اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
بانک استاندارد چارترد:93

بانک های مرکزی جهان هنوز خریداران خالص طلا هستند

سایت طلا : تحلیلگران بانک استاندارد چارترد بر این باورند که بانک های مرکزی جهان هنوز خریداران خالص طلا به شمار می روند.

به گزارش کیتکو نیوز، تحلیلگران بانک استاندارد چارترد اعلام کردند که بانک های مرکزی جهان در ماه فوریه هنوز خریداران خالص طلا بوده اند و پیش بینی می شود این روند طی ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش استاندارد چارترد افزود: تمایل برای فروش ذخایر طلا از سوی بانک های مرکزی جهان محدود است. حساسیت نسبت به نوسانات قیمت طلا متوقف شده است و چند کشور مشخص همچنان بزرگترین خریداران طلا در بازارهای جهانی به شمار می روند.

این گزارش نشان می دهد که روسیه در ماه فوریه بیش از 22.8 تن طلا به ذخایر رسمی خود افزوده است. این کشور در ماه ژانویه نیز بیش از 18.9 تن ذخایر طلا خریداری کرده است.

بانک مرکزی روسیه در سال 2017 میلادی نیز در مجموع بیش از 224 تن طلا خریداری کرد. این برای یازدهمین سال متوالی است که روسیه ذخایر طلای خود را افزایش داده است.

ترکیه نیز به افزودن ذخایر طلای خود ادامه می دهد در ماه فوریه بیش از 8.8 تن طلا خریداری کرده است. ترکیه در ماه ژانویه نیز 17.5 تن طلا خریداری کرد و در سال گذشته نیز 86 تن طلا به ذخایر خود افزوده است.

قزاقستان هم در ماه فوریه حدود 4 تن طلا خریداری کرده است. این کشور از سال 2012 تاکنون روند افزایش ذخایر طلا را ادامه داده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد