اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بنتلی کانتیننتال GT3، پیش به‌سوی مسابقات 2018

بنتلی از مشخصات نسخه مسابقه‌ای کانتیننتال GT3 فیس‌لیفت شده پرده برداشت. مشخصاتی که می‌تواند دهان طرفداران این برند را آب بیاندازد. ساختار سبک‌وزن و افزودن ویژگی‌های آئرودینامیکی جالب این خودرو را به نمونه‌ای تحسین‌برانگیز تبدیل نموده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پدال، بنتلی کانتیننتال GT3 قطعاً خودرویی بسیار جذاب است اما نشان می‌دهد که می‌توان یک خودروی باشکوه سنگین‌وزن سوپرلوکس را تبدیل به یک رقیب قدر مسابقه‌ای نیز نمود. در اینجا خبری از ظرافت‌های یک خودروی اشرافی نیست. بنتلی ساخت حداقل 11 دستگاه از این نسخه را در برنامه دارد تا بتواند طبق مقررات فیا وارد مسابقات شود. از زمان معرفی اولین مدل‌های GT3 بنتلی کانتیننتال در سال 2013 تاکنون این خودرو توانسته 45 قهرمانی و 120 سکوی مسابقات مختلف را به دست آورد.

بنتلی موتوراسپرت برای تولید این خودرو با M-Sport همکاری نموده است. توسعه این خودرو شش ماه زمان برده تا برای مسابقات 24 ساعته استقامتی به‌خوبی آماده گردد. شاسی آلومینیومی کمک کرده تا وزن خودرو به زیر 1300 کیلوگرم محدود شود. در مقایسه باید گفت که نسخه‌های کامل و لوکس GT وزنی بیش از 2268 کیلوگرم دارند. همچنین نیروبخش این شاهزاده برای نبردهای طولانی، یک پیشرانه V8 به حجم 4 لیتر و توربوشارژر دوقلو است که 550 اسب بخار قدرت دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد