اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
41

چه خبر از رویدادهای مهم اقتصادی هفته جاری؟ بخش نخست

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که تنش ها در عرصه تجارت بین آمریکا و چین می تواند مهمترین عامل موثر بر قیمت جهانی کالاهای راهبردی به خصوص فلزات گرانبها طی روزهای آینده باشد.

به گزارش اینوستینگ، در حالی که تنش های تجاری بین آمریکا و چین تشدید شده به نظر می رسد 5 رویداد مهم اقتصادی هفته آینده به شرح زیر باشد:

یک: انتشار آمارهای رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه پایانی 2017 میلادی. این آمارها قرار است چهارشنبه منتشر شود. پیش بینی می شود رشد اقتصادی امریکا در این مدت به 2.7 درصد رسیده است. این رقم در سه ماه سوم سال گذشته به 3.2 درصد رسیده بود.

غیر از انتشار این آمارها، شاخص اعتماد مصرف کننده و وضعیت فروش مسکن نیز اعلام خواهد شد. آمارهای مربوط به درامد و هزینه های شخصی نیز روز پنجشنبه اعلام می شود.

این در شرایطی است که اعلام تعرفه های 60 میلیارد دلاری از سوی ترامپ علیه چین موجب شد تا شاخص سهام بورس وال استریت آمریکا طی هفته گذشته بدترین عملکرد خود از ژانویه 2016 را ثبت کند.

شاخص داوجونز و اس اند پی 500 به ترتیب با کاهش 5.7 و 5.9 درصدی روبرو شده است.

2: سخنرانی مقام های ارشد فدرال رزرو طی روزهای آینده می تواند تاثیر مهمی بر ارزش دلار و قیمت جهانی کالاهای راهبردی داشته باشد. رئیس فدرال رزرو نیویورک و رئیس فدرال رزرو کلیولند طی روزهای آتی سخنرانی خواهند داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد