن گرفت که جان بردار کارکرد
جان دارد وجان شیرین خوش است
سوادم کمه همینا رو بلدم:)))))))

4 2

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 23:53
فعلا اين ٢ تا كامنت رو بخونيد و ببينيد كيا تو گله استاد اعظم يكه تازي ميكنن و مانور ميدن
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لوچک میگه :
تاریخ: 1398/04/11 ساعت 21:19
هر که بخوا با نام های کابری مختلف روی مخ کابرها راه بره وجلو قاضی ملاق بازی کنه خودم خشتک و در میارم
پاسخ
10 3
ارزونی رو لولو برد پاسخ می دهد :
تاریخ: 1398/04/11 ساعت 21:27
مرد نباشم خشتک شو در نیارم از هر جا باشه پیداش می کنم

2 2

با خبر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 00:03
برو بخواب فردا دوباره بايد فعال شي
شب خوش

2 3

بانوی آماتور میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 23:51
خب شروع میکنیم ...
این نوستالزیکه ... بگیرین که اومد .......
خدایا چه خوبه که بین دوتا دل یه دنیا نباشه
چه حاصل ز عشقی پر از شور و مستی که فردا نباشه

0 2

بانوی آماتور پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/12 ساعت 00:18
چیمیدونم نیلو جان ........ چی بگم.

0 3

نیلوفر79 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 23:57
بانوجان بازار خیلیا رو به هم ریخته حوصله کنید

2 2

بانوی آماتور میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 23:47
شب همگی خوش
من اولین کسی بودم که طرح جناب user رو با عبارت " درکت میکنم " تایید کردم.
همین دست فرمون خوبه ... شاید من هم بزودی همینو در پیش گرفتم.
ما جویندگان طلا در این غرب وحشی زین پس به سرگرمی و بگو بخند میپردازیم تا لااقل تمدد اعصاب حاصل گردد...

5 10

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 22:35
علیرغم تحریم‌های جدید آمریکا، ریزش قیمت در بازار سکه و ارز همچنان ادامه دارد؛
کاهش‌های اخیر، همزمان با وقایع سیاسی مهمی مانند:
1- شکار پهپاد آمریکایی
2- تحریم مسئولان ایرانی
نشان می‌دهد نه‌تنها گزینه مقاومت هزینه چندانی برای مردم ندارد، بلکه امیدها برای تداوم کاهش نرخ سکه و ارز را بیشتر کرده است.
دولت و بانک مرکزی با هزینه بالا و با سرکوب نرخ ارز، بازارها را آرام نگه داشته‌اند.
ولی تردید نیست که تمامی ریسک‌های سیاسی در قیمت‌ها منعکس نشده است.
دعا کنیم همین سیاست با موفقیت تا پایان سال ادامه یابد.

2 4

با خبر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 23:46
برو كامنت هاي امروز رو با دقت بخون و ببين استاد اعظم ( با چندين نام كاربري ) و افرادش چطور گله اي به بقيه كاربران سايت بي احترامي و توهين كردن
حرفهايي زدن كه فقط لايق خود و خانواده شون بوده
حرف هايي كه تو خونه بين خودتون رد و بدل ميكنيد رو اينجا اينجا مطرح نكنيد

3 8

با خبر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 23:22
استاد اعظم هر كيه واسه خودشه مبارك خودتون باشه من كار خودمو تو سايت انجام ميدم و تو هيچ گروهي هم نيستم

4 7

با خبر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 23:12
فعلا استاد اعظم روش داره فكر ميكنه صبح هم نتيجه رو بهتون اطلاع ميده

4 9

با خبر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 23:04
شما مدعي هستيد تعدادي از كاربران اين سايت به ديگران توهين ميكنند اما بريد از صبح كامنت هايي كه طرفداران استاد اعظم ارسال كردن رو بخونيد، شرم كنيد و از خودتون هم خجالت بكشيد
ولي شك نكنيد هر فحاشي به ديگران ميكنيد انگار به خانواده خودتون توهين ميكنيد

4 3

golden پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 23:00
خزیدن را کنار بگذار
پایت را از زمین بردار تا بتوانی جای پای بهتری بیابی
و اگر توانستی پرواز کن؛
پرنده باش
یا آنچه هستی باش؛
اگر می خواهی چون مار بخزی و چون زاغ بزیی پس حسرت پرواز عقاب را نخور
عقاب باش
پرواز کن

3 7

با خبر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 22:49
فعلا استاد اعظم وقتش آزاده بهتر ميتونه روش فكر كنه

11 5

اخرت میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 21:55
با سلام خدمت کاربران گرامی اونایی که میگفت میره بالا کجا رفتن سرشون بیارن بالا همه رو ضرری کردن لال شدن آفرین به استاد اعظم باز که گفته بود تا بالای 1920 نره ریزشی الانم دیگه جون نداره آنسم خودشو میکشه میره بالا ابشده تکون نمیخوره واسه سلامتی استاد اعظم یه صلوات بفرستین هر جا باشه خوشبخت باشه سرشو مثل مرد همیشه بالاست

2 8

کهنه کار میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 21:52
ممنون از تحلیل جناب کسری عزیز. دوستان بزرگوار دیگر لطفا تحلیل های خوب خودشان رو در مورد ادامه روند بازار بزارن.

6 3

افشین 1980 میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 21:46
هر روز ١،٠٠٠،٠٠٠ريال هديه ويژه سايت طلا به كاربران فعال
كي گرفته ؟

6 6

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 20:43
بالاخره ایران برجام را نقض کرد
دقایقی پیش رسانه های مهمی مانند بلومبرگ، نیویورک تایمز و نیشین به نقل از خبرگزاری فارس اعلام کردند که ذخایر اورانیوم غنی شده ایران بالاخره از ۳۰۰ کیلوگرم فراتر رفته و هم اکنون بازرسان مشغول تنظیم گزارش وزن کشی هستند.
این بازرسان چهارشنبه پیش هم کار وزن کشی را انجام داده بودند. ایران بارها اعلام کرده بود تا ۶تیر ذخایرش از مرز مجاز خارج میشود.
از زمان نخستین اعلام روحانی برای خروج از برجام تا کنون چندبار محاسبات ساده ای مطرح بود که مشخص بود ایران حتی با چهاربرابر شدن تولید اورانیوم هم به زودی از برجام خارج نمیشود. هفته گذشته هم سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که تولید از چهاربرابر هم بیشتر شده تا به تاریخ برسد.
فارغ از اینکه خروج از برجام چه نتایج فاجعه باری برای ایران خواهد داشت، بسیار مضحک است که تهدیدی کنیم و ضرب العجل صادر شود، بعد تلاش کنیم با یکهفته تاخیر به آن برسیم و مثل فدراسیون کشتی در ایام مسابقات، قپان را دایم وسط سالن داشته باشیم! محاسبات در سطوح عالی قدرت در ایران ظاهرا حتی به اندازه چهارعمل اصلی هم جایگاهی ندارد.
حالا با دستپاچگی و تاخیر به تهدیدی عمل کردیم که خودش نشان داد قادر به پیشبرد ادعاهایمان نیستیم اما طرف مقابل از اینجا به بعد با حداکثر توان به ما ضربه خواهد زد.
بازهم تاکید میکنم ایران هنوز جسارت نقض مهمترین بندهای برجام را که همان افزایش سانتریفیوژها و راه اندازی راکتور اراک است پیدا نکرده اما این اقدام بی معنی فعلی فقط همان اینستکس چند میلیون دلاری را هم از دسترس خارج مي كند.

3 1

Kami_90 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 21:50
این منفیا برای یه خبر معمولی یعنی چی

8 5

casra میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 19:58
سلام،،یک معذرت خواهی خدمت هموطنان عزیز بابت نظر صبح که سکه ۴۶۰۰ و مظنه ۱۸۷۰ را برا امروز محتمل نمودم،،،، ولی باز دوستان که در بالا خرید زدید فکر فروش به سرتان نزنه ،،،با صبر ضرر جبران و به سود میرسید،،،،به امید خدا به روزهای مدام افزایشی نزدیک میشویم،،،،،باز هم معذرت و توصیه به عدم فروش ،،،

6 2

افشین 1980 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 20:29

آقا كسري سلام
بزرگواري شما را ميرسانه اين پستتان

9 0

ali-elc میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 18:53

بیشتر بدبختی ها، خرابکاری ها و اشتباهات انسانی را کسانی به بار آورده اند که ادعا داشته اند چیزی می دانند...

2 4

ali-elc میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 18:02
اینجا چ خبره اس ؟؟

8 3

سید... میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 17:54
جناب user عزیز از مطالبی که گذاشتید استفاده کردیم. ممنون که وقت گذاشتید. حداقل این کار شما بهتر از اراجیف برخی کاربران است. قبلا هم گفته بودم همین اراجیف در سالیان قبل باعث شد اساتیدی مثل زرنگار، الماس و .. از سایت بروند و حالا نوبت استاد اعظم شد.
جالبتر اینکه بعضی ها فکر میکنند تحلیل ارائه میدن و استاد اعظم با اونها رقابت میکرده در حالیکه جز استاد اعظم که نظرات دقیق و قابل استفاده برای همگان می دادند بنده شخص دیگه ای رو اینجا نمیشناسم.

8 5

Leila-90 میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 17:29
چه خبره اینجا پرشده از کامنتای خاله زنکی ، خوش بحالتون که با این بازار خراب انقد رو کیفین

4 4

sadra7610 میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 17:26
سطح مقاومتی 1845 فرو ریخت ولی 1836 بسیار مقاومه

1 2

آقای تریدر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 17:44
1830 مقاومت خیلی قوی

5 1

امیردنت میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 17:21
مظنه ۱۸۳۹
اساتید کف جدید بسازید هر چی کف ساخته بودید فرو ریخت

7 5

سنگ شناس میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 17:19
بابا یکی این اقایه user رو از برق بکشه.
چیداری میگی مرد مومن.
اینجارو با اتاق عمل بیمارستان اشتباه گرفتی.
اینا انترم نیستن برادر من.
کجا داری سیر میکنی

5 1

Zoroint میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 17:15
ورا اینجا همه دنبال امتیاز وخراب کردن همند.صد تا ازدیروز کامنت گذاشتید دریغ ازیک تحلیل

3 1

Zoroint پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 22:25
خخخخ انس رفت بالا قیمت فرق تکرد پس چرا انس میاد پایین قیمت ها افت میکنه میره بالا فرقی نمیکنه.بازار کنترلیع هیچ تحلیلی قابل قبول نیست چون قیمت ها روند طبیعی نداره.چلی ما بورس بیا نیستیم.ماشین هم که داغون.ملک فقط بلوکه شذن سرمایه .جنگ بشه همه وی ارزشش از دست میده ولی فقط طلا هست که طلاست وارزشس کم نمیشه.من که سرمایه م بیرون نمیکشم تو این اوضاع.تو میان مدت هم سود میکنم وهمم نگران سرمایه ام نیستم.هیچ جا نمیشه سرمایه گذاری کردو فقط طلامیشه اعتماد کرد.پس همتی جون فقظ خرج کن وتزریق کن دهن خودات سرویسه خخ

2 1

Zoroint پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 22:25
خخخخ انس رفت بالا قیمت فرق تکرد پس چرا انس میاد پایین قیمت ها افت میکنه میره بالا فرقی نمیکنه.بازار کنترلیع هیچ تحلیلی قابل قبول نیست چون قیمت ها روند طبیعی نداره.چلی ما بورس بیا نیستیم.ماشین هم که داغون.ملک فقط بلوکه شذن سرمایه .جنگ بشه همه وی ارزشش از دست میده ولی فقط طلا هست که طلاست وارزشس کم نمیشه.من که سرمایه م بیرون نمیکشم تو این اوضاع.تو میان مدت هم سود میکنم وهمم نگران سرمایه ام نیستم.هیچ جا نمیشه سرمایه گذاری کردو فقط طلامیشه اعتماد کرد.پس همتی جون فقظ خرج کن وتزریق کن دهن خودا سرویسه خخ

9 1

طلوع میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 17:09
مردی روستایی گاوی داشت که یک پایش شکست،دامپزشک اورد پس از معاینه گفت:اگر تا سه روز گاوسر پا نشدسرش راببر.گوسفند این راشنید وبه گاو گفت،گاوسرپا نشد.روز دوم واخرین روز،گاو سر پاش شد.روستایی این رادیدوبه شکرانه سلامت گاو سر گوسفند رابرید وجشن گرفت.امادونتیجه؛اخلاقی وغیراخلاقی؛خودرانخودهراشی نکنید.به هیچ گاوی کمک نکنید.

0 1

آقای تریدر میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 16:55
بانك مركزى اروپا :
عجله اى براى تصويب كاهش نرخ بهره در ماه جارى نداريم و ميتوانيم تا روشن شدن وضعيت تورم در كوتاه مدت منتظر بمانيم.
دیدگاه: البته كسى هم احتمال قاطع در مورد كاهش نرخ بهره طى اين ماه نداده بود و انتظارات در پى تصويب كاهش در ماه سپتامبر بوده و هست

6 6

Gold.1 میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 15:57
استاد اعظم بخوانید user
میخواد منم منم کنه نمیتونه چون خداحافظی کردهالان داره میترکه به هزیون گویی افتاده

4 4

Gold.1 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 16:11
احسنت
ادم باید همینطوری خوب خودش بشناسه
استاد با یه نام کاربری هم قبولت داریم
دقیقا شعر گویی user تبدیل شد
به شعر گویی golden

3 4

Gold.1 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 16:10
احسنت
ادم باید همینطوری خوب خودش بشناسه
استاد با یه نام کاربری هم قبولت داریم
وقیقا شعر گویی user تبدیل شد
به شعر گویی golden

5 3

golden پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 16:08
خیلی از آدم ها بالای خط فقر هستند
ولی
زیر خط فهم

4 4

Gold.1 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 16:02
باشه استاد اعظم
دیدمش بهش میگم

10 6

افشین میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 15:05
دوستان بنظر میاد طلا دیگه تحمل کاهش رو نداره کم کمک اماده میشه برا یه صعود

3 3

آقای تریدر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 15:56
بازم جا داره .....

19 10

الفردو میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 14:35
اين ترامپ گور به گور شده،،،،،
هر روز داره ،،،،،،
حلقه محاصره رو تنگتر ميكنه،،،،،
اول سپاه تحريم شد،،،،
بانك ها تحريم شدن ،،،
بعد از اون،،،
پتروشيمي تحريم شد،،،،
بعد از اون اسم،،
آيت اله خامنه اي و ظريف وارد ليست تحريم ها شدن،،،
تو مرحله آخر،،،
آلفردو، سيمين ، كهنه كار ، شاهين 53 ،
زره بين ، Gold 1 و .....وارد ليست سياه شدن،،،،،
خداوند آخر و عاقبت همه ما رو ختم به خير بگرداند،،،،،،
الهي آمين

5 9

لر با کلاس میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 14:15
چند روز است که پس از سالها دوباره به این سایت برگشته ام.زمانی فردی به اسم زرنگار بود که واژگان کاربردی اش همه پر معنی و راهنما بود.اکنون هر چه میبینم جز فحاشی های کودکانه نیست.دریغ از دو کلمه حرف حساب!!!!

3 4

مرد طلایی میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 14:07
باعث تاسفه جو حاکم بر این سایت. احساس من اینه یه تعدادی حقوق بگیر توی این سایت فعالیت مخرب دارند.

6 8

کهنه کار میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 13:53
باسلام . بزرگوارانی که از رفتن استاد اعظم ابراز نگرانی کرده اند اصلا ناراحت نباشند. ایشان چند روزی توسط کاربرهای دیگر (خود و وابسته به خود) به تاخت و تاز علیه کاربران مخالف و منتقد خود خواهند پرداخت و سپس به جمع برخواهند گشت. سیاست خوبی جهت کنار زدن رقبا می باشد اما جوانمردانه نیست. انتقاد خوب هست ولی توهین نه. دنیا ارزشی نداره استاد. قبلا هم گفتم بازهم میگم همه ما رفتنی هستیم و تنها خداست که می ماند. آخر داستان همه زیر خاک ایم. ادب و احترام و اخلاق نکو با ارزش ترین طلای دنیاست. خدا مارو بیامرزد. یاحق

2 4

sedmehdi پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 14:59
بابت تحليل دقيق و طلايي كه ارائه فرموديد سپاسگزاريم لطفا بخش نظرات را از علم ودانش و هوش سرشار خود بي نصيب مگذاريد.

5 3

کهنه کار پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 14:16
کاربر user یا بهتره بگم استاد اعظم...با توهین امثال شماها بنده عصبانی نمیشم و توهین نمی کنم ....براتون آرزوی سلامتی دارم کاربرuser( استاد اعظم)

1 0

آقای تریدر میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 13:15
رزروبنك استراليا سرانجام تسليم اشتهاى بازار شد و نرخ بهره را براى دومين بار ظرف دو ماه اخير كاهش داد و از 1.25% به كف تاريخى جديدى در 1.0% رساند.
عدم استقبال از خريد اوراق قرضه خزانه دارى استراليا و كف شكنيهاى مستمر در سطحى بود كه بازار خود به خود احتمال دومين كاهش در نرخ بهره را قطعى ميدانست و در ارزش دلار استراليا هم از اول هفته اين اتفاق شروع به لحاظ شدن و اصطلاحا پيشخور شدن كرد!
در بيانيه رزروبنك استراليا آمده است كه :
تصميم امروز براى كاهش نرخ بهره موجب توسعه بيشتر رشد در اقتصاد در همه جوانب خواهد بود و منجر به كاهش سريعتر در نرخ بيكارى و حركت قويتر در جهت دستيابى به تورم ايده آل خواهد شد.
همين الان هم نشانه هايى از بهبود بازار مسكن در سيدنى و ملبورن مشاهده شده است.
رزروبنك گزارشات بازار كار را به دقت زير نظر خواهد داشت و اگر لازم باشد سياستهاى مالى را “باز هم تنظيم و تغيير” خواهد داد تا از رشد اقتصاد حمايت كند و تورم ايده آل محقق شود.
(بازار روند گزارشات جديد مسكن و اشتغالزايى استراليا را با حساسيت بيشترى دنبال خواهد كرد!)

6 5

ميلاني میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 12:42
" يك بام و دو هوا ...........!
لطفا اين مطلب رو به دقت مطالعه و سپس قضاوت كنيد..!!!
--------
user ميگه؛
در اعتراض به نامدیریتی و بی تفاوتی ادمین سایت طلا نسبت به کاربران توهین کننده و اسپم(آلفردو- شاهین 53- سیمین-باخبر-Gold.1-فردوسی پور-zar bin) از این پس مطالب غیر مرتبط در سایت منتشر خواهد شد.
-------------
اين اعتراض در شرايطي از سوي جناب user مطرح ميشود كه هيچ نامي از كاربر
Leon كه فردي شناخته شده مي باشد كه بدترين و بيشترين فحاشي رو به چند تن از اساتيد و ديگر كاربران سايت داشتند در ليست ايشان ديده نميشود ...!
چرا ؟؟؟
چون اين شخص منتسب به استاد اعظم بوده ( زير چتر استاد اعظم قرار دارد )
و بيشترين حمايت ها رو از ايشان داشته است ....!
حالا وجدان داشته باشيد و علت اين جانبداري از استاد اعظم رو شفاف بيان بفرماييد ..!

2 1

سید... پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 17:29
واقعا برای این نوع تفکر باید متاسف بود.

6 3

ميلاني پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 13:09
ممنون جناب user ( استاد اعظم ) كه پاسخ بنده رو بسيار شفاف و روشن داديد و ما هم قانع شديم
سپاس

6 5

کهنه کار پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 12:53
جناب میلانی به نکته ظریف و خوبی اشاره فرمودین. تشکر

6 6

Gold.1 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 12:52
چون خود استاد اعظم
اینا هزارتا نام کاربری ایجاد کردن
چرا ? چون از بیکاری بهتره

6 6

امیردنت میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 12:26
اگر مثبت زیاد میخوای دو چیز بگو
۱.استاد اعظم بهترین تحلیل گر دنیاست و اگر دشمنانش توطئه نکرده بودند الان مظنه را بالای دومیلیون برده بود حیف که ۸نفر آدم نامرد برای خراب کردن استاد یا همان حجره دارباتجربه و غیره با عرضه زیاد مانع تحقق خواست استاد شدند
۲.حتما باید بگویی بازار ساز به زور عرضه زیاد دلار وطلای بیت المال قیمتها را پایین نگه داشته و به زودی فنر آزاد میشود و به قیمت بدبختی وفقر عموم مردم ایران دلالها میلیاردر تر خواهند شد ایران هم هیچ قدرتی ندارد و نمیتواند از خودش وحق فروش نفت خودش دفاع کند
التماس تفکر
هرروز دعا میکنم قیمتها پایین بیاید چون مالی که به قیمت زجر و فلاکت ملت ایران به دست بیاد خوردن نداره

2 4

امیردنت پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 12:43
به خدامن نفروختم بینابین هستم برام هیچ فرقی نداره فدای سرم

7 6

Gold.1 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 12:38
امیر این استاد اعظم یه نام کاربریش خداحافظی کرده
با بقیه میاد از خودش تعریف میکنه
منفی فله ای رو نگا

2 2

بانوی آماتور پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 12:35
همه اونایی که فروخته اند قطعا دعایشان بر کاهش است ....
اگه گفتی چرا؟؟؟

0 4

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 12:12
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در نخستین واکنش به عبور ذخایر اورانیوم غنی شده جمهوری اسلامی از میزان مجاز در توافق هسته‌ای، عصر دوشنبه ۱۰ تیرماه، گفت دیگر پیامی برای جمهوری اسلامی ندارد و آنها در حال بازی با آتش هستند...

1 3

آقای تریدر میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:42
ترامپ ادعا کرد:
در موقعیتی هستم که بدتر از آنچه قرار بود انجام دهم ، به سر ایران بیاورم
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز گفت تصمیم او مبنی بر نزدن ایران باعث شد تا موقعیتی در داخل آمریکا برایش فراهم شود که بدتر از آنچه طبق نقشه قرار بود، علیه ایران انجام دهد.
وی افزود بسیاری از مردم از من خواستند که بدتر از آن را انجام دهم و خواهم داد !!!!!!

6 2

تلاطم میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:34
ظاهرا هرکی هرچی به دلش میخواد پیش بیاد همونو پیش بینی میکنه

4 2

بانوی آماتور میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:32
در حال حاضر یک حالت آرامش در بازار وجود داره ... ولی فکر می‌کنم دولت و بانک مرکزی با هزینه بالا و با سرکوب نرخ ارز به این هدف رسیده اند با توجه به هزینه‌ای که حفظ ثبات بازار برای دولت و بانک مرکزی داره ، تداوم اون بعید به نظر میرسه ...شاید نشه برای همیشه با همین هزینه‌ها بازار رو نگه داشت.
شما ببینید ... کجای دنیا نرخ طلا با نرخ انس جهانی ارتباط نداره ...؟!

3 2

بانوی آماتور پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:48
بله این که عرض کردم برپایه حدسه و نظر شخصی ....
اما ...
آیا به نظر شما میزان چنین هزینه هایی را امثال من و شما باید بدونیم؟
آیا تزریقات بی هزینه اند؟
چی بگم ... خدا کنه ذخایرمون اونقدر زیاد و نامتناهی باشه که سالها بدون وقفه بتونیم تزریق کنیم ...
اما یه چیز دیگه هم ادمو آزار میده ...! پس چرا اجناس دیگه مثل سیب زمینی و........... همچنان دارن مدارج ترقی رو طی میکنن؟ ... ؟

0 4

sedmehdi پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:35
ایا از میزان هزینه ای که میفرماییدبانک مرکزی داره انجام میده براورد یاامار درستی وجود دارد یااینکه فقط حدس وگمان هست؟

6 1

افشین 1980 میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:27
مدیر کل زندان های تهران برکنار شد

5 2

casra میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:24
هوالرزاق،،،سلام،،وقت بخیر،،،،بستر برا افزایش امروز فراهم میباشد و راحت امروز ۱۸۷۰ زده میشود و سکه برای یک لحظه ۴۶۰۰ میگردد،،،،

3 1

افشین 1980 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:29
آقا کسری تشکر از محبتتان

3 1

مرد طلایی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:28
سلام روزتون بخیر
ممنون از اطلاع رسانی و تحلیل به موقعتون

8 3

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:22
به زودی برای تحریم بیشتر ایران ، اتحادیه اروپا هم به امریکا خواهد پیوست...

1 4

sedmehdi پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:38
ایااین صرفایک پیشگویی ازطرف دکترپیشگوهست یااینکه اخبارموثقی دارید؟

4 1

بانوی آماتور میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 10:41
وزیر خارجه جنگ طلب ترامپ در واکنش به افزایش ذخایر غنی سازی اورانیوم ایران گفت؛ جمهوری اسلامی در هیچ سطحی نباید غنی سازی اورانیوم داشته باشد.
---------------------------------------------------------------------------------------
انگلیس: ایران از برجام خارج شود، ما هم خارج می‌شویم.

3 1

آقای تریدر میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 10:13
احتمال دارد چرخش جنگ تجاری آمریکا پس از توافق با چین به سمت اروپا باشد و آمریکا نسبت به کالاهای اروپایی تعرفه اعمال کند

0 3

بانوی آماتور میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 09:32
انتخابات کی هستش؟

1 1

بانوی آماتور پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 10:45
مرسی نیلو جان.

1 2

نیلوفر79 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 09:58
میگون اسفندس

3 10

فردوسی پور میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 01:08
دوستان من مدير سايت نيستم تازه بيست روزه تو سايت طلا نظر ميدم نميدونم كدوم كاربرها مثبت و منفي ها رو به پست من دادن ..خودم كه يه مثبت بيشتر نمي تونم به پستي كه ميذارم بدم.. اگه بلديد به منم ياد بديد

17 6

علی ایزدی میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 00:33
استاد اعظم دیگه با لایک های مثبت و منفی معلوم شد چه کسی توی این سایت محبوب
استاد خواهشا برگردید .
استاد ما نظرات شما را میخواهیم
استاد بی صبرانه منتظر کامنت هات هستیم.
مرگ بر ضد استاد اعظم

3 2

شب خیز میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 00:28
مثقال ۱۸۴۸۰۰۰

9 8

ییلاق میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 22:39
سلام لطفا فرداراپیش بینی کنید
افزایش مثبت
کاهشی منفی

4 1

Zoroint پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 03:23
فردا ریزش.ولیرهمیشه بعد ریزش ها جهش میشه.جهش ایندفعه ۱۹۷۰میرسه.فالا میخان همرو فروشنده کنند دو ماهه مقاومت صورت گرفته بانک مرکزی عزمش جمع کرده تا دلار رو بگیره از مردم.همه میدانیم که موقتیه فقط زمانشذوقتیست که اندازه مورد نظر برسند بعد بازار میمونه ودولت وجهش قیمت ها وهجوم مردم برای خرید.استاد اعظم چند وقت پیش حرف درستی زدنذما در کف ها فروشنده ایم در جهش ها خریدار واس همینه سود خوب نمیبریم .ب نظر من قیمت ها واقعا عالیع.اون کاربری میگه کف ۱۷۸۰در صورتیست دلار بیاد زیر ۱۲الان بازار به انس واخبار وتحریم واکنش نداره فقط دلار

9 7

شب خیز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 22:47
عزیزان چرا باور نمی کنید قیمت ها ریزشی هست بابا خبرهای منفی چند ساعت پیش هم نتونست اثری بزاره باور کنید بازار قفل شده متقال ۱۸۵۲۰۰۰

19 5

بیکا میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 22:04
من هر وقت با سیگنالای استاد اعظم خرید کردم(یعنی اکثر خرید هام)با سیگنالای استاد اعظم بوده و همشون در نهایت به سود منجر شده و تا حالا نشده ضرر کنم و تو ضرر گیر کنم و بازار برگشته..این تجربه شخصی بنده هست و واقعا اینکه استاد اعظم میگن نود و نه درصد تحلیلاشون درست از آب در میاد کاملا درسته..خواهشا بقیه افراد که دنبال تخریب و خراب کردن ایشون هستند جای این کارها بیان تحلیل خودشونو بزارن و اجازه بدن ما هم که عاشق ضررکردن هستیم و کلا اومدیم که ضرر کنیم به تحلیلای استاد اعظم گوش کنیم و عمل کنیم و ضرر کنیم

17 4

D-buyer میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 19:57
سایت طلا، لطفا" بعنوان مدیر از استاد اعظم تقاضا کنید تا بمانند و به تحلیل هایشان ادامه دهند.

9 5

Trump پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 23:08
اینجا آیا بیمارانی داریم که روح و روانشون مشکل داره؟ که میفرمایید استاد اعظم نباشند اونها آرومند؟

7 5

افشین 1980 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 22:30
جناب فردوسي پور عزيز شما بزرگوار مدير سايت هستين ؟

23 22

فردوسی پور پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 20:51
بهتره كه يه مدت نباشه تا فضاي سايت آروم شه

4 7

شب خیز میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 19:24
تیم والیبال کشورمون با تیم های برزیل ولهستان هم گروه شد بازی اول ما با لهستان ۱۹ تیرماه ساعت ۵ونیم صبح و بازی دوم ما ۲۰ تیرماه در همان ساعت با برزیل خواهد بود باارزوی موفقیت برا تیم ملی کشورمون. مواظب سرمایه هاتون باشید بزار راحت بگم کلا روند نزولی هر افزایش مساوی با خارج شدن ی تعدادی دیگه از این بازار

2 2

نیلوفر79 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 00:18
هربالایی پایینی هم داره

2 1

بانوی آماتور پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 23:12
گریه هم دل خوش میخواد.................................

14 5

اخرت میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 19:13
من موندم اینایی که به استاد اعظم توهین میکنن چقدر کثافتن لا اقل از استاد اعظم تا حالا با تحلیل هاشون سود کردیم این تازه به دوران رسیده ها چی میگن تا حالا یه تحلیل درست حسابی ازشون ندیدیم یا دهنتو نو ببندین یا یه حرفایی بهتون نثار می‌کنم دیگه خجالت بکشین وارد سایت بشین من خیلی حرفای کثافتی مثل شما بلدم

4 3

casra میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 18:55
به حرکت انس اصلا توجه نداشته باشید،،،در بازار طلای ایران کم تاثیرترین عامل همین انس میباشد،،،،

7 5

اهورا12 میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 18:48
اساتید خودشون میدونن جواب ابلحان خاموشی ست، و به خاطر همین بزرگواراند و پیام میگذارند

7 3

D-buyer میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 18:41
متعجم از ادمین سایت طلا که چرا کامنتها کنترل نمیشن؟؟؟ چرا اقدامی در جلوگیری از رفتار های توهین آمیز بعضی کاربرنماها نمی کنند؟ و جالبتر اینکه برخی کاربرها تاریخ عضویتشون اصلا" نمایش داده نمیشه و سواله برامون که نکنه ادمین سایتن؟ و چطور اونقدر دسترسی دارن تا هر کامنت رو بیش از 15 مرتبه لایک کنند؟ بیشتر متعجبم از افرادی که عقده هایی تموم ناپذیر دارن که فحاشی و تخریب هم تسکینش نمیده!!! ادمین سایت طلا، لطفا" بررسی کنید ببینید طی سالها چه افرادی در سایت تحلیل کردند؟ چه تعدادشون از این رفتارها رفتن رو بر موندن ترجیح دادن؟ و حالا کیا برای سایت و کاربرهای تازه واردش موندن؟

17 5

علی ایزدی میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 18:14
لعنت به همه اونهایی که به استاد اعظم توهین کردن لعنت بهتون

11 6

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 18:27
استاد اعظم یکی از کاربران قدیمی و معتبر این سایت بود. امیدوارم دوباره بتونیم از نظرات سازنده ایشون استفاده کنیم.

16 5

علی ایزدی میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 18:13
لعنت به همه اونهایی که به استاد اعظم توهین کردن لعنت بهتون

15 5

علی ایزدی میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 18:12
لعنت به همه اونهایی که به استاد اعظم توهین کردن لعنت بهتون

9 4

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 17:58
شک نداشته باشید که امروز بهترین فرصت برای خرید است...

8 26

Gold.1 میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 17:47
استاد اعظم خداحافظی کرده
بعد با چند تا نام کاربری که درست کرده از خودش درخواست میکنه که بمون
فله ای هم با همونا منفی میده

2 2

sedmehdi پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 07:31
باريكلا به تو كه اينقدر باهوشي
از اين به بعد تو تحليل ميكني بازار و ديگه؟ ما هم برات لايك ميزاريم
براي خودت هم اسفند دود كن چشم نخوري اينقدر باهوشي

4 1

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 17:47
مالیات بر عائدی سرمایه منتظر تأیید وزیر اقتصاد
با گذشت حدود یکسال از وعده وضع فوری مالیات بر عائدی سرمایه، اخیرا معاون وزیر اقتصاد از آماده بودن این لایحه به شرط تایید وزیر اقتصاد خبر داده است.
به گزارش ایسنا، ماجرای مالیات بر عائدی سرمایه از مرداد پارسال آغاز شد؛ زمانی که فعالیت‌های دلالی در اقتصاد اوج گرفت و بازارهای سرمایه‌ای پس از افزایش قیمت دلار یکی پس از دیگری ملتهب شدند و نقدینگی ۱۶۰۰ هزار میلیاردی مانندی سیلی همه بازارها را درنوردید.
اوایل مردادماه پارسال حسین میرشجاعیان - معاون وقت وزارت اقتصاد - در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه با طرح مالیات بر سرمایه‌ها می‌توان جلوی سفته بازی‌ها را گرفت، از تشکیل کارگروهی ویژه در وزارت اقتصاد برای اجرای این طرح خبر داد.
از زمان وعده تشکیل این کارگروه که قرار بود به صورت ویژه و فوری برای مالیات بر سرمایه تدبیری بیاندیشد، حدود یکسال می‌گذرد و در این مدت دلالان هرچه خواسته و توانسته‌اند با اقتصاد کشور و بازارهای مختلف مانند بازار مسکن کرده‌اند و با این حال حتی لایحه این نوع مالیات برای ارائه به مجلس هم آماده نشده است.
در اقتصاد بدون مالیات بر عائدی سرمایه ایران، هیچ خرید و فروش و فعالیت سوداگرانه‌ای مالیات نمی‌دهد، در حالی که فعالیت‌های مولد با انواع و اقسام مالیات‌ها احاطه شده‌اند و چه بسا در سال بدون نفت اقتصاد ایران، مجبور شوند جور کمبود درآمدهای دولت را هم بکشند.
پیش از این مسئولان وزارت اقتصاد از آماده شدن لایحه مالیات بر عائدی سرمایه تا اواخر خردادماه خبر داده بودند که با گذشت ۱۰ روز از تیرماه هنوز خبری از این لایحه نیست. با این حال محمدعلی دهقان دهنوی - معاون اقتصادی وزارت اقتصاد - درباره آخرین وضعیت تدوین این لایحه گفته که کلیات این لایحه به تأیید کارشناسان رسیده است که در صورت تأیید وزیر اقتصاد اواخر همین هفته آماده و در نهایت تحویل مجلس خواهد شد.
---------------------------
این طرح باعث انتقال سرمایه ها از بازار مسکن و خودرو به سمت بازار طلا خواهد شد.

13 5

ای ماه میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 17:43
استاد اعظم مخالفان شما همین می خواستن. قصدشون این بود که شما سایت ترک کنید. ما که هر چه اسرار می کنیم فایده نداره لااقل بمونید و نگذارید دشمنانتان شاد شوند. اینم آخرین پیام من بعد شما منم نیستم

2 13

tina میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 17:23
باسلام
احتمال اینکه قیمت طلا تا گرمی ۳۸۰ برسه بسیار زیاده ناگفته نمونه که قیمت جهانی توی سراشیبی هستش

2 0

نیلوفر79 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 18:25
برجام بهانه بودمشکل جای دیگریست

10 4

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 17:51
با خروج ایران از برجام قیمت هر گرم طلا به بالای 500 هزارتومان خواهد رسید...

11 5

فردوسی پور میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 17:22
هر اومدني يه رفتني داره يعني همه مون بايد بريم به هر حال هر خوبي يا بدي از استاد ديديد حلالش كنيد

5 0

بانوی آماتور میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 17:00
بر پایه آمارهای رسمی منتشر شده درخصوص تحولات بازار مسکن شهر تهران در خردادماه امسال نشان می‌دهد فروش واحدهای مس**** نوساز در بازار مسکن پایتخت در ماه پایانی بهار ۹۸ به کمترین حد خود از سال ۹۵ تاکنون رسیده است.
روزنامه دنیای اقتصاد/.

1 3

آقای تریدر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:27
تاریخ: 1398/04/09 ساعت 16:13
ابشده 833 حمایت قوی

6 11

فردوسی پور میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:25
خداحافظ اردبيلي
خداحافظ استاد اعظم
خداحافظ !
نفر بعدي كدام گزينه مي باشد ؟

2 0

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:22
ايران گام دوم كاهش تعهدات هسته اي را قطعا برميدارد
عليرغم اينكه به واسطه ي نشست اخير وين و موضوع اينستكس اين شبهه به وجود امده بود كه ايران ممكن است از اجراي گام دوم كاهش تعهدات هسته ايش بر اساس برجام خودداري كند يا آن را به تعويق بيندازد
اما منابع آگاه به تسنيم گفتند كه با توجه به عدم تامين شروط ايران و بسيار ناكافي بودن موضوع اينستكس ايران قطعا گام دوم را در زمان تعيين شده كه احتمال بسيار زياد ١٦ تير است عملياتي خواهد كرد.
ايران دو گام اول اعلام كرد به محدوديت ٣٠٠ كيلوگرم مواد غني شده ٣.٦٧ درصد و همچنين ١٣٠ تن آب سنگين در اراك پايبند نخواهد بود.
ايران بر اساس بند ٢٦ و ٣٦ برجام ميتواند به دليل عدم اجراي تعهدات طرف مقابل، با استفاده از حقوقش طبق برجام تعهدات خود را كاهش دهد و اين به معناي نقض برجام نيست.

3 0

مرد طلایی میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:21
ظریف: ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران از مرز ۳۰۰ کیلوگرم عبور کرده است
محمدجواد ظریف تایید کرد که ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران از مرز ۳۰۰ کیلوگرم گذشته است. او گفت که این اقدام بر اساس برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده و از پیش اعلام‌ شده بوده است
@iranfnews

1 0

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:21
کنایه زنگنه به عربستان و روسیه:
فقط یکجانبه‌گرایی ترامپ نیست که دنیا را تهدید می‌کند؛ برخی یکجانبه‌گرایی‌های دیگر هم وجود دارد
این روال اوپک نبوده که یکی دو نفر خارج از آن توافق کنند و بر توافق خود در اوپک مهر تایید بزنند
ما اینجا نیستیم تا تصمیم‌هایی را که در بیرون گرفته می شود، اجرا کنیم
ایران اوپک را ترک نمی کند اما با رویه کنونی، اوپک خواهد مرد
مشکلی برای بحث با عربستان ندارم
درخواستی از روسیه برای پیوستن به اوپک دریافت نکرده ایم

1 0

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:19
طرح محدود کردن اختیارات جنگی ترامپ به تصویب نرسید
سناتورهای آمریکایی روز جمعه طرح محدود کردن توانایی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای جنگ با ایران را رد کردند.
بیش از ۴۰ سناتور علیه طرح پیشنهادی دموکرات‌ها رای دادند و بدین ترتیب مانع از آن شدند که این طرح ۶۰ رای موافق مورد نیاز برای افزوده شدن به عنوان یک متمم به قانون «اختیارات دفاع ملی آمریکا» را بدست نیاورد.

2 2

دیوانه میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:18
سلام
اونس همچنان در فشار فروش هست

3 0

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:16
موسوی:
اینستکس مطالبات ایران را تأمین نکرده است
سخنگوی وزارت امور خارجه:
ما به اروپایی‌ها اعلام کردیم که اگر گام‌های عملی‌تر، ملموس‌تر و کامل‌تر بردارند اقدامات کاهش تعهدات ایران قابل بازگشت است

3 0

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:14
وزیر امور خارجه:
‏*سال گذشته، دلار در ۳۵ درصد معاملات ایران و ترکیه حذف شد
‏*برخی کشورها تصمیم گرفتند در معاملاتشان از دلار استفاده نکنند، این بمعنای کاهش نقش دلار در معادلات بین المللی است
‏*نزدیکترین‌ متحدان آمریکا دارند از این کشور در معادلات اقتصادی فاصله می گیرند

2 0

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:13
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
فشارهایی که آمریکایی‌ها به ایران وارد می‌کنند نباید کشور را در مسیر انتحار قرار دهد
درباره موضوع تهدیدآمیز بودن FATF خیلی در کشور اغراق شد
موضوع FATF در ایران بیش‌ از حد سیاسی شد
در شرایط کنونی امکان رای‌آوری پالرمو و CFT در مجمع وجود ندارد/ اعتمادآنلاین

3 0

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:12
فرمانده سابق ستاد مشترک سپاه پاسداران پیشنهاد کرد ایران با آمریکا مذاکره کند، اما با «دستور مذاکرات» خودش این کار را انجام دهد.
به گزارش خبرگزاری ایرنا، حسین علایی عصر روز یکشنبه، ۹ تیر، در یک سخنرانی گفت که «در اوج قدرت و یا حتی ضعف نمی‌توان مذاکره را کنار گذاشت».
وی تاکید کرد: «بهتر بود زمانی که ترامپ گفت از برجام خارج می‌شوم، با هدف جلوگیری از خروج آمریکا از برجام مذاکره می‌کردیم یا زمانی که ترامپ گفت بدون قید و شرط مذاکره می‌کنم، باید می‌گفتیم مذاکره می‌کنیم اما با دستور مذاکرات خودمان».
این نخستین بار است که یک فرمانده ارشد پیشین سپاه پاسداران به طور علنی از مذاکره با دولت دونالد ترامپ دفاع می‌کند.

8 1

Zoroint میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:12
طلا همش به ارز مربوطه.باید دید تا کجا بانک مرکزی میخاد بازار دلار رو پایین نگه داره.باعقل جور درنمیاد دلار ارزون کردن.همین الان دولت عالمی کسری بودجه داره که توسط دلار تامین میشه قیمت کمتر دلار یعنی گمبود بودجه ریالی بیشتر.فقط دارند مقاصد زیر را دنبال میکنند هوشیار.باشدقت نگاه کنید دلار میاد پایین قیمت ها فرقی نمیکنه بلکه امروز لبنیات بالاتر هم رفت پس وقتی روی کالایی فرق نمیذاره یعنی مصنوعیه.خوووب با پایبن اومدن دلار دولت ضرر میکند مگر براش فوایدی داشته باشه که اشاره میکنم.بازگشت دلار های خانگی به بازار وبانک مرکزی.خسته شدن دلالان ارز وطلا.بردن سرمایه مردم به سمت بورس از قبل هم ملک وماشین را گران کردن.وخیلی از سرمایه های مردم در این حوزه بلوکه شد تا بانک مرکزی قدرت لازم را برای کنترل بازار در اختیار داشته باشه.ولی نگران نباشید همانطور گفتم پایین بودن ارز ضرره وزیاد نمیتونه ادامه بده ولی مطمئن باشید کوتاه مدته.هرچه بیشتر طول بکشه یعنی مردم مقاومت کرده اند واین مقاومت مردم فنر را از دست بانک پاره میکنه.به نظر من وقت خریده کسانیکه تا ۱۹۶۰خرید کردند میرن روسود ولی میان مدت وصبر

11 4

بیکا میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:12
استاد اعظم این همه حمایت از شما اون هم در حالی که در ضرر هستیم پاسخش رفتن و ترک میدان نیست..علت تخریبها و دشنام ها محبوبیت بالای شما تحت هر شرایطی هست چون شما برا ما ثابت شده هستید و چندین سال اعتبار پشتوانه اون هست

0 0

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:11

2 0

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:10
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس :دولت هنوز جنگ اقتصادی را جدی نگرفته است/
آقایان! منتظر معجزه در مذاکرات نباشید
آقایان ما با کاهش مواد اولیه روبرو هستیم/
اگر این روند ادامه پیدا کند بسیاری از واحدهای تولیدی مجبور به تعطیلی خواهند بود
هزینه‌های تولید نیز 65 درصد افزایش یافته است
مدام صحبت می‌شود که ما تحریم‌ها را دور زده‌ایم، اما به روشنی نمی‌گویید چگونه مشغول دور زدن تحریم‌ها هستید. بی‌ثباتی نرخ ارز ریسک سرمایه‌گذاری را افزایش داده است
بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی و حتی خارجی تمایلی به سرمایه‌گذاری در کشور ما را ندارند و به سمت کشورهای ترکیه، عمان و عراق رفته‌اند.
افزایش قیمت‌ها وکاهش حجم صادرات امروز واحدهای صنعتی را با مشکلات متعددی روبرو ساخته است.
با این اوضاع هیچ وقت سرمایه به سمت تولید هدایت نخواهد شد

1 0

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:08
۲۰۰.۰۰۰ خودرو تا ۴۰ روز دیگر راهی بازار می‌شوند
سخنگوی انجمن سازندگان قطعات گفت:
مطالبات قطعه‌سازان از رنو پارس امروز تعیین تکلیف شد، با پرداخت بخشی از مطالبات قطعه‌سازان، تا ۴۰ روز دیگر خودروهای ناقص راهی بازار خواهند شد
در سایپا حدود ۱۱۰ هزار #خودرو و در ایران خودرو بیش از ۷۵ تا ۸۰ هزار خودرو در کف کارخانه‌ها قرار دارد که این خودروها ارزشی معادل ۱۰ هزار میلیارد تومان دارند.

1 0

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:07
یک منبع آگاه اعلام کرد
ذخایر اورانیوم غنی شده ۳.۶۷ درصد ایران از ۳۰۰ کیلوگرم عبور کرده است.
این منبع آگاه افزود:
امروز بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بعد از توزین روز چهارشنبه هفته گذشته، مجددا وزن تولید مواد غنی شده ایران را اندازه‌گیری کردند و ذخایر ایران از سقف ۳۰۰ کیلوگرم عبور کرده است.
با این تحول، عملا یک بخش از گام اول بیانیه شورای عالی امنیت ملی در توقف برخی تعهدات برجامی ایران ذیل بندهای ۲۶ و ۳۶ این توافق، محقق شده است.

1 0

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:05
رویترز و «بی‌بی‌سی»، عبور ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران از ۳۰۰ کیلوگرم را تایید کردند
۲ رسانه غربی به نقل از منابع خود که احتمالا وابسته به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باشند، خبر عبور ایران ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران از ۳۰۰ کیلوگرم را تایید کردند.

1 0

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:04
اتهام‌زنی‌های رئیس موساد به ایران
یوسی کوهن در همایش امنیتی هرتزلیا:
تل‌آویو نه‌تنها با مصر و اردن، بلکه با بسیاری از کشورهای عربی رابطه دارد.
ایران در پس حملات به نفتکش ها، فرودگاه‌های عربستان سعودی و ساختمان‌های آمریکا در عراق است.
روابط با کشورهای عربی میانه‌رو منحصر به فرد است که شدیداً و عمیقاً با اسرائیل علیه ایران همکاری می‌کنند.
ایران برای ترور رودی جولیانی وکیل ترامپ حین سفر سال گذشته به فرانسه تلاش کرده بود.
ادعای ایرانی‌ها درباره غنی‌سازی اورانیوم برای مصارف پزشکی یا انرژی کاملا دروغ است.
ایران شدیدا به دنبال توسعه موشک‌ های بالستیک است.

3 1

ali-elc میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:01
- وقتشه ورق برگرده -

3 3

مرد طلایی میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 15:56
یکی از کاربرا گفته بودند انس تا 1397 بالا میاد و برمیگرده 1358.نظرتون چیه؟

11 5

طلوع میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 15:40
سلام استاد اعظم،لطفا زمان ارایه تحلیلهاتون رااعلام فرمایید.(هر روز بین ساعت۱۵الی۱۶)،یاهر فاصله زمانی را که خود تشخیص میدهید.زیرا پیدا کردن تحلیل شماازبین انبوه کامنتها که کمکی به هیچ کس نمیکند،کار سختی وزمانبریست.من به شخصه چندین نوبت در روز ودر ساعتهای مختلف فقط درپی تحلیلی از شما هستم.

24 4

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 15:32
دوستان در پیام خصوصی بسیار به من توهین شده تا وقتی این بچه بازیها علیه من ادامه داره من تحلیلی قرار نمی دهم با عرض شرمندگی فعلا من رو فراموش کنید چون بی وفا زیاد هست به هر کی کمک کردیم وفادار نبود من فعلا تا اطلاع ثانوی هیچ نوع تحلیلی قرار نمی دهم امیدوارم از دوستان بهتر از ما کمک بگیرید فعلا خداحافظ همگی

7 3

golden پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 18:11
استاد، متاسفانه فرهنگ و شخصیت بعضی ها اینطور ساخته شده. این سایت واسه شون سرگرمی شده. بیکارن و وقتهاشون رو با سر به سر دیگران گذاشتن پر می کنند و از آزار دیگران لذت می برند. دلیلشم اینه که تو دنیای واقعی جایگاهی ندارن. شما نباشید ما هم دیگه کامنت نمیزاریم

10 4

بانوی آماتور پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:44
استاد ارجمند شما نیاز به تعریف ندارید ...
پس لطفا بمونید ...........

13 3

ali-elc پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:12
استاد عزیز
لطفا بمون و به کارت ادامه بده
اون چنتا بچه هم دنبال یه بچه بازن بزار دلشون خوش باشه

10 3

افشین 1980 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:00
اشراف سالاری به طور فطری در میان همه ی مردم وجود دارد،
و اساس دستیابی به آن،استعداد و شرافت است.
استاد اعظم شما هم با استعدادی هم با شرافت
وجودتان باعث انرژی ،کسب علم از شماست

13 3

بازنده پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:00
استاد شما شناخته شده هستی و این انگ ها به شما نمیچسبه هر کی هم به شما فوش و توهین کرده نشان دهنده ضعف و شخصیت ضعیفش هست من با اینکه تحلیلت اشتباه در اومد ولی به جرات میگم تو ایران بهترین تحلیل گر شما هستین درود بر شما و خانواده محترمان

13 3

بیکا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 15:57
جناب استاد اعظم عزیز و گرامی این کارتون رسما بی اعتنایی به امثال من و این همه افرادی هست که سالهاست پیگیر تحلیلها و نظرات شما بودن و هستند .. کاملا طبیعیه این مخالفتها و تخریبها علیه شما.. میدان رو خالی نکنید

12 3

casra پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 15:45
شما انسان شریف و بزرگی هستید،،،دیروز نیز یک رقابت ناسالم بود که سوئ تفاهماتی در پی داشته،،،زمانی این سوئ تفاهمات از بین میرود که توهین و مسخره و مچ گیری در سایت و نوشته ی ما کاربران حذف شده باشد،،،هنوز هم میگویم یکی از بهترین ها در سایت شما استاد اعطم هستید،،،،
خیلی فکر کردند با یک گل همه جا بهار وگلستان میشود،،،
ارادتمند هستیم،،،،

12 3

مرد طلایی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 15:36
لطفا در کنار بقیه تحلیلگرها بمونید با رفتنتون چیزی درست نمیشه.. شاید باید منابع کسب اطلاعاتتون رو اصلاح کنید تا تحلیلحاتون باز مثل قبل عالی بشه

5 3

casra میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 15:23
خوب در حال مقاومت هست،،،نفسهای آخرش میباشد،،،،
خدا کنه کسی نفروخته باشه،،،و اون عزیزانی که پول دارند خرید را زده باشند،،،،،اگرمظنه۸۶۵ آنی نشد،،،ولی لوچک جان از ۸۵۵ پایین نیامد،،،،ضمن اینکه با توجه به تحلیل اساتید بزرگ برا فردا که غریب به اتفاق افزایش را عنوان نمودند،،،،هنوز افزایش امروز نیز محتمل میباشد،،،،،،دلیل دارد؟؟؟؟؟.؟؟؟

12 5

ای ماه میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 15:21
این بی احترامی ها به استاد اعظم همه نقشه است برا دور کردن استاد از سایت. حالا کی از نبود استاد سود میبره خدا عالمه. استاد باش و تحلیل کن شما هوادارای خودت داری چون تحلیل های شما واضح و قابل فهمه و با هر تحلیلی علت رو هم بیان میکنی ما به امید تحلیل های شما از سایت دیدن میکنیم

13 10

بانوی آماتور میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 14:52
جناب کسرا جدای از تحلیلهاتون شما را بعنوان کاربری مودب و با وقار و دارای کامنت های آرام بخش می ستایم.
با سپاس.
نیز با سپاس از تحلیلهای کاربرانی همچون آقا مسعود دکترای اقتصاد حجره دار کهنه کار محصل شینتیل و........ دوستان دیگر.

1 3

بانوی آماتور پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 16:26
پیشرو عزیز اینو راست گفتی خودمم حواسم نبود ...!!! آره گاهی شده من یه خبر از یه سایت معتبر گذاشتم و منفی دادند ...
البته منفی مثبت ها مهم نیست اما جالبه اینکه به یه خبر معمولی منفی بدی یعنی چی ؟...!
مفهومی نداره ... هالا اگه نظر بود ، یه چیزی...

3 4

casra پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 15:27
لطف و بزرگواری از خوبان و شما بزرگوارن میباشد،،،،،ممنون هستم،،

2 10

پیشرو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 15:08
چرا بانو هر چی کامنت میزاره یهو فله ای منفی براش میاد خخخخ
مثلا خبر میزاره یهو چند تا منفی خخخخخخ
بانو دشمن داری ?????
فکر کنم یه نفره با چند تا کاربری منفی میده خخخخخ

8 8

Leon میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 14:51
استاد اعظم در ۱۸۴۵ خریدم دمت چیز وای گود

6 1

آقای تریدر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 14:50
خانم کلاردیا:
آقای پاول گفته که فضا برای سیاست ها متناسب وجود دارد
مذکرات بین چین و امریکا از سر گرفته شده
عدم قطعیت ها در خصوص چشم اندازها افزایش یافته است
دیدگاه: دلار می تواند برای مدتی یکی دو هفته ای وارد فاز صعودی شود

7 13

پیشرو میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 14:32
دکترای اقتصاد قبل تعطیلات گفتی کف ۱۸۷۰ تا چند روز بعدشم تاکید کردی ریزش ها همچنان ادامه داره و خبری از صعود نیست
یه سوال ازتون داشتم
استاد اعظم به شما گفت اگه ۱۸۷۰ خریدی من ازت ۱۸۸۰ میخرم اخه یقین داشت ۱۸۸۰ نمیشکنه
ایا با قیمت ۱۸۸۰ از شما خرید کرد یا ازش خبری نشد??????
البته پاسخ معلومه

10 3

مرد طلایی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 14:53
سلام
بابا ول کن تو رو به قرآن
استاد تحلیل کرد با اخلاق خودش و هر کس دیگه.... سعی کنیم استفاده کنیم از اطلاعات همدیگه جبهه گیری نکنیم. الان شما بیا یه تحلیل بذار علمی تجربی که چرا حرف استاد اونجور که گفت نشد تا علم بقیه بالا بره این روش برخورد چه سودی داره.

4 2

D-buyer میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 14:30
بر اساس گزارش خبرگزاری فارس بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز مجددا وزن تولید مواد غنی شده ایران را اندازه‌گیری کردند و مطلع شدند که ذخایر ایران از سقف ۳۰۰ کیلوگرم عبور کرده است. فارس می گوید دفعه قبلی که بازرسان آژانس اورانیوم غنی شده ایران را وزن کرده بودند، روز چهارشنبه بود. کشورهای اروپایی عضو توافق برجام از ایران خواسته اند که از نقض این توافق خودداری کند. آمریکا از توافق برجام خارج شده اما از ایران خواسته تا به توافق هسته ای پایبند بماند.

5 6

casra میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 14:30
فکر میکنم تا لحظاتی دیگر مظنه ۸۶۵ را بزنه

5 6

casra میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 14:20
جواب لوچک عزیز،،،،فعلا دست نگه دارید،،،،،اگر فروختید باید پول بگدارید و دوباره همان میزان بخرید،،،،احتمال افزایش برا همین امروز وجود دارد،،،

5 3

اتی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 14:59
ب نظر من امروز عصر افزایشی هست ولی از فردا صبح دوباره ریزش....

10 4

Agha masoud میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 14:05
دوستان عزیز
می بینید که بازار طلا مرد است و هنوز هم نوسانات خودش را دارد ومی شود ازش سود گرفت
هیچ وقت ضرر نبینید

10 3

Agha masoud میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 14:05
دوستان عزیز
می بینید که بازار طلا مرد است و هنوز هم نوسانات خودش را دارد ومی شود ازش سود گرفت
هیچ وقت ضرر نبینید

4 4

آقای تریدر میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 14:03

موگرینی از پیوستن ۷ کشور دیگر به اینستکس خبر داد
مسئول سیاست خارجی اروپا خبر داد، علاوه بر انگلیس، فرانسه و آلمان، ۷ کشور اروپایی دیگر نیز قرار است به سازوکار مالی اینستکس بپیوندند.

12 3

casra میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 14:01
دوستانی که خرید دارند و داشتند و صبر نمودند،،به امید فصل الهی تو صرر نمیروند،،،،عزت و ذلت انسان دست خداست و خدا بالا تر از این دستهای الوده میباشد،،،،امروز ریزش انچنان نداریم و شاید روند برگرده ولی افزایش در همین هفته که امروزآن دوشنبه میباشد بوقوع می پیونده،،،،،،
دیگه راهی برا کاهش دلار برا آقایون از ما بهترون وجود نداره،،
کوچکتر از همه هستم ولی خرید گزینه مناسبی است و نگه داشتن آنچه که دارید نیز شما را به سود میرساند،،،
البته خواهش دارم فحاشی نکنید نیاز به مثبت و منفی نیز ندارم،،،،،،بنده ی خدایم ،،نه بنده ی خلق خدا و پول،،،

1 6

مرد طلایی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 14:46
سلام
فدایی داری با این مرامت

7 11

پیشرو میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 13:46
واقعا معلوم نیست چرا بعضی ها میخوان چند نفر که تحلیل درست میزارن رو از این سایت خارج کنن
الفردو _ کسرا _ کهنه کار _ بانوخواهشا دلسرد نشید به تحلیلاتون ادامه بدید
دیگه همه فهمیدن اونی که منم منم میکرد و میخوام نمیخوام
چندین نام کاربری داره و هر لحظه با یه نام میاد
شما ها دلسرد نشید

10 2

Agha masoud میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 13:44
حجره دار با تجربه میگه :
تاریخ: 1398/04/10 ساعت 11:30
سلام
امروز طلا روی ۱۸۳۹ و اونس روی ۱۳۸۰ حمایت خواهد شد
خریداران تا اطلاع بعدی تماشاچی باشند
فروشندگان کوتامدت کار روی ۱۸۴۵ و ۱۸۴۸ بفروشند
پاسخ
3 6
حجره دار با تجربه پاسخ می دهد :
تاریخ: 1398/04/10 ساعت 11:32
اصلاح می کنم ۱۸۲۹

13 2

Agha masoud میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 13:42
سلام و عرض ادب به همه کاربران
دیگر شکی برام باقی نگذاشت که بیشتر کاربرها به نظرات بدون واقعیات احساسی نمره مثبت و منفی میدن چرا ؟!

7 3

Persian میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 13:34
استاد اعظم مظنه از 1845 بازگشت و پایین نرفت
شما دیروز 1845 را گفتی حالا چه کنیم

3 3

کارمند1 میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 13:26
سلام دوستان میخوام برا سرمایه گذاری 6 ماهه خرید کنم . بنظرتون بهترین وقت کی هست

5 1

Zoroint پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 14:18
۴۲۵بهترین خریدست

5 7

علی میگه :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 13:14
یه عده دوستان پیغام دادن کجایی و سوال داریم
عزیزان بازار ساز داره اقایی میکنه
گاهی دوستان ما هم میرن تو ضرر پس باید تعداد بالا ببریم ضرر جبران کنیم
لذا وقتش کم پیش میاد و الا بنده ارادتمندم

6 4

Persian پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/10 ساعت 13:32
شما که گفتی مظنه از 1870 پایین تر نمی اید

8 7

user میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:14
در اعتراض به نامدیریتی و بی تفاوتی ادمین سایت طلا نسبت به کاربران توهین کننده و اسپم(آلفردو- شاهین 53- سیمین-باخبر-Gold.1-فردوسی پور-zar bin) از این پس مطالب غیر مرتبط در سایت منتشر خواهد شد.

6 5

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:29
کثافت رو با کثافت نمیتوان شست...

8 3

sedmehdi پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:28
انچه که مسلم هست اکثرافراد با تحلیلهای بموقع وصحیح استادسود میکردند بنابراین کسانیکه اینطورباشدت نسبت به او واکنش تندنشون داده اند باید افرادی باشن که ازسودکردن افرادعادی یاهمان اماتورها باراهنماییهای ایشون توضررافتادن
وگرنه درتحلیلها وکلام استاداعظم بی احترامی به کسی دیده نمیشه که این موضع گیریها به خصومت شخصی بخواهدتعبیر بشود
مسلما اینهاافرادی هستند که نمیخواهند اطلاعات صحیح بدست عموم افرادبرسه
فقط میخواهند مثل این باخبر اخبارو اطلاعات عادی که در تمام سایتهاهست رااینجا کپی پیست کنندو وقت بقیه وخودشونو هدربدهند و دنبال منافع شخصی خودشون باشن

6 3

user میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:40
دکتر سیدهاشمی معاون ستاد اجرائی فرمان حضرت امام در گزارشی تلویزیونی گفت:
همکاران من امروز زحمت کشیده اند با هماهنگی استاندار گلستان ۱۵۰۰ راس گوسفند را بین خسارت دیده ها توزیع کردند.بطور متوسط هر دامداری حدود ۱۴- ۱۵ راس دام سبک از ما تحویل گرفته.هر دامی هم بطور متوسط بسته به نوع دام و کیفیت خوب و وزن مناسب . حدود دو میلیون تومان برای ما هزینه داشته است.یعنی ما به هر دامداری امروز حدود سی میلیون تومان کمک بلاعوض تقسیم می کنیم. اما نماینده دولت هم بشدت دست و دلباز بود.او هم در کنار دکتر سیدهاشمی اعلام کرد که:
دولت مصوب کرده به هر یک از افراد بازای از دست دادن هر دام سبک ۵۰۰ هزار تومان و هر دام سنگین ۳ میلیون تومان کمک بلاعوض بشود. این اطلاعات همه به کنار! اما وقتی دکتر، خودمان را در میان کمک های بلاعوض دیدیم …هوس کردیم … کمی هم گوسفند باشیم

6 3

بانوی آماتور پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 11:58
درکت میکنم ...

6 2

احمد میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 12:00
همه سرکارن

2 1

بانوی آماتور پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 12:26
دقیقن .
و این سرکاری ادامه داره ... تاکی؟
تا :
1- پس از انتخابات
2- پس از ترک سنگر توسط مالداران.

6 5

user میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 13:03
دوباره تاکید میکنم در اعتراض به نامدیریتی و بی تفاوتی ادمین سایت طلا نسبت به کاربران توهین کننده و اسپم(آلفردو- شاهین 53- سیمین-باخبر-Gold.1-فردوسی پور-کهنه کار-zar bin) از این پس مطالب غیر مرتبط در سایت منتشر خواهد شد. منتظر اعلان نظر مدیریت سایت هستیم

5 4

کهنه کار پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 13:30
بخاطر حمایت از کامنت منطقی جناب میلانی... کاربر user نام بنده رو هم به لیست خودشان اضافه کردند...(لطفا به چند کامنت پایین تر همین کاربر نگاهی بندازین).
خداوند همه رو به راه راست هدایت فرماید و عاقبت مارو ختم به خیر کند ان شاله.

5 3

user میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 16:21
ادامه می دم تا وقتی حرف ،هست
آتشفشان رو نمی شه با برف بست تا الانم به دردادم فرجه میدادم ببین من یه پا برج میلادم
ادامه میدم مرزارو میشکنم اینو میگم به اونا که حرفامو میشنون

5 7

کهنه کار پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 16:33
آفرین استاد اعظم...راهکار خوبی هست ...خیلی زرنگی ناقلا...ای شیطون بلا...خدا بهت سلامتی بده کلی بعد ناهار خندیدم..!.مراقب خودت باش برادر!!

7 3

احمد میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 17:24
بازار چند وقته جو کاهشی گرفته تا کی خدا میدونه

0 1

آقای تریدر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 17:47
قزوینی اعظم :)))))))))))))))))))))))

9 2

user میگه :

تاریخ: 1398/04/11 ساعت 18:05
در اعتراض به نامدیریتی و بی تفاوتی ادمین سایت طلا نسبت به کاربران توهین کننده و اسپم(آلفردو- شاهین 53- سیمین-باخبر-Gold.1-فردوسی پور-کهنه کار-zar bin) از این پس مطالب غیر مرتبط در سایت منتشر خواهد شد. منتظر اعلان نظر مدیریت سایت هستیم.بعضی ها چه خوششون بیاد چه نه، از اینکه در روزهای قبل همه رو عاصی کردند جدا" باهاشون مقابله به مثل میکنیم

7 3

ali-elc پاسخ می دهد :