اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تولید طلای آمریکا در ماه مارس با افزایش 9 درصدی روبرو شد

سایت طلا : تازه ترین بررسی و تحقیق سازمان زمین شناسی آمریکا نشان می دهد که میزان تولید طلای این کشور طی ماه مارس با رشد 9.2 درصدی نسبت به فوریه روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی ماینینگ ویکلی، سازمان زمین شناسی آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که تولید طلای این کشور طی ماه مارس 2017 به بیش از 19700 کیلوگرم رسیده که این رقم نسبت به مارس سال قبل 7.4 درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش تولید طلای آمریکا نسبت به فوریه امسال نیز با رشد 9.2 درصدی روبرو شده است. میانگین تولید طلای آمریکا در ماه مارس هر روز به 635 کیلوگرم رسیده است. این رقم در ماه فوریه به طور میانگین به 643 کیلوگرم ، در ژانویه به 609 کیلوگرم و در سال 2016 میلادی به 608 کیلوگرم رسیده است.

به نظر می رسد افزایش قیمت جهانی طلا در سه ماه نخست امسال به خصوص پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاثیر زیادی بر افزایش تولید این فلز گرانبها داشته است.

در این مدت ایالت نوادا و آلاسکا بیشترین میزان تولید طلا را در بین ایالت های آمریکا داشته اند. در سال گذشته میزان تولید طلای آمریکا به 222 هزار کیلوگرم رسیده که ایالت نوادا با 165 هزار کیلوگرم و آلاسکا با 27600 کیلوگرم بیشترین سهم را داشته اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد