اونس طلا2337.71
مظنه14,911,000
18 گرم3,442,200
ارزش سکه33,594,483
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,150,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000
موسسه مالی گلدمن ساش خبر داد:

قیمت جهانی طلا تا سه ماه آینده به کمتر از 1200 دلار خواهد رسید

سایت طلا : موسسه مالی گلدمن ساش آمریکا پیش بینی کرد که قیمت جهانی هر اونس طلا تا 3 ماه آینده با افت زیادی روبرو خواهد شد و به کمتر از 1200 دلار خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، موسسه گلدمن ساش در تازه ترین تحلیل خود به سرمایه گذاران بین المللی هشدار داده است که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت با افت بیشتری روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش موسسه گلدمن ساش افزود: انتظار می رود قیمت طلا در هفته جاری تحت فشار بیشتری قرار داشته باشد و طی سه ماه آینده نیز تا 1200 دلار در هر اونس کاهش یابد. مکس لیتون تحلیلگر ارشد این موسسه مالی ضمن اعلام این مطلب افزود: برخی عوامل وجود دارد که می تواند موجب کاهش بیشتر قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت شود.

وی در ادامه گفت: بر خلاف شک و تردید موجود در بازارهای بین المللی، به نظر می رسد اصلاحات مالیاتی دونالد ترامپ زودتر از انتظارات نهایی و به تصویب کنگره آمریکا خواهد رسید.

تحلیلگران گلدمن ساش بر این باورند که ناکامی ترامپ در تصویب اصلاحات طرح بیمه و بهداشت همگانی که موجب افزایش چشمگیر قیمت جهانی طلا شد، لزوما به معنای تاخیر بیشتر در تصویب اصلاحات مالیاتی نخواهد بود. تصویب برنامه اصلاح مالیاتی راحت تر از اصلاح برنامه بهداشت و بیمه همگانی خواهد بود.

به نظر می رسد ارائه طرح مالیاتی ترامپ می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات بازارهای بین المللی و همین طور تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره داشته باشد.

لیتون افزود: انتظار می رود انتشار آمارهای رشد اقتصادی آمریکا که بهتر از انتظارات اولیه خواهد بود، می تواند فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کند. پیش بینی می شود رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه نخست امسال به 1.4 درصد رسیده باشد.

به نظر می رسد تنش ها در شبه جزیره کره می تواند موجب تقویت نسبی قیمت طلا شود. موسسه گلدمن ساش بر این باور است که میانگین قیمت طلا در 12 ماه آینده نیز به 1250 دلار خواهد رسید.

به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر نشست مهم بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی ژاپن قرار خواهد داشت. انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و منطقه یورو نیز تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا دارد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد