اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکو نشان داد:

پیش بینی تحلیلگران اقتصادی درباره افزایش قیمت طلا در هفته آینده

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که روند صعودی قیمت جهانی طلا طی هفته آینده نیز ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، در حالی که قیمت جهانی طلا پس از انتشار آمارهای ناامید کننده اشتغال در اقتصاد آمریکا طی ماه می با افزایش نسبی روبرو شده، تازه ترین نظرسنجی کیتکو از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا با افزایش روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که انتشار آمارهای ضعیف اشتغال در ماه می در آمریکا نشان می دهد که فدرال رزرو احتمالا طی ماه های آینده روند عقب نشینی از سیاست های انبساطی پولی را کندتر خواهد کرد.

ادامه تنش های سیاسی در سراسر جهان به خصوص آمریکا و اروپا نیز می تواند عامل مهمی برای افزایش قیمت طلا باشد. در نظرسنجی این هفته کیتکونیوز، 20 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کرده اند که از این تعداد 16 نفر معادل 80 درصد به افزایش قیمت طلا در هفته آینده رای داده اند.

4 نفر معادل 20 درصد نیز اعلام کردند که قیمت طلا در این مدت تغییری نخواهد کرد. هیچ یک از کارشناسان اقتصادی شرکت کننده در این نظرسنجی اعتقادی به کاهش قیمت طلا در روزهای آینده نداشته اند.

به خاطر مشکلات فنی این هفته نظرسنجی آنلاین انجام نشده است. هفته گذشته نیز 72 درصد کارشناسان اقتصادی و 62 درصد سرمایه گذاران بین المللی پیش بینی کرده بودند که قیمت طلا با افزایش روبرو خواهد شد.

از ابتدای امسال تاکنون 65 درصد پیش بینی کارشناسان اقتصادی و 60 درصد پیش بینی سرمایه گذاران بین المللی درباره روند قیمت طلا درست بوده است.

تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری آر جی او فیوچرز بر این باورند که روند صعودی قیمت طلا در روزهای آینده به خاطر افت احتمالی ارزش دلار ادامه خواهد یافت. انتشار آمارهای اشتغال در آمریکا تاثیر منفی زیادی بر افت ارزش دلار خواهد داشت.

تازه ترین آمارها نشان می دهد که اقتصاد آمریکا طی ماه گذشته 138 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

ادامه تنش های سیاسی در آمریکا و نگرانی های مربوط به انتخابات سراسری بریتانیا و فرانسه می تواند تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا در روزهای آینده داشته باشد.

افشین نبوی تحلیلگر ارشد موسسه ام کی اس سوییس تاکید کرد: به نظر می رسد با افت ارزش دلار و ادامه تنش های سیاسی بین المللی، دستیابی به سطح مقاومتی 1300 دلاری محتمل تر از قبل شده است.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد