اونس طلا2337.3
مظنه14,956,000
18 گرم3,452,600
ارزش سکه33,695,868
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

اظهارات ضد ایرانی پامپئو در مراسم تاسیس رژیم صهیونیستی

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در مراسمی به مناسبت هفتاد و یکمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی که در واشنگتن برگزار شد، ادعاهای ضد ایرانی مقام‌های آمریکایی را تکرار کرد.

وزیر خارجه آمریکا در مراسمی به مناسبت هفتاد و یکمین سالگرد تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی که در واشنگتن برگزار شد، تأکید کرد که آمریکا با تشدید فشارها علیه ایران امنیت و ثبات رژیم صهیونیستی را تقویت کرده است.

در این مراسم که «ران درمر» سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا اولین سخنران آن بود، این مقام صهیونیست ضمن تعریف و تمجید از مواضع ضد ایرانی و غیرقانونی دولت «دونالد ترامپ»، به تکرار ادعاهای بی سند علیه برنامه هسته‌ای ایران، برجام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت.

سپس «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا طی سخنرانی در این مراسم، به تاریخ تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و گفت: «در آن لحظه که دیوید بن گوریون با صدای رسا آخرین متن اعلامیه استقبال اسرائیل را در موزه تل‌آویو خواند، تنش‌ها بسیار زیاد بود، حاکمیت بریتانیا بر فلسطین در حال اتمام بود، کشورهای عربی در آستانه حمله بودند، در اورشلیم (بیت‌المقدس) برق نبود و در نتیجه تعداد کمی در آن شهر توانستند صحبت‌های بن گوریون را بشنوند اما آمریکا در آن طرف جهان داشت گوش می‌داد و به آن پاسخ داد.»

وی افزود: «آنظور که نیویورک تایمز گزارش داد، (آمریکا) به فاصله ۱۱ دقیقه بعد از این بیانیه مهم، اسرائیل را به عنوان یک حکومت جدید به رسمیت شناخت. مردم دو کشور (آمریکا و رژیم صهیونیستی) آن روز را جشن گرفتند و این جشن امشب هم در همین اتاق (در واشنگتن) در جریان است».

پامپئو در این نشست با افتخار از تصمیم‌های غیرقانونی دولت آمریکا درباره شناسایی بیت‌‍‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و همچنین شناسایی حاکمیت این رژیم بر منطقه اشغالی جولان سوریه دفاع کرد و این اقدامات را نشانه‌ای از روابط بسیار نزدیک واشنگتن با تل‌آویو خواند.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد