سایت طلا را در تلگرام دنبال کنید.
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آخرین قیمت های بازار طلا و سکه بیست و ششم فروردین ماه | آبشده 1 میلیون و 906 هزار تومان

قیمت های طلا و سکه در بازار تهران



آخرین قیمت های بازار طلا و سکه بیست و ششم  فروردین ماه :



(لحظه تنظیم خبر)


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

Milad میگه :

تاریخ: 1398/02/02 ساعت 16:58
بازار ملک و املاک تا پایان سال صعودی است

1 0

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/02 ساعت 17:13
شک نداشته باشید که بهترین سرمایه گذاری در ایران "طلا" میباشد.
قیمت سکه بهار آزادی از سال 1357 تا اکنون حدودا 10000 برابر شده است.
قیمت دلار از سال 1357 تا اکنون حدودا 2000 برابر شده است.
قیمت خانه از سال 1357 تا اکنون حدودا 5000 برابر شده است.

1 0

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/02 ساعت 10:56
انشاءالله که جناب استاد اعظم مقداری شفاف تر نظریات دقیق خود را به موقع اشتراک بگذارید که همه به سود مورد نظر خود برسند،،،،،ممنون هستیم ازنظریات جنابعالی ،،ولی اینکه مدام تغییر مسیر بدهید برای شهرستانی ها چنین معاملاتی امکان پذیر نیست ،،،،،در تهران آنی خرید و فروش میشه اما اینجا بعضی وقتا پشت ضرر نگه مدارند که بیشتر متضرر شوی..

2 0

استاد اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/02 ساعت 11:05
دوست عزیز حجم معاملات تعیین کننده قیمت های بازار هست اگر این حجم در تهران بیشتر باشه ملاک همون قیمت میشه اگر در اصفهان یا مشهد و شیراز و تبریز و .. باشه ملاک قیمتن گزاری کل معاملات همون ناحیه میشه
در ضمن بازار لحظه ممکنه تغییر کنه چون جای تقاضا و عرضه تغییر میکنه
اکثر کسانی که در بازار معاملات عمده می کنند در بورس هم کد معاملاتی دارند که با شیطنت روند بازار رو به نفع خودشون تغییر می دهند
الان من کف مظنه رو 1800 تا 1820 و سکه رو 4600 تا 4650 می بینم فعلا این کف تغییر نکرده

0 0

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/02 ساعت 10:16
لطفا از آقای الماس و زرنگار بخواهید در سایت نظر اشتراک بگذارند،،،دقیق و کارشناسی تر میباشد،،،،،،البته همه ی عزیزان نطر می دهند ،،،،،

0 0

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/02 ساعت 10:13
سلام،،،،فکر کنم همگی استاد اعظم را با پیشگو اشتباه گرفته اید،،ایشان اگر می دانستند چه خواهد شد که از صبح تا شب سر در سایت نداشتند،،،

1 0

استاد اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/02 ساعت 10:49
شما اگر پیگیر نظرات من از 10 سال قبل تا کنون بودی چنین حرفی نمی زدی وقتی 90 درصد نظرات من محقق میشه شانس یا تصادفی نیست من از زمانی که انس طلا 1800 دلار بود در این سایت تحلیل ارایه دادم قبلا با نام کاربری صراف فردوسی اگر یادت باشه نظر می دادم
من چون افزایش سرمایه ام رو مدیون این سایت هستم به اینجا سر میزنم.
در ضمن هدف فقط راهنمایی هست

0 1

فریبنده میگه :

تاریخ: 1398/02/02 ساعت 01:59
سلام جناب استاد اعظم نظرتون در مورد خرید طلا فردا چیه

1 0

استاد اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/02 ساعت 10:49
کف مظنه 1800 تا 1820 و کف سکه 4600 تا 4650

0 3

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/01/31 ساعت 23:47
دوست عزیز علیپور بنده تمرکزم روی سکه و طلا و ارز است پیشنهاد همه دوستان نظر نهایی ام را تشکیل میدهد.

1 2

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/01/31 ساعت 21:19
دوستان عزیز بخریم یا نخریم پیشنهاد بدهید نیم سکه خوب درخشش میکنه یا امامی.

2 1

علیپور پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/01/31 ساعت 23:36
باید ببینید شما میخوای کوتاه مدت سرمایه گذاری کنید یا بلند مدت . ریسکش را در نظر گرفتید یا نه . بازارهای دیگر برای سرمایه گذاری را تحلیل کردید یا فقط طلا را در نظر دارید ؟ به نظر شما آیا هر چه از زمان تحریم شدن بگذره اوضاع بهتر میشه یا بدتر ؟ منظورم راههای دور زدن تحریم هستش . الان دولت داره با صادرات محصولات کشاورزی یک مقدار ارز وارد میکنه ثانیا نقدینگی با توجه به بالا رفتن قیمتها به سمت ارز و طلا سرازیر میشود یا نه ؟

3 4

علیپور میگه :

تاریخ: 1398/01/31 ساعت 09:33
سلام دوستان ملک دیگه با این اوضاع ضعیف درامد و خرج بالا برای سرمایه گذاری مطلوب نیست چون درامد نسبت به سال ۹۶ فقط ۳۰ درصد بیشتر شده اما اجناس بین ۵۰ تا ۱۲۰ درصد افزایش را نشون میده حالا خودتون قضاوت کنید حقوق اکثریت جامعه که کارمندان و کارگران هستن نسبت به سال ۹۶ فقط وفقط چیزی حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان بیشتر شده اما اجاره ، خوراک، پوشاک ، هزینه خودرو ، درمان ، و غیره چقدر افزایش داشته . دیگه حتی نمیتونن پس انداز داشته باشن و دیگه نمیتونن اقساط بیشتری را تحمل کنن ، لازم به ذکر هستش سقف وام های پرداختی جهت خرید نیز بسیار کم میباشد و با قیمت کل هیچگونه هم خوانی نداره

4 4

بی طرف میگه :

تاریخ: 1398/01/31 ساعت 03:19
با عرض سلام خدمت دوستان
اینکه بازار مسکن در سال 98 به رکود میرود شکی در آن نیست. آنقدر دلیل و مدرک و آمار در این زمینه وجود دارد که شمردن آن توسط بنده فقط وقتتان را میگیرد . بیشتر مردم توان پرداخت میلیاردی و نزدیک به میلیارد را ندارند .
این درست که تورم داریم ولی تقاضا هم مهم است.
و در مورد سکه نیز نظر مثبتی ندارم. چرا که سکه در حال حاضر حدود 600 - 650 هزار تومان حباب دارد. یادتان میاید زمانی قیمت سکه حباب منفی نیز داشت ؟
اگر این اتفاق بیافتد و حباب سکه تخلیه شود و یا حتی مانند سابق حباب منفی نیز بوجود آید سکه به حدود 3800 و 4000 میرسد . این است که ریسک خرید بمراتب بیشتر از ریسک فروش میشود.
خودم را عرض میکنم اگر امروز سکه بفروشم مثلا" 4700 اگر بشود 5 میلیون 300 هزار تومان ضرر میکنم ولی اگر بشود 4000 -700 هزار تومان ضرر میکنم. شما را نمیدانم؟
و این را هم عرض کنم که صرفا" نظرم را عرض میکنم .

2 1

دنییا میگه :

تاریخ: 1398/01/31 ساعت 00:17
دز تاریخ 21/1/98 فرمودید ملک نخرید و 20 تا 30 درصد افت میکند . میشه توضیح بدبد چه اتفاقی افتاده و چرا نظرتان تغییر کرده؟

2 2

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/01/29 ساعت 23:15
دوستان عزیز بازار ملک قفل شده باور کنیم یا نکنیم خرید و فروش مصرفی نداریم افزایش قیمت هم نداریم من شاگرد استاد اعظم اما اون دودرصد هم توان خرید ندارند مگه میخوان پولشون بریزن تو جوب متری 5 هم زیاد است چه برسه به 20 30 ملک مرده جان هرکی دوست دارید این کامنت من رو یادتون نده.

0 2

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/01/29 ساعت 22:59
استاد اعظم !!!!

1 3

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/01/29 ساعت 21:41
دوست عزیز استاد اعظم 2 تا 75 متری 2 خواب فول نوساز مخبری عالی 10 تا 11 معامله میکنم با پول نقد نبود با طلا و سکه هم معامله میکنم دمت گرم این کار منو را بنداز دمت کرم.

1 2

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/01/29 ساعت 09:34
دوستانی این ناحیه ای که من قصد خرید دارم متراژ بین 100 تا 120 هست و قیمت ان هم از دو میلیارد تا 3 میلیارد تومن هست ممکنه سرمایه گذاری من کوتاه مدت باشه کسی اگر شناخت کامل نداره وارد این بازار نشه

2 1

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/01/29 ساعت 09:11
ملک در مناطقی که بافت های قدیمی نداره و جدید به طرح اروپایی ساخته شده رشد قیمتی خوبی در اینده خواهد داشت
احتمالا امسال مقداری از سرمایه ها مجدد در بازار مسکن جذب خواهد شد
در اینکه من فلان منطقه رو مثال میزنم
قیمت پایین تر نسبت به سایر نقاط هست
در خرید ملک بسیار دقت کنید عرض کوچه و خیابان فرهنگ مردم اون ناحیه و... بسیار مهم هست
ممکن هست یک اپارتمان در فرمانیه رو با تلاش زیاد هم نتوانی بفروشی ولی یک ملک خاص را در یافت آباد به راحتی با سود خوب بفروشی خیلی دقت کنید
سرمایه های سرگردان در بازارهای پر مخاطب مثل ارز و طلا و مسکن و بورس و خودرو امسال یکی درخشان تر از بقیه خواهد شد

1 1

دنییا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/01/31 ساعت 00:18
دز تاریخ 21/1/98 فرمودید ملک نخرید و 20 تا 30 درصد افت میکند . میشه توضیح بدبد چه اتفاقی افتاده و چرا نظرتان تغییر کرده؟

1 2

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/01/29 ساعت 08:45
اپارتمان های بلوار ابوذر اتوبان اهنگ خیابان قیام کمتر از یکسال دیگه به متری 30 میلیون تومان می رسد

1 3

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/01/29 ساعت 00:05
هرکس ملک بخرد یادارد تضمین می دهم 20 تا 40 درصد کاهش قیمت خواهد داشت من خودم 2 تا 75 متری تو محله نارمک دارم از برج 10گذاشتم فروش مشتری نیست هرکی میخواد 9 تا 11 هم میدم قدرت خرید نیست.

2 1

استاد اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/01/29 ساعت 08:46
کجای نارمک هست مشخصات بده پولش نقد هست من خریدارم

0 3

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/01/29 ساعت 00:03
هرکس ملک بخرد یادارد تضمین می دهم 20 تا 40 درصد کاهش قیمت خواهد داشت من خودم 2 تا 75 متری تو محله نارمک دارم از برج 10گذاشتم فروش مشتری نیست هرکی میخواد 9 تا 11 هم میدم قدرت خرید نیست.

0 2

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/01/29 ساعت 00:03
هرکس ملک بخرد یادارد تضمین می دهم 20 تا 40 درصد کاهش قیمت خواهد داشت من خودم 2 تا 75 متری تو محله نارمک دارم از برج 10گذاشتم فروش مشتری نیست هرکی میخواد 9 تا 11 هم میدم قدرت خرید نیست.

2 0

Milad میگه :

تاریخ: 1398/01/28 ساعت 23:59
با توجه به کاهش ارزش پول ملی سقف ارز ، سکه ، طلا ، اتومبیل ، و بورس تقریبا پر شده و جای افزایش ندارد ولی مسکن هنوز خیلی جای افزایش داره قیمت مسکن تا پایان سال خودش را با قیمت ارز طلا و سکه همتراز خواهد کرد ؛

2 0

Milad میگه :

تاریخ: 1398/01/28 ساعت 23:51
آگر سود در حد بین ۵۰ الی ۱۰۰ درصدی تا پایان سال می خواهید بهترین گزینه خرید ملک در موقعیت خوب است

2 3

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/01/28 ساعت 19:42
دوستان در خرید ملک دقت کنید فقط اپارتمان های زیر 5 سال ساخت ترجیحا نوساز رشد خواهد کرد
اپارتمان های تک واحدی فول امکانات (آسانسور -پارکینگ (مهم) -انباری) متراژ بین 80 تا 120 متر با موقعیت نور جاده و کوچه مناسب
چون قیمت های در غرب تهران تقریبا پر شده و از متری 15 تا 30 متغیر هست و شرق بین 10 تا 20 هست پس فعلا خرید در شرق تهران مناسب تر هست
خرید های من سمت بلوار ابوذر احتمالا بزودی آغاز خواهد شد

0 0

ملک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/01 ساعت 23:27
آپارتمان اگه خوش نقشه و با نور مناسب و امکانات خوب وقیمت مناسب باشه، اگه 30 سال ساخت هم باشه باز رشد قیمت خوبی خواهد داشت
و اگه آپارتمان این چیزها را نداشته باشه ، هیف 1 ریال که خرج خرید مِلک بشه

3 1

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/01/28 ساعت 19:34
ما یه سقف مقاومت داریم که حد بالای قیمت سکه هست و یک سطح حمایت که کف قیمت سکه هست
سطح حمایت 4600 تا 4650 و سطح مقاومت 5100 تا 5200
به احتمال زیاد سرمایه من مجدد وارد بازار ملک خواهد شد (شرق تهران مد نظر هست برای سرمایه گزاری بزودی از غرب تهران به شرق تهران کوچ می کنیم چون قیمتهای شرق هنوز جا برای افزایش داره)

2 1

بی طرف میگه :

تاریخ: 1398/01/26 ساعت 23:38
سقف حمایت سکه در افزایش : 4846 - 4864 - 4870 - 4892 - 5020
سقف حمایت سکه در کاهش : 4846 - 4832 - 4800- 4780 - 4760
حد ضرر خودتان را مشخص فرمایید. به عنوان مثال حد ضرر در بدترین حالت هر سکه 260 هزار تومان .
و همواره معتقدم تا وقتی مال ( سکه - ارز ) در دستان شماست و نفروخته اید صحبت از ضرر نکنید.


پر بحث ترین خبرها
اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا