اونس طلا2213.45
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
در همایش «اصناف؛ طلایه داران دفاع مقدس» تأکید شد؛

پشتیبانی مجدد اصناف از انقلاب و آرمانهای نظام

سایت طلا : اصناف تهران بزرگ در همایش «اصناف؛ طلایه داران دفاع مقدس»، بر پایبندی از اصول انقلاب و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری تأکید کردند.

به گزارش سایت طلا، عصر امروز در همایشی با عنوان «اصناف؛ طلایه داران دفاع مقدس» و با حضور قشری از اصناف و بازاریان و همزمان با هفته دفاع مقدس، با آرمانهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان شد.

در این مراسم علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اعلام کرد: اصناف ١١ هزار شهید در دوران جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کرد و در این میان بسیج یک نیروی کارآمد در دل اصناف می باشد که جای خود را پیدا کرده است.
وی با اشاره به نقش اصناف در تهیه ادوات 8سال دفاع مقدس افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند اصناف کار بزرگی در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب انجام دادند و امروز نیز اصناف سنگر را ترک نکرده اند.

فاضلی با بیان اهمیت اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با حضور اصناف بیمه شده و این بخش نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشته است.

فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ نیز در این همایش گفت: اصناف با همان روحیه انقلابی باید همچنان در صحنه حضور داشته باشند.

سردار «محمدرضا یزدی» ضمن مهم دانستن نقش اصناف در هشت سال دفاع مقدس، افزود: آنچه جنگ تحمیلی را از جنگ های دیگر متمایز کرد تفکر دفاع از این مرز و بوم بود و وجه تمایز جنگ تحمیلی با جنگ های دیگر، عمل انقلابی و نگاه اسلامی بود.


وی همچنین تصریح کرد که اصناف و بازاریان با نگاه ارزشمند دفاع از مرز و بوم وارد حمایت دفاع از انقلاب شدند و در این راه برخی شهید و برخی نیز اسیر شدند.


گفتنی است در همایش «اصناف؛ طلایه داران دفاع مقدس» که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و با حضور شماری از مسئولان کشوری و لشکری و همچنین تعدادی از مسئولین صنف طلا و جواهر در حسنییه حضرت فاطمه الزهراء(س) برگزار شده بود از برخی خانواده های شهیدان مدافع حرم و پیشکسوتان اصناف تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد