اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

کسب تندیس برتر توسط اتحادیه طلا و جواهر بندرعباس

سایت طلا: اتحادیه طلا و جواهر بندرعباس در مراسمی به عنوان رتبه برتر بین صنوف این شهر انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش سایت طلا در مراسمی که به مناسب روز اصناف برگزار گردید اتحادیه طلا و جواهر بندرعباس با دریافت لوح تقدیر به عنوان صنف برتر بین اصناف این شهر انتخاب گردید.

شهاب الدین کلانتری در گفتگو با سایت طلا با اشاره به دریافت این لوح گفت: اتحادیه طلا و جواهر بندرعباس با هماهنگی فعالیت های کاری خود و مدیریت بر کمیسونهای مختلف این اتحادیه مفتخر به نشان برتر این استان توسط سازمان صنعت معدن و تجارت در مراسمی که در روز اصناف برگزار شد گردید.

وی مجموعه اتحادیه ها را مجموعه های نیمه خصوصی عنوان کرد که روابط و ضوابط برای امور اداری خود غیر از فعالیت های اداری دارند و تصریح کرد: دراتحادیه طلا و جواهر بندعباس هیئت مدیره و کمیسیونهای مختلف هرکدام فعالیتهای مستمری دارند که برای هماهنگی و پیشبرد امور اتحادیه انجام وظیفه می کنند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر بندرعباس تلاش و هماهنگی هیئت مدیره و کمیسیونهای این اتحادیه را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: با جلساتی که در این اتحادیه برگزار شد و پیگیری های صورت گرفته به اهداف و برنامه های مشترک که بین اتحادیه های صنفی مشترک است و یک آرمان محسوب می شود برسیم، و سازمان صنعت و معدن براساس آن معیارها و ضوابطی که انجام شده و فاکتورهایی که صورت گرفته ارزیابی خود را انجام داد و اتحادیه طلا و جواهر بندرعباس توانست رتبه برتر را در بین اصناف این شهر کسب نماید.

کلانتری کسب این عنوان را ایجاد یک انگیره برای اعضاء این صنف برشمرد و به سایت طلا گفت: کسب این تندیس موجب شد تا خستگی از تن اهالی این صنف به در برود و در عین حال کار را برای ما سخت تر کند، چرا که باید در سالهای آینده هم در همین مسیر و همین کیفیت با قدرت ادامه دهیم.

وی دریافت این عنوان را در زمینه ارتباط با مسئولان و تعامل کاری با ایشان بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: قطعاً دریافت این نشان در روز اصناف و در روزی که همه صنوف و مسئولین، مدیران و تصمیم بگیران استان هستند این نشان تقدیم شود و مطرح کردن یک صنفی که با توجه به همه حساسیت ها و اهمیتی که نسبت به سایر صنوف دارد مهم و ارزنده است، و می تواند از لحاظ سیستماتیک و اداری و فعالیت های کاری هم این رتبه را کسب کند، مزید بر علت می شود که یک مجموعه علاوه بر تأثیرگذاری در بازار در سازمانهای اداری و مراکز بروکراسی و دولتی داشته باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر بندرعباس ادامه داد: متأسفانه اتحادیه های صنفی به ویژه طلا و جواهر درگیر فعالیت تخصصی خودشان هستند و گاهاً از سیستم های روابط اداری و مراکز اداری که حاکم است بر اتحادیه غافل می شوند، لذا ما سعی کردیم علاوه بر فعالیت های تخصصی به این مورد هم بپردازیم که نشان بدهیم این اتحادیه در همه زمینه ها حرف دارد و می تواند خودشان را نشان بدهد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد