اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برگزاری مراسم افطاری در اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات

سایت طلا : همزمان با بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات شب گذشته میزبان اعضاء، فعالین و رؤسای صنف طلا و جواهر بود.

به گزارش سایت طلا شب گذشته در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان اهالی صنف طلا و جواهر و فعالان این صنف به دعوت اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات بر بام مجتمع تجاری ارگ گرد آمدند، تا ضمن صرف افطاری از نزدیک با هم به گفتگو بپردازند.

در این مراسم که تعدادی از مسئولین صنفی از اتحادیه طلا و جواهر تهران، اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر، فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهید صفارهرندی و همچنین مسئولین خیریه صدیقه طاهره(س) حضور داشتند، حاضران ضمن دیدار دوستانه از حال هم جویا شدند.

کیومرث امیریان رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات در گفتگو با سایت طلا در مورد این مراسم گفت: این ضیافت به همت اتحادیه شمیرانات و هیئت مدیره آن و تعدادی از اعضاء و برگزار شد و دراین ماه ضیافت الله موجب همدلی و تجدید دیدار گردید و در آن همگی همکاران میهمان خدا بودند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکاران و هیئت مدیره این اتحادیه در برگزاری این مراسم خداپسندانه تصریح کرد: خوشبختانه از این مراسم استقبال خوبی بعمل آمد و اعضاء صنفی، رؤسای اتحادیه ها و انجمن ها به همراه مسئولین اتحادیه های استان تهران در آن حضور داشتند و امید واریم این قبیل برنامه ها موجبات همدلی و اتحاد صنف طلا و جواهر را در پی داشته باشد.

در این مراسم گروه ناشنوایان "آوای دستان" با سرودن اشعار و ترانه به نمایش آن نیز پرداخت که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد