اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه مودی: 29

تعرفه های آمریکا مانع بزرگی برای رشد اقتصادی چین خواهد بود

سایت طلا : موسسه تحقیقاتی مودی اعلام کرده است که اگر آمریکا تعرفه های تجاری را اعمال کند، رشد اقتصادی چین به شدت تحت تاثیر منفی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، موسسه مودی در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: اگر آمریکا تعرفه های تجاری و سیاست های حمایتی بیشتری در زمینه تجارت اتخاذ کند، این مساله به ضرر رشد اقتصادی چین خواهد بود.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد دارد تعرفه های 60 میلیارد دلاری علیه واردات از چین اعمال کند و پکن نیز هشدار داده است که در صورت آغاز جنگ تجاری، تا پایان این مسیر را ادامه خواهد داد.

موسسه مودی افزود: تدابیری که آمریکا تاکنون اعلام کرده است تاثیر منفی ناچیزی بر رشد اقتصادی چین داشته ولی اگر واشنگتن تدابیر و تعرفه های بیشتری را علیه چین اعمال کند، رشد اقتصادی این کشور به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد.

موسسه مودی هشدار داده است که اگر آمریکا سیاست های حمایتی گسترده تری را اجرا کند، این مساله با واکنش های تلافی جویانه سایر کشورها روبرو خواهد شد.

با توجه به اینکه کشورهای آسیایی صادرات بسیار زیادی به بازار آمریکا دارند، تدابیر دولت ترامپ می تواند بیشترین تاثیر منفی را بر تجارت خارجی کشورهای آسیایی داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد