اونس طلا2414.89
مظنه15,086,000
18 گرم3,482,600
ارزش سکه33,988,758
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)41,200,000
نیم23,700,000
ربع15,200,000

راغفر: صندوق بین المللی پول سیاست های ناموفق اقتصادی را معقول جلوه می‌دهد

یک اقتصاد دان و استاد دانشگاه گفت: متاسفانه صندوق بین المللی پول سیاست های ناموفق اقتصادی ایران را همواره معقول و موجه جلوه می دهد.

حسین راغفر با بیان این که صندوق بین المللی پول سیاست های ناموفق اقتصادی ایران را همواره معقول و موجه جلوه می دهد افزود: گزارش صندوق بین المللی پول بطور ادواری در مورد کشورهای دنیا مطرح است اما نکته قابل تامل اینکه هر زمانی اوضاع اقتصادی ایران با چالش های اساسی در داخل رو به رو می شود همگان شاهد گزارش های خیلی مثبت صندوق مزبور در مورد اقتصاد این کشور هستند که به نظر می رسد تعمدی باشد.

وی ضمن اشاره به وجود یکنوع همدلی بین سیاست های اقتصاد همسو با سیاست های توصیه شده نهادهای بین المللی با اقتصاد ایران و سیاست هایی که در داخل اقتصاد مملکت در جریان است، اظهارداشت: هر زمانی حامیان سیاست های مورد اشاره در داخل با محدودیت مواجه می شوند مشوق هایی از سوی نهادهای بین المللی برای تقویت این دسته از سیاست ها در داخل کشور اعلام می شود.

این کارشناس اقتصادی گفت: اقتصاد ایران در عرصه های جهانی به ویژه در طول سال های اخیر به دلیل رکود، محدودیت صادرات و غیره حرف زیادی برای گفتن ندارد.

وی در ادامه افزود: این دسته از توصیه ها، تعریف ها، تشویق ها و تمجید ها تنها به جهت مصارف داخلی کشورها و حمایت از جریان فکری حامی سیاست های اقتصادی نهادهای بین المللی عرضه می شود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد