اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس فدرال رزرو سنت لوییس:

هیچ عجله ای برای افزایش نرخ بهره آمریکا وجود ندارد

سایت طلا : رئیس فدرال رزرو سنت لوییس ضمن ابراز نگرانی از اوضاع اقتصادی آمریکا تاکید کرد که در شرایط کنونی هیچ عجله ای برای افزایش نرخ بهره وجود ندارد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، جیمز بولارد رئیس فدرال رزرو سنت لوییس امروز دوشنبه در سخنانی در استرالیا تصریح کرد: آمریکا همچنان با رشد اقتصادی پایین و بهره وری پایین روبرو است و این روند احتمالا برای مدتی ادامه خواهد یافت، بنابر این نیازی به تعجیل برای افزایش نرخ بهره وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: برنامه های دولت ترامپ برای اصلاح قوانین مالیاتی و سیستم مالی آمریکا حداقل تا سال آینده تاثیر چندانی بر چشم انداز اقتصادی این کشور نخواهد داشت. به نظر من هیچ دلیلی وجود ندارد که فدرال رزرو آمریکا تا زمانی که نشانه های روشنی از افزایش رشد اقتصادی ظاهر نشده، تصمیمی برای افزایش نرخ بهره داشته باشد.

اظهارات بولارد در شرایطی است که فدرال رزرو در نشست مارس برای دومین بار در 3 ماه اخیر نرخ بهره را افزایش داده است. سخنرانی مهم جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا نیز قرار است امروز دوشنبه انجام شود. این اظهارات نیز می تواند تاثیر زیادی بر روند نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد