اونس طلا2312.83
مظنه15,412,000
18 گرم3,557,800
ارزش سکه34,723,236
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

حذف هزاران فرصت شغلی در بخش مالی انگلیس تا روز برگزیت

سایت طلا : وزیر خدمات مالی بریتانیا بر این باور است که همه اقدامات لازم را برای تضمین حفظ جایگاه لندن به عنوان یکی از مراکز بزرگ و مهم مالی جهان پس از برگزیت انجام خواهد داد.

به گزارش رویترز، جان گلن وزیر خدمات مالی بریتانیا تاکید کرد: همه تلاش ها و اقدامات لازم را انجام خواهم داد تا جایگاه لندن به عنوان یکی از مراکز معتبر و بزرگ مالی جهان پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا حفظ شود.

بر اساس این گزارش وزیر خدمات مالی انگلیس در عین حال اذعان کرده است که هزاران فرصت شغلی در بخش خدمات مالی به سایر نقاط قاره اروپا منتقل خواهد شد.

وی افزود: من با بانک مرکزی انگلیس بر سر این مساله توافق دارم که حدود 5 هزار فرصت شغلی در بخش خدمات مالی تا مارس آینده که بریتانیا قصد خروج از اتحادیه اروپا را دارد، به سایر کشورهای اروپایی منتقل خواهد شد.

وزیر خدمات مالی انگلیس اظهار داشت: من کاملا انتظار دارم که بریتانیا و اتحادیه اروپا بر سر قراردادی به توافق خواهند رسید که یک دوره انتقال و گذار از ماه مارس آینده تعیین خواهند کرد تا مانع از هرگونه برگزیت غیر منظم همراه با هرج و مرج شود.

وی گفت: اگر فضای نامطلوبی برای شهر لندن وجود داشته باشد، آنگاه ما باید اقدامات مناسبی را برای دفاع از منافع مان اتخاذ کنیم.

بخش مالی انگلیس بیش از 70 میلیارد پوند درامد ایجاد می کند و اتحادیه اروپا بزرگترین بازار صادراتی انگلیس به شمار می رود.

رهبران اتحادیه اروپا نیز طی هفته آینده نشستی را برگزار خواهند کرد تا به یک جمع بندی مشخص و نهایی درباره برگزیت دست یابند ولی تصمیم نهایی درباره برگزیت در نشست نوامبر اتخاذ خواهد شد.

انگلیس می خواهد در 29 ماه مارس سال 2019 اتحادیه اروپا را ترک کند. این خروج باید از طریق یک توافق بین لندن و بروکسل که تا ماه اکتبر منعقد می شود تنظیم شود تا پارلمان ها فرصت رای گیری و ارزیابی این توافق را داشته باشند. اگر تا آن زمان هیچ توافقی شکل نگیرد انگلیس بدون توافق و به صورت نامنظم از این اتحادیه خارج می شود. چنین خروجی می تواند عواقب اقتصادی سخت و دشواری داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد