اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روحانی: در برابر سیل آلاینده‌های هوا نیازمند اقدامات سریعتر هستیم/ وام مناسب و بلند مدت به صاحبان خودروهای فرسوده تعلق می‌گیرد

رئیس جمهور، توسعه حمل و نقل عمومی و کنترل تردد انواع خودروها را عامل مهمی در بهبود محیط زیست دانست و با تاکید بر اینکه طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل گام بزرگ دولت برای بهبود محیط زیست است، اظهارداشت: رفاه و آلودگی هوا همراه با صنعتی شدن است اما محیط زیست و سلامت مردم باید اولویت اصلی باشد.

حسن روحانی رئیس جمهور امروز در همایش طرح های نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای و درون شهری و طرح های اشتغال زایی، با بیان اینکه خودروهای فرسوده باید بطور کامل از رده خارج شوند، اظهارداشت: ما برای نوسازی خودروهای فرسوده، علاوه بر محیط زیست به صرفه جویی انرژی هم توجه داریم.

رئیس جمهور تاکید کرد: رفاه و آلودگی هوا همراه با صنعتی شدن است اما محیط زیست و سلامت مردم باید اولویت اصلی باشد. ایران قبل و بعد از اسلام تمدن ساز بوده است.

روحانی با بیان اینکه چابهار می تواند یک شاهراه بزرگ ترانزیتی در منطقه باشد گفت: رفاه و آلودگی هوا همراه با صنعتی شدن است؛ اما محیط زیست و سلامت مردم باید اولویت اصلی باشد. طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل، گام بزرگ دولت برای بهبود محیط زیست خواهد بود.خودروهای فرسوده باید بطور کامل از رده خارج شوند. وام مناسب و بلند مدت به صاحبان خودروهای فرسوده تعلق می گیرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد