اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سرمایه گذاری ای بی ان امرو:

قیمت جهانی طلا تا پایان سال آینده به 1400 دلار خواهد رسید

سایت طلا : تازه ترین تحلیل کارشناس ارشد اقتصادی موسسه ای بی ام امرو نشان می دهد که قیمت جهانی طلا تا پایان سال 2018 میلادی روندی صعودی خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، در حالی که سیاست های سختگیرانه پولی بانک های مرکزی بزرگ جهان می تواند دردسر بزرگی برای قیمت طلا طی ماه های آینده باشد، ولی جورجت بوئل تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری ای بی ان امرو تاکید کرد: به نظر من قیمت جهانی طلا تا پایان سال 2017 میلادی به بیش از 1300 دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش وی پیش بینی کرد که قیمت هر اونس طلا تا پایان سال 2018 میلادی نیز به بیش از 1400 دلار افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: طلا توانسته است میانگین قیمت در 200 روز گذشته را حفظ کند و این مساله نشانگر تقویت نیروهای ساختاری در بازار طلا و ادامه روند صعودی قیمت این فلز گرانبها خواهد بود.

جورجت بوئل گفت: این یک نشانه مثبت است و پیش بینی من ادامه روند صعودی قیمت طلا در بلندمدت خواهد بود.

ارزش دلار آمریکا طی روزهای اخیر با کاهش یک درصدی روبرو شده و شاخص ارزش دلار به پایین ترین سطح در 7 ماه اخیر رسیده است.

پس از اظهارات ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا ارزش دلار در برابر یورو با کاهش بیشتری روبرو شده است. دراگی در سخنانی تاکید کرده است که احتمال توقف سیاست های انبساطی پولی از سوی بانک مرکزی اروپا وجود دارد.

رئیس بانک مرکزی انگلیس نیز به تازگی گفته است که مقام های ارشد این بانک به زودی درباره افزایش نرخ بهره رایزنی و تصمیم گیری خواهند کرد.

کاهش ارزش پوند و افزایش تورم در انگلیس، فشار زیادی را بر بانک مرکزی وارد کرده است تا نرخ تورم را افزایش دهد. بانک مرکزی کانادا نیز قصد دارد تا پایان امسال نرخ بهره را افزایش دهد.

فدرال رزرو آمریکا نیز به تازگی در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش داده و گمانه زنی ها نشان می دهد که یک بار دیگر در نشست دسامبر نرخ بهره را افزایش خواهد داد. فدرال رزرو پیش از این اعلام کرده است که قصد دارد در سال 2018 میلادی نیز 3 بار نرخ بهره را افزایش دهد.

بوئل گفت: اختلاف بین سیاست های پولی بانک های مرکزی جهان تاثیر زیادی بر افت ارزش دلار آمریکا داشته است.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد