اونس طلا2321.11
مظنه15,391,000
18 گرم3,553,000
ارزش سکه34,675,923
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

برگزاری جشن میلاد شعبانیه در بازار طلا

سایت طلا : در ایام اعیاد پر سرور شعبانیه و میلاد فرخنده سه گل بوستان ولایت مراسم جشنی عصر دوشنبه در بازار طلای تهران برگزار شد.

به گزارش سایت طلا، در سالروز علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس علیه السلام و ایام ولادت با برکت حضرت امام حسین و حضرت امام سجاد علیهم السلام مراسم جشن و مولودی عصر امروز در پاساژ اردیبهشت بازار طلا برگزار شد.

این مراسم که به همت حوزه بسيج اصناف و بازاريان شهيد صفارهرندی و هيئت مديره پاساژ ارديبهشت بازار طلای تهران برگزار شده بود، حجه الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد (ص) ضمن گرامی داشت روز جانباز و بیان جایگاه حضرت عباس(ع) بر لزوم و تداوم برگزاری جشن میلاد ائمه اطهار علیه السلام تأکید کرد.

وی افزود: همانطور که در ایام محرم مراسم باشکوهی برای سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) برگزار می گردد، باید برای میلاد آن امام همام نیز جشن باشکوهی برگزار گردد.

در این جشن که با استقبال اعضاء و فعالان بازار طلا همراه بود مداحان اهل بیت عصمت و طهارت ضمن بیان اشعار و سروده هایی در مدح مولود این ایام به نغمه سرایی پرداختند.

گفتنی است در این مراسم "محمد کشتی آرای" و " آیت محمدولی"رئیس و نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، "سرهنگ خسروی" فرمانده بسیج اصناف تهران بزرگ، "سرهنگ امیری" و "سرهنگ تمیزی" رئیس کلانتری بازار و سرکلانتر بازار حضور داشتند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد