اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد متال بولتن:

نیروهای ساختاری بازار موجب افزایش قیمت طلا در سه ماه پایانی خواهد شد

سایت طلا : تحلیلگر برجسته متال بولتن بر این باور است که قیمت جهانی طلا در سه ماه پایانی 2018 میلادی با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.

به گزارش کیتکو نیوز ، بوریس مکانیک رضایی تحلیلگر ارشد متال بولتن در مطلبی نوشت: نیروهای ساختاری بازار در سه ماه پایانی 2018 به نفع قیمت طلا خواهد بود.

بر اساس این گزارش وی افزود: پیش بینی من این است که روند صعودی قیمت طلا از سه ماه پایانی 2018 آغاز خواهد شد. کاهش ارزش دلار آمریکا و افت نرخ بهره واقعی عوامل اصلی افزایش چشمگیر قیمت طلا در سه ماه پایانی 2018 خواهد بود.

این در شرایطی است که قیمت جهانی طلا هنوز نتوانسته است بالاتر از سطح مقاومتی و حساس 1200 دلاری تثبیت شود.

این تحلیلگر اقتصادی تاکید کرد: بازار به زودی درک خواهد کرد که محرک های مالی آمریکا در نهایت به ضرر ارزش دلار خواهد بود. کاهش درآمدهای مالیاتی و رشد کسری بودجه می تواند ارزش دلار را به زودی با کاهش شدیدی روبرو کند و این مساله در نهایت به نفع قیمت طلا خواهد بود.

تشدید تنش های تجاری با چین نیز می تواند تاثیر منفی زیادی بر رشد اقتصادی آمریکا طی ماه های آینده داشته باشد و فدرال رزرو را مجبور کند تا در برنامه افزایش نرخ بهره خود تجدیدنظر اساسی کند.

فدرال رزرو آمریکا از ابتدای 2018 تاکنون 3 بار نرخ بهره را افزایش داده و پیش بینی می شود تا پایان امسال یک بار دیگر بهره را افزایش دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد