اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نایب رئیس کمیسون اقتصادی مجلس اعلام کرد:

مجلس به دنبال اصلاح قانون مالیات برارزش افزوه طلا است

سایت طلا : نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن بیان حمایت از خریداران مصنوعات طلا بر اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده طلا تأکید کرد.

به گزارش سایت طلا "سیدناصر موسوی لارگانی" با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید گفت: این یک ضروت است که به تولید و کار و کارگر اهمیت بدهیم و باید به تولیدکنندگان صنعت طلا و جواهر نیز اهتمام داشته و مشکلات صنفی آنان را رفع نمائیم.

وی با انتقاد از قانون مالیات برارزش افزوده تصریح کرد: این قانون دارای مشکلات متعددی است و ما در کمیسیون اقتصادی مجلس جلسات زیادی با دولت و سازمان امورمالیاتی داشته ایم و خواستار اصلاح این قانون به ویژه در مورد طلا شده ایم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، طلا را سرمایه ای برای خانواده های ایرانی معرفی کرد و افزود: با اجرای قانون مالیات برارزش افزوده هر خریدار مصنوعات طلا پس از چند بار خرید و فروش و کسر9 درصد مالیات، ارزش طلای وی به صفر خواهد رسید.

برپایه گزارش سایت طلا نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس که در همایش "هنر صنعت طلا و جواهر ایران" سخنرانی می کرد خاطرنشان کرد: دولت برای حل موضوع مالیات برارزش افزوده طلا، پیشنهاد مالیات برارزش افزوده 3 درصدی از کل قیمت طلا را مطرح کرده است که این پیشنهاد هم مورد نظر ما نیست و درخواست ما دریافت این مالیات فقط از اجرت محصولات طلا می باشد.

موسوی در خاتمه ضمن توجه به حق مصرف کنندگان تأکید کرد: اگر به دنبال استقلال و رشد تولید در کشور هستیم باید مشکلات مردم را شناسایی و در جهت رفع آنان اقدام کنیم تا به اقتصادی شکوفا دست یابیم.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد