اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مهمترین دیدگاههای هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر شهرری به مسائل صنف

سایت طلا : هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر شهرری در دیداری صمیمانه ضمن بیان دیدگاههای خود نسبت به صنف مهمترین دغدغه های خود را مطرح کردند.

به گزارش سایت طلا، این اتحادیه ضمن انتقاد از خرده فروشی بنکداران مهمترین مشکل این صنف را همچنان موضوع جرايم مالیات برارزش افزوده دانستند.

کاظم کلهر رياست اتحاديه طلا و جواهر شهر رى فشارهای موجود در این صنف را بسیار زیاد خواند و افزود: عیار پایین، کارهای بدون اجرت و کارهای نو بدون اجرت همچنان از مشکلات این صنف است.

وی با انتقاد ازافزايش اجرت تولید کنندگان افزود: سود بنکداران روز به روز در حال تغییر است در حالی که سود خرده فروشان همچنان ثابت است.

احمدحسینی کیا از پيشكسوتان صنف طلا و از فعالان این اتحادیه نیز به مشکلات صنفی اشاره کرد و گفت: با وجود مشكلات موجود حدود 35 درصد طلافروشان شهرری یا از صنف خارج شده اند و نسبت به ابطلال جواز اقدام کرده اند و یا تغییر شغل داده اند.

وی افزود: شرایطی باید ایجاد شود که رقابت سالمی بین کالای خارجی که از مجرای قانونی وارد شده است با تولیدات داخلی وجود داشته باشد که این موضوع طبعاً امتیازاتی خواهد داشت به عنوان مثال بالا رفتن کیفیت کارهای داخلی و ایجاد ثبات در اجرت.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد