اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کشتی آرای در گفتگو با سایت طلا اعلام کرد:

نمایشگاه طلا و جواهر شمیرانات بالاتر از انتظارات ظاهر شد

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره برگزاری موفق نمایشگاه طلا و جواهر شمیرانات آن را بزرگتر از انتظارات دانست و ابراز امیدواری کرد در سال آینده در کنار این نمایشگاه حضور داشته باشد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با سایت طلا، برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر شمیرانات را یک موفقیت برای این اتحادیه برشمرد و گفت: به نظر من با توجه به محدود بودن منطقه شمیرانات، این نمایشگاه بزرگتر از تصور و بالاتر از انتظارات برگزار شد.

وی با اشاره به سالهای ابتدایی برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: نمایشگاه طلا و جواهر شمیرانات آینده خوب و روشنی خواهد داشت، به دلیل اینکه هم امکان پیشرفت آن هست و هم استقبال مردم در آینده از آن بیشتر خواهد شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان پیش بینی دو برابری این نمایشگاه در سال آینده خاطرنشان کرد: شاید به نظر بیاید که برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر شمیرانات کاری را از دوستان نبرده است، ولی حاصل حداقل چند هفته تلاش شبانه روزی بوده که همکاران را دور هم جمع کرده است.

کشتی آرای ادامه داد: جمع کردن تعدادی از هم صنفی های ما در زیر یک سقف با هدف برگزاری نمایشگاه خیلی مشکلات را به دنبال دارد، از مجوز گرفتن ها تا مسائل امنیتی و بسیاری از مباحث دیگر، که اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات به خوبی از پس این قضیه برآمد.

وی با بیان خوشحالی و امیدواری نسبت به برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر شمیرانات در گفتگو با سایت طلا اظهارداشت: دوستان ما در اتحادیه شمیرانات جناب آقای امیریان و هیئت مدیره این اتحادیه بسیار زحمت کشیدند و باعث افتخار ما و صنعت ماست که اینچنین نمایشگاهی در این منطقه برگزار گردید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در خاتمه اضافه کرد: ما هم به دوستان عزیزمان در این اتحادیه اعلام آمادگی کردیم که در سال آینده حتماً در کنارشان خواهیم بود و مسلماً دیگر همکاران ما هم تشویق خواهند شد تا در نمایشگاه سال آتی شرکت کنند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد