اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

مذاکرات مالیاتی برای حذف ارزش افزوده از اصل طلا

سایت طلا: با نزدیک بودن بررسی لایحه اصلاح مالیات برارزش افزوده در مجلس، اتحادیه طلا و جواهر تهران با دیگر اتحادیه های سراسر کشور جلسات گسترده ای را برای اصلاح این قانون و حذف ارزش افزوده از اصل طلا برگزار می کنند.

در آخرین این جلسات عصر دیروز نشستی با حضور "سیدکامل تقوی نژاد" رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، و معاونین این سازمان و رؤسای اتحادیه های طلا و جواهر کل کشور در محل سازمان امورمالیاتی کشور برگزار شد.

در این جلسه موضوعات مهم مالیاتی و مشکلات قانون مالیات برارزش افزوده برای صنف طلا و جواهر و راههای برون رفت از این معضل به بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این نشست رؤسا و فعالین صنف طلا و جواهر به موضوغاتی چون؛ ضربه خوردن اشتغال در این صنف با اجرای قانون مالیات برارزش افزوده، تجربه این مالیات درکشورهای دیگر، میسر نبودن ادامه کار در صورت عدم اصلاح این قانون، نبود نهادی برای جمع بندی اطلاعات در این صنف، حذف مالیات ورود شمش طلا، لزوم بسترسازی برای اجرای این قانون، فرهنگسازی برای پرداخت مالیات توسط مصرف کننده، اعتماد به صنف طلا و جواهر، مشخص شدن هرچه سریعتر تکلیف نهایی برای این قانون، ایجاد هزینه های سربار توسط این قانون و ایجاد زیر ساخت برای شفاف سازی، سخنانی را بیان کردند.

در این نشست که با حضور "قاسم پناهی قائم" مقام سازمان امورمالیاتی، "نادرجنتی" معاون مالیات های مستقیم این سازمان، "محمد مسیحی" معاونت مالیات برارزش افزوده، مدیران کل ادارات مالیات بر ارزش افزوده شهر تهران، "ابراهیم درستی" نایب رییس اتاق اصناف تهران، ریاست و هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران و رؤسا و هیات مدیره اتحادیه های سراسر کشور همراه بود، به تصمیمات ذیل منتهی گردید:

* تشکیل کارگروه ویژه با نظر ریاست اتحادیه طلا و جواهر تهران

*معرفی کارگروه به سازمان امورمالیاتی جهت برگزاری نشستهای نهایی

*جمع بندی مشکلات و ارایه راهکارهای آن با نظر ریاست محترم سازمان امورمالیاتی کل کشور جهت دفاع از اصلاحات این قانون در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد