اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات در گفتگو با سایت طلا اعلام کرد:

طلافروشان و واحدهای صنفی شمیرانات درجه بندی می شوند

سایت طلا: رئیس اتحاديه طلا وجواهر شميرانات ضمن بیان ممنوعیت فروش طلا و جواهر به صورت اینترنتی از مصوبه کمیسیون نظارت شمیرانات در رابطه با درجه بندی واحدهای صنفی این شهرستان خبر داد.

كيومرث اميريان در گفتگو با سایت طلا با اشاره به تصویب کمیسیون نظارت شهرستان شمیرانات در رابطه درجه بندی واحدهای صنفی شمیرانات گفت: براساس این مصوبه واحدهای این منطقه براساس کیفیت، موقعیت و متراژ به 4 درجه ممتاز، یک، دو و سه تقسیم بندی می شوند و براساس آن نیز عضویت آنان هم در اتحادیه محاسبه می گردد.

وی با بیان اینکه در منطقه شمیرانات کیفیت بسیار حائز اهمیت است افزود: درجه بندی مشاغل در این اتحادیه یک اعتبار برای مشتریان محسوب می شود و به شناخته شدن هر واحد صنفی کمک کرده و زمینه ای برای برندسازی در این منطقه ایجاد می کند، و این درحالی است که واحدهای صنفی می توانند خود را به روز کرده و از لحاظ کاری خود را ارتقاء دهند.

رئیس اتحاديه طلا وجواهر شميرانات در رابطه با فروشگاههای اینترنتی طلا و جواهر نیز گفت: هر گونه خرید و فروش طلا و جواهر به صورت دلالی در فضای مجازی به کلی ممنوع می باشد و خود اتحادیه طلا و جواهر نیز نسبت به آن اعتراض دارد.

امیریان همچنین در گفتگو با سایت طلا ادامه داد: تولیدکنندگانی که در این زمینه جواز کسب دارند باید با مراجعه به اتحادیه طلا و جواهر مجوز گرفته و مورد تأیید نیروی انتظامی و اماکن قرار گیرند. همکنون افراد سودجو به صورت اینترنتی و از طریق کانال های تلگرامی طلا و جواهر تقلبی به مردم می فروشند و یا طلای کم عیار عرضه می کنند که در نهایت به وجهه ی طلافروشان آسیب می رسانند.

وی غالب فروشندگان اینترنتی طلا و جواهر را افراد بی سابقه در این صنف دانست و تصریح کرد: اين سود جويان در كارگاهاى زير زمينى وغيرمجاز اقدام به ساخت مى كنند و ما محل کارگاههای آنها را نمى دانيم و مشکلات زیادی برای این صنف ایجاد کرده اند، که این معضلات را به مسئولين ذيربط اطلاع داده ايم و منتظر اقدام نهایی در این زمینه هستیم.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد