اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
45/46

5 رویداد مهم در تقویم اقتصادی هفته آینده

سایت طلا: پایگاه اینترنتی اینوستینگ به بررسی 5 رویداد مهم در تقویم اقتصادی هفته آینده پرداخته است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، بازارهای مالی جهان طی روزهای آینده تمرکز زیادی بر روی نشست فدرال رزرو آمریکا خواهند داشت. این نشست می تواند تا حد زیادی وضعیت افزایش نرخ بهره آمریکا طی ماه های آینده را مشخص کند.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران همچنین توجه زیادی به آمارهای اقتصادی آمریکا دارند، آمارهای اشتغال اکتبر قرار است جمعه منتشر شود. این آمارها می تواند تاثیر زیادی بر سیاست های پولی فدرال رزرو طی ماه های آینده داشته باشد.

تصمیم بانک مرکزی انگلیس درباره سیاست های پولی نیز می تواند تاثیر مهمی بر تحولات بازارهای بین المللی داشته باشد. گمانه زنی ها نشان می دهد که بانک مرکزی انگلیس قصد دارد به زودی نرخ بهره را برای نخستین بار در 10 سال اخیر افزایش دهد.

در اروپا نیز سرمایه گذاران منتظر اعلام آمارهای تورم هستند تا ببینند بانک مرکزی اروپا چه زمانی و با چه روندی برنامه خرید اوراق قرضه را متوقف خواهد کرد.

سیاست های پولی بانک مرکزی ژاپن نیز تاثیر مهمی بر بازارهای بین المللی در روزهای آتی خواهد داشت.

بعید به نظر می رسد که فدرال رزرو در نشست هفته آینده نرخ بهره را تغییر دهد.پیش بینی می شود فدرال رزرو در نشست دسامبر نرخ بهره را افزایش دهد و سال آینده نیز 2 بار دیگر نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

به نظر می رسد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا طی روزهای آینده رئیس جدید فدرال رزرو را معرفی خواهد کرد. تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که 78 درصد کارشناسان اقتصادی بر این باورند که جرومی پاول بیشترین شانس را برای احراز این سمت دارد.

جان تیلور استاد دانشگاه استنفورد تنها 13 درصد شانس رسیدن به سمت ریاست فدرال رزرو آمریکا را دارد.

آمارهای اشتغال آمریکا در ماه اکتبر قرار است جمعه اعلام شود. پیش بینی می شود اقتصاد آمریکا طی ماه اکتبر 315 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده باشد. نرخ بیکاری نیز در این مدت اختمالا به 4.2 درصد رسیده است. میانگین دستمزد نیز در ماه اکتبر با افزایش 0.2 درصدی روبر و شده است.

سایر آمارهای مهم اقتصادی آمریکا نیز طی روزهای آینده منتشر خواهد شد. بانک مرکزی انگلیس هم تصمیم خود د رباره نرخ بهره را روز پنجشنبه اعلام خواهد کرد.

آمارهای تورم منطقه یورو قر ار است سه شنبه اعلام شود. پیش بینی ها نشان می دهد نرخ تورم منطقه یورو در ماه اکتبر به 1.4 درصد رسیده است. این رقم در سپتامبر به 1.5 درصد ر سیده بود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد