اونس طلا2194.19
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان به سایت طلا خبر داد:

نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد

سایت طلا : یازدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان ۲۰ تیرماه با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی در این شهر تاریخی برگزار می گردد.

مهندس هوشنگ شیشه بران در گفتگو با سایت طلا، اعلام کرد: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، سنگ‌های قیمتی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه با حضور شرکت تولیدکنندگان داخلی و خارجی در اصفهان آغاز به کار می گردد می گردد.

وی با اشاره به اینکه اصفهان از قدیم الایام به عنوان قطب طلای ایران مطرح بوده است گفت: پایتخت طلایی کشور هر ساله در این ایام میزبان یکی از مهمترین نمایشگاههای طلا و جواهر کشور می باشد که مورد توجه بسیاری از فعالان این صنف قرار می گیرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با اشاره به وسعت این نمایشگاه افزود: این دوره از نمایشگاه شرکت کنندگان محصولات خود را در فضایی به مساحت ۳۹۶۰ مترمربع در معرض دید عموم قرار خواهند داد که مصنوعات طلا در فضایی به وسعت ۸۲۵ متر مربع و تولیدکنندگان و نمایندگان ماشین آلات و ابزار مابقی مساحت این نمایشگاه را به خود اختصاص داده اند .

شیشه بران با بیان اینکه کشورهای خارجی نیز در این نمایشگاه حضور دارند تصریح کرد: حدود ۱۳۸ متر مربع از فضای نمایشگاه امسال اصفهان تا کنون مستقیماً به کشور ایتالیا اختصاص خواهد داشت و شرکتهای فعال در زمینه طلا و ابزارآلات از این کشور در نمایشگاه امسال طلا و جواهر اصفهان حضور دارند.

گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، سنگ‌های قیمتی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از ۲۰ الی ۲۳ تیر ماه سال جاری در محل نمایشگاههای بین المللی شهر اصفهان واقع در پل شهرستان در قالب چهار سالن پذیرای علاقه مندان به این صنف و صنعت خواهد بود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد