اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
سایت طلا گزارش می دهد؛

آخرین اخبار از جنایت هولناک گچساران / فوت دومین قربانی طلافروشی

سایت طلا : عضو هیئت رئیسه اتحادیه طلا و جواهر گچساران با تشریح جزئیات حادثه خونین سرقت از طلافروشی این شهر از تعطیلی واحدهای طلافروشی گچساران خبر داد.

عصر روز گذشته سارقان مسلح با ورود به یک طلا فروشی در گچساران ضمن تیراندازی اقدام به کشته و مجروح ساختن فروشندگان و سرقت از این مغازه کرده و با یک خودرو پژو از محل حادثه فرار نمودند. انعکاس این خبر و انتشار فیلم این سرقت بازتاب فراوانی در رسانه ها داشته است.

در همین راستا سایت طلا برای اطلاع بییشتر از این حادثه خونبار به سراغ رئیس اتحادیه طلافروشان گچساران رفته تا جزئیات بیشتری از این سرقت منعکس کند.

"عبدالحمید روزبهانی" در گفتگو با سایت طلا ضمن بیان چگونگی دستبرد به طلافروشی این شهر گفت: بین ساعت 5:23 تا 5:30 بعدازظهر سارقان مسلح به یک طلافروشی در خیابان شهید بلادیان دو گنبدان مرکز شهرستان گچساران که جزء مناطق مرکزی این شهر و در منطقه پر رفت و آمد محسوب می شود حمله کرده و پس از تیراندازی به فروشندگان این مغازه که پدر و دو پسر بودند اقدام به سرقت طلا کرده و متواری می شوند.

وی با قسی القلب خواندن این سارقان در مورد نحوه حمله به این طلافروشی گفت: یکی از سارقان که به سلاح کلاشینکف مجهز بوده به شلیک مستقیم به صاحب و فرزندان طلافروشی اقدام می کند، و به یکی از پسران وی در حالی که بر روی زمین خوابیده بوده به صورت عمودی شلیک می کند و آن را در جا به قتل می رساند و به دو نفر دیگر نیز گلوله شلیک کرده که پدر این خانواده متأسفانه به علت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد، و پسر دیگر نیز همکنون در بیمارستان بستری است.

رئیس طلافروشان گچساران ضمن بیان حمله وحشیانه ی این سارقان افزود: این سرقت می توانست بدون خونریزی و قتل صاحبان طلافروشی رخ دهد و با مشاهده دوربین های مداربسته این مغازه مشخص شد که مهاجمان در حالی که فروشندگان بدون دفاع در گوشه پناه گرفته و یا بر روی زمین خوابیده بودند به سوی آنان مستقیماً شلیک می کنند.

روزبهانی با تأکید بر سابقه سرقت از طلافروشان این شهر کوچک خاطرنشان کرد: طی چندین سال گذشته هشت سرقت از طلافروشی های گچساران رخ داده که اولین آن با تبر شروع شده و پس از حمله با زنجیر و کلت کمری؛ همکنون به حمله با سلاح کلاشینکف خاتمه یافته که در این بین به طلافروشی بنده نیز دو بار حمله شده و در یکی از این سرقت ها دو تیر به پای خود من اصابت کرد.

این معتمد بازار طلای گچساران با بیان ایجاد جو ناامنی در بین طلافروشان این شهر پس از حادثه روز گذشته گفت: امروز طلافروشان این شهر تعطیل بودند و احتمالاً فردا نیز با تشیع قربانیان این حادثه این واحدهای صنفی بسته خواهد بود، و بسیاری از واحدهای طلافروش شهر از جمله بنده نیز به دنبال جمع کردن مغازه خود به دنبال مشکل امنیتی هستیم.

وی با انتقاد از بیان این مسئله که باید مغازه های طلافروشی در ساعت 18 باز می کردند تصریح کرد: این مغازه نیمه تعطیل بوده و اگر هم قبل از ساعت مقرر باز کرده آیا در این ساعت باید شهر دست اراذل و اوباش باشد؟

روزبهانی در مورد مقدار طلای به سرقت رفته در این حادثه نیز به سایت طلا گفت: هنوز هیچ رقم رسمی از این سرقت اعلام نشده ولی برآورد کارشناسی بنده با کیسه ای که سارقان از این مغازه خارج کرده اند بین 10تا 20 کیلو می باشد.

این مقام صنفی این شهر با اشاره به لزوم دستگیری و مجازات عاملان این جنایت خواستار این شد که برای پیدا کردن مجرمان این حادثه خونبار از افراد باتجربه و متخصص استفاده شود تا ضمن دستگیری سارقان و ایجاد فضای آرام امنیت در این شهر برقرار گردد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد