اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

حمایت نهادهای بین‌المللی از ریپل/ سومین ارز دیجیتال در آستانه صعود

یک کارشناس بازار ارز دیجیتال گفت: ریپل به عنوان سومین ارز دیجیتال جهان پتانسیل افزایش چشمگیر قیمت را دارد.

پرویز ترکاشوند کارشناس ارزهای دیجیتال با اشاره به احتمال افزایش قیمت ها در بازار سکه های مجازی گفت : طی ماه های گذشته توجه زیادی به پول های مجازی شده است و مردم در سراسر جهان برای خرید آن ها صف کشیده اند و به همین دلیل پیش بینی می شود که در ماه های آینده شاهد رونق این بازار باشیم.

وی افزود : در حال حاضر به نظر می رسد با توجه به قیت پایین ریپل ، این ارز مجازی بیشترین اقبال برای جهش قیمت را داشته باشد.

ترکاشوند ادامه داد : این سکه مجازی ، از حمایت سازمان ها و نهادهای بین المللی برخوردار است و درحال حاضر بسیاری از این نهادها معاملات خود را با استفاده از این ارز انجام می دهند و این نیز می تواند یکی از پتانسیل ها برای جهش قیمت ریپل باشد.

این کارشناس پول های مجازی در پاسخ به این سوال که آیا می توان انتظار داشت که قیمت ریپل از بیت کوین نیز فراتر رود؟ گفت: این اتفاق به این راحتی ها رخ نمی دهد، چون ارزش سکه های مجازی با میزان استقبال و پشتوانه آن ها مشخص می شود ؛ البته این اتفاق بعید نیست و شاید روزی شاهد سبقت ریپل از دیگر ارزهای دیجیتال باشیم.

وی افزود : از بسیاری جهات ریپل نسبت به بیت کوین مزیت دارد و یکی از آن ها سرعت بالاتر ریپل در تراکنش ها است و به طور کلی ، درخواست‌های بانکی برای تراکنش‌های بین‌المللی در مقادیر سنگین برای ریپل با سرعتی بسیار بالاتر و هزینه‌ای به مراتب کم‌تر نسبت به بیت کوین به انجام می‌رسد.

ترکاشوند اظهار کرد : به طور میانگین تراکنش ریپلی حدود 4 ثانیه طول می کشد که این مقدار برای بیت کوین ممکن است تا ساعت ها ادامه پیدا کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد